Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

jep, jep. näin hyvin alkaa mun tjottailu: lämpöjä mitannut nyt parin-kolmen päivän ajan, helokit on käytössä ja tänään on tehty eka ovistesti :LOL: se oli kyllä odotusten mukaisesti nega.

Mä vähän mietin noita ovistestejä, tossa oli pino, jossa joku kertoi että hänellä ei ne mammaksin ovistestit toimi, niin mulla on kyllä vähän sama homma noiden halpistestien (kotitesti.fi) kanssa. kertaakaan niillä en ole ovisplussaa saanut vaikka ovis selvästi tulee joka kierrossa, ja edellisellä kerralla käytössä olleet apteekin omat toimi paljon paremmin. lisäksi mietityttää testien ohjeissa olevat erot: apteekin omat tulee tehdä aamuvirtsasta, kun taas kotitestin ei saa tehdä. ristiriitaisuuksien takia päätin, että teen myös kotitestin testit aamulla, kun se nyt vain on mulle kaikista helpointa...

maikkis, omanapainen palstaterrori :D
 
Kotitesti.fi boikottiin! Ne on ihan paskoja, sekä raskaus- että ovistestit. Nyt on tällä palstalla ollu hirveesti kyselyitä niiden raskaustestien viivanpaikoista ja haamuista, en tiedä onko virheellinen erä liikkeellä vaiko onko ne aina vaan niin huonoja. Mutta siis niihin tulee, ja tämän testasin viime kierrossa keskellä kiertoa, joten aivan varmasti ei johtunu mistään kemiallisista tms. Halpoja mutta huonoja, sanon minä.

Hienosti sujuu Maikkiksen tjottailut. :D

Maaemo mulla oli kans kaikenlaista oireilua ja ihmeellisiä kiertoja sen jälkeen kun jätin hormonaalisen ehkäisyn. Mutta älä nyt suotta masennu, ainahan on se mahdollisuus että ovat ihan oikeitakin oireita - ja vaikka eivät olisikaan, niin seuraavista kierroista sitten. Katso vaikka meitin pinoa, tosi nopeestihan se monesti käy. Häntä pystyyn nyt!
 
Heipä hei naiset taas, taidan tulla takaisin pikkuhiljaa :/ Eli kesken meni, pari päivää olen tässä surrut asiaa, ja nyt alkaa pikkuhiljaa fenix nousemaan tuhkasta. Kyllä tämä tästä, ja elämä jatkuu :) Rankkaahan tämä on, mutta varmasti vahvistaa kert ei tapa... Saatiin ainakin lisäaikaa kahden ololle!

Eli saa poistaa plussanneista ja isken itseni listaan sitten taas ekojen menkkojen jälkeen :) En luovuta niin helpolla...
 
Sun Rise :hug: Kurjuuksien kurjuus. Roppakaupalla voimia lähetän sinne. En osaa edes kuvitella miten kurjalta se tuntuu! Rutistus ja onnenpotku uuteen alkuun!

Ajattelin ottaa itseäni nyt niskasta kiinni ja siirtyä tjottailemaan ja unohtaa kaikki itsensä tarkkailut :headwall: No yritys on ainakin kova, onnistumisesta en tiedä.

Voimia kaikille meille kuumeilijoille, ei tämä ainakaan helppoa puuhaa ole! :kieh:
 
Janis...................30
Hammy................28............................................yk 9
Sitrus79..............28................................kesästä 2006
Kevätesikko.........29............................................2/07
Unico..................28...............................tauolla (01/07)
Sun Rise........................................taustalla (km 10/08)

Oliva..................27.........................aloitus syksy 2008
Toivo79.............29......kp ?/27-55..aloitus syksy 2008

Gilmore...............29..........kp 2/30-35...................yk 13
Hannie.................28.........kp 6/28-30..........................yk 2
Maikkis123...........28...........kp 7/24........yk 1 (km 09/08)
Pilvilinna..............29..........kp 7/?.......................09/2007
Vadelmaunelma...29...........kp 16/25-26....................yk 13
Piglet..................30..........kp 19/29........yk 11 km 10/07 jlk
Ada.....................29.........kp 20/24-30....................5/07
maaemo..............28.........kp 23/?.............................yk 1
delfis...................29.........kp 24/26-29....................yk 2
JoJo79................28..........kp 25/37...................yk 4
salome.................27.........kp 25/31-35.....................yk 7
Citrus..................29.........kp 34/?.............................yk 7
Nasuli08...............27.........kp 34/28-30......................yk 1

Tähtisäde.............29.........kp ?/25-?...................11/07
Zeria.............29........kp ?/29-34...........n. 2 v
Piip.....................29...........kp ?/29-31..syksystä 2006
Kultukimallus.......27..........kp ?/.............lokakuusta 2007
Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13

Plussanneet:

Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
piki80 (yk 2) 10/2008
la bebe (yk 1) 10/2008
 
Salome "jakautuneet" on yleensä poistettu kokonaan, ettei lista venähdä ihan koko sivun mittaiseksi. Hohhoijakkaa, minä olin ollut tässä ketjussa jo jonkun aikaa ennen kun nuo nyt jo jakautuneet saivat plussansa... Eli ikuisuuden. No niin, ryömin jo pois omasta navastani.

Sun rise olen tosi pahoillani. :hug: Toivottavasti kierto tasautuu pian.
 
Salome, tuo on ihan hyvä, kiitos :) Onpas kurjaa tajuta, että kuuluu nyt itsekin tähän km-kerhoon. Luulin jotenkin ettei ne asiat kosketa mua :ashamed: Ei oo omassa perheessä ollut noita km:ja, niin jotenkin ajattelin että olisin sellainen samanlainen superhedelmöityjä kuin äiteeni :/ Mutta eihän se kai siitä ole kiinni. Mieluummin näin kuin että joutuisi synnyttämään sairaan lapsen tähän maailmaan...
 
Ada
Heippa kaikille!

Olen olut lomalla palstalta, mutta hengessä vielä vahvasti mukana. Yritän toppuutella nousevaa toiveikkuutta ihmettelemällä, kuinka sitä ihminen kykenee sellaiseen optimismiin, että joka ikisen ovisajan jälkeen alkaa rakennella uutta pilvilinnaa. Se on melkein kuin luonnonvoima, sillä en muussa elämässä ole näin yltiötoiveikas. Eikä muissa asioissa joudu edes näin useasti pettymään. Nainen - se on ihmeellinen!

Hoitojen suhteen olin myös liian optimistinen. Luulin, että kun lääkäri sanoo, "heti ensi kierrosta aletaan tutkia kiertoa", tarkoittaa se, että heti ensi kierrosta. No, se tarkoittikin, että heti kun olet niin onnekas, että onnistut aloittamaan kuukautiset sellaisena päivänä, että siitä laskien vapaita labra-aikoja on vielä vapaana 10-12 pv:n päästä, aloitetaan tutkia kiertoa. No, onneksi miehen simppatulokset tulee tällä tai seuraavalla viikolla. Jännittää! Jännittää! Jännittää! Toivon todella, että jos jommassakummassa täytyy olla jotain suurta vikaa, se ei olisi miehessäni. Mä luulen, että meistä minä selviäisin paremmin tämän sortin iskuista.

Anteeksi! Tulee tauolta ja vouhottaa heti omaa napaa.

:hug: :hug: :hug: Sun Rise! Paljon voimia sinne! Toivottavasti superhedelmöityt pian. Nyt ainakin tiedät, että se onnistuu :) .

Toivon myös kaikille muille plussat todella nopeasti ja varmasti, sekä hyviä syysiltoja. Sytytellään kynttilöitä ;)

:heart: Ada
 
Ada
Niin ja ovistestit Maikkis. Mä olen käyttänyt babyplussan testejä. Ovistestit näyttää kyllä oviksen, mutta ei kamalasti varottele, vaan plussa saattaa tulla ilman, että edellispäivänä olisi haamuillut. Raskaustestit ei toimi ollenkaan. Aina nega!
 
Olen pahoillani, Sun Rise :hug: Palaa sitten joukkoomme kun siltä tuntuu.

maikkiksella mainiot tjottailut :D

Adalle tsemppiä hoitoihin, toivottavasti labra onnistuu pian!

Odotan hermostuneena menkkoja huomiselle - miksi siihen ei jo totu, että sieltä ne tulee?! Varmaankin tämä on sitä Adan kuvaamaa toiveikkuutta, luonnonvoima tämän on oltava!
 
:LOL: :LOL: :LOL: Adalla näyttäisi olevan todella viallisia raskaustestejä. Toivottavasti tekin saatte pian ostettua niitä toimivia malleja! Ja tsemppiä hoitoihin ja tuloksiin. Mielellään toki kuullaan miten teillä vauvanteko etenee :)

Toivottavasti Citruksen tädillä olisi osoite hukassa!

Sun Riselle :hug: keskenmenosta. Mun mielestä mun gyne sanoi asian jotenkin tosi hauskasti kun kävin jälkitarkastuksessa, että ajattele sitä niin, että kun ne km:t kuitenkin on tosi yleisiä, niin seuraavaa raskautta ajatellen sä olet jo nyt jo "käyttänyt" yhden keskenmenon, joten on todennäköisempää että seuraavassa kaikki on kunnossa kuin että sieltä tulisi uusi km :D

Olin tuossa kampaajalla töiden jälkeen. Jotenkin tänään lähti kotiin vähemmän tyytyväisenä, hiuksissa ei mitään vikaa sinänsä, mutta nyt ei vaan viihdy uudessa värissä. Onneksi kampaaja on erittäin läheistä sukua, joten asian saa korjattua helposti ja ilman itkuja jos siltä vielä myöhemminkin tuntuu ;)
 
Citrus, täälläkin on peukut pystyssä... =)

Vadelmaunelma, joo ollaan molemmat korkeakouluopiskelijoita, että voishan sitä YHTSää kiusata. kiitos vinkistä!

Ada, piru vie ettei ois mullakin tota r-testien virhe-erää babyplussalta! :LOL: josko edes yksi viidestä olis toimiva... allekirjoitan täysin ton sun luonnonvoima-spekuloinnin. tää on niin tunnevuoristorataa ettei oikeestaan mikään oo aiemmin ollu. mulla on ihania, ymmärtäväisiä ja empaattisia ystäviä, mutta silti tuntuu ettei kukaan voi ymmärtää mitä kaikkea tässä käy läpi ellei ole sitä itse kokenut. olen huomannut että olen kauhean helpottunut niistä päivistä jotka jää menkkojen alkamisen ja ovulaation väliin, silloin on melkein normaali olo. ei suuria tunteita suuntaan eikä toiseen. mutta annas olla, kun ovis on ohi! miten sitä osaiskin olla toivomatta..? toisaalta miksei vaan toivois kaikilla voimillaan? mutta on tää ihmisen mieli niin ihmeellinen että. sen olen myös huomannut, että vaikka pettymys ja epätoivo valtaa ajoittain mielen, niin elämän pienet ilot tuntuvat myös jotenkin voimakkaammilta.

tässä taas yksi todistus ailahtelevasta mielestä: päätin nyt etten ole menossa sinne verikokeisiin. on se kuitenkin rahanmenoa, ja olisi tulos suuntaan tai toiseen, se ei toisi mielenrauhaa. ja mies sanoi eilen että on valmis tutkimuksiin, kun vuosi tulee täyteen. joten sitä odotellessa.

hauska huomata, että kun itse olen jotakuinkin heittänyt kirveen kaivoon, niin miehellä intoa riittää. juteltiin eilen ensi vuoden kesälomista, ja mies siinä sitten hymyillen, että jospa olenkin äippälomalla silloin että voiko ne kesälomat sitten säästää... :heart: sanoin vaan että olen tässä reilu puoli vuotta suunnitellut elämääni ajatellen, että jos olen silloin ja silloin raskaana, ja silloin äitiyslomalla yms. enää en niin tee, elän vaan päivä kerrallaan, kuukausi kerrallaan ja suunnittelen elämää ilman raskautta/lasta. eipä siinä mitään jos niin onnellisesti kävisi, että suunnitelmia pitäisi muuttaa vauvan takia. :D

jahas, tuli taas kirjoitettua oikea romaani... :ashamed:
 
Ada
Keskiviikko 15.10.2008
Janis...................30
Hammy................28............................................yk 9
Sitrus79..............28................................kesästä 2006
Kevätesikko.........29............................................2/07
Unico..................28...............................tauolla (01/07)
Sun Rise........................................taustalla (km 10/08)

Oliva..................27.........................aloitus syksy 2008
Toivo79.............29......kp ?/27-55..aloitus syksy 2008

Gilmore...............29..........kp 3/30-35...................yk 13
Hannie.................28.........kp 7/28-30..........................yk 2
Maikkis123...........28...........kp 8/24........yk 1 (km 09/08)
Pilvilinna..............29..........kp 8/?.......................09/2007
Vadelmaunelma...29...........kp 17/25-26....................yk 13
Piglet..................30..........kp 20/29........yk 11 km 10/07 jlk
Ada.....................29.........kp 21/24-30....................5/07
maaemo..............28.........kp 24/?.............................yk 1
delfis...................29.........kp 25/26-29....................yk 2
JoJo79................28..........kp 26/37...................yk 4
salome.................27.........kp 26/31-35.....................yk 7
Citrus..................29.........kp 35/?.............................yk 7
Nasuli08...............27.........kp 35/28-30......................yk 1

Tähtisäde.............29.........kp ?/25-?...................11/07
Zeria.............29........kp ?/29-34...........n. 2 v
Piip.....................29...........kp ?/29-31..syksystä 2006
Kultukimallus.......27..........kp ?/.............lokakuusta 2007
Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13

Plussanneet:

Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
piki80 (yk 2) 10/2008
la bebe (yk 1) 10/2008

 
Hei, tosi offtopic, mutta tuolla Mitäs nyt- puolella puhutaan mieluummin Salkkareista kuin neuvotaan minua |O

Täytän siis 28 kohta ja pidän lauantaina läheisille kakkukahvit, mutta kun ei oo ohjetta kivalle kakulle... Niin JOS jollain on joku superhyvä idea ja tekee mieli jakaa se, niin tuolla kyselen... :)

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1200013

Jeps, muuten ei oloon kuulu kummempia. Kerroin kahdelle siskolleni km:sta, ja tuntuu mukavalta kun siitä voi puhua. Tulee itselleenkin sellainen arkisempi olo asiasta...

Hoidettiin tänään mieheni kanssa miehen siskon kahta lasta, 8- ja 9- vuotiaat. Nuorempi, poika on varsin vilkas tapaus ja olin aika yllättynyt kun muuten niin ihanan rauhallinen mieheni korotti ääntään ja kunnolla, ja useaan otteeseen! Vaikutti olevan hermot kireenä kaverilla... Mietin jo, että pitäisikö koko lasten hankkiminen säästää seuraavaan elämään :D
Mutta ehkä tämä tästä...
 
Sun Rise tosi kova rutistus :hug: Tuntuu tosi pahalta. Voimia. Muuten munkin aiti oli superhedelmallinen ja ma luulin, etta niin mullekin kay... Jos loydat hyvan kakkuohjeen, kerro mullekin, koska mullakin on tana viikonloppuna synttarit! Onnea meille jo etukateen ;) :flower: Porkkanakakut on hyvia joissa on paljon kuorrutetta. mmm Mun mies eilen kyseli missa ma pidan kakkuohjeita :eek: Se meinaa tehda mulle kakun ihan itse!!! :eek: Hyva jos se osaa makaronit keittaa. Jos mua ei nay taalla ens viikolla... :whistle:

Just tassa toissa paivana mietinkin, etta missa Ada on, sieltahan se tulikin piilosta. Toivottavasti saatte hyvia labra uutisia ja pian. Tuntuu laakariajan saaminen vahan hankalalta, jos noin tarkka taytyy olla.

Salome voisin allekirjoittaa sun edellisen pitkan viestin. Mieliala vaihtelee taallakin ja ajattelee noin 9kk eteenpain. Tassa kierrossa en ole edes ajatellut, etta ois raskaana. Edistysta itsekuriin. :D

Tsemppia Citrukselle!

Tervetuloa ja malttia uusille =) Meitahan on taalla paljon. Odotuspuolella alkaa varmaan olemaan hiljaista. Meista osan pitais siirtya sinne puolelle :D
 
tuun pelastaa meidän pinon juuri ennen kuin se tippuis tonne toiselle sivulle...

hei munkin äiti oli superhedelmällinen! en oo sille kertonu yrityksestä, mutta luulen että se saattaa aavistella jotain. muutenkin kaveripiirissä on aavisteltu ennen kuin joillekin kerroin. ehkä hieman epäilyttävää, kun monta vuotta vauvakuumeesta paasannut ei enää aiheesta hiiskahdakaan :LOL: äidissä on myös noidan vikaa, on nähnyt monesti (muka silmistä ) jonkun raskauden ihan alkuvaiheessa. mulla meinas mennä kahvit väärään kurkkuun kun se kesällä sanoi, että näki musta ihanan unen jossa juoksin sitä vastaan huutaen 'äiti, mä oon raskaana!'. toivotaan että se oli enneuni B)

luin tota kakkuketjua, ja tuli hirveä himo alkaa leipomaan. minkäs merkkipäivän sitä keksisi..? sun rise ja jojo, kilokaupalla onnea! seuraavia synttäreitänne saatte sitten juhlia vaavien kanssa :heart:

citrus, täällä jännäilen sun puolesta... samoilla yk:lla mennään.
 
apua meidän äitejä! nimittäin meidän mutsi on kanssa kuulemma ollut näitä superhedelmöittyjiä, ei ole tyyliin kuin tarvinnut katsoa miestä, niin on ollut jo raskaana :eek: ei ne raskausmäärät olisi varmaan nykyiseen jääneet, ellei olisi terv.syistä kielletty... mutta meidän äiti kanssa silloin kun olin raskaana sanoi, että oli sitä epäillyt ja että kuulemma hänelläkin on joku vaisto tms. siihen. on, edelleen siis kuulemma, monesti työkavereista tiennyt ennen kuin tyyliin nekään ovat tienneet. tiedä sitten...

ovistestit edelleen negaa, mutta toisaalta eipä sen suuntaisia oireita muutenkaan. toivoisin niin, että ovis sattuisi viikonlopulle, kun meillä on miehen kanssa tiedossa mukava miniloma, eli hotelliin ollaan menossa yötä, ja siihen yhdistetään ravintolaa ja leffaa yms. muuta kivaa. ovis vielä siihen, niin se olisi aika täydellistä...!

sun riselle ja JoJolle synttärionnittelut!
 
Kyllä ne menkat muistivat tässäkin kierrossa tulla... :/ Kerron uudet kiertopäivät vähän myöhemmin, kun clomeja popsiessa näitä tuhrupäiviä ei vielä lasketa vuodon alkamiseksi... Tässä uudessa kierrossa sitten otan tupla annoksen clomeja, toivottavasti toimii...

Aloittakaas nyt joku sellainen syksyn hyökyplussa-aalto =)

Paljon onnea Sun Rise ja JoJo!! :flower: :flower:
 
Mika meidan aideissa on oikein ollut? Ja mita on tapahtunut 30 vuodessa!??! Mita me ollaan tehty vaarin? Ma varmaan perin aidin keliakian :kieh: Ihme vaistoja Salomen ja Maikkiksen aideilla on.

Salome kylla ma asun "muu maa mustikassa". Long live the Queen :xmas: Suomeksi kirjoittaminen on valilla todella hankalaa :ashamed: Jos ette ole huomanneet...

Ma oon kyl puhunut vauvakuumeesta ihan samaan tapaan huijatakseni kavereita. :saint:

Kiitos kaikille onnitteluista. :)

Pahoittelut Citrukselle :hug:
 
Jaahas, kp25 ja menkkaoireita pukkaa... :headwall: No kunhan alkaisivat pian että pääsisi taas uudelle kierrokselle! :p Hätähousu ei malttaisi odottaa. Mä oon aina kuvitellut että oisin superhedelmällinen (niinkuin äiti), no toki ikää alkaa olla sen verta että parhaat vuodet taitaa olla jo takana mitä hedelmällisyyteen tulee. Sanovat että on 20-22wee. Ja mistäs sitä tietää ennen kuin on koittanut. :LOL:

Toivottavasti muilla plussavampi olo! =)

Ja onnea synttärisankareille! :heart:
 

Yhteistyössä