Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL5





OddMolly.......................kp 6/25-29.........................yk 2
Myrtle.................27.......kp 7/28-29.........................yk 1 (lps jlk)
danuli79.............30.......kp 8/28-35.........................yk 10
Kaapo80.............29.......kp 10/28-37.........................yk 8
Manuliina.......................kp 15/28-31........................yk 4
Sharona.............29........kp 20/28-34......................1v5kk
Katinka-82.........27........kp 21/35-42.......................yk 6
Opal.................. 29.......kp 24/29-41........................yk 5
Joyan.................29........kp 28/28-32.......................yk 5
Cladoceran........29........kp 30/33-37.......................yk 10
Hlemmur............27........kp 55/26-35........................yk 5



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..


Plussanneet, eli



salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09

 
Huomenta! :flower:

Hlemmur Tsemppiä lääkäriin, toivattavasti tänään kuuntelevat sua ja saat sen ultran ja terot! :hug:

Joyan :LOL: Jouluvessapaperit kunniaan!

Myrtle Mulla taas on toisinpäin, aamulämmöt näyttää ihan mitä sattuu, ei niistä erkkikään ota selvää, mutta taas iltapäivällä mitattu näyttää sellaisen käyrän joka kuuluukin olla. Lääkäri katseli mun karttaa ihmeissään ja sanoi vaan "ei sen tältä pitäis näyttää". :D
 
Hlemmur tsemppiä lääkäriin multakin, toivottavasti saat jotain vastauksia ja apuja varsinkin! Tulehan sitten kertomaan kuinka kävi!

Myrtle ootpas sä ollut superahkerasiivooja! :) Ihana ku jouluks on sit kaikki paikat siivottu ja puunattu! Mut täytyy kyllä nostaa hattua tolle sun työmäärälle!

Sharona mikäs niille sun lämmöille nyt tuli? Aika hassu juttu!

pinklady mäkin suosittelen kyllä seuraavssa kierrossa noita ovulaatiotestejä, on sit paljon helpompi laskee kiertoa, ja muutenkin sitä ajotusta. Mulla ainakin yhtä kertaa lukuunottamatta menkat on alkanu viimestään 14pvä ovulaation jälkeen. Helpottaa kyllä kummasti elämää noi testit! :)

Clado Hyvä että uskallaudut testailee! :) Huomenna siis jännät hetket! Pidän kyllä niin peukkuja sulle että joululahjaplussan saisit! Ja saahan sitä ja pitääkin pitää toivoa yllä! ;)

Nyt taas töihin!

Talvista päivää kaikille!
 
Hlemmur täältäkin tsempitykset. Kova kovaa vastaan vaan. Yksityisellä ainakin sulla on oikeus vaatia ihan mitä haluat. Kunnallinen onkin sitten toinen juttu.... Mutta enivei, kiinnostuneena täälläkin odotellaan tuloksia.

Myrtlen siivousinnosta hiukan kateellisena... :whistle: Teille koittaa ihana joulu puhtaassa kodissa. Nukuttiko?

Joyan mä oon kokenut ton saman paperikillerin joskus. Kyllä jysähti ensialkuun kunnolla! :LOL:

Sharona voi kun sulla ois kuitenkin ollut ovis. Testailitko muuten, siis ovista? Onks teillä vielä lunta? Onko kauhea liikennekaaos? Oon ymmärtänyt, ettei siellä paljoa oo noita talvirenkaita saati sitten liukkaan ajon kokemusta ihmisillä...

Mä oon siis niin tiedättekyllämitä. :D Maha pistelee ja polttelee. Sitä en kyllä tiedä aiheuttaako pistely ja polttelu jännityksen vai päinvastoin. :LOL: Vähän kyllä usko hiipuu, mutta huomenna aamulla sitten varmistelua... Pitäisi vain jollain ilveellä pitää odotukset matalalla...

Mutta kuten danuli, minäkin olen töissä. Tarttis varmaan tehrä jotain... :x Huominen onkin sitten vapaapäivä ja lähdetään joulun viettoon. Oih, miten tykkäänkään joulusta. Tänään saa vähän pakkailla ja paketoida. :xmas:

Vielä pari yötä jouluun! Ihania joulunaluspäiviä vaan kaikille!
 
Viimeinen työpäivä! JEE! Ja sit kaksi viikkoa lomaa!

Myrtle oletkin ollut jo tosi ahkera, meillä olisi huomenna jonkinlaista siivousta tiedossa, ei kuitenkaan mitään superia, kun on rempan takia vähän paikat joka tapauksessa sekaisin. Tänään pitäisi itse asiassa khh:n lattialaatoitus vielä saumata.

On tullut taas vähän vähänlaisesti tänne kirjoiteltua, viikonloppuna oli ohjelmassa se khh:n laatoitus ja olin lisäksi kolmena päivänä peräkkäin aina pari tuntia jäällä. Luisteltua tuli sellaiset 10-20 km päivään. Launtaina oli kyllä ihan huippusää!

Mutta täällä näytetään taas tuttuun tapaan elelevän jänniä aikoja. Ihan kiva, että jollakin on aina jännättävää. Joyanille ja Cladolle erityisesti plussia näihin päiviin ja Sharonallekin sitten hetken päästä!

Ja Hlemmurille tsemppiä lääkäriin. Vaadi saada vastauksia, minua harmittaa kun ei itse oikein viimeksi uskaltanut vaatia asioita. Hommat ei silleen etene mihinkään.

Pinklady, minä myös suosittelen metsästämään sitä ovista. Itselläni se on kyllä ilman testejäkin havaittavissa, mutta siitä on sitten tosi helppo laskea tädin tulo (vaikka saisi kyllä pysyä poissa).

Täällä on näköjään taas jo hurjat kp:t meneillään, ei ole vielä ovista ollut, pieniä viitteitä siitä kyllä on, mutta menenee tämän viikon lopulle. Mulla näyttää nää kierrot vaan pitenevän koko ajan, mikä on varmaan ihan hyvä syy tilata sitä aikaa yksityiseltä vuoden alussa sitten. Miulla on tietyllä tavalla usko jo mennyt, että raskaaksi tulisin ja tyypilliseen tapaan olen jo alkanut harkita koiranpennun hankintaa. Meidän pupu ei saattaisi kyllä sitä liikettä arvostaa. :LOL:

Jos en ehdi kirjoittamaan ennen aattoa remonttien ja siivousten takia, niin toivotan jo tässä vaiheessa oikein ihanaa joulua kaikille! Plussatuulia loppuvuoteen ja etenkin ensi vuodelle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja danuli79:
Sharona mikäs niille sun lämmöille nyt tuli? Aika hassu juttu!
Voi kunpa tietäisin!

Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
Sharona voi kun sulla ois kuitenkin ollut ovis. Testailitko muuten, siis ovista? Onks teillä vielä lunta? Onko kauhea liikennekaaos? Oon ymmärtänyt, ettei siellä paljoa oo noita talvirenkaita saati sitten liukkaan ajon kokemusta ihmisillä...
Testailin joo, mutta jäi kai päivä välistä ja muutenkin oli niin hulinaa.. :headwall:

Sillon viimeviikon alussahan tuli se "lähes plussa" joka siis muuttui plussaksi päivän aikana, ja mies kellisti mut kotiin tultua. Mutta se ei siis aikuisten oikeasti kyllä todellakaan ollut yhtä vahva viiva kun se testiviiva silloin tehdessä, joten en tiedä. Siitähän sitten kyllä heti kohta (parjantaina) nousi lämmötkin, mutta vaan päiväksi. Aika outoa todellakin. Nyt oon taas ihan umpijäässä ja vilunväreitä täys.. Ei ole kyllä mitään "kuivaa kauttakaan" ollut, joten ei noista tiedä. Ja tosiaan sen jälkeen on ollu vaan negaa, sitten loppui testitkin, enkä jaksanu hakea lisää, kun kiukutti koko meininki.

Täällä on vielä lunta, ja nyt taitaa kyllä jo sataa räntä :D
Todellakin, kukaan ei osaa enää ajaa autoa, eikä ratikkaa, eikä bussia, ei edes junaa. :LOL:
Meillä on puolet jengistä pakkolomalla, kun asuvat damin ulkopuolella, eikä sieltä pääse töihin :D Meidän pomo jo tarjos niille firman piikkiin hotellia, että jos vaikka tulisivat sitten töihin!

Jotkut hullut sotkee polkupyörillä, ja kaatuilee minkä ehtii. Hulluja.
 
Sharona melkonen meininki. Mielikuvat sohjossa kaatuilevista hollantilaisista... :LOL:
Jospa tuo O olis kuitenkin ollut tuolloin kun viivat oli melkein yhtä vahvat? Toivotaan... Sitten tuo lämpöjen heilahtelu iltaisin oiskin vaan oire tiedät kyllä mistä... :kieh:
 
Lääkärireissu takana. Sain sieltä sitä mitä olin hakemassakin: vastauksia. Olo on helpottunut ja samalla ehkä vähän järkyttnyt.

Munasarjat katsottiin ultralla ja kyllähän ne monirakkulaiset oli. Eli PCO. Ei tullut kyllä yhtään yllätyksenä - olin arvannut ja "Google-diagnosoinut" PCO:n jo valmiiksi itselleni. PCO selittää kiertojen pitkittymisen.

Sain terot tämän kierron lopettamiseen, kuten toivoinkin. Itse asiassa sain ison satsin teroja, niin että riittää myöhempiinkin kiertoihin mikäli tarve vaatii. Mutta tämän hetken hoidoksi määrättiin yksi 10 pv kuuri teroja.

Lisäksi sain lähetteen verikokeeseen, jossa katsotaan hormoonit ja mitä lienee. Koska näytteenottolabra on joulu/uusivuosi-lomalla jonnekin tammikuun 2. viikkoon asti, joudun viivyttelemään noita teroluttien aloittamista. Nimittäin verikokeet pitää ottaa kp 3-5 välillä, ja jos kuukautiseni alkavat liian aikaisin joululomalla, ei labran loma ehdi loppua ennen kuin minulla menee tuo kp 3-5 ohi. Siksi aloitan terolutit vasta muutaman päivän päästä.

Lisäksi menen vielä kp 10 - 16 välillä ultrattavaksi. Eli näkyykö siellä sitä follikkelia jne.

Lääkäri sanoi, että hän ei vielä nyt tee hoitopäätöstä, koska minulla on ollut kaksi normaalipituista kiertoa ennen tätä tämänhetkistä kiertoa, ja toisessa niistä normaalikierroista oli myös ovulaatio. On siis mahdollista, että raskaaksi tulo voi onnistua aivan luonnollisesti. Hoitopäätös saattaa syntyä sitten tammikuussa, kun otetaan ne verikokeet ja ultraukset ja jos siellä hommat ei ole normaalilla mallilla. Minusta tämä kuulosti aivan järkevältä päätökseltä.

Nyt helpottaa, ja samalla itkettää (kenties helpotuksesta).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
Sharona melkonen meininki. Mielikuvat sohjossa kaatuilevista hollantilaisista... :LOL:
Jospa tuo O olis kuitenkin ollut tuolloin kun viivat oli melkein yhtä vahvat? Toivotaan... Sitten tuo lämpöjen heilahtelu iltaisin oiskin vaan oire tiedät kyllä mistä... :kieh:
:LOL: No, ei kauas sun mielikuva osunu!! :D Harmittaa noiden turistien puolesta, jotka on tänne tulleet jouluostosten perässä, kun eihän noi hollantilaiset osaa edes aurata, ne vaan viskoo suolaa niin perkuleesti joka paikkaan, eli kaduilla on 20cm loskaa! Sukat saa vaihtaa joka kerta kun käy ulkona.

No ihan varppina oon! Mieskin jo tänään sanoi, että voisinko pistää pakettiin sen positiivisen raskaustestin silel joululahjaksi
:LOL:

Hlemmur No hienoa, että sait vastauksia ja terotkin heti kouraan. :hug:
 
Hei pitkästä aikaa ja joulutervehdykset tänne kaikille!
Tosi monta sivua minulla luettavaa.. olen jäänyt monen monta sivua jälkeen..kommentoinkin niitä tässä vähän myöhemmin kun saan kaikki sivut ajatuksen kanssa luettua vielä uudelleen.
Ja nyt siis vasta pääsin kirjottelemaan meidän kuulumisia..tuntuu ihan ihmeelliseltä.. pikkumangustista taitaa siis nyt tulla isomangusti.. :) Tämä yritys kierto 4 piti nimittäin meillä olla "ohari" miehen pitkien matkojen takia (oli juuri kaikki lähempänäkin oikeaa olevat päivät poissa) ja jätin tikuttelun ja lämpöjen mittaamisenkin pois tässä kierrossa kun toivoa ei pitänyt olla..ja kuinkas kävikään...juuri tässä kierrossa plussa pärähti...vaikka päästiin peittoa heiluttelemaan vain kerran pari ja ihan "väärään" aikaan kierrosta. Elämä on kerrassaan omituista. Näin ollen tämä meidän toivottu raskaus olikin sitten aikas iso yllätys jos toivottu plussa vaan voi yllätys olla. Kuulostaako ihan oudolta? Olen tosi onnellinen, mutta en ole valitettavasti päässyt onnesta vielä kamalasti nauttimaan, koska olen kärsinyt tosi pahasta pahoinvoinnista (koko päivän kestävästä ) sekä vatsakrampeista niin että pari viikkoa on mennyt vain lojuessa sairaslomalla ja koneellekaan ei ole jaksanut tulla..siksi vasta nyt täällä kirjoittelen näitä uutisia. Mutta ehkä tämä tästä helpottaa vielä..
Testinkin tein ihan "vitsillä" itsenäisyys päivän tienoilla, kun olin jo viikon verran voinut tosi huonosti ja yhtäkkiä pukkasi päälle kunnon oksutauti kesken koirien päivälenkin. Mietin että tämä ei ole nyt ihan normaalia että oksu lentää kaaressa keskellä päivää ja ajattelin tehdä varmuudeksi testin... piti sitten tehdä toinen ja kolmaskin..kaikki eri merkkisiä kun en meinannut millään uskoa tulosta.
Mutta tällaisia uutisia tällä kertaa... isot jouluhalit tänne kaikille.. :heart: pitäisi varmaan siirtyä myös noita muita palstoja kurkkimaan.. täytyy nyt vaan toivoa, että pikkuruinen pysyy kyydissä mukana..sekin jo kovasti pelottanut kun tämä vointi ollut todella huono koko ajan että kuinkahan tässä mahtaa käydä...
:/
 
Mangusti Paljonpaljon onnea!!!! :flower: :flower: :flower:

Miten se onkaan niin, että kaikkein epätodennäköisellä kierrolla onnistuu. Tiedän useammankin tällaisen tapauksen! Toinen on stressitön kierto, jossa monesti niitä plussia tulee. Kumpa itsekin osaisi olla stressitön asian suhteen.

Minä tulin vasta nyt töistä ja vielä huomenna olisi urakkaa edessä. Toivotaan, ettei mitään yllättävää tule huomenna, että saisi tehdä nyt pöydällä olevat hommat rauhassa loppuun ja sitten siivoilla pöydän siistiksi, niin on kiva tulla takaisin töihin. En vielä tiedä milloin tulen lomalta takaisin, uuden vuoden jälkeen vai vasta loppiaisen jälkeen. Toivottavasti vasta loppiaisen jälkeen.

Joulufiilistä ei ole yhtään, eikä itseasiassa kiinnosta joulu yhtään. Suurin osa lahjoista vielä ostamatta ja mä haluisin vaan mennä kotiin nukkumaan. No joulun jälkeen on sitten aikaa nukkua.

Rauhallista joulua kaikille ja plussatuulia vielä lomapäiville!!
 
Mangusti Paljon Onnea :flower: :flower: Ihan huippu juttu! Mut eiks se tosiaan mee niin et just siinä kierrossa kun ei pitäs olla mitään mahiksii, nii onnistuukin! Kai sitä just sillo ku on stressitön, niin helpommin tärppää. Mut tosi hieno juttu kyllä, saatiin tänne eka jouluplussa! ;) Vaik sulla se plussa kyl vähän aiemmin jo tulikin :) Nyt vaan piukkuselle tarrasukkia, et kyydissä pysyy!

Hlemmur hyvä että sait vastauksia lääkäristä, eihän se helppoo ole kuulla että jotain hiukan epätavallista on, mutta helpotus että saat nyt apuja, ja sitten toivonmukaan sen pikkukyytiläisenkin!

Kaapo :hug: :hug: kurja kun sulla ei oo joulumieltä ja on mieli muutenkin maassa. Toivottavasti saat nukuttua väsymystä pois, eiks sulla ollut aika kiirettä töissäkin, jos et joulusta jaksa nauttia niin koita ainakin rentoutua ja levätä! :hug:

Clado Tsemppiä huomiseen, mä niin toivon että sä teet magnustille seuraa!

Sharona mäkin voin vaan kuvitella miltä teillä siellä näyttää, ja mikä kaaos lumen tulo on, aika hassua :) Toivotaan että sulla ois ollu ovis sillo ku testi lähes plussa, ja päästäs sit sua kans jännäämään :)

Me lähetään huomenna töiden jälkeen köröttelemään kohti porukoita. Hirvittää vähän kun on luvattu lumimyräkkää, no onneks mies on hyvä kuski :)

Kaks yötä jouluun! ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumangusti:
...juuri tässä kierrossa plussa pärähti...
OMG Miten ihania uutisia!!! Tiedätkö hassu juttu, mutta mulla oli koko ajan vähän sellainen fiilis, että on tainnu plussa pärähtää :D
Tuhannesti onnea

:flower: :flower: :heart:

Ihanaaaaaa! :heart:
 
Voi pikkumangusti mikä uutinen!!! :heart: :heart: Ihan mahtava homma... Ehdinkin jo ajatella tässä taannoin, että sä jo meidät vallan hylkäsit, mutta tämäpä kelpo yllätys! Ja oot siis päässyt "nauttimaan" heti alkuun, pahalta kuulostaa kyllä... Olis kyllä kiva jos joskus ite raskautuu, ettei ihan kauhean pahoin voisi. tuo jatkuva ykääminen kuulostaa vähän vaikealta noin niinku käytännön elämän kannalta... Mutta huippuihana uutinen! :heart: :flower: Onnea ja tarrasukkia!
 




OddMolly.......................kp 7/25-29.........................yk 2
Myrtle.................27.......kp 8/28-29.........................yk 1 (lps jlk)
danuli79.............30.......kp 9/28-35.........................yk 10
Kaapo80.............29.......kp 11/28-37.......................yk 8
Manuliina.......................kp 16/28-31.......................yk 4
Sharona.............29........kp 21/28-34......................1v5kk
Katinka-82.........27........kp 22/35-42.......................yk 6
Opal.................. 29........kp 25/29-41.......................yk 5
Joyan.................29........kp 29/28-32....................... yk 5
Cladoceran........29........kp 31/33-37........................yk 10
Hlemmur............27........kp 56/26-35........................yk 5



Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Vadelmaunelma ..


Plussanneet, eli



salome (yk 4, km 12/08) 4/2009
Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09

 
pikkumangusti :heart: :heart: :heart: Onnea!!

Täällä on loppunut lämpöjen mittailu, kun koholla olevat kuitenkin. Kauhee flunssa iski... JOS siellä joku nyt olis, niin toivottavasti ei järkyty pärskivästä asunnostaan ja hylkää sitä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joyan:
Täällä on loppunut lämpöjen mittailu, kun koholla olevat kuitenkin. Kauhee flunssa iski... JOS siellä joku nyt olis, niin toivottavasti ei järkyty pärskivästä asunnostaan ja hylkää sitä!
Voi kun tulis toinenkin jouluplussa meidän pinoon! :heart:
Mullekin iski flunssa, aamulla herätessä mukava yllätys kun tänään on siis lähtö sinne Roomaan. Hiukan kiukuttaa, jos joulu siellä menee sängyn pohjalla, mutta toivon, että ei ihan niin pahaksi ylly.

Mulla lämmöt pomppii kuin mielipuoli, eilisen aikana mittasin 36,7-37,4c' ja kaikkea siltä väliltä! :LOL:
 
Voih Joyan ja Sharona, pakkoko sitä nyt on jouluksi sairastua?? Noh...Think positiv: ainakin tulee sitten levättyä kunnolla, eikä perse leviä niin paljoa, kun ei tee mieli herkkuja niin paljoa. :kieh: No ei kai... pikaisia paranemisia teille, toivottavasti jaksatte nauttia joulustakin!

Mä heräilin vapaapäivän kunniaksi kuuden aikaan kun koira oksensi. Mitäs söi keppejä... :$ Mikä lie siinäkin niin h...vetin kivaa. Nousin siivoomaan oksennuksia ja totesin, että kyllä tähän väliin voi yhden negan testata ja sen sitten teinkin. Lämmöt oli kuitenkin enemmän ku ennen, eli 37,0 (olleet tähän asti korkeimmillaan 36,9). Toivoa en siis kokonaan haudannu, mutta aika ison osan kuitenkin.

Eipä siis tarvii jouluna selitellä holittomia glögejä ja kaihoisasti kattella graavikalapöytää ja mätejä. Kuppi mukaan ja matkaan siis. :D Täällä on tullut noin 15 cm uutta lunta yöllä, joten kiva ajokeli tiedossa... :/

Kaikesta huolimatta mun puolestani oikein ihanaista joulua kaikille! Ihan täydellistä, että pääsee oikein kunnon hankeen temuamaan jouluna pitkästä aikaa! Ja paljon mätiä ja kalaa. mmmm.... Joulu :xmas:

Otetaan läppäri mukaan, joten en varmaan pysty olee vilkuilematta täällä tapahtumia, mutta siltä varalta, että jää tekemättä, niin IHANAA (VALKEAA) JOULUA kaikille ja plussatuulia jännäilijöille (Joyan, ei mitään paineita)! :heart:
 
Ei oikeestaan kauheesti haittaa, että on kipeänä. Mies on kovasti joulustressinen, ja haluaisi kerrankin olla ihan vaan kotosalla aattona kaksin. Nyt kun mä oon kipee, sukulaiset paremmin ymmärtää, ja alkaa matkustelu sit vasta joulupäivänä.

Hyvää joulua myös puolestani kaikille :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cladoceran:
kyllä tähän väliin voi yhden negan testata ja sen sitten teinkin. Lämmöt oli kuitenkin enemmän ku ennen, eli 37,0 (olleet tähän asti korkeimmillaan 36,9). Toivoa en siis kokonaan haudannu, mutta aika ison osan kuitenkin.
Myös minä äsken penisiliiniostoksilla eksyin raskaustestihyllylle ja testasin negan, vaik onkin aika aikaista... Joten samoilla fiiliksillä mennään toivon suhteen.
 

Yhteistyössä