Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

Joyan :hug: kurja et täti jälleen tuli kylään! Suosittelen kyllä ovistestejä! Pinkylady Ite käytän prismasta saatavia fertestejä, musta ne ainakin ovat olleet hyviä. Siin on 14kpl, ja maksaa n.13 egeä, et ei kovin kallis. Hyvin oon niillä oviksen saanut bongattua, tosin tuloksetta se on mullakin ollut.

Cladoceran peruin sen gynen, meen sit tammikuun lopussa. Tuli jotenkin sellanen fiilis etten vielä haluu mennä, siis lukekaa mua pelottaa! :) Laskeskelin et jos kierrot ovat näin lyhyity, niin tammikuun lopulla ois samanlainen tilanne ku nyt, eli just ovulaatio, tai sit jos on normipitkä, niin ovis just tuloillaa, ku haluun et ne ultraa. Kyl se mun ovis tais eilen olla, ainakin siltä tuntu. Aamulla testis enää haamu, ja nyt illal ei oikeestaan mitään. En kyl saa miestä enää tänään sänkyyn kaadettua, täytyy toivoa että noi lauantain ja eilisen pupuilut riittää jos ovat riittääkseen! Toivotaan et sun raivari ei merkkaiskaan tätiä vaan tiedätkyllämitä ;) peukkui pidän täällä ja +++++++ toivon :whistle:

Mitäs kuuluu Sharonalle, vieläkö ootte reissussa?

Manuliinalle kans peukutuksia plussan puolesta +++++++++ :whistle:
 
Paljon onnea Pikkumangustille! Tervetuloa tuonne odotuspuolelle heti kun voimat riittävät!

Paljon tsemppiä muille! Toivotaan, että Cladolle tulisi myöhäinen plussa! Ja Murmelin, olen kokenut melko lailla saman taloudellisesti. Oli rankkaa. Ei siinä auttanut kuin ajatella, että asioilla on tapana järjestyä. Kyllä ne järjestyvät teilläkin ennen pitkää! Suuret pahoittelut surullisesta joulusta ja aiemmasta keskenmenosta.

:heart: piip 31+6
 
Huh, pelottaa kun kuulin että vuoto voi alkaa vaikkapa jo 2-3 teronapin jälkeen (kuuri on 10 nappia). Ehkä vieläkin enemmän pitkitän sitä niiden aloittamista, kun alunperin oli tarkoitus nyt tiistaina aloittaa. Jos uudenvuoden aattoon venyttäis niin sitten ei varmaan tarttis pelätä että vuoto alkais väärällä ajoituksella labraan menoa ajatellen!

Onhan tuo naurettavaa kattoa noita mun kiertopäiviä. Yli 2 kk tässä jo mennyt. Ei varmaan ikinä tulis tähän kiertoon tätiä ilman apuja.

Kuulin tänään että tuttu on raskaana. No onhan se kiva että kaikki tutut tekee koko ajan tässä ympärilläni vauvoja ihan liukuhihnatahdilla... :/
 
Hlemmur jos vaan pystyt, niin ois varmaan hyvä venyttää terojen alottamista, niin ei sit sen takii ainakaan mene labrat väärään aikaan ym ja aiheuta vaan lisästressiä. Kurjaltahan tuo tuntuu kun muut ympärillä raskautuu ja itellä on siinä ongelmia. Toivotaan että se sullakin ois pienestä kiinni! Ja saisit nyt kunnolla apuja ja oisit itse pian kanssa raskaana, toivotaan ainakin niin, älä menetä toivoasi! Mullakin yks hyvä kaveri ilmotti että nyt loppuu pillerit ja vauvantekoon, mä luulen et kohta niiltäkin kuuluu uutisia.

Mites clado onks täti älynny pysytellä poissa?

On tää ovisaika kyl mulla aika tuskallista, kun rinnatkin turpoo kun oisit raskaana, ja sit kohta ne palautuu ja siitä sit tietää ettei taaskaan tärpänny, miks kropan pitää antaa tollasii merkkejä ja kiusata, ku ne ei sit johda mihinkään? :|

Mukavaa päivää kuitenkin kaikille, tää lähtee töihin nyt! :)
 
Hlemmur voihan pööh... toi on kyllä ihan järkyn pitkä toi sun kierto. :eek: Onneksi ovulaatio voidaan kuitenkin suht helposti indusoida, joten siinä mielessä ei hätää, jahka jaksat nyt pantata terojen aloitusta ja kestät sivuvaikutukset kuin nainen.

Hlemmur ja danuli tuo ympärillä raskautuvien ja yritystä aloittavien ja toisaalta raskauden tai äitiyden tai muuten vaan onnea hehkuvien ihmisten määrä saa kyllä välillä itsen ihan maan alle. :snotty:

Varsinkin näinä päivinä kun lämmöt on tipahtaneet ja ristiselkää painaa tutun oloisesti. Tuntemuksista, lämmöistä ja synkistelystä päätellen tänään on kp1 / 36 tällä kertaa ja yk 11 pyörähti käyntiin. Ei sitä näköjään edes kymmenellä kerralla opi itseään tuntemaan... Aina on löytävinään "uusia" oireita joita ei "ikinä ennen" ole näin voimakkaana ollut.

No, tutkimukset alkaa siis 7.1. ehkä siihen mennessä sitä on taas itsekin toivoa täynnä ja luottamus tulevaan on taas kohdillaan. Tänään ei ole.
 
joyan, :hug:

pikkumangusti :hug: jaksuja ton olon kanssa, en mä tarkoittanut et poahimman kautta pitää ottaa kun tulee kaveriks yrjöilemään. Vai onko sulla vaan huono olo ettei tuu pihalle?

Hlemmur, jaksuja ton kierron kanssa. Toivottavasti napeista on apua

cladoceran :hug: ja tsemppiä tutkimuksiin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
Aina on löytävinään "uusia" oireita joita ei "ikinä ennen" ole näin voimakkaana ollut.
Todellakin!!

Mulla oli nyt ennen joulua aivan erilainen olo, eikä siis tällä kertaa pelkkää kuvitelmaa. Oli rinnat kauttaaltaan arat (ennen on ollut pelkät nännit), ei ollut menkkaturvotusta, lämmöt pysyi kerrankin ylhäällä (tosin siihen saattoi se flunssakin vaikuttaa :D) ja olin taas melkoisen varma... Pari kertaa aiemmin kun on tippunut korkeelta, ei jostain syystä nyt tuntunut niin pahalta. Turtuukohan tähän.

 
Jahas, se olisi sitten kp 31, joulut vietetty ja niin edelleen eikä aamuista vihlontaa lukuunottamatta oikein mitään tuntemuksia.

Haleja kovasti Murmelinille ja muillekin niitä tarvitseville ja erityisesti tädin kohdanneille. :hug: :hug: :hug:

Ja tervetuloa munkin puolestani uusille, ainakin Manuliina ja Iitukka olivat liittyneet joukkoomme sitten viimeisen kirjoitukseni.

Enpä ole taas moneen aikaan ehtinyt täällä kirjoittaa, lukemassa olen koittanut käydä että pysyy kärryillä teidän muiden vaiheissa.
Oma "yritys" on nyt siinä mallissa, että en ole testejä tehnyt enkä muutenkaan oikein oireita tutkaillut reiluun kuukauteen, eli joku ehkä voisi kutsua tätä tjottailuksi, mutta jotenkin se vaan tuntuu nyt oikealta lähestymistavalta asiaan. Lapsi olisi edelleen kovin tervetullut, mutta näissä työkiireissä ei tunnu suurelta vääryydeltä olla ilmankaan, ei taitaisi stressaantunut kantajakeho olla kaikkein parasta kasvupohjaa pienelle ihmeelle.
Siihen se luontokin varmasti pyrkii sillä, että stressi aiheuttaa lapsettomuutta, eli täytyy vaan alistua kohtaloonsa ja uskoa että sitten kun (jos) tärppää, taitaa stressikin olla väistymässä. Toivotaan niin.
En kuitenkaan halua lähteä listalta minnekään, on mukava tietää että tässä osassa elämää (yrityksemme ei siis ole ns julkista tietoa) on myös vertaistukiporukkaa, te olette kyllä siinä ihan parhaita.

Hyvää vuoden viimeistä tiistaita kaikille!!
 
En ole joulun aikana ehtinyt oikein koneelle ollenkaan. Välillä täällä vaan käynyt kurkkimassa muiden juttuja. Ollut vieraita ja kylästelyä sun muuta, mutta nyt pääsee taas piakkoin tositoimiin ja jännäilemään.
Saattaa hyvinkin olla, että mulla on ovis tuossa uudenvuoden kieppeillä. Nyt vaan bongaileen oireita, että sais tuon ukon kellistettyä oikeeseen aikaan. Ja varmuuden vuoksi useampana päivänä.

Meillähän tämä yritys on myös ihan salaista. En ole halunnut kavereillekaan tästä puhua vielä. Ja tuskin tulen puhumaankaan ennen plussaa. En halua puida mahdollisia pettymyksiä muiden kanssa, vaan märehtiä ne omassa päässä pois ja korkeintaan miehelle tilittää. Viime kiertoa en oikein edes osannut ajatella muuna kuin harjoittelukierroksena, mutta silti se pettymyksen määrä oli yllättävä.

Uutta vuotta ja uutta yritystä kohti!
 





Cladoceran........29........kp 1/33-37........................yk 11
Joyan.................29........kp 2/28-33....................... yk 6
OddMolly.......................kp 13/25-29.........................yk 2
Myrtle.................27.......kp 14/28-29.........................yk 1 (lps jlk)
danuli79.............30.......kp 15/28-35.........................yk 10
Kaapo80.............29.......kp 17/28-37.......................yk 8
Manuliina.......................kp 23/25-31.......................yk 4
Iitukka80...........30........kp 25/28.............................yk 0
Sharona.............29........kp 28/28-34......................1v5kk
Katinka-82.........27........kp 28/35-42.......................yk 6
Opal.................. 29........kp 31/29-41.......................yk 5
Hlemmur............27........kp 62/26-35........................yk 5



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..


Plussanneet, eli



salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09

 
Pikkukorjauksia noihin päiviin...eli mulla nyt siis kp23 ja kierron mitta 25-31 ku viimeks oli niin yltiölyhyt kierto aiempiin nähden...
Cladoceran Pahoittelut :( Mä vähän pelkään että itellä käy kohta samoin, mut toivossa on hyvä elää =) Ja tulla sit taas kerran kovaa ja korkeelta alas :|
Uudenvuoden juhlat aion ainakin juhlia kuten ennenkin, en viitti lähteä sille linjalle että "jos vaikka". Sitähän sais sitte aina olla puolet kierrosta oikeenkin kiltisti :LOL:

Toivotaan nyt kaikille vaan kovasti plussia ensi vuodelle :heart: Mieluusti heti siihen alkuun :D
 
Cladoceran ja muut tätien vaanimat: häätäkääpä ne tädit jo jonnekin kauas pois ja plussia tilalle! Tai kääyynnyttäkää vaikkapa kaikki normaalipituista kiertoa tarjoilevat tädit ovelta takaisin ja ohjatkaa minun luokseni, täällä niitä tarvitaan. :)
 





Cladoceran........29........kp 2/33-38........................yk 11
Joyan.................29........kp 3/28-33....................... yk 6
OddMolly.......................kp 14/25-29.........................yk 2
Myrtle.................27.......kp 15/28-29.........................yk 1 (lps jlk)
danuli79.............30.......kp 16/28-35.........................yk 10
Kaapo80.............29.......kp 18/28-37.......................yk 8
Manuliina.......................kp 24/25-31.......................yk 4
Iitukka80...........30........kp 26/28.............................yk 0
Sharona.............29........kp 29/28-34......................1v5kk
Katinka-82.........27........kp 29/35-42.......................yk 6
Opal.................. 29........kp 32/29-41.......................yk 5
Hlemmur............27........kp 63/26-35........................yk 5



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..


Plussanneet, eli



salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09

 
Moikka!

Kiitokset mukaanpääsystä. Täällä jännityksellä odottelen 2.1. menkkoja alkaviksi. Semmoinen olo on, että kyllä ne sieltä tulee, mutta tässä ekassa kierrossa lienee on muuta turha odotellakaan. Kyllä se tästä.

Miten teillä tuo vitamiinipuoli? Jostain olen lueskellut, että E-vitamiinin reilu yliannostus muutaman kuukauden aikana, on saanut ihmisiä onnellisesti raskaaksi. Perustuikohan se E-vitamiinin vaikutuksella hormooonitoimintaan? Samoin D-vitamiini on kuulemma tärkeää.

Mutta kai se on terveellisestä ja monipuolisesta ruoastakin kiinni? Pitää liikunnan suhteen jälleen terästäytyä, ja ottaa itseään kunnolla niskasta kiinni. Nooh, kohta alkaa reenit, niin eiköhän se tästä suttaannu.

Mukavaa uutta-vuotta kaikille, ja tärppionnea jokaikiselle. :heart:
 
Cladoceran :hug: höh vai löyti se täti tiensä jälleen, ei kyl ois tarvinnu! Toivotaan et ens vuos tois mukavempia uutisia tullessaan!

Iitukka mä oon kans tosta D-vitaminista lukenu, Evitaminista en niinkään, mut tuskin noi mitkään pahitteeks on :) ite syön miehen kanssa multivitaa, siin on aika hyvin kaikkee, ja D-vitaminia ja omegoja, sekä juon greippimehua ;) Ennen söin niit raskaana oleville tarkotettuja multitoja, mut totesin et aika samat on tos tavallisessakin, ja paljon halvempia, sain miehenkin syömään noita ;) Liekkö kaiken tän vitaminien ym ansiosta, mut kierrot ovat ruvenneet lyhenemään. Mulla oli aluks lähes 40 pvä kierrtot ja sit ku ovulaatiot alko lähes puolen vuoden pillereiden lopettamisen jälkeen, niin ovis oli ensin lähes kp 30. Sit rupesin tankkaa vitskuja, ja nyt on ovis tasottunut tohon n.kp 18, tosin se nyt oli kp13, mikä lie taas hormonihäiriö ;) Toivon että pian säkin, niinku kaikki täällä, pääsis plussaamaan :whistle: ++++++

Jos en huomenna tänne kerkeä, niin Oikein Hyvää Uutta Vuotta Kaikille, ja tytöt mehän plussataan kaikki ens vuonna, eiks? ;)
 





Cladoceran........29........kp 3/33-38........................yk 11
Joyan.................29........kp 4/28-33....................... yk 6
OddMolly.......................kp 15/25-29.........................yk 2
Myrtle.................27.......kp 16/28-29.........................yk 1 (lps jlk)
danuli79.............30.......kp 17/28-35.........................yk 10
Kaapo80.............29.......kp 19/28-37.......................yk 8
Manuliina.......................kp 25/25-31.......................yk 4
Iitukka80...........30........kp 27/28.............................yk 0
Sharona.............29........kp 30/28-34......................1v5kk
Katinka-82.........27........kp 30/35-42.......................yk 6
Opal.................. 29........kp 33/29-41.......................yk 5
Hlemmur............27........kp 64/26-35........................yk 5



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..


Plussanneet, eli



salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09

 
Vuoden viimeinen lista! Ens vuonna sit koko sakki; Cladoceran, OddMolly, Myrtle, danuli79, Kaapo80, Manuliina, Iitukka80, Sharona, Katinka-82, Opal ja Hlemmur ylimmältä listalta saa luvan siirtyä alimpaan listaan :) Ja tietty minä haluan mukaan! Ja miksei myös koko taustaporukka! Hyvää uutta vuotta kaikille!
 

Säilyttäköön uusi vuosi sen mitä rakastat, tuokoon tullessaan sen mitä kaipaat ja vieköön mennessään sen mitä taakkana kannat. Kaikkea hyvää Uudelle Vuodelle 2010!

HAPPY NEW YEAR 2010!! JA JOYANIA LAINATAKSENI: KAIKKI PLUSSALISTALLE ENSVUONNA!!

T: Murmelin ja Uuden vuoden taiat :) [color/]
 

Yhteistyössä