Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

onnea Sun Rise plussasta! kivaa että tännekin tippuu plussia tasaiseen tahtiin, vaikka voisi tulla vähän enemmänkin mun mielestä... :)

kiitti kaikille kommenteista, katsotaan muuttuuko mieleni loppukiertoa kohti. näinhän se menee, kuten joku sanoikin, että uudet plussaa heti tullessaan. itse tulin näemmä jäädäkseni, pitäisiköhän vaihtaa nikiksi katkera eukko..? :kieh:
 
Onnea Sun Rise :flower:

Täällä testattu herkällä testillä nega :'( Joten ei onnannu tästäkään kierrosta. Nyt odottelemaan menkkoja. Viime yönä vielä tungin lugen, mutta nyt lopetan niin menkat pääsee tulemaan. Nyt käy tiemme kohti Fertinova-klinikkaa, kunhan vaan saisin sinne varattua ajan. Siellä ei kukaan vastaa :kieh:

Mukavaa viikonalkua kaikille niin ilossa kuin murheessakin. Vielä se aurinko paistaa kaikille B)
 
voi ei pilvilinna :hug:

tsemppiä teille tutkimuksiin ja hoitoihin, toivottavasti saatte sen kauan toivotun nyytin tavalla tai toisella. kyllä tämä pitkä odotuksenne palkitaan ja aika muuttaa merkityksensä, kun saatte pienen syliin. toivoa ja uskoa se vaatii, yritä jaksaa. :heart:
 
Onnea valtavasti Sun Rise :flower:

Pahoittelut, pilvilinna :hug: Toivottavasti Fertinova-klinikka tuottaa toivottua tulosta, tsemppiä!

Simppu :hug: Voin hyvin ymmärtää, millaisen tunnemyllerryksen gynekäynti aiheutti! Kun itse kävin keväällä gynellä, ja hän sanoi, että jos syksyyn mennessä ei ole mitään tapahtunut, niin kokeillaan clomeja, niin huh sitä tunnemyllerrystä: ei tiennyt oliko uutinen hyvä vai huono. No, nyt on sitten clomit käytössä ja olo on vähän rauhallisempi, kun on apukeinot käytössä.

Kiitos kaikille onnitteluista! :) Nyt ei auta muuta kuin odotella ensi viikkoa... ovis siis mahdollisesti tapahtunut, kun ovistesti plussasi viime viikolla.
 
Moikka! Saako liittyä joukkoon? Olen lueskellut teidän viestejä jo jonkin aikaa ja olis nyt olis kiva itsekin kirjoitella jotain... Oon 27, mies 29 ja loppuvuodesta molemmilla synttärit. Oma vaavi olis toiveissa, ette varmaan arvannu ;)

Jos siis otatte miut mukaan, niin kp:t olis 32/27-32 ja yk 2 meneillään.
 
Kiitos Citrus ja salmiakkitassu :heart:

( . ) Näinköhän se tädin pirulainen jo koputtelee ovella :( . Tänään on alkanu vihleksimään mahaa ihan kunnolla, oireena on oikeastaan lisäksi vain tavallista korkeempi lämpö, kun nää muut oireet voi liittyä myös tädin tuloon...
 
Onnea plussanneille :flower:

Tervetuloa uusille :)

Ja onnea vuosiatayttaneille :flower:

Menestysta matkaan niille jotka aloittavat tutkimukset. Kukakohan sen sanoi etta gyne oli liian halukas aloittamaan tutkimukset. Musta tuntuu, etta ma haluaisin tietaa jos jotain ois vialla jo alussa.

Mina taalla vain olen oottanut paivien vierimista. Nyt ehka bongasin jopa oviksen viikonloppuna! Ekaa kertaa pitkaan aikaan. Tulihan sita hommailtuakin.
 
Kertokeehan, mitä mieltä ootte näistä?

http://www.aijaa.com/v.php?i=2870322.jpg

Anteeksi huono kuvanlaatu, tuo makro ei meidän vanhassa digikamerassa oikein enää riitä tämän tarkempiin kuviin... Täti ei oo tullut vieläkään :eek:
 
Piki tais tehä enkat, alle 24 tuntia pinossa ja jo nyt haamuplussia. :D Onnea! Ja jälkijättöinen tervetuloa pinoon, vaikka nyt kai kuuluisi toivotella tervemenoa odotuspuolelle?

Noh, minäpä teen sitten sen toisen enkan ja venyn ja vanun tässä ketjussa pisimpään.
 
tosiaankin, pikille tervetuloa ja tervemenoa :LOL:

täällä on täti ihan kohta kurvaamassa paikalle. varoittelivat kyllä että ekat menkat voi olla kivuliaat, mutta en ehkä ihan arvannut mistä on kyse. nyt kun on napsinut särkylääkkeitä tiuhaan tahtiin, eikä silti meinaa helpottaa, alkaa pikkuhiljaa ymmärtämään varoitukset... huomenna gyne, sitten täti pois alta, ja sitten uusi yritys, jee! mä muuten plussaan seuraavasta kierrosta, että noin niin kuin tiedoksi kaikille :D :heart:

Gilmorelle :hug:
 
jee piki, noin sitä pitää. kuumeilijapinoihin ei jäädä lojumaan, heti vaan vauhtia odotuspuolelle. onnea! :heart:

citrus, kiitti haleista! luulen että tarvitsen vain vähän aikaa asian sulatteluun, ja toisaalta haluaisin kuumeilla ihanan toiveikkaasti ilman stressiä vielä kun ei kuitenkaan ole syytä huoleen. kuukausien kuluessa varmaan tulee tunne, että missä vika ja haluan tietää. mutta kun toistaiseksi kaikki on hyvin, kierrot ok ja ovuloin, niin en vain osaa asennoitua siihen että jotain on pielessä. se joku kilppariarvokin minulta on otettu vuoden sisään muussa yhteydessä ja se oli normaali. tsemppiä sulle jännäilyyn! josko tää ois sun plussakierto...? :)

maikkis, aivan mahtava asenne! mun peukut on sulle pystyssä.

ON: ovistestiin ei tullut edes haaleaa viivaa eilen (kp18), huomenna testaan uudestaan josko alkais tummua. yritän valaa itseeni tuota maikkiksen ihailtavaa uskoa, tällä kertaa tärppää! vielä ei ole ainakaan peli menetetty, kun ei ole edes ovista ollut :D

tsemppiä kaikille, ja lisää plussauutisia kiitos!
 
kiitoksia :heart:

Mut eihän tätä vielä osaa todesta ottaa, kun on niin täti-olo kun olla ja voi :/ Mut en nää vielä punaista, vaikka oon tarkistanu asian n. sadalla wc-käynnillä tänään :LOL:

muoks. Tiesinhän minä, ettette te turhaan onnittele tällä palstalla! Katsokaa, en voi siis uskoa tätä :D (äsken tehty clearblue)

http://www.aijaa.com/v.php?i=2872628.jpg

Ja tsemppiä kaikille muillekin, minulla ainakin ovisplussa löytyi tikuttamalla ja nyt dpo15...
 
Heippa kaikille!

Onnea Pikille! :D :flower:

Täällä ihmetellään tekisikö vielä sen kymmenennen testin vaiko eikö? Herkkiä testejä oon tehny jo kp. 27:sta saakka useamman. :ashamed: Ehkä oon ymmärtäny jotain väärin tuosta lisääntymisestä (siis, että testejä tekemällä ei voi tulla raskaaksi)

No nyt kuitenkin omien laskujeni mukaan menossa kp 30 eikä tätiä näy. Eilen tuntui selvästi, että nyt alkaa menkat, mutta se tuntemus on menny ohi?!

Ärsyttää ihan turhaan taas alkaa uudelleen toivomaan, kun noiden testien perusteella tuli jo aika selväksi, että en ole raskaana. Siltikin sitä vaan huomaa toivon jälleen heränneen... Josko sitä viikonloppuna testailis, ellei... Yhtään negaa en kyllä enää testaa, on niin inhottavaa hommaa... Ennemmin sitten vaikka odotan, että on viikon myöhässä.

Tsemppiä kaikille ja :hug: sitä tarvitseville.
 
Hannielle tsemppiä testailuun!

Tänne saa, sitten kun ehtii, päivittää kp 1. Ja yk 1 (km 09/08), kun alustahan se laskeminen tosiaan taas aloitetaan... Toisaalta on se 1 näissä merkeissä kivempi kuin 8, etenkin kun täällä nämä pienet luvut plussaa nopeasti ;)

Nyt leipomaan omppupiirakkaa, nam! :p
 
Hannie kiitos onnitteluista ja muillekin :heart: :heart: :heart:

Tänään siis minulla eka plussa ja noista aamuisista testeistä se, joka näytti kaikista heikoiten (jos ollenkaan) viivan, on se toiseksi alin ja ainoa, jonka herkkyys on 10mlU! Eli niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy ;)

JoJolle onnea ovisplussasta ja Maikkis :hug:
 
Maikkis, hieno asenne!! :) Ja tosiaan, noin mäkin mietin noiden yk:en kohdalla, että pienillä luvuilla saa plussan nopeammin uudelleen. :D

Enkä siis tosiaankaan tarkoittanut tätä loukkaukseksi isompien lukujen kanssa kamppaileville, teille oikein isot halaukset. Ja toivon oikeasti, että varsinkin teille ne plussat pikaisesti jo ilmestyisivät testeihin.

:heart: KÖ ja Neiti B
 
Piki80 :flower: Et sa kovin kauaa taalla viihtynyt. :whistle: Onnea plussasta. Voi kun kaikki taalla plussaisivat yhta nopeasti kuin sina. Onnea!

Maikkikselle oikein kunnon rutistus :hug: Ja jos voi niin onnittelut tadin tulosta.

Nyt pakko menna nukkumaan. Just oltiin tyoporukan kanssa ulkona, ja huomenna pitais menna toihin :$
 
Voi hitsi, onnea paljon Piki :flower: Eipä ehditty tutustua paremmin, mutta toivottavasti "nähdään" joskus odotuspuolella.

Tsemppiä Maikkis! Nyt vaan peuhailemaan!!!

ON: Mulle voi nyt merkata kp2. Tämän kierron vietän täysin hormonitonta aikaa ja odottelen klinikan ekaa käyntiä.

Aurinkoista torstaita kaikille :wave:
 
Janis...................30
Hammy................28............................................yk 9
Sitrus79..............28................................kesästä 2006
Kevätesikko.........29............................................2/07
Unico..................28...............................tauolla (01/07)

Oliva..................27.........................aloitus syksy 2008
Toivo79.............29......kp ?/27-55..aloitus syksy 2008

Maikkis123...........28...........kp2/24........yk 1 (km 09/08)
Pilvilinna..............29..........kp 2/?.......................09/2007
Vadelmaunelma...29...........kp 11/25-26....................yk 13
Piglet..................30..........kp 14/29........yk 11 km 10/07 jlk
Ada.....................29.........kp 15/24-30....................5/07
delfis...................29.........kp 19/26-29....................yk 2
JoJo79................28..........kp 20/37...................yk 4
salome.................27.........kp 20/31-35.....................yk 7
Gilmore...............29..........kp 27/30-35...................yk 12
Citrus..................29.........kp 29/?.............................yk 7
Nasuli08...............27.........kp 31/28-30......................yk 1
Hannie.................28.........kp 31/28..........................yk 1
la bebe................28.........kp 52/?............................yk 1

Tähtisäde.............29.........kp ?/25-?...................11/07
Zeria.............29........kp ?/29-34...........n. 2 v
Piip.....................29...........kp ?/29-31..syksystä 2006
Kultukimallus.......27..........kp ?/.............lokakuusta 2007
Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13

Plussanneet:

Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
Sun Rise (yk 3) 10/2008
piki80 (yk 2) 10/2008
 
Hannie, bongasitko ovista tässä kierrossa? josko se olikin vähän myöhemmin ja siksi testi negaa ja tätiä ei kuulu. mikä ehkäisy sinulla oli käytössä ennen tätä yritystä? pitkiä hermoja sinnepäin toivottelen, tulehan kertomaan miten käy.

no niin lokakuun plussathan eivät ole vielä tässä, odotan jatkoa listalle! :D itse en sinne varmaan päädy (huomatkaa yltiöpositiivinen asenne ) koska oviksesta ei vielä merkkiäkään. yleensä munista kivistelee sinä päivänä kun ovistestiin tulee plussa, mutta nyt ei ole minkään maailman tuntemuksia. testaan kotiin päästyäni, saa nähdä tuleeko edes haamuviivaa. sikäli eipä tuo haittaa ettei ovis ole vielä ollut, kun ollaan miehen kanssa keskitytty viime päivinä enempi riitelemiseen kuin petipuuhiin. ei mitään vakavaa, lähinnä sellaista turhaa kinailua. jospa tänään löytyisi sopu ja sen myötä myös lemmenteot.

:heart:

muoks. aina olen kirjoittelevani ihan lyhyet kuulumiset, mutta sitten jään sepittämään pitkät pätkät... sorry :) mites Ada ja delfis, tulkaa kertomaan kuulumisia!

t.ahdisteleva palsta-addikti
 

Yhteistyössä