Salmiakkitassulle varovaiset onnittelut (kiellosta huolimatta), toivottavasti plussa vahvistuu, ja kaikki menee hyvin!
Simpulle voima- :hug: Tiedän hyvin tunteen, kuinka jotkut päivät ovat parempia kuin toiset, ja etenkin tädin aikaan niitä "mustia ajatuksia" riittää. Onneksi taas oviksen aikaan fiilikset ovat paljon paremmat
Gilmorelle myös jaksamista. Tänne vaan avautumaan kun siltä tuntuu, sitähän varten me täällä ollaan, että kuunnellaan huolia ja iloitaan mukana. Toivottavasti sitä jälkimmäistä on teillekin jossain vaiheessa tiedossa.
ON: olen taas tuskaillut julkisen terveydenhuollon kanssa. Ainakaan meidän terveyskeskukseen ei saa aikoja, ellei pää ole irti. Vähän pistää ihmetyttämään, mihin ne mun verorahat menee, kun itse en sitä juurikaan kuormita, niin jotenkin ajattelisi, että sen kerran kun niitä tarvitsee, niin rahoilleen olisi kiva saada jotain vastinetta. Tästä paras esimerkki on tältä syksyltä, kun ennen km:a yritin saada aikaa tk-lääkärille, että olisin saanut lähetteen naistenpolille tuulimunaepäilyn selvittämiseksi, niin mulle todettiin, että koska asia ei ole akuutti, niin seuraavat vapaat ajat on kolmen viikon päästä... Nyt pitäisi päästä labraan, mutta sekin tuntui menevän niin vaikeaksi, että suosiolla varasin jälkitarkastusajan yksityiselle.
Ohhoh, tulipa avautumista, mutta joskus vaan vähän ärsyttää