Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5

Tulin pikaiselle vakoiluvisiitille entiseen kuumeilupinooni ja voi mitä ihania uutisia täällä onkaan!

Pikkumangusti:Hurjasti onnea! :heart: :flower: Ihanan joululahjan sait.

Muille kovasti tsemppiä ja plussapuhureita puhaltelen...

Sipsunen & nalle 7+3 :heart:
 




OddMolly.......................kp 9/25-29.........................yk 2
Myrtle.................27.......kp 10/28-29.........................yk 1 (lps jlk)
danuli79.............30.......kp 11/28-35.........................yk 10
Kaapo80.............29.......kp 13/28-37.......................yk 8
Manuliina.......................kp 18/28-31.......................yk 4
Sharona.............29........kp 23/28-34......................1v5kk
Katinka-82.........27........kp 25/35-42.......................yk 6
Opal.................. 29........kp 27/29-41.......................yk 5
Joyan.................29........kp 31/28-32....................... yk 5
Cladoceran........29........kp 33/33-37........................yk 10
Hlemmur............27........kp 58/26-35........................yk 5



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..


Plussanneet, eli



salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09

 
Pinklady :hug: ja jaksuja!

Cladoceran :hug: negasta. Toivotaan et se viel plussaks muuttuu, hyvä ettet viel toivoosi menettänyt!

Joyan :hug: negasta. Ois se vaan kiva kun niit plussii sais varsinkin näin joulunaikoihin!

Mukavaa joulunjatkoa kaikille! Mulla oli parin päivän nettipimento, siks en oo tännekään päässyt, mut nyt taas takasin kotona. Nyt lumitöihin, taas tulee tuota lunta, ihanaa! :)
 
Pinklady :hug: ja jaksuja!

Cladoceran :hug: negasta. Toivotaan et se viel plussaks muuttuu, hyvä ettet viel toivoosi menettänyt!

Joyan :hug: negasta. Ois se vaan kiva kun niit plussii sais varsinkin näin joulunaikoihin!

Mukavaa joulunjatkoa kaikille! Mulla oli parin päivän nettipimento, siks en oo tännekään päässyt, mut nyt taas takasin kotona. Nyt lumitöihin, taas tulee tuota lunta, ihanaa! :)
 
Hyvää joulunaikaa kaikille :heart:

Jos joku minut vielä tuolta taustalta muistaa.. Onnittelut Pikkumagnustille maailman parhaasta joululahjasta! Liian hiljasta täällä on plussarintamalla sitten muutoin ollutkin, höh..

Meillä tää taustailu jatkuu ainakin toistaiseks, konkurssin partaalla sinnitellään miehen firmassa..välillä hieman valonpilkahduksia havaittavissa..mutta en oo vauva-asialla sitten alkanu touhottaan yhtään.. Ihmeisiin en meiän kohdalla usko, mitään ovisoireita, joita väkisinkin tulee kuitenkin aina sivusilmällä kyttäiltyä.. ei oo ollu parissa kierrossa..ei taida kroppa ilman hormoni-apuja todellakaan pelittää :( jos keväämmällä saatais raha-asiat ees hiukan kohdilleen, niin uskaltais taas ottaa clomit avuks.. Aina kyllä silti salaa toivoo ihmettä tapahtuvan meiänkin kohdalle..mutta kyllä jouluaattoaamunakin sai menkkoihin taas jälleen herätä..

Aika surulliset on välillä fiilikset, kun muistelee viimejoulua, jolloin mä onnellisesti olin raskaana..kun mietittiin, että ens joulu onkin sitten erilainen, kun meitä onkin kolme.. Haikeimpien joululaulujen soidessa väkisinkin tulee tippa linssiin, kun miettii, että meilläkin on jossain ihan oikee enkelivauva, jonka aika vaan ei vielä ollut..

Kaikesta huolimatta mä katson toiveikkaana tulevaisuuteen. Tammikuun lopulla meille tulee kissavauva, kolmas karvaturri jo tähän talouteen.. onpahan joku pieni nyytti sitten, mitä hoivata. :heart: Töissä jo kyselinkin, että kai sitä äitiyslomalle vois jäädä kissavauvaa hoitaan.. :) Ehkä meidänkin aika vielä tulee jäädä sille oikeelle äitiyslomallekin vielä jossain vaiheessa, ainakin mä syvästi haluan niin uskoa.

Parempaa ja plussarikkaampaa ensivuotta kaikille! Tehdään porukalla uudenvuodenlupaus plussata joka iikka ensivuoden aikana :heart:


Terveisin Murmelin :wave:
 
Moikka kaikille!! Mitenkäs teidän joulut meni? Meillä rauhallisesti, ja toistaiseksi myös tädittä... Tässä odotellessa sitä sekavin tuntein... Olen nyt aivan 100% varma, että viikko sitten kun kiroilin teille vessapaperin väritystä, siinä oli kyllä oikeasti verta mukana. Joten tiedättekyllämiltä tämä vaikuttaa. Ja kun on nämä pyhät, sitä ehtii mukavasti hysterisoitua, ja olenkin tässä jo pohtinut ties mitä ja seuraavassa hetkessä on väkisin ajateltava itsensä maan pinnalle takaisin. Ja vessassa saa ravata koko ajan, valkkaritouhut on jotenkin ihan mahdotonta nyt. Ehkä tätiä ennakoiden....

En oo aivan varma (pyhät sekoittaa varmaan pään) mut musta mulla on jo kp 32 meneillään tänään?
 
Siis tämä on kyllä uskomattominta koko vauvakuumeilussa, silkkaa psykologiaa koko homma.

Äskeisen jälkeen (1/2 h sitten tuon kirjoitin) valkkari on selkeesti muuttanut väriään ja huomenna menee varmasti punkuksi, joten huomenna mulla kp1/28-32. Uskomatonta, aina heti kun vähän uskaltaa ajatella "mitä jos". :'(
 
Moikka!

Täällä olisi uusi yrittelijä. :wave: Ikää on juuri kohta 30wee. Pillerit jäi nyt marraskuussa pois, Yasmin-merkkisiä söin puolisen vuotta. Eli tärppipäivät tässä kierrossa oli ja meni. Nyt KP 23.

Aiemmin meillä oli aktiivista yritystä 3v, jonka aikana ei plussan plussaa. Parisuhde koki monenlaisia kolhuja ja kopsuja, ja nyt sitten uuteen nousuun. Eli tilanne on sellainen että lapsi saa perheeseen tulla, jos on tullakseen. Ei me tästä ainakaan nuorennuta enää.... :LOL:
Tutkimuksissa on käyty. Sperma ok, mulla putket auki. Ovulaatio-ongelmia lääkäri mulla epäili? Menkat olleet aina säännölliset, kierto 28pv. Painoa mulla ollut 10kg enemmän, kun viimeksi on yritelty. Nyt olen sitä pudottanut tarkoituksella. Toivottavasti vaikuttaa positiivisesti tähänkin asiaan.

Vaikka me on piiiitkään yritetty, niin en silti koe olevani lapseton. - Se lapsi vaan ei ole vielä lähtenyt alulleen. Mukava olisi, jos mahtuisin pinoonne.
 
Pakko pikaisesti päivittää ensin itsekkäästi omaa napaa.
Ollaan vielä joulureissussa, muttamutta... Eilen (kun samalla tuli vuosi täyteen siitä, kun annettiin vauvalle lupa tulla jos tulee) piti menkkojen alkaa. Jos en ihan väärin ovista tunnistanut, niin se oli perjantaina 2 viikkoa sitten. Tänään siis olis jo dpo 16. :D

Koko ajan on sellainen olo, että nyt alkoi, mutta sitten kun käy vessassa, niin ei vieläkään. Tissit on niin arat, että huh. Jännittää ihan sairaasti... Jahka illaksi kotiin päästään, niin lämpömittari ensin kainaloon ja sitten aamulla testi, jos ei sittenkään oo alkanu mitään.

Aivan liian jännää...

Joyan :hug: alkoiko?

Murmelin voi kun teidän tilanne kuulostaa nyt kurjalta. :hug: Paljon voimia jaksamiseen. Rahahuolet on tosi hankalia, kun niistä ei muka tarvitsisi välittää, mutta ne kuitenkin vaikuttaa ihan kaikkeen. Toivottavasti pääsette taloudellisesti jaloillenne pian ja sitten hups vaan raskautuisit. Kissa tuo valoa pimeyteen! Eläimistä saa voimaa (nimimerkillä: talossa kaksi koiraa).

Tervetuloa joukkoon Itukka!! :flower:
 
Cladoceran täällä kaikki peukut pystyssä :) Hyvältä kuulostaa :whistle:

Ei ole kyllä virallisesti mulla vieläkään täti tullut, mutta lähettiköhän se matkalaukkunsa ennalta, niin on vaaleanpunaiseksi valkkarit menneet.
 
Cladoceran täälläkin jännätään plussaamisesi puolesta!
+++++++ :whistle:

Itse yritän malttaa odottaa vielä pari päivää Terojen aloittamista, ettei täti vaan tulisi liian aikaisin kylään. Viimekertaisella tero-kuurilla täti tuli heti seuraavana päivänä viimeisestä teronapista. En uskalla ottaa sitä riskiä, että jos täti tuleekin tällä kertaa aikaisemmin, vaikkapa puolessavälissä teroja, niin lääkärin labra - johon pitää mennä verikokeisiin kp 3-5 - ei ole vielä kerennyt aueta (se aukeaa 7.1. joten täti ei saa tulla kylään ennen kuin aikaisintaan 5.1. ) Jos tiistaihin asti malttaisin, niin sitten olen pelannut jo melko varman päälle, luulisin!
 
Clado muakin alko jännittää sun puolesta! Toivon niin et plussan huomenna saisit, kuulostaa kyl tosi hyvältä noi sun oireet! Peukut on tääl pystyssä! :wave:

Iitukka Tervetuloa joukkoon! Toivotaan sulle pikaista pistäytymistä täällä! ;) Oishan tuo kiva että pian saisitte vaavelin alulle, toivotaan et nyt ois sen aika tulla! Toivotaan myös että sun laihdutusurakka tuottaa tulosta myös vauvarinatamalle!

Murmelin :hug: voin vaan kuvitella kuinka ikävältä tuntuu jos viime jouluna on ollut onnensa kukkuloilla ja sitten sitä onnea ei saanuttaan syliin asti. Rahahuoletkin on ikäviä, meilläkin on aika tiukkaa kun tää uusi asunto ostettiin, ja rempattiin. Saa laskea et rahat riittää edes laskuihin ja elämiseen saati mihinkään ylimääräseen. Toivotaan ett pieni kissanpentu piristäs ja lohdutas sua! Mäkin haaveilen koirasta ja mies on luvannutkin sellasen jos ei kesään mennessä vauvarintamalla tapahdu mitään ;) Toivtaan kyllä sulle parempaa uutta vuotta joka saralla!

Joyan toivotaan että täti vaan huijaa! ja älyis pysyy poissa!

Hlemmur jaksuja piinailuun. toivttavasti aika kulus nopsaan ja saisit kohta alottaa terot!

ON: Mun kroppa on ihan sekasin, liekko liiasta suklaansyönnistä! Limoja rupes tulee jo viime tiistaina, siis kp8! Ihan outoo, mut pakko niitten olla just niitä limoja, ku ei oltu peittoja heilutettu yli viikkoon. Nyt rupee vissiin rinnat kipeentyy, mut mä en voi uskoo et mulla ois ovis kohta, kun yleensä se on vasta viikon päästä. Kävin tänään ostaa ovistestjä ku olivat loppu, enkä oo siis voinu testata pitääkö nää oireet paikkaansa, vai kuvittelenko kaiken. Ahkerasti ollaan koitettu peittoja heilutella, tosin oltiin joulu mun porukoilla, niin ei siellä voitu. Mies oli niin ihana, ku sano tos kotiintulomatkalla et sillä on kauhee vauvakuume :) Porukoilla kun oli mun siskokin, jolla on 4kk prinsessa :)
 
Kiitos kaikki tsempittelijät! Ootte huippuihania! :heart: Voih, miten toivoisinkaan, että vielä plussaksi kääntyisi... Pakkohan mun oli testi tehdä heti kun päästiin ovesta sisään. Reilut 4 h olin ollut käymättä vessassa, kauhea hätä, eikä vieläkään mitään merkkiä tädistä. Tulos ilmiselvä nega. Ei mitään tulkinnanvaraa... :ashamed:

Tässä vielä mietin sitä, että jos kuitenkin O oliskin ollut vasta silloin maanantaina, kun tuolloin meni lämmöt niin, että pe oli 36,2, la 36,5, su 36,6, ma 36,2 ja ti 36,6? Eli jos olis ollut vasta tuo maanantain dippi, niin sitten olis tänään dpo 13 ja täti tuloillaan tiistaina... Huoh. On tää niin helvetin vaikeeta... :$ Joyanin kanssa taidetaan olla aika samoissa tilanteissa. Noh, joka tapauksessa meillä on jo varattu se aika väestöliittoon simppatestiin, joten sinne sitten suunnataan 7.1.

Danulille tsemppiä oviksen metsästykseen. Tuskin se ainakaan vielä mennyt on ja harjoittelusta ei taida olla mitään haittaa. ;)

Ja Hlemmur on nyt vaan hyvä ja pitää ne näppinsä erossa vielä vähän aikaa niistä teroista. :LOL:
 
Cladoceran :hug: negasta. Pidän kyl viel silti sulle peukkuja! Millasilla testeillä oot testannu? Lämpöjen perusteella ovis ois ehkä voinu olla myöhemmin, niinku ehdotitkin. Ei vielä luovuta toivosta, eihän?!

Testasin tossa illalla tosi selkeen ovisplussan, ja nyt on vasta kp 13, huh huh! Siitä hetken päästä menkkakipu tuntemuksia, et tais olla ovis sit tänään. Sain miehen kaadettua, joten nyt ei kun odottelemaan. Aika hassu jyllä että ovis onkin melekein viikon etuajassa, ku yleensä se on kp18. Mulla olis tiistaina gyne varattu, en tiedä pitäskö mennä sinne vai ei. Ku oon varannu toisen gynen 28.1, se ois erikoistunu lapsettomuuteen, niin jotenkin tuli nyt sellanen olo et pitäsköhän mennä vasta sillo? Siis varasin ensin ton tammikuun lopun ajan, mut sit isku hätä, ja piti saada aika aiemminkin, nyt en tiedä pitäskö viel ootella, jotenkin on aika hyvä fiilis tällähetkellä, stressitönkinku ovis tuli vähän kuin varkain, eikä niin että yli viikon tikutan, ja mietin et saanko miehen just sillon innostuu.

Sori toi oman navan tuijottelu, mut on tää kroppa ja noi hormonit vaan ihmeellisiä! ;)

Te täällä ootte kyllä ihania! :heart:
 
danuli jos meet tiistaina sinne gynelle, niin se näkee sitten ultrassa (jos siis ultraa) sen kehittyvän keltarauhasen ja näkee ootko ovuloinu. Onpa kiva, jos sulla kierto lyheniskin yhtäkkiä. Ehtii sitten tiuhemmin yrittää. Parempi ois tietty, että tänäinen tai mahdolliset varmistuslaukaukset huomenna toisikin tuloksen.Jos tiistainen gyne tuottaa lisästressiä, niin ei sun sitten varmaan kannata sinne mennä..

Täällä pyyhkäisi äskettäin yli sen sortin äkäinen tuulahdus, että taitaa täti olla tulossa. Kävin kolaamassa lumet, raivosin koirille vaikkei ne tehnykään mitään, kirosin mielessäni miehen alimpaan helvettiin, kun se lämmitti saunan taas kysymällä haluaisinko mä kans tulla. Kaiken jälkeen sain just ja just pidettyä itkut loitolla kun menin saunaan... Tietää siis, mitä tuleman pitää. :/
vaikka kivahan se olis jos... :whistle: ;)
 
Hei ja kiitos onnitteluista!!! Olette ihania! :heart:
Ja ei, en suinkaan teitä ollut hylännyt, olo vaan oli pitkään todella huono ja voimia kuin hiirulaisella niin ettei nettiinkään jaksanut tulla.. Ajattelin kyllä itseasiassa teitä monesti. Toivottavasti te muut sitten kun plussaatte ette joudu käymään tätä pahoinvointia ja muuta kaikkein vaikeimman läpi niinkun täällä on nyt käynyt. On ihan outoa että oma fyysinen kunto jota on pitänyt hyvänä romahtaa ja se on vaikuttanut kovasti myös mielialaan. Tuon oksentelun lisäksi sain myös useamman viikon ripsan ja näiden yhteisvaikutuksesta painokin tipahti parissa vkossa nelisen kiloa. Sain lähetteen naistenklinikallekin kun lääkäri epäili kohdunulkoista mutta se saatiin rajattua onneksi pois. Mutta tällaista tämä alku nyt on minun kohdalla ollut.. josko tuo pahoinvointi helpottaisi jossain vaiheessa.

Teillä on täällä monilla jännät paikat.. Pidän täällä peukkuja ja varpaita pystyssä kovasti kaikille.. Nyt Cladoceranille, Joyanille ja Hlemmurille, tehän taidatte olla "jännäysvuorossa" nyt :heart:
En ole vieläkään päässyt odotuspuolelle.. hmm.. ehkä jossain vaiheessa.. Täällä vielä teitä seuraani sinne huutelen :wave:
 
IitukkaTervetuloa joukkoon =)

pikkumangustilleiiiisot onnittelut :flower: Hienoa kuulla näitä uutisia :heart: etenkin jos on silti käyny tärppi vaikka "väärään" aikaan puuhaileekin :D

Hiukan sitte vielä itestä: HYVIN oireeton kierto tähän asti verrattuna aiempiin. Ei niin pienintäkään vihlaisua tai mitään nipistelyjä mahassa kuten aiemmissa kierroissa. Pahoin pelkään että eipä ole tärppi käynyt nytkään :/ Mutta ei auta näin aikasessa vaiheessa luovuttaa! =) Se mitä taas ON ollut poiketen aiemmista kierroista, on ihan armoton väsymys pari viime päivää, tänäänki töitten jälkeen kahen tunnin päikkärit, joita en yleensä juuri harrasta! Ja toisena on samaiset pari päivää jatkunut närästys/röyhytys :$ Tämän jälkimmäisen oletan kyllä johtuvan joulun mässäilystä mutta toi väsymys ihmetyttää.
Nooh, reilun viikon päästä taas nähdään tuleeko se täti sieltä taas morjenstamaan :kieh:

Kovia plussapuhureita kaikille++++ :whistle:
 




Joyan.................29........kp 1/28-33....................... yk 6
OddMolly.......................kp 12/25-29.........................yk 2
Myrtle.................27.......kp 13/28-29.........................yk 1 (lps jlk)
danuli79.............30.......kp 14/28-35.........................yk 10
Kaapo80.............29.......kp 16/28-37.......................yk 8
Manuliina.......................kp 21/28-31.......................yk 4
Iitukka80...........30........kp 24/28.............................yk 0
Sharona.............29........kp 27/28-34......................1v5kk
Katinka-82.........27........kp 27/35-42.......................yk 6
Opal.................. 29........kp 30/29-41.......................yk 5
Cladoceran........29........kp 36/33-37........................yk 10
Hlemmur............27........kp 61/26-35........................yk 5



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..


Plussanneet, eli



salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09



 
Iitukka80 lisäsin sut jo listoille hämärällä yk 0:lla :) Koska teillä jo ne tämän kun tärppipäivät on ohitse, seuraava kai siis on se virallinen eka yritys? ;)

Cladoceran miten menee????

Pinklady81 Mä en oo kokeillut ovistestejä ollenkaan... Sanotaan, että jos heräilee suht säännöllisesti ja mittailee lämpöä joka aamu samaan aikaan, saa silläkin melko hyvin oviksen kiinni. Itsellä ei kyllä moinen oo toistaiseksi onnistunut, nukun niin vaihtelevasti ja levottomasti, joten ehkä mäkin siirryn ovistesteihin vihdoin... Se digitaalinen on kai hyvä (ja kallis).

Manuliina mitäs siitä oireettomuudesta sanottiinkaan... ;)
 

Yhteistyössä