Mie sitten onnistuin ryssimään jotenkin sen viimeisen r-testin tekemisen... Näyte oli "hyvälaatuinen" ja kaikkea, mutta siinä liuskaa uittaessani huomasin ettei se k*si juokse sitä testiä ylös niin kuin pitäisi... Vasta pari sekunttia testiä epäuskoisena uiton jälkeen tuijoteltuani rupesi puna hiipimään testialueellekkin. Kontrolliviivakaan ei pitkään aikaan ollut normaalin värinen vaan jotenkin hailea... :headwall:
Testiviivasta ei ole ujellustakaan havaittavissa, yllättäen! :kieh:
Tarkempi testin tarkastelu osoittaa ettei virtsaa taida olla imeytynyt läheskään tarpeeksi testiin, koska "kädensijan" alla olevaan kudokseen ei ole punaa muodostunut kuin alle kolmanneksen matkasta, kun vanhoissa (juu, mie olen niitä säilönyt
) testeissä puna on kiirinyt yli 2/3 matkasta kolmen sekunnin uitolla, kun nyt käytin kääreen neuvomaa 5 sekunttia...
Ehkäpä mie uittelin sitä tikun kärkeä vain, enkä lähelläkään max-rajaa, kun ei ollut sangat päässä.. :/
Tädistä ei näy haamuakaan ja rinnat aina vaan kipeämmät, mutta en edelleenkään kovin paljon usko raskauden mahdollisuuteen, paremminkin jostain syystä pidentyneeseen kiertoon..
Melkein tekee mieli kiljua, että
miksi aina minä, mutta ihan niin dramaattinen en kuitenkaan ole!
Ja järki toimii kuitenkin niin paljon, että tiedän etteivät nämä minun pienet murheet ole mitään monen muun kokemuksiin varrattuna
Unico: Kun kysyit siitä juomisesta, niin yleensä juon pullosta päivän aikana noin pari litraa vettä, mutta viime päivien juoksutuksen takia en ole ihan niin paljoa juonut, kun muutenkin kupla ottassa kolmen tunnin välein...
Muoks. Meinasitko sokeritautia tms.? Se ei ainakaan sovi kuvaan(eikä arvoissakaan ollut mitään korjattavaa) kun se miun kaamee pissahätä on useasti ollutkin aikas niukka.. Taitaa kohtu painaa rakkoa, kun liian herkästi "ilmoittelee"