Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Voisin ilmoittautua tälläkin palstalle. Ikää melkein kolmekymmentä eli nyt 27v. Tällä hetkellä Kp21/28-30. Pientä vatsanpolttelua ollut, mutta ei mitään muuta. Ei nyt kuitenkaan merkitse vielä mitään.
Vauvakuumetta on ollut jo pitkään ilmassa, mut elämäntilanne vaihtui viime syksynä ja nyt lapsen saaminen tuntuisi sopivalta. Nyt on sellainen mies, joka itsekin haluaa lapsia ja osaa pitää huolta myös naisesta. Vauvakuumetta on tälläkin hetkellä ilmassa, mut ei auttaisi ottaa mitään paineita. Mut se on helpompin sanottu kuin tehty. Aina välil käy ajatuksissa, et joko olisi oma vuoro plussata. Pitää vain yrittää keksiä aina jotain tekemistä, et ajatukset saa muualle.
Muutamia sivuja taaksepäin luettuani totesin, että heillä on ollut mielenkiintoisia pohdintoja. Työkuviot monia mietityttävät, joka on ihan selvää toimeentulemisen kannalta. Tavaroiden hinnat, kun nousevat koko ajan. Palkat ei vain nouse samalla tavalla. Itse sain keväällä viran, joka onneksi helpottaa tilannetta. Suurin huoli on pitkä työmatka, joka vähän rassaa. Tai onhan siinä matkassa se hyvä puoli, että ehtii kaikki työasiat unohtaa ennen kotiinpääsyä.
Mukavaa alkanutta viikkoa!
 
vadelmaunelma, isoakin isompi hali :hug: Mutta oikeassa olet, onnenlukusi olkoon 13 :saint:

Tervetuloa Nasuli :flower:

Omaa napaani "nippailee" B) Sana ja oire, jota en ole koskaan ajatellut käyttäväni ennen tämän palstan lukemista. Täällä nippailut on tulleet hyvinkin tutuiksi :kieh: Nyt tietenkin olen entistä varmempi raskaana olostani, koska usein ja monen päivän aikana on usein juuri nippaissut eri puolelle alavatsaa. Kyseessä voi myös olla ilmavaivat, mutta en ole tunnistavinani tuntemuksia. Hauskinta on, että tämmöisiä pikkutuntoja kropassaan ei tulisi ajatelleeksikaan ellei olisi yritys päällä! Niinpä nyt kaikki lähes huomaamattomat muutokset ovat selviä raskausoireita :LOL:
Muita oireita ei taida vielä olla, paitsi että usein väsyttää. Osasyy siihen voi olla huonosti nukutut yöt, hmm.. Ai niin, ja se klassinen: joskus silloin tällöin tulee hetkellisesti huono olo :D

Jeps, tuon sen plussan myöhemmin viikolla tahi sitten viikonloppuna ;) Ja jos sattuu niin, että täti päättää kuin päättääkin piipahtaa paikalle, plussaan sitten joku toinen kerta!
 
Hei,

Olen käynyt täällä lueskelemassa teidän kirjoituksia vaikka en ole itse nyt hetkeen kirjoittanut, noh, muutamaan päivään :D

Omaa napaa: Elän päivä kerrallaan ja mietin että olenko todella raskaana. Arka suurempi rintavarustus ja ilmapallon kaltainen maha vahvistavat raskausoloa, kuten myös loistava hajuaisti! Mielialat myös vaihtelevat kiukusta liikutukseen ja iloon. Tarvitsen mieheltäni nyt paljon enemmän hellyyttä ja sylissä pitämistä kuin aikaisemmin.

Kuinkahan suuriksi rinnat kasvavat raskausaikana... Hmmm :whistle: Jee isot tissit once in a lifetime :LOL:

Paljon tsemppiä teille kaikille!
En osaa mennä vielä tuonne odotuspuolelle, mutta sitten kun joku/jotkut plussaavat niin saan kaverin/kavereita joiden kanssa mennä yhdessä, eikös juu?

-sekopäinen salmari ja salamatkustaja-
 
Janis...................30
Hammy................28............................................yk 9
Sitrus79..............28................................kesästä 2006
Kevätesikko.........29............................................2/07
Unico..................28...............................tauolla (01/07)
Maikkis123......................................................taustalla

Oliva..................27.........................aloitus syksy 2008
Toivo79.............29......kp 47/27-55..aloitus syksy 2008

Vadelmaunelma...29...........kp 3/25-26....................yk 13
Piglet..................30...........kp 6/29.....................yk 11 km 10/07 jlk
Ada.....................29.........kp 7/24-30....................5/07
delfis...................29.........kp 11/26-29....................yk 2
JoJo79................28..........kp 12/37...................yk 4
Simppu82............27.........kp 12/31-35.....................yk 7
Gilmore...............29..........kp 19/30-35...................yk 12
Citrus..................28.........kp 21/?.............................yk 7
Nasuli08...............27.........kp 23/28-30......................yk 1
Hannie.................28.........kp 23/28..........................yk 1
Pilvilinna..............29..........kp 23/?.......................09/2007
Sun Rise..............27........kp 36/29-35.....................yk 3
la bebe................28.........kp 44/?............................yk 1

Tähtisäde.............29.........kp ?/25-?...................11/07
Zeria.............29........kp ?/29-34...........n. 2 v
Piip.....................29...........kp ?/29-31..syksystä 2006
Kultukimallus.......27..........kp ?/.............lokakuusta 2007
Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13

Plussanneet:

Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
 
tervetuloa Nasuli08! lisäsin sinut listalle, onko teillä siis nyt ensimmäinen yrityskierto meneillään?

salmari, kiva kun et ole meitä unohtanut, vaikka olet päässyt jo "paremalle puolelle". :) ota useampikin kaveri täältä mukaan odotuspuolelle, uskon että halukkaita löytyy...

nyt tulee kilokaupalla omaa napaa, hyppää yli jos et jaksa lukea ylitunteellista valitusta. :) kävin eilen gynekologilla, ihan vaan tarkastusmielessä kun kävin viimeksi muistaakseni joskus puoltoista vuotta sitten ja työpaikan laskuun nykyään pääsen. hän teki sisätutkimuksen ja ultras munasarjat, kaikki näytti hyvältä ja terveeltä kuten aina. kyseli kierroista ja kaikesta muustakin ja totesi, että kuulostaa hyvältä ja normaalilta. mainitsin sitten, että reilu puoli vuotta on lapsi saanut tulla ja minulla ollut viisi vuotta sitten varhainen keskenmeno. lääkäri alkoi sitten tulostelemaan kaikenmaailman papereita ja antoi lopulta minulle lähetteen labraan loppukierron verikokeisiin ja miehelle lähetteen simppatestiin. mutisi jotain, että yleensä vuosi on se aika kun odotetaan, mutta nyt ollaan jo tarpeeksi lähellä sitä. eikä olla, reilu puoli vuotta ei ole vuosi! en tietenkään saanut mitään sanotuksi, kättelin ja lähdin. ensin ajattelin että no joo tottakai menen loppukierrossa labraan, mutta parin tunnin päästä kotona iski kauhea ahdistus koko lääkärikäynnistä. en todellakaan ole henkisesti valmis ajattelemaan että jossain on vika. jos jotain löytyisikin, mitä sitten? en ole valmis mihinkään hoitoihin vielä, enkä tiedä olenko koskaan. ajatus kaikesta siitä tuntuu niin vieraalta ja ahdistavalta, enkä halua vielä ajatella sitä tietä. jos taas mitään ei löytyisi, niin joka tapauksessa jatkettaisiin yritystä ainakin vielä se puoli vuotta. odotin lääkäriltä ennemmin rauhoittelua sen suhteen, että ei aina heti tärppää. hänpä oli jo lähettämässä meitä tutkimuksiin... :eek: kotona pääsi itkukin, ja miehelle avauduin tästä kaikesta. hän oli niin tyyni kuin olla ja voi, hän on minulle sellainen peruskallio, kun itse olen aika tunteikas ja herkkä. oli miten oli, en halua mennä kokeisiin, en ole valmis. eikä ole miehenikään. juuri kun haluaisin rentoutua tämän yrityksen suhteen ja olla tikuttelematta ja ajattelematta asiaa joka hetki, niin tulee tällaista vastaan. en tiedä kuulostaako tämä typerältä teidän korviin, mutta en voi tunteilleni mitään. meillä on vielä kuusi kiertoa armonaikaa ennen kuin tuo vuosi tulee täyteen, jos sinä aikana ei tärppää, olen valmis miettimään jatkotoimenpiteitä.

yksi toinen juttu sattui myös eilen tuon vuodatuksen jälkeen. avauduin miehelleni hetkittäisestä ahdistuksesta mitä tämä vauvakuume ja yritys aiheuttaa. kuinka haluaisin unohtaa päivien laskeskelun ja täällä palstalla roikkumisen ja ainaisin haaveilun edes hetkeksi tai vaikka siksi puoleksi vuodeksi. että tulisi lapsi sitten jos kerta olisi tullakseen. mies siihen että kyllähän ne tärppipäivät pitää paikallistaa, ja kova yritys päällä niihin aikoihin. :eek: täh, siis hän joka on aina tähän asti sanonut mulle että relaa ja yritä keskittyä muihin asioihin. tavallaan tuosta tuli hyvä mieli, mutta aloin sitten ajattelemaan että alkaakohan pettymys iskeä häneenkin. hän sanoi että kyllä sitä hetkittäin ajattelee että olisi kiva jos mulla olisi jo vauva masussa. :heart: :'(

tälläiset tunnelmat täällä tänään. tavallaan todella onnellinen ja tästä hetkestä nauttiva, mutta toisaalta pieni haikeus ja suru rinnassa. sieltä se taistelutahto lähtee, me vielä näytetään sille tohtorille ettei mitään lähetteitä tarvita kun plussa tulee ihan omia aikojaan. :heart:

mukavaa päivää kaikille! lokakuun plussatili odottaa onnellisia, niitä on tässä meidänkin pinossa aivan varmasti ainakin pari.
 
Simppu :hug: Ymmärrän ahdistuksesi. Aika hätäinen tosiaan oli lääkäri, koska mitään näkyvää huolenaihetta ei tosiaan ollut. Toisaalta voithan käydä niissä verikokeissa ja mies simppatestissä niin sitten on nekin suljettu pois. Mutta tee niinkuin parhaimmalta tuntuu, susta ja miehestä. Varmasti pelottaa jos löytyy jotain häikkää, mutta useimmat seikat voidaan hyvin hoitaa ja monesti vielä aika vähäisin toimenpitein. Teillä ei kyllä oikeasti ole vielä hätäpäivää. Puoli vuotta on tosi vähän, varsinkin jos sulla on aikasemmin ollu joku hormonaalinen ehkäisy käytössä ni joillain voi kestää sen normitilan palautuminenkin sen verran. Näyttäkää sille tohtorille ja plussatkaa!!! :kieh: :heart:

Tervetuloa Nasuli :wave:

Kiva kun poikkesit salmari *ojentaa käden ja toivoo että viet minut mukanasi*

Voi kun itsekkäästi ajattelen ja voisin olla se lokakuun toinen plussaaja! Olen ollu muutaman päivän ihan hermoheikko, liekö työstressiä, hormonien aiheuttamaa, testauskammoa vai mitä, mutta mä en kestä :headwall: Haluu pallomahan!!!!! |O

Mukavaa päivää kaikille ja pidetään lippu korkealla B)
 
Keskiviikko 1.10.2008
Janis...................30
Hammy................28............................................yk 9
Sitrus79..............28................................kesästä 2006
Kevätesikko.........29............................................2/07
Unico..................28...............................tauolla (01/07)
Maikkis123......................................................taustalla

Oliva..................27.........................aloitus syksy 2008
Toivo79.............29......kp 47/27-55..aloitus syksy 2008

Vadelmaunelma...29...........kp 3/25-26....................yk 13
Piglet..................30...........kp 6/29.....................yk 11 km 10/07 jlk
Ada.....................29.........kp 7/24-30....................5/07
delfis...................29.........kp 11/26-29....................yk 2
JoJo79................28..........kp 12/37...................yk 4
Simppu82............27.........kp 12/31-35.....................yk 7
Gilmore...............29..........kp 19/30-35...................yk 12
Citrus..................29.........kp 21/?.............................yk 7
Nasuli08...............27.........kp 23/28-30......................yk 1
Hannie.................28.........kp 23/28..........................yk 1
Pilvilinna..............29..........kp 23/?.......................09/2007
Sun Rise..............27........kp 36/29-35.....................yk 3
la bebe................28.........kp 44/?............................yk 1

Tähtisäde.............29.........kp ?/25-?...................11/07
Zeria.............29........kp ?/29-34...........n. 2 v
Piip.....................29...........kp ?/29-31..syksystä 2006
Kultukimallus.......27..........kp ?/.............lokakuusta 2007
Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13

Plussanneet:

Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
 
Tervetuloa Nasu!

Simppu mun mielestä teette just niinkun teistä paremmalta tuntuu. Ei vielä ole mitään syytä epäillä että missään olisi mitään vikaa, joten jos tuntuu siltä, että tutkimuksissa ravaaminen vaan lisää ahdistusta ja pahaa mieltä, sanoisin että älkää vielä menkö. Onhan teillä ne lähetteet nyt valmiina, joten voitte vaikka rauhassa sulatella ajatusta hetken, ja vaikka mennä sitten muutaman kuukauden päästä jos siltä tuntuu.

Mulle on tää tutkimusten alku ollut ihan helvetin stressaava, joten ymmärrän kyllä että et kaipaa sellaista lisästressiä nyt kun siihen ei vielä mitään syytä ole. Mutta ajattele niinpäin, että hyvä kun saitte lähetteet valmiiksi, niin voitte "käyttää" ne siinä vaiheessa kun siltä tuntuu. Varsinkin yksityiset kärkkäästi ovat lähettelemässä jatkotutkimuksiin, koska rahaahan ne siitä saavat. Ilmeisesti jatkotutkimukset olisivat menneet omasta pussista, ei varmaan työnantaja miehen tutkimuksia ainakaan kustanna? Jo pelkästään tästä syystä pitäisihän teillä olla vapaus kaikessa rauhassa päättää missä haluatte tutkimukset aikoinaan teettää, julkisella puolella vaiko yksityisellä, ja jos yksityisellä, niin mahdollisesti lapsettomuusklinikalla vai siellä työterveyspaikassa.

Citrukselle onnea oviksesta ja uusista vuosiluvuista! :flower:

Pilvilinnalle tsemiä piinailuun, toivotaan että plussailet lokakuun kunniaksi! Itse voin suosiolla luovuttaa sen kunnian halukkaille, en usko enää luomuplussaan meillä. Julkiselle puolelle ei hoitoihin päästä ennen alkuvuotta, joten jos julkiselle päädytään, niin loppuvuoden vaan koitan pitää päätä kasassa ja odotella lekuriaikaa.
 
nasuli, tervetuloa. onnea citrukselle ovisplussasta :D ja :hug: simpulle ja kaikille muille sitä tarvitsevalle :)

Tossa vähän aikaa sitten oli puhetta noista oireista, ja ajattelinpa kantaa taas vaihteeksi oman korteni kekoon tässä(kin) asiassa, nyt kun virallisesti on todistettu että en ole enää raskaana (sain labrakokeen tulokset tänään). Mulla on tässä viikon verran ollut satunnaisia jomotuksia alavatsassa, ja nännit todella hellät, ja ehkä välillä vähän huonoa oloa (mutta mulle se ei ole mitenkään harvinaista, mulla tulee tosi helposti jos esim. syö liikaa. tai liian vähän). Meillä ei siis ole tällä hetkellä yritys päällä, ja en mitenkään voi olla raskaana, eikä siis pää voi tehdä tepposia, joten oireet ei ole kuviteltuja, eivätkä liity siihen toiveeseen, että olisi raskaana. Tietenkin voi olla että km on herkistänyt/lisännyt tuntemuksia, mutta jotenkin itsestä tuntuu kivalta tietää, että ahaa, näin se kroppa käyttäytyy normaalistikin. Mä kuitenkin käytin aiemmin hormonaalista ehkäisyä, ja hyvin nopeasti lopettamisen jälkeen aloitettiin yritys, jonka jälkeen ei ole voinut tietää, että mitkä oireet on saanut kuvittelemalla, ja mitkä on ihan oikeita :LOL: Ehkä tämäkin poistaa vähän paineita sitten kun päästään uusi yritys aloittamaan, minkä toivon olevan mahd. pian. Voisi se täti nyt kurvata tänne (näköjään koskaan ei ole tyytyväinen tilanteeseen ;) )

Ikää minulla on muuten 28 v, joten jossain vaiheessa sen voi tuonne listaan päivittää.
 
pilvilinna ja Gilmore, kiitos ihanista sanoista. oikeasti tuntuu hyvältä kun joku ymmärtää ja jaksaa lukea pitkiä vuodatuksiani. kiitos :heart: teille molemmille kovasti plussia puhaltelen... :whistle:

noin juuri ajattelinkin, että lähetteet on nyt valmiina, kaapin pimeimmässä nurkassa odottamassa sitä hetkeä kun ajatus ei tunnu enää niin pahalta. toki ne menisivät omasta pussista, siksikään ei ole vielä suurta motivaatiota ottaa seuraavaa askelta. ehkä keväällä, jos sinne asti mennään, jos silloin tuntuu siltä.

Citrus, onnea!
 
Simppu82,

Ottipas gynekologi oikein asiakseen, toisaalta tosi hyvä juttu, mutta ymmärrän että pelottaa että aletaan nyt jo tutkia. Hyvä että sulla oli paikat kunnossa ja toivotaan ja uskotaan että tutkimuksissakin kaikki OK. Tehkää toki miehenne kanssa niin kuin parhaalta tuntuu, ja olkaa vaikka puhelinyhteydessä gynekologiin.
Aina ja joka paikasta olen myös lukenut että vuoden yrittämisen jälkeen vasta aletaan tutkia.

Tulipas mieleen eräs tarina, en nyt vaan muista kuinka se ihan tarkalleen meni. No vanhempieni kaveripariskunta oli aikoinaan tuomittu lapsettomiksi. He adoptoivat kaksi lasta. 40++ iällä kun lapset olivat jo aika lailla aikuisia, nainen alkoi ihmetellä mahaansa. Epäili että hänellä on kasvain mahassa ja meni pelokkaana lääkäriin. Mahassa ultrattiin kyllä jotain, mutta ei suinkaan kasvain, vaan vauva! Eli he saivat täysin yllätyksenä iltatähden. :heart:

Että kaikenlaista

:)

Citrus Onnea ovisplussasta! :)



Olisi oikein mukavaa mennä isolla porukalla yhdessä täältä tuonne odotuspuolelle... :heart: Sitten olisi niin mukavaa käydä yhdessä läpi odotusaikaa...
 
voi simppu :hug: Tais aikasta tomera lekuri olla asialla siellä...

nasuli tervetulleeksi. :)

Ja sitten sitä omaa napaa. Olin jotenkin ajatellut, että tämä eka yritys olis vielä semmonen kokonaisvaltaisesti jännittävä, mutta olenpas onnistunut maalailemaan kaikenlaisia mielikuvia. Oon muuten aika hyvä siinä... Yritetään nyt vielä pelastaa sillä, että tehdään testi jo kp 27, kun ollaan molemmat samalla paikkakunnalla. Joka toinen päivä oon varma siitä, että oon raskaana. Joka toinen päivä oon varma siitä, että en ole raskaana. Aaargh! Tämä ei todellakaan sovi mulle tämä laskeminen... Se hauskinta onkin, että oon varmaan jo vuoden merkannu kaikki ovikset ylös kalenteriin ja odotellu, että jos ne kuukautiset ei kuitenkaan alkais... Tukahdutettua vauvakuumetta siis, jonka huomaa nyt kun voi myöntää. Sitäpä vain tässä mietiskelen, että ollaankohan me miehen kanssa salaa toivottu jo se n. vuosi, kun ei mitään ehkäisyä ole käytetty (keskeytettyhän ei ole ehkäisymenetelmä). Puhuttiin kuitenkin jo sillon viime kesänä, että tervetullut on, jos niin onnellisesti käy. Siitäpä olenkin saanut päähäni, että ei taidakaan olla mikään niin helppo projekti tulossa. Koulun terkkarin mukaan odottaisin jo toista...
:eek:
 
Simppu: :hug: Toisaalta hyvä asia, että gyne otti asian puheeksi. Ratkaisun teette kuitenkin itse. Ehkä gynen olisi pitänyt keskustella kanssasi asiasta enemmän ennenkuin kirjoittaa lähetteet.

Mulle vois päivittää yk 3.
Itsellä ei mitään erityisiä oireita suuntaan eikä toiseen. Alkuviikosta oli pientä mahan polttelua, mut ei nyt enää. Tiistaina oltiin työporukan kanssa Piknik-risteilyllä. Oli aika raskas päivä, kun joutui aamulla heräämään aikaisin ja illalla oli myöhään kotona. Sen vuoksikin on pari päivää ollut aika väsynyt olo. Onneksi on enää huominen päivä töitä ja sitten viikonloppu vapaata.
Mitään raskauteen viittaavia oireita ei ole. Eikä odotuksetkaan ole kovin korkealla tämän kierron suhteen. Ovista, kun en tässä kierrossa bongannut. Nyt vain pitäisi jaksaa odottaa loppukierto loppuun.
 
Simppu ehkä se lääkäri halusi tehdä oikein, monet varmasti haluaisi samantien testeihin ja tuntisi turhauttavaksi odottaa se kokonainen vuosi. Ehkä se lääkäri ajatteli teidänkin kohdalle noin... mutta keskustelemallahan se olisi hänelle selvinnyt, mitkä on sun tunteesi. Mutta nyt ne lähetteet lojuu siellä valmiina, jos tuleekin fiilis mennä :)

Itse en oo vieläkään testannut, mutta huomenaamulla varmaankin sitten...
 
Onnea Sun Rise! :heart: :flower: Sitä ollaan nimimerkin mukaisesti ajoissa liikkeellä :LOL:

Mä tulin tänne huhuilemaan tätiä, ja ehkä tuo Sun Risen häätämä kiusankappale voisi suunnata sitten tänne seuraavaksi, mutta sitten saa taas pysyä poissa. Tääätiiii.... tarjolla olisi kahvia ja pullaa! :D Normikierrossa vierailu alkaisi voisi alkaa tänään, mutta saas nähdä kauanko sitä nyt odotellaan.
 
Sun Rise, Ihanaa ihanaa ihanaa! :flower: :) :heart:
Paljon onnea!

Mä kävin jo ilmottautumassa tuonne lähes kolmekymppiset ekakertalaiset pinoon odotuspuolelle, mutta täältä vauvakuumepuolelta mä taas itseni löydän :D Mutta nythän sä Sun Rise tuut mun kaveriksi sinne :) Ja aion mä roikkua kyllä täällä vauvakuumepuolellakin.

Nyt kun tässä on plussahanat avattu, niin ei kun tulvaa vaan ;)

Mukavaa viikonloppua siskot! :wave:
 
Onnittelut Sun Rise :flower: Ja tervetuloa uusille! Simppu: mieti vaan rauhassa ja anna lähetteen odotella laatikossa...Ehtiihän noita testejä ottamaan. Tosin minä kuulun niihin kärsimättömiin, jotka olisi voineet testauttaa itsensä ihan "varmuuden vuoksi" ihan alkumetreillä ;) Ja meillä siitä ei kait olisi haittakaan ollut, kun ollaan nyt muutenkin hoitoja aloittelemassa :| . Mutta nyt oman kehon ihmeellisyyksiä: Mistä ihmeestä voi olla kyse, kun tänään kp7 ja ovistestiin pärähti melkein yhtä vahvat viivat??? Ei kait ovis voi olla jo kohta oven takana - sehän ois aivan liian pian, kun eihän mulla voi olla mitään limakalvoakaan, johon kiinnittyä tässä vaihessa. Lauantaina aamulla tuli vielä kirkasta vertakin :eek: Hämilläni olen...Lisää hämmennystä tuo tietysti se, että ovis pitäisi ihan oikeasti löytää ja varmistaa, jotta voi sitten aloittaa ne terolutit... :/
 
Vadelmaunelma, mä olen ymmärtänyt, että lh-hormoni saattaa seilata edes-takas alkukierron aikana, mutta vasta se, että testiviiva on paksumpi kuin kontrolli kertoo itse oviksesta. Mulla on ainakin käynyt niin, että olen luullut oviksen tulevan, kun olen saanut "vahvan negatiivisen", ja lopettanut tikuttamisen siihen (kun mulla noi ovistikut ei oikein kunnolla toimi muutenkaan), mutta todellisuudessa ovis on oireiden yms. perusteella tullutkin vasta myöhemmin, aikaa on saattanut kulua jopa lähemmäs viikko... Mulla on lyhimmissä kierroissa (21-22 pv) ovis ollut kp 10 paikkeilla, mutta kyllä kp7 kuulostaa jo melko aikaiselta.

Onnea ja jaksamista tikuttelun kanssa :heart:

Mulla on torstaina gyne jälkitarkastusta varten varattuna. Nyt on tuhruilu jo vähän alkanut, eli eiköhän se täti sieltä ole matkalla. Päätin,että menen sinne gynelle vaikka menkat ehtisikin alkaa... Voisin samalla jutella tosta tuhruttelusta, kun sitä kestää n. 9 päivää ennen menkkojen alkamista, ja vaikka nyt on todettu että se ei estä raskautumista, niin kohtuullisen ärsyttävää ja turhauttavaa se on...

Hyvää alkuviikkoa kaikille :wave:
 
Janis...................30
Hammy................28............................................yk 9
Sitrus79..............28................................kesästä 2006
Kevätesikko.........29............................................2/07
Unico..................28...............................tauolla (01/07)
Maikkis123...........28........................................taustalla

Oliva..................27.........................aloitus syksy 2008
Toivo79.............29......kp ?/27-55..aloitus syksy 2008

Vadelmaunelma...29...........kp 8/25-26....................yk 13
Piglet..................30..........kp 11/29.....................yk 11 km 10/07 jlk
Ada.....................29.........kp 12/24-30....................5/07
delfis...................29.........kp 16/26-29....................yk 2
JoJo79................28..........kp 17/37...................yk 4
Simppu82............27.........kp 17/31-35.....................yk 7
Gilmore...............29..........kp 24/30-35...................yk 12
Citrus..................29.........kp 26/?.............................yk 7
Nasuli08...............27.........kp 28/28-30......................yk 1
Hannie.................28.........kp 28/28..........................yk 1
Pilvilinna..............29..........kp 28/?.......................09/2007
la bebe................28.........kp 49/?............................yk 1

Tähtisäde.............29.........kp ?/25-?...................11/07
Zeria.............29........kp ?/29-34...........n. 2 v
Piip.....................29...........kp ?/29-31..syksystä 2006
Kultukimallus.......27..........kp ?/.............lokakuusta 2007
Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13

Plussanneet:

Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
salmiakkitassu (yk 2) 9/2008
Sun Rise (yk 3) 10/2008
 

Yhteistyössä