Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Ada
:hug: :hug: :hug: Gilmore, Simppu ja Jojo!

:flower: :flower: :flower: Salmiakkitassulle!!! Ihanaa!

Tämä on taas niitä päiviä, jolloin koulussa töissäolo tuntuu erityisen... en tiedä - vastuulliselta. Oikein sydämestä repii, kun miettii, saako kaikki lapset varmasti tarvitsemansa tuen ja huomion.

Onnea Salmiakkitassu!!!! Tuntuu aina yhtä kivoilta nämä palstalaisten plussaamiset :D Tulee sellainen olo, ettei täällä huvikseen haaveilla...

Niin juu, oot muuten pinoutunut tuonne esikoihinkin, sinnekin kandee ilmoittaa ilouutinen ;) Sielläkin varmasti kaipaillaan plussauutisia meinaan :heart:

Hienoa Salmiakkitassu :flower: Onnea matkaan!

Joo on taas hienoa olla suomalainen maailmalla. Taas joutuu puolustautumaan, etta ei me kaikki olla raivopaisia tappajia. Tuntuu pahalta, etta tahan maailmaan me halutaan tuoda lapsia. Ma oon vaistelly uutisia, koska taalla ne vaan lietsoo kuinka Suomessa on niin synkkaa ja eniten aseita vakimaaraa kohden, jne. Suomalaisia nettisivuja vaan lukenut. Sori meni vahan meidan aiheen ohi... :ashamed:

Voimia sulle Ada :hug: Hienoa tyota teette kouluissa.

Janis...................30
Hammy................28............................................yk 9
Sitrus79..............28................................kesästä 2006
Kevätesikko.........29............................................2/07
Unico..................28...............................tauolla (01/07)
Maikkis123......................................................taustalla

Oliva..................27.........................aloitus syksy 2008
Toivo79.............29......kp 41/27-55..aloitus syksy 2008

delfis...................29..........kp 4/26-29....................yk 2
JoJo79................28...........kp 5/37...................yk 4
Simppu82............27..........kp 5/31-35.....................yk 7
Gilmore...............29..........kp 12/30-35...................yk 12
Citrus..................28.........kp 14/?.............................yk 7
Hannie.................28.........kp 16/28..........................yk 1
Pilvilinna..............29..........kp 16/?.......................09/2007
Vadelmaunelma...29.........kp 21/25-26....................yk 12
Piglet..................30...........kp 26/28........................yk 9
Ada.....................29.........kp 28/24-30....................5/07
Sun Rise..............27........kp 29/29-35.....................yk 3

Tähtisäde.............29.........kp ?/25-?...................11/07
Zeria.............29........kp ?/29-34...........n. 2 v
Piip.....................29...........kp ?/29-31..syksystä 2006
Kultukimallus.......27..........kp ?/.............lokakuusta 2007
Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13

Plussanneet:

Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008

Sydämelliset kiitokset kaikille onnitteluista! :flower:

Tunnen vastuukseni ilmoittaa ettei edellä kertoma vuotoni välttämättä ollut ollenkaan raskaudesta johtuvaa. Olin gynekologilla ja minulla on jokin tulehdus. Mutta uskon että kun saadaan selville mikä, niin se saadaan hoidettua ja vauva saa rauhassa jatkaa kasvuaan.

Mutta naiset, menkää aina asiantuntevalle gynekologille jos teillä jotain epämääräistä vuotoa.

-salmari ja salamatkustaja- :)

heräsin, enkä saa unta :/ Nyt on nää jännät paikat taas alkanut, mutta en oo hirveämmin miettinyt asiaa, olo on varsin rauhallinen tällä kertaa. Viime kierrossahan erehdyin testaamaan, vaikka olikin raskautumattomuudesta varsin vahva olo. Mutta nyt sitä alkaa miettimään, että entä jos juuri tämä tyyneys onkin sen merkki? :x aargh, mikä meitä naisia vaivaa?
Jospas sitä nyt vielä viikon verran malttaisi mielensä :)

Mietityttää työasiat. Olen määräaikaisessa suhteessa yksityisessä päiväkodissa lastenhoitajana. Viimeinen päivä on tietty se 31.5. Multa kuitenkin odotetaan että jatkan taas syksyllä. Vaikka alalla onkin niin tavallista, että pidetään työntekijöitä työttöminä kesän yli, on se mun mielestä silti väärin. Vakituiset saa kesälomalta palkkaa. Me seurataan koulun aukioloaikoja, ja saadaan palkka kaikilta syyslomilta ym, mutta sitten tehdäänkin paljon ylitöitä saamatta niistä erikseen korvauksia. Ajatukseni onkin ollut raskautua kesäksi, jotta ei turhaan tarvitsisi työttömänä kärvistellä, siihen ei oikein pääkaupungissa ole varaa... Eli vauvahan on toiveissa muutenkin, mutta ajoitus voisi olla kohdillaan jos kesäksi tulisi. Eihän näitä tuosta vain tilailla, mutta suunnittelu- ja toivetasolla näin :D

Nyt rupesi joka tapauksessa kollegion puheenjohtaja (meillä ei ole johtajaa, vaan johtajuus kiertää) puhumaan, että on pyytänyt johtokunnalta määräaikaisten vakinaistamista, juuri sen kesän takia. Jonot on pitkät, joten kaikki paikat saadaan varmasti täyteen, eikä siis raha olisi heille ongelma siinä tapauksessa... Mun kohdalla se merkkaisi sitä, että saattaisin haluta lykätä yritystä vuodella eteenpäin, koska olen siellä tosi arvostettu ja ja... jotenkin tuntuisi siltä, että haluaisin toisenkin vuoden jatkaa... Mutta samalla haluan sitä vauvaakin niin kovasti, että on vaikea tehdä päätöksiä :whistle: Tässä kai unettomuuteni syy, yritän olla miettimättä, jospas saisin vielä pari tuntia nukuttua. Ehkäpäs avautuminen auttoi, voihan olla että ei ees tartti kauan miettiä :D

Sun Rise,

Kuulostaa tutuilta nuo sun mietteet. Itse myös mietin samoja asioita. Mietin myös että jos siirrettäisiin yritystä muutamalla kuukaudella työasisoiden vuoksi, mutta montaa päivää se ei tuntunut hyvältä ajatukselta kun vauvakuume jo alkoi puskea niiden ajatuksien läpi.
Niin, ilmeisesti meillä naisilla aina ja kaikkeen on selityksenä hormonit :D

Ymmärrän hyvin kaikkia niitä, jotka pohtii työasioita ja tätä vauvajuttua. Mulla alkaa olla ihan oikeasti kiire, koska meillä ei ole varaa sellaiseen tilanteeseen, jossa työsuhteeni loppuisi ja sitten olisin samalla vaikka vasta 6kk raskaana ja putoaisin ihan tyhjän päälle ennen äitiyslomaa. Tiedän, että näin ei varmaan saisi murehtia vaan pitäisi olla kiitollinen jos edes tulee raskaaksi, mutta kyllä minua asia murehduttaakin. Mulla siis yliopistolla määräaikainen työ - niin kuin melkein kaikilla tyyliin professoreja lukuunottamatta ja jos en tule riittävän "ajoissa" raskaaksi, jodumme keskeyttämään hoidot/yrityksen ja jatkamme vasta sitten kun mulla on toinen työ...Hankaalaa! Ja se taas tarkoittaa sitä, että ikää tulee ja aikaa kuluu.... :(

Ada
:headwall: kp 1. Tiesin sen, sanoihan gyne että täti on tulossa, mutta pieni pään seinään hakkaus silti. No, mä menen nyt sitten heti maanantaina verikokeeseen.

Ymmärrän hyvin määräaikaisten työsuhteisen aiheuttaman paineen. Epäreilua, että naisia näin paineistetaan.

Noi duunikuviot kyllä aina jaksaa mietityttää. Mulla on vakiduuni valtiolla, eli siinä suhteessa olen onnellisessa asemassa, mutta nyt noi työt on alkaneet vähän tympiä. Oman alan töitä on aika vähän tarjolla, joten jos vaihtaa haluaa, niin se ei ihan niin vain onnistukaan. Nyt sitten kuitenkin huomasin, että yksi mielenkiintoinen paikka olisi avoinna, ja vähän tuli sellainen olo, että pitäisikö hakea... Alunperin mietin, että nykyinen duuni on sellainen, johon olisi ne lapset(?) "helppo" tehdä, ja lisäksi jos vaihdan paikkaa, niin sinne ei oikein jää ketään kuka olisi tuota hommaa pidempään tehnyt. Ei pitäisi olla liian kiltti, mutta kyllähän sitä näitä aina silti miettii, mutta toisaalta sitten pitäisi miettiä omaa motivaatiota, ja että mitä haluaa tehdä... Lisäksi miettii, että jos tämä vauvaprojekti vain venyy ja venyy, niin sitten harmittaa kun ei käyttänyt tilaisuutta hyväkseen. Huoh, nämä on näitä lähes kolmikymppisen naisen murheita ;)

Toivo79.............29......kp 42/27-55..aloitus syksy 2008

delfis...................29..........kp 6/26-29....................yk 2
JoJo79................28...........kp 7/37...................yk 4
Simppu82............27..........kp 7/31-35.....................yk 7
Gilmore...............29..........kp 14/30-35...................yk 12
Citrus..................28.........kp 16/?.............................yk 7
Hannie.................28.........kp 18/28..........................yk 1
Pilvilinna..............29..........kp 18/?.......................09/2007
Vadelmaunelma...29.........kp 23/25-26....................yk 12
Piglet..................30...........kp 1/29........................yk 11 km 10/07 jlk
Ada.....................29.........kp 2/24-30....................5/07
Sun Rise..............27........kp 31/29-35.....................yk 3

Plussanneet:

Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008

Hei kaikille ja onnittelut salmarille, nyt kun saa onnitella ;)

Kyllä kai se vaan niin on, että koskaan ei ole se täydellinen tilanne, johon vauvan tulla. Minulla myös nuo työ- ja opiskelukuviot mietityttää.

Samassa yrityksessä olen ollut vuodesta 1998, mutta nyt toista lukuvuotta opintovapaalla. Opintovapaan aikana työpaikalla henkilöstö- ja johtamiskuviot muuttuneet siihen suuntaan, että en vain yksinkertaisesti halua sinne enää takaisin. Eipä silti onhan miehen ja minun työpaikan välillä 400 km, että aika mahdoton ajatus jo senkin puolesta, jos siis perhettä saadaan.

Opinnot pystyn hoitamaan kyllä samalla paikkakunnalla kuin perheen ja vielä "työn" ohella.

Sitten meillä on vielä kaksi omistusasuntoa samalla paikkakunnalla, vaikkakin toinen vuokralla.

Eli siis, jos synkiksi aletaan, tulevaisuudessa olemme kahden asunnon loukkussa ja minä en saa koskaan töitä. Toinen vaihtoehto olisi odottaa niin kauan, että kaikki on täydellisen hyvin eli mies voisi sitten eläkepäivänsä viettää koti-isänä. :LOL:

Eiköhän se elämä kanna, siihen on vain luotettava. Yhdessä sitä selvitään ihan varmasti.

Nyt niitä vauvoja sitten vain vielä, niin unohtuu turhat uramurheet ja ollaan sitten loppuelämä sydän syrjällään huolesta lasten vuoksi. :)

Tähtisäde
Moikka pitkästä aikaa!

Minä olen totaalisesti vieroittanut itseni palstalta pariksi kuukaudeksi. En ole edes kurkannut kenenkään muiden uutisia. Välillä vaan olen käynyt katsomassa onko plussanneiden listaan tullut uusia nimiä. Salmiakkitassu taitaa olla ilmeisesti ainoa taukoni aikana plussannut! Onnea Salmarille ja muille toivotan kärsivällisyyttä.

ON: Minä olen tässä välissä tykittänyt itseeni rajattoman määrän Menopuria ja pääsin lopulta Pregnylinkin pistämään, vaikka follit olivat aika pieniä. Ilmeisesti ovis kuitenkin saatiin tapahtumaan, kun kerran täti tuli kylään siitä parin viikon päästä. Sitten söinkin taas yhden kuukauden kuurin Femostonia ja nyt on kp 4 ja tänään aloitan Menopurit taas uudelleen isommalla annoksella. Ensi torstaina pitäisi sitten mennä taas ultraan. Sellaista täällä, mieli on ihan hyvä ja luottavainen. Aloitin juuri uuden työnkin, joten nyt on vähän sellainen fiilis, että periaatteessa olisin aika nolo työntekijä, jos tulisin heti raskaaksi. Mutta ei tässä nyt enää parane odotellakaan, ei tässä iässä ja tällä hormonitoiminnalla!

Lueskelen teidän juttuja pikkuhiljaa, jotta pääsen taas perille kaikkien tilanteesta! Mukavaa viikonloppua kaikille!

Kiva kuulla susta Tähtisäde! Onko toi sun lääkitys + piikittely ovulaation induktiota vai oletteko peräti IVF -hoidossa??? En vaan millään nyt muista tota sun kuviota...Meillä lääkärikäynti takana ja olo vähän sekava. Ei mitenkään toiveikas olo, mutta ei nyt ihan epäitoivoinenkaan ole oma tunnelma. Mulla nyt sitten kaksi eri reseptiä kourassa: eka kokeillaan 2 kiertoa teroluteja, jotka hieman pidentää kiertoa ja vahvistaa oviksen jälkeen keltrarauhasen toimintaa, sitten jos ei näillä tärppää, niin mukaan clomit + ultrat...Niin ja alkuvuoden puolella siirrytään heti vahvempiin hoitoihin eli eka IUI tai ehkä peräti IVF....Ei taida tulla meile luomuvauvaa...Mä jo suunnittelen ensi vuodelle kongressimatkoja syksylle enkä edes jaksa toivoa vauvaa vuodelle 2009. Osaan siis olla tosi negatiivinen - ikävä kyllä. Nyt jo meinaa taas ruveta parkumaan kun menkat on odotettavissa ensi viikolla :headwall:

Tähtisäde
Vadelmaunelma: Älä nyt vielä masennu! Olette vielä niissä miedoimmissa keinoissa, joten sehän tarkoittaa sitä, että oikeinkin hyvät mahdollisuudet on raskautua luomusti. Jaksuja! Mun tilannehan on siis se, että munarakkuloita löytyy, mutta hypotalamuksessa on häiriö, jonka takia keho ei tuota estrogeenia. Tämän lisäksi takana on muutama vuosi äärimmäistä stressiä, joka nyt on kyllä helpottanut, mutta näyttää vievän aikaa ennenkuin keho toipuu. Estrogeenin puutteen takia siis koitetaan kasvatella muniksia piikeillä, kun clomit eivät tehonneet. Toivottavasti tämä suurempi annos Menopuria toimisi. Ja vielä tässä vaheessa mennään ihan ovulaation induktiolla.

Moikkis odotuspuolelta!
Pitkästä aikaa, niille jotka vielä muistaa...
Piti tulla välillä vilkuilemaan teidänkin kuulumisia. Täällä onkin aika monta uutta myös porukassa vanhojen tuttujen lisäksi.

Tuosta plussanneiden listalta jos olette poistelleet jo vauvautuneita, niin voin päivittää tilannetta sen verran, että Coke, Matarena ja Nanna ovat jo omat pienet nyyttinsä saaneet. Siilurallakin juuri poksahti viikot täyteen, mutta ei kai vielä ole tositoimissa. Sittenpä olenkin minä seuraavana vuorossa Siiluran jälkeen. Huh! Äitiyslomaa siis täällä vietellään.

Tsemppiä yritykseen kaikille! Kovasti plussapuhureita toivon tähän pinoon. Pitäkää epätoivon hetkelläkin mielessä, että loppujen lopuksi mikä tahansa kierto voikin olla JUURI SE, jolloin tärppää.

Terkuin
Novelle (rv 37+6)

Onnea Salmiakkitassulle! :flower:
Uusille tervetuloa! :flower:

En ole jaksanut tänne vähään aikaan kirjoittaa, kun niin ahistaa tämä kaikki ja olo on kärsimätön. Ensimmäinen clomikierto vielä kesken, mutta ultran perusteella hitaanlaisesti näyttää munasarjat stimuloituvan... Ensi kierrossa tuplataan clomiannos, vielä tosin tikutan ovista, jos se nyt ihmeen kaupalla tähän kiertoon kuitenkin sattuisi tulemaan... Limakalvokaan ei ollut ultrassa mikään kummoinen, joten mahtaisiko siihen mikään kiinnittyäkään.
Kaiken lisäksi suurimpaan ahdistusvaiheeseen kuulin lähipiiristä raskausuutisia.... Täällä keskusteluketjuissa olen vain onnellinen kaikkien niiden puolesta, jotka onnistuvat plussaamaan, mutta lähipiirin uutiset eivät olekaan niin helppo pala...

Joku täällä pohti, että onko oikein masistella täällä, ja mun mielestä on hyvä, ettei meidän surullisten tarvitse olla täällä yksin! :hug: Gilmore, Pilvilinna, Vadelmaunelma, Tähtisäde ja kaikki muut ajoittain epätoivon hetkiä kokevat.

Eniten minua on viime aikoina risonut kommentti "se tulee kun lopettaa yrittämisen". Miten voi lopettaa yrittämisen, jos ilman lääkkeitä keho ei toimi??? Ymmärrän kyllä, että turhaa stressiä tulisi välttää, mutta eihän se nyt ihan niinkään mene, että ne jotka yrittävät, eivät saa lasta ja kaikki jotka ovat yrittämättä, saavat.

Ja huoli työstä ja lapsensaannista on niin tuttu minullekin, tosin se on sittemmin vaihtunut enemmän vain huoleksi lapsensaannista. Lapsentekoa lykättiin jo alunperin puolisen vuotta työn takia. Määräaikaisessa työssä minäkin, mutta en enää jaksa laskelmoida sen suhteen, kunhan nyt vain saisi sen lapsen!

Ai niin, seuraava listan päivittäjä voisi vaihtaa iäkseni 29, olen kerennyt vanhentumaan tässä välissä.

Minäkin voisin tänne ilmoittautua kun on kiinnostavia pohdintoja työelämästä ja taidan osua kohderyhmäänkin (ikää 28) eli kp 41/? menossa, eli ekaa kiertoa pillereiden jälkeen mennään ja menkkoja ei kuulu, mutta kaikennäköisiä oireita on ollut. Oviksen luulen bonganneeni viikon sisään tästä.

Tuo työkuvio itsenäkin hieman mietityttää, tai mietitytti vielä vähän aikaa sitten enemmänkin kunnes totesin että antaa olla ja eikun menoksi :wave: (varsinkin kun menkkoja ei ole kuulunut, niin tuli olo että kaikki yritykset vaan kehiin, ensin piti aloittaa yritys ehkä tokasta tai kolmannesta kierrosta). Oma tilanne on se että nykyisestä duunista on päästävä pois niin pian kuin mahdollista - ei vaihtoehtoja. Nyt ehkä yksi uusi paikka alla ja hakemuksia olen lähettänyt. Eli olen ottanut sen asenteen että tässä vaiheessa voi vielä aivan hyvin hakea töitä kun eihän edes tiedä että on raskaana, ja sittenkin voi kertoa että raskaus tullut yllätyksenä jos sitä ihmeteltäisiin mahdollisessa uudessa paikassa.

Kyllä omaa etua kannattaa vaan ajaa. Jotenkin tämä vauva-asia tuntuu niin paljon merkityksellisemmältä kuin mikään muu, mutta välillä sitä herää kyllä näihin "ura-asioihin" ja kalvaa hieman mieltä, varsinkin kun työ ja ura on mulle tärkeitä asioita. Parastahan olisi saada vauva ja uusi työ... ;) Ja kyllä asioilla on jotenkin tapana lopulta järjestyä, ei vaan haluaisi lykätä tätä perheen perustamista enää yhtään, kun toiveissa olisi ainaskin kolme lasta =)

Eli kannattaa vaan ajatella omaa etuaan - yksi elämä elettävänä ja kyllä ne työnantajatkin ymmärtää että jokainen elää sitä omaa elämää ja jos nyt sattuu että on raskaana kun uusi työ plakkarissa niin sehän on vaan työntekijän hyvää tuuria B) Mä uskon kuitenkin lopulta että ihmiset on järkeviä ja asiallisia tällaisten asioiden edessä.

Ai niin sekin vielä että on todennut sen että elämässä kun ei kaikki mene aiva suunitellusti...voihan sitä lasten tuloa laskelmoida ja hyvä jos onnistuu ja itsekin olen niin laskelmoiva että olisi kovin tyypillistä minulle laskea tarkka ajakohta milloin paksuksi ja lapsi maailmaan jne, mutta jotenkin nyt on herännyt siihen, että ei halua enää yhtään laskelmoida kun ikinä ei voi OIKEESTI tietää että suoko luoja niitä lapsia sitten ollenkaan...jännää tämä vauvakuumeilu kyllä, huh!!

la bebe, tervetuloa!

Citrukselle :hug: Olen ihan samaa mieltä siitä, että täällä voi hyvin masistella, sitähän varten me muut täällä ollaan, jakamassa niitä hyviä ja huonoja päiviä. Kuitenkin aika harva ihan vapaasti puhuu yrityksestä, jolloin "reaalimaailmassa" on aika vähän ihmisiä, joille purkaa näitä vauvatuntoja, ja niille vähille ei ihan aina viitsisi näistä asioista avautua, ettei niitä vähiäkin karkoita pois vain yhdellä aiheella ;) Itseäkin pelottaa lähipiiristä mahdollisesti odotettavissa olevat raskausuutiset, kauhean itsekkäältä kuulostan, mutta vain toivon, että niitä saadaan vielä vähän aikaa odotella...

ON: megaluokan huono omatunto siitä, ettei tänään ole tehnyt mitään muuta kuin istunut sohvalla ja katsonut telkkua. siinä samalla kyllä valmistuu kummipojan synttärilahjaksi villasukkaa ja lapasta, joten se ihan vähän lohduttaa, mutta ulkonakin olisi aika nättiä (sadekuurojen välissä ainakin)... On vaan niin saamaton olo.

Tervetuloa la bebe! Se on taas maanantai ja viikko alkoi verisesti - ihan konkreettisesti. Eli täällä kp1 ja yk13 alkoi. Jotkut uskoo, että 13 on epäonnen luku, mutta minäpä haluan nyt laittaa toiveeni tälle kierrokselle ja tehdä siitä onnenluvun! Eli ei muuta kun ovista odottelemaan ja sitten loppukierto teroluteja 12 päivän ajan. Voi kun niistä olisi oikeasti apua :eek: Meillä on onneksi ollut ihana aurinkoinen päivä ja attelin, että olen loppuviikon kotona töissä. Syön särkylääkkeitä, istun lämpimässä, luen ja kirjoitan. Keskityn siis tutkimukseen...Yliopisto odottakoon perjantaihin saakka. Ihanaa tämä tämmöinen työ!

Toivo79.............29......kp 45/27-55..aloitus syksy 2008

Vadelmaunelma...29...........kp 1/25-26....................yk 13
Piglet..................30...........kp 4/29.....................yk 11 km 10/07 jlk
Ada.....................29.........kp 5/24-30....................5/07
delfis...................29..........kp 9/26-29....................yk 2
JoJo79................28..........kp 10/37...................yk 4
Simppu82............27.........kp 10/31-35.....................yk 7
Gilmore...............29..........kp 17/30-35...................yk 12
Citrus..................28.........kp 19/?.............................yk 7
Hannie.................28.........kp 21/28..........................yk 1
Pilvilinna..............29..........kp 21/?.......................09/2007
Sun Rise..............27........kp 34/29-35.....................yk 3
la bebe................28.........kp 42/?............................yk 1

Plussanneet:

Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008

vadelmaunelma, hyvinkin 13 voisi olla onnenluku! harmi, että uusi kierto alkoi, mutta viestissäsi oli ihana toiveikkuus mukana. lokakuun plussia tarvitaankin listan jatkoksi... :heart:

la bebe, tervetuloa piinailemaan!

maikkis, tiedän tuon tunteen että toivoo että säästyisi raskausuutisilta lähipiirissä... omassa lähipiirissäni ei ole ketään samassa tilanteessa kuin minä, silti jotenkin pelkään että kohta jostain kuulen 'ilouutisia'. eihän se ole minulta pois, mutta täytyy myöntää että alkaa olla todella vaikea iloita muiden puolesta kun toivoisi oman vuoron jo koittavan. täällä palstalla plussat oikeesti lämmittävät mieltä, etenkin jos on pidempään kuumeillut kyseessä.

kyllähän nämä päivät menevät nopeasti, viikon päästä on jo ovis käsillä. postiluukusta putkahti viisi herkkää r-testiä, toivon mukaan jokin niistä osoittautuu plussamerkkiseksi... :D greippimehua olen tässä kierrossa juonut lasin päivässä. enpä tiedä onko tuosta mitään hyötyä, mutta epätoivoinen keinot keksii.

Se on niin totta, että lähipiirin vauvauutiset ahdistavat ja vihjailut siitä, miksi "ei teillä jo" satuttavat. Olen niitä toki aiemminkin ihan asiattomina pitänyt, mutta nyt ne viiltävät ja toisinaan joutuu pidättelemään itkua. Jokin aika sitten tapasin vanhaa tuttavaa ja vaihdoimme kuulumisia. Erehdyin onneton kertomaan, miten kiireisiä nykyisin olemme, niin eiköhän sieltä töksäytetty,että perustakaa perhe, niin loppuu kiireet! No, siinä sitten hymyilin vaivautuneena että joo, voisihan tuotakin miettiä...Höh! Eikö muka lapsiperheillä vasta kiire ole??? Ja sitä paitsi, mehän olemme jo perhe - mun mielestä ainakin.

Yhteistyössä