Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Janis...................30
Hammy................28............................................yk 9
Sitrus79..............28................................kesästä 2006
Kevätesikko.........29............................................2/07
Unico..................28...............................tauolla (01/07)
Maikkis123......................................................taustalla

Oliva..................27.........................aloitus syksy 2008
Toivo79.............29......kp 35/27-55..aloitus syksy 2008

Gilmore...............29...........kp 6/30-35...................yk 12
Citrus..................28.........kp 8/?.............................yk 7
Hannie.................28.........kp 10/28..........................yk 1
Pilvilinna..............29..........kp 10/?.......................09/2007
Vadelmaunelma...29.........kp 15/25-26....................yk 12
Piglet..................30...........kp 20/28........................yk 9
Ada.....................29.........kp 22/24-30....................5/07
Salmiakkitassu......28.........kp 28/28.........................yk 2
Simppu82............27..........kp 30/34-35...................yk 6
delfis...................29..........kp 33/26-29....................yk1
JoJo79................28...........kp 38/37..................yk 3

Tähtisäde.............29.........kp ?/25-?...................11/07
Zeria.............29........kp ?/29-34...........n. 2 v
Piip.....................29...........kp ?/29-31..syksystä 2006
Kultukimallus.......27..........kp ?/.............lokakuusta 2007
Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13


Plussanneet:

Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
 
JoJo, uutta testiä kehiin... =) toivon ettei täti löydä luoksesi tänään eikä pitkään aikaan.

delfis, jospa sinullakin testi näyttää plussaa sitten vasta myöhemmin. pitkiä hermoja sinulle toivottelen.

mites sitä osaakaan olla toiveikas ja optimistinen muiden puolesta, mutta itselle ei riitä uskoa sitten yhtään... sinänsä kai positiivista ettei tule mitään valeoireita niin ei tipu ehkä ihan niin korkealta, mutta harmittaa vaan kun tuntuu joka kierto menevän tismalleen saman kaavan mukaan.

muoks. nyt kun laskeskelin viime kierron perusteella päiviä ovisplussassa kp 1:een, niin maanantaina pitäisi alkaa vuoto. äääh, voi kun ei alkais...
 
Huomenta!

Tein tässä aamulla testin, negatiivinen. Tuijottelin ja tuijottelin testiä meidän keittiön pöydän äärellä ja mammoja meni lapsineen ohi. Ehkä ne hoksasi mitä olin tekemässä? :p Siksi tuijottelin kun olin näkeväni testissä haalean toisenkin viivan, mutta se on vain se kuuluisa "viivanpaikka". Noh, voi surkeus :| Mieskin on vähän alla päin tästä, toivoo niin kovasti muksua meille. Jos tästä jotain positiivista yrittää repiä niin olisi parempi jäädä töistä äippälomalle vasta juhannuksen tienoilla... joo ja olishan se mukava viettää syysiltoja kera viinin... Pitää nyt vielä lauantai-aamuna tehdä testi että tietää miten käyttäytyä lauantaisissa juhlissa. Kerron sitten onko edeleen nega.

Voimia siskot! :)
 
salmiakkitassu, harmi tuo nega. mutta jospa sulla oli ovis vasta viikko sitten, niinkuin jossain vaiheessa epäilit. silloinhan toivoa on vielä ja pääset jännäämään minun kanssa ensi viikolle! jospa tuo viivanpaikka osoittautuukin haamujen haamuksi. minä en ole minkään sortin viivoja saanut negatesteihin näkymään, en hyvällä tahdollakaan. tänään olen yltiöpositiivinen. :heart:
 
Täällä tuntuu hirveen epätoivoselle.... Täti tulee.... täti ei tuu... tulee... ei tuu :kieh:
Jos ei ens viikon alkuun mennessä oo täti tullu tai testissä plussa, niin joutuu kyllä tilaamaan ajan työterveyteen...

On tää sekoa! :LOL:
 
Tervehdys siskot!

Voisinko mahdollisesti liittyä joukkoonne? Olen palstalla hengaillut jo kesästä lähtien, mutta pinoutunut tuohon esikkohaave-pinoon. Alan tuntemaan itseni sinne vain jotenkin vanhaksi, kakskymppisten joukkoon, joten olisi mukava hengailla vähän täällä omien seurassakin B)

Mulla tänään kp 24/29-35, ovista en oo onnistunut bongaamaan, kun en ota tätä vielä niin vakavasti vaan koitan puoliksi tjottailla... mutta mitään limajuttujakaan ei ole kerrottavana. yk 3 siis.

Täytän kuukauden kuluttua 28, mutta olen vielä hetken aikaa 27 :D Mies kolme viikkoa nuorempi. Päätettiin tuossa keväällä että voinemme jättää ne pillerit pois ja antaa tulla jos on tullakseen. Elämä ei ihan täydellistä siinä mielessä että miehellä vielä opinnot hieman kesken, mutta tekee jo oman alansa hommia siinä sivulla. Tilanne kallistuu pikkuhiljaa siihen, että opiskelee töiden ohella. Näin toivomme ainakin =) Itse töissä, vaikkakin määräaikaisilla sopimuksilla |O

Jeps, siinä vähän taustoja, Hellsingissä majaillaan.
 
salmiakkitassu :hug: Jos noin käy, niin ens kierrolla sitten plussaat! :D Mulla ihan samoja fiiliksiä. Verta ei oo tullu mut alkaa olla jo olo että kyllä se täti sieltä tulee...

Sun Rise Tervetuloa meidän "vanhusten" joukkoon! :flower:
 
Janis...................30
Hammy................28............................................yk 9
Sitrus79..............28................................kesästä 2006
Kevätesikko.........29............................................2/07
Unico..................28...............................tauolla (01/07)
Maikkis123......................................................taustalla

Oliva..................27.........................aloitus syksy 2008
Toivo79.............29......kp 36/27-55..aloitus syksy 2008

Gilmore...............29...........kp 7/30-35...................yk 12
Citrus..................28.........kp 9/?.............................yk 7
Hannie.................28.........kp 11/28..........................yk 1
Pilvilinna..............29..........kp 11/?.......................09/2007
Vadelmaunelma...29.........kp 16/25-26....................yk 12
Piglet..................30...........kp 21/28........................yk 9
Ada.....................29.........kp 23/24-30....................5/07
Sun Rise..............27........kp 24/29-35.....................yk 3
Salmiakkitassu......28.........kp 29/28.........................yk 2
Simppu82............27..........kp 31/34-35...................yk 6
delfis...................29..........kp 34/26-29....................yk1
JoJo79................28...........kp 39/37..................yk 3

Tähtisäde.............29.........kp ?/25-?...................11/07
Zeria.............29........kp ?/29-34...........n. 2 v
Piip.....................29...........kp ?/29-31..syksystä 2006
Kultukimallus.......27..........kp ?/.............lokakuusta 2007
Iines80...............28............kp ?/26-35....................yk 2
Postimestari........30...........kp ?/23-28....................yk 13


Plussanneet:

Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
Moccamaster (yk1) 5/2008
MemmuLiina (yk 6) 5/2008
Niiskunenä-78 (yk 2) 06/2008
Kvart Över (yk 2 /11) 06/2008
Hazel (n. vuosi) 7/2008
Lilla My (yk 14) 7/2008
Kaa (8/07) 7/2008
 
Sun Rise, tervetuloa! minäkin loikkasin tänne esikoishaaveista, kun tämä tuntui vähän omemmalta (onko tuo edes sana...) pinolta. tjottailu kuulostaa hyvältä, kunpa itsekin osaisin. tuopa plussa tähän pinoon ensi viikolla! :heart:

salmis, mulla on peukut pystyssä sun puolesta! voikun toi pieni vuoto tarkoittais jotain muuta kuin sitä minkä nimeä en aio edes mainita.

mulla on muuten uusi harrastus: käyn katselemassa masukuvia odotuspuolella. en suosittele kenellekään vauvakuumeiselle. :kieh:

muoks. mäkin asun helsingissä.
 
Tervetuloe Sun Rise! Salmis: jännäilen sun puolesta! Ja sitten pikauutiset: miehen tulokset tulivat. Ja ikävä kyllä sieltä löytyy ainakin vikaa, mutta en tiedä vakavuudesta. Lausunnon mukaan siittiöiden määrä on hyvä, mutta liikkuvuus päättyy nopeasti ja elinikä on lyhyt :/ . Toisaalta pesutulos hyvä. En tiedä, mitä nämä tulokset merkitsevät jatkon kannalta...Lääkäriaika on ensi viikolla - toivottavasti olemme sitten viisaampia.
 
Vadelmaunelma :hug: Ikävä homma. Mutta onneks pesutulos on hyvä, eli ehkä siinä teidän ratkaisu sitten. Inseminaatiollahan voi varmaan parantaa mahdollisuuksia.

ON: olin eilen ultrassa. Siellä oli iso kysta, sekä kaksi-kolme follikkelia. Ovulaatio pitäs olla viikonloppuna. Ollaan ilmeisesti sen verran huonoja raskautumaan, jotta ei ollut puhettakaan etteikö saatais yrittää monisikiöraskausriskistä huolimatta. Kattellaan.... Mulla on niin sellanen fiilis etten mä tuu koskaan raskaaksi :(

Hyvää viikonloppua kaikille! :wave:
 
Ada
:flower: Jee, perjantai! Olen ollut niin poikki töistä, etten ole jaksanut kirjoitella, mutta olen kyllä päivystänyt Salmiksen ja Delfiksen tilannetta. :hug: Verestä Salmiakkitassulle, toivottavasti se on "vaan" kiinnittymisvuotoa :) .

Vadelmaunelma, :hug: simppatuloksista. Lukemieni, aihetta käsittelevien viestiketjujen tietoihin verraten, tulos ei vaikuta ihan pahalta. Onhan noita hitaita ja vinopäisiäkin simppoja löytynyt, muttei ne ole olleet mitään "ei tule onnistumaan" tuomioita. Lähinnä tulee mieleen ajoituksen tärkeys teidän tilanteessa. Ja sähän olet testannut oviksen ajankohtaa. Toivottavasti tämä olisi nyt se syy, miksi olette joutuneet odottamaan hyviä uutisia, mutta ei mikään syy siihen, etteikö niitä olisi tulossa :) ! Itsestä tuntuu ainakin, että olisi pikkuhiljaa mukava tietää joku syy odotteluun.

Me oltiin kuluneella viikolla lääkärillä. Se oli ihana käynti, koska lääkäri ja hoitaja olivat niin herttaisia ja kannustavia. Ultran perusteella kuulin, että limakalvo on siinä tilanteessa, että täti se sieltä taas tunkee. Ei kiva, mutta lohduttaa kuitenkin se, että kiertoa aletaan tutkia heti uuden kierron alusta. Miehen simppanäyte jätetään vasta ensi kuun alussa. Jostain syystä ne tulokset jännittää jo etukäteen kaikkein eniten. Kuuntelin samalla, kun lääkäri tutki mua, hoitajan ohjeita miehelleni, kuinka simppanäyte saadaan toimitettua jäähtymättä labraan. Esim. laita purkki sukan sisälle ja sitten kainaloon tai rintataskuun. Mun mies kysyi, että sopisiko jos hän vetää sen vaan hanskaan. Sain sellaisen naurukohtauksen, että pelkäsin lääkärin luulevan mun olevan joku gynekologisista tutkimuksista nauttiva hörhö.

No joo, ei auta kuin elää hetki kerrallaan. Sovittiin miehen kanssa kätilöopiston odotusaulassa, että tämän meidän uuden yhteisen harrastuksen (lapsettomuustutkimusten) jälkeen aletaan käydä kokkauskursseilla.

Vaikka ei tiedäkään mitä tulee tapahtumaan, ei sitä voi pelkäämällä muuttaa.

Oikein hyvää viikonloppua kaikille ja tervetuloa pinoon Sun Rise! Toivottavasti hedelmällisyysaurinko nousee meille kaikille!

:heart: ada
 
Vadelmaunelma, :hug: ja voimia lääkäriajan odotteluun. minullekin tuli mieleen, että inssihän voisi teille tuoda onnen. tosin en mikään asiantuntija ole, mutta jonkun verran lueskellut lapsettomuuspuolen juttuja. uskon että te onnistutte vielä, sinällään positiivisena voi kai pitää sitä että edes jonkinlainen syy odotteluun löytyy. silloin kun vähällä avituksella voidaan saavuttaa positiivinen lopputulos. koeta jaksaa. :heart:

Ada, sinun viestistäsi tuli jotenkin todella hyvä mieli, niin toiveikas ja positiivinen. ikävää että te olette joutuneet odottamaan näin kauan, toivottavasti onni on jo nurkan takana. :)

tänään iski joku ihme tunne, että juu nyt minä olen raskaana. ja hirveä testailuhimo. onneksi testejä ei tästä talosta löydy. eihän mulla mitään oireita ole, mutta kunhan nyt vaan toivon niin kovasti niin josko se riittäis... :D tervemenoa järki, tervetuloa vainoharha.
 
Voi tytöt, että nautin lukea teidän juttuja! Ootte ihan huippuja!
Ada ja vadelma Paljon voimahaleja sinne suuntaan.

simppu luin noita sun aiempia kirjoituksia niistä vauvamasuista: Meillä on yhteinen harrastus! :LOL: Toivotaan, että nyt sulla on heränny se kuuluisa tunnettu vaisto, joka vaan kertoo, että nyt on tärpänny.

Omaa napaa: Tänään se tunne, että täti tekee tuloaan alkaa vaan voimistua. Aamulla soitin neuvolaan ja laittoivat lähetteen labraan ensi viikolle, jos sitä **sipäistä akkaa ei kuulu. On tosin täällä kotonakin yksi testi tuolla kaapissa ja sormet syyhyää :p
 
Ada, repesin ihan täysin tässä viestejä lukiessa :LOL: Ihanaa, kun näistä asioista löytyy vielä hauskojakin puolia :D

Vadelmaunelmalle ja Pilvilinnalle :hug: Toivottavasti nyt hoitoihin pääseminen auttaa asiaa. Itse olen ainakin ymmärtänyt, että suurimmalle osalle se nyytti loppujen lopuksi saadaan syliin, jos vain rahat ja kärsivällisyys riittävät. Yhdellä mun lähisukulaisella se onni koitti viime kesänä neljän vuoden (!) "ammattimaisen" yrittämisen jälkeen. Lapsettomuuden syytä ei kummastakaan löydetty. Sitä en tiedä, kuinka kauan heillä oli muuta yritystä taustalla, voisin kuvitella että kauan... Nämä uutiset aina vähän lohduttaa, että harva meistä on ihan toivoton tapaus.

Piinailijoille jaksuja ja plussia odotellessa :)

ON: tänään on taas ollut parempi päivä, kunnes menin jumppaan ja siinä mun vieressä oli tyttö melkoisen ison mahan kanssa. Mietin ihan oikeasti, että lähdenkö kotiin, mutta sitten sain sen verran taottua järkeä päähän, että kuinkas paljon jumpan tiimellyksessä ajattelin kiinnittää muihin kuin itteeni huomiota :LOL: onneksi, sillä eipä sitä enää vähän ajan kuluttua ajatellut.

Kohta alkaa subilta se sairaalan syke -sarja, eli siis se reality sairaalasarja jorvista. musta se on ollut aika mukavan oloinen. ekassa jaksossa näytettiin synnytystä, ja siitä vastasyntyneen näkemisestä tuli ihan itku, niin liikuttavaa se oli :) eli telkkarin orja painelee taas tuonne töllöttimen ääreen. hauskaa viikonloppua kaikille!
 
olen ihan ymmälläni... näyttäisi olevan sitten kp 1 taas täällä. :/ paperiin tuli tuhrua ja sitten ihan punaistakin. no eipä tartte jännäillä, on vaan niiiiiin paha mieli. masukivut eivät ole vielä alkaneet, mutta eiköhän kohta ala juilimaan. ihmettelen vaan kun nyt on vasta dpo 12 ja yleensä täti tulee paikalle dpo 14. kyllä se eukko näköjään keinot keksii, mutta ensi kierrossa yritän olla ovelampi ja eksyttää sen vähintään 9 kuukaudeksi.
 
simppu :hug:
Mua ärsyttää ihan sikana! Tälle kierrolle ainoa vaihtoehto on yrittää laittaa alulle kp 13. Sitten ei taas nähdä viikkoon... Toiveet on ollu korkealla vielä, kun ensimmäinen yk on menossa, mut nyt oon alkanu miettiin, että mitä jos...

Meillä on aika vaihtuva tämä elämäntyyli sen vuoksi, että minä asun useampaa paikkakuntaa. Kesävauva olis ajoituksen puolesta paras, mutta tietenkin saa tulla sitten, kun on valmis tulemaan. En vaan haluais enää loppuraskaudesta lähteä toiselle paikkakunnalle ja jättää miestä toiselle. Muutenkin kyllä riittävän ahdistavaa, kun työt ja opiskelut juoksuttaa ympäri Suomea, vaikka itsehän sitä on tämän tilanteen järjestänyt.

Tulipa purkaus... :ashamed:
 

Yhteistyössä