Tervehdys!
Niinhän se täti sitten tuli... eli nyt kp 2/28-30. Niin, että jos ei nyt mitään muuta hyötyä tästä yrittämisestä ole ollut, niin ainakin olen saanut tuon ikitasaisen kiertoni sekaisin.
simppu->salome
Olen syönyt pillereitä viimeksi keväällä/kesällä 2007. Taisin jo aikaisemmin kertoakin, ettei olla käytetty mitään ehkäisyä sen jälkeen. (Kun se keskeytetty yhdyntähän ei ole mikään ehkäisykeino.) Kai vähän salaa ollaan molemmat toivottu, että tärppäisi, minä ainakin. Tervetullut olisi ollut kuitenkin molempien puolesta.
Mielestäni en pongannut kunnon ovisplussaa? Parina päivänä kp 14-15 sain tummemman viivan ovistestiin, mutta en testiviivan vahvuista. Ne mitättömän vähäiset ovisoireet tunsin kuitenkin, mutta limoista ei tietoakaan... kp 13 laitettiin siementä ja se oli sen kierron ainoa kerta. Sitten jouduttiin taas erkaantumaan eri paikkakunnille.
Kyllä minä sen jo uskoin siitä kp 27:na tehdystä testistä, että en ole raskaana. Muutenkin miettinyt aika paljon sitä, miksi en ole raskautunut aikaisemmin? Pettymys oli molemmille...
Nyt kun soitin miehelle, että menkat alkoi, niin onneksi sentään saatiin siitäkin kunnon nauru aikaiseksi. Käytiin ensin vaisu keskustelu, jonka päätteeksi revettiin molemmat. Mies sanoi, että se ei sitten varmaan riitä se yks kerta ja minä vastaamaan, että niin, pitäisi varmaan yrittää harrastaa vähän useammin. Ja mies siihen, että niin, enemmän kuin kerran kuukaudessa.
Eiköhän tämä tästä, jään nyt sitten teidän iloksi tänne ja poikkeuksena vahvistan sitä sääntöä, että uudet plussaa aina heti.
Sen olen kyllä päättänyt, että samalla paikkakunnalla olen kaikki tulevat hedelmälliset päivät ja pidetään huolta siitä, että aina on tuoretta siementä saatavilla. :headwall: