Salome :hug: Toivottavasti tuo nyt tarkoittaisi sitä itseään! Mulla tosiaan myös 36/35 nyt ja testi eilen niin puhdas nega kun vaan olla ja voi!
Perjantaina sain jo lähes sydärin, kun tein (varmaan viidennen) clearbluen, ja ensin se oli puhdas nega, laitoin sen jemmaan, ja hömppänä menin pari tuntia myöhemmin katsomaan, niin siinä oli haamu. Intona juoksin sitten apteekkiin ostamaan lisää testejä, mutta eipä tuon jälkeen ole näkynyt haamun haamua. :'(
Aikaisemmin ei ole koskaan mulle sattunut tuohon testiin roskishaamua, mutta kerta se oli ensimmäinenkin, ja olen kyllä lukenut noita juttuja ja yleistähän tuo tuntuu olevan sen clearbluen kohdalla. Se haamu siitä sitten "lähti liukenemaan". Siis kirjaimellisesti liukui ensin puolikuun muotoon, sitten katosi.
Mulla oli perjantaina ja lauantaina todella tuntuvat tätioireet, mahaa nippaili ja juili oikein huolella, ja olin ihan varma, että täi tulee tunnin sisään, mutta...
Nyt ei oikein ole taas mitään. Outoa!
Tällä jännittämisen määrällä tosin en yhtään ihmettele, vaikka saisin tädin työnnettyä tooooosi kauas.
Tsemppiä kaikille jännääjille, ja
Salome , tee uusi!!!