Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Nonni, nyt viimein soitti se lekuri. Kilpirauhastestin tulos 0,927 ja kuulemma normaali. Tiedätkö Unico, mikä se raja on ?? Mulla ei oo hajuakaan noista että mitä pitäisi olla.

Valitin sille niin maan perkuleesti tota jalkaa ja niveliä niin sain uuden ajan tälle torstaille. Jospa se nyt vaikka lähettäisi johonkin eteenpäin kun kolmatta kertaa saman asian takia siellä käy...
 

Mie sitten onnistuin ryssimään jotenkin sen viimeisen r-testin tekemisen... Näyte oli "hyvälaatuinen" ja kaikkea, mutta siinä liuskaa uittaessani huomasin ettei se k*si juokse sitä testiä ylös niin kuin pitäisi... Vasta pari sekunttia testiä epäuskoisena uiton jälkeen tuijoteltuani rupesi puna hiipimään testialueellekkin. Kontrolliviivakaan ei pitkään aikaan ollut normaalin värinen vaan jotenkin hailea... :headwall:
Testiviivasta ei ole ujellustakaan havaittavissa, yllättäen! :kieh:
Tarkempi testin tarkastelu osoittaa ettei virtsaa taida olla imeytynyt läheskään tarpeeksi testiin, koska "kädensijan" alla olevaan kudokseen ei ole punaa muodostunut kuin alle kolmanneksen matkasta, kun vanhoissa (juu, mie olen niitä säilönyt :D ) testeissä puna on kiirinyt yli 2/3 matkasta kolmen sekunnin uitolla, kun nyt käytin kääreen neuvomaa 5 sekunttia...
Ehkäpä mie uittelin sitä tikun kärkeä vain, enkä lähelläkään max-rajaa, kun ei ollut sangat päässä.. :/
Tädistä ei näy haamuakaan ja rinnat aina vaan kipeämmät, mutta en edelleenkään kovin paljon usko raskauden mahdollisuuteen, paremminkin jostain syystä pidentyneeseen kiertoon..

Melkein tekee mieli kiljua, että miksi aina minä, mutta ihan niin dramaattinen en kuitenkaan ole! :LOL: Ja järki toimii kuitenkin niin paljon, että tiedän etteivät nämä minun pienet murheet ole mitään monen muun kokemuksiin varrattuna :) :)

Unico: Kun kysyit siitä juomisesta, niin yleensä juon pullosta päivän aikana noin pari litraa vettä, mutta viime päivien juoksutuksen takia en ole ihan niin paljoa juonut, kun muutenkin kupla ottassa kolmen tunnin välein...
Muoks. Meinasitko sokeritautia tms.? Se ei ainakaan sovi kuvaan(eikä arvoissakaan ollut mitään korjattavaa) kun se miun kaamee pissahätä on useasti ollutkin aikas niukka.. Taitaa kohtu painaa rakkoa, kun liian herkästi "ilmoittelee" :LOL: :LOL:
 
JuneGrace: :hug: Ja nyt vaan jaksuja odotella, tai uusien testien ettimiseen.
ei kun sitä et miten sää normalisti juot ja onko muutosta, :) et en mä oikein tiiä mitä mää meinasin... Et varmaan onko oikeesti hätä vai tapa tai jotain. Ite juon tai nykyään join (nyt ei uskalla kun veskissä käyminen on vaikeaa, ja sit on huono olo kun ei juo) Niin sillon välillä tuntu et käy veskissä vaan tavanm vuoksi ettei aina ole hätä edes, ja varsinkin kun vähensin juomista niin alkuun sai rampata samaa tahtia ja tuli liru et sillon mulla ainakin oli sitä muka hätää...
 
JuneGrace: Tuolla sinunkin mainitsemilla PeeOnAStick-sivuilla se nainen on tutkaillut testejä sitenkin, että miten käy jos antaa testin olla liian vähän aikaa tai käyttää liian vähän virtsaa(esimerkkitestissä tikun piti olla kolme sekuntia, testaaja piti sekunnin). Sivujen mukaan se ei ole niin tarkkaa, nestettä on ollut tarpeeksi jos kontrolliviiva kuitenkin jollain tapaa ilmestyy, vaikka suttuisesti. Mutta joka tapauksessa viisainta varmaan tehdä uusi testi. Nuo tulkinnavaraiset kun tekevät ihmisen hulluksi...

Millä testeillä muuten on noin lyhyt altistusaika? Minun käyttämissäni on melkein kaikissa ollut vähintään 15 sek. Vai olenkohan lukenut niitä ohjeita taas ihan hitoilleen? :p
 
Unico: Näin ainakin täällä Tampereella, että se miehen testi pitää teettää yksityisellä ja sitten vasta tää lääkäri suostuu laittamaan lähetteen eteenpäin. En sit tiedä, jos ois vielä vaikka YTHS:n piirissä, niin saattais saada sitä kautta. Muistelen näin jonkun kertoneen. Se testi maksaa maksaa vielä aika paljon, toisessa paikassa, josta katsoin yli 100 euroa. Vähän outoa, kun naisen testit saa ilmaseks, mutta miehen ei.
 
... niin ja sinne yksityiselle voi mennä kuulemma kuka vaan mies antamaan näytteen, että sinne ei lähetettä tarvitse. Mites teillä muilla, jotka olette jossain hoidoissa? Onko mies käynyt yksityisellä?
 
Pakko tässä välissä käydä kertomassa, että se miun ensimmäinen testipaketti sitten saapui tänään :LOL: Päätin poiketa kauppareissua ennen katsomassa postit, joten kun siellä olikin viisi erikoisherkkää r-testiä(ja 18 ovis..), niin sai jäädä kaupan testi hyllyyn.. ;)

Kolme tuntia enään ensimmäiseen mahdolliseen testi aikaan....
Nuo minun käyttämät testit ovat merkiltään One Step-liuskatestejä.
 
Väestöliittoon ei tarvitse lähetettä. Lysti maksaa jotain satasen luokkaa.


Hih... "Lysti"... :D Noh, olihan siellä kuulemma ihan kiva näytteenottohuone, jossa oli tunnelmavalaistus, nahkaistuin ja lukemista.
 
Unico: katsoin netistä Ava-klinikan ja Väestöliiton hinnastot, joista Ava oli huomattavasti kalliimpi. Mun uudessa työpaikassa on muuten semmonen sairauskassa, johon menee joka kuukausi palkasta pakollinen osuus. Korvaakohan se tutkimuksia, jos niihin joutuu?
 
Unico: katsoin netistä Ava-klinikan ja Väestöliiton hinnastot, joista Ava oli huomattavasti kalliimpi. En ole kysynyt voiko sinne vaan mennä vai pitääkö varata aika. Mun uudessa työpaikassa on muuten semmonen sairauskassa, johon menee joka kuukausi palkasta pakollinen osuus. Korvaakohan se tutkimuksia, jos niihin joutuu?
 
Negapa tuli jälleen kerran täällä.. Toisaalta en kyllä odottanutkaan aamusta muuttuneen, mutta sen testin omintakeinen käyttäytyminen sai kuitenkin haluamaan tarkistaa.
Meinasin luonnonvalossa katsoa, mutta tulin sitten fiksuna vilkaiseeksi suoraan aurinkoon ensin, jolloin sen aiheuttama valoilmiö näkökentässä sai sekunnin ajan näkemään kontrolliviivan lisäksi muutakin punaista testissä... :/
Samallalailla kuin herätessä "raskausunesta" oli pettymys nytkin karvas pienen onnen läihähdyksen jälkeen... :'(

Pitäisiköhän odottaa se 48h ennen uutta testiä? Jotenkin kyllä tuntuisi vaikealta odottaa, mutta toisaalta turhauttavaa tehdä ja nähdä noita negojakaan...
 
Edelleen testi näyttää puhdasta negaa ja rinnat saavuttaneet uuden kipeysasteen. Kivaa...

Saas nährä miltä sitten ihan livenä tuntuu nähdä systeri tänään, kun yön saanut taas pyöriskellä ihme raskaus-unia katsellen... Jos minulla nyt olisi tärpännyt, niin meillä olisi noin kolmen viikon ero lasketussa ajassa ja liki kaksitoista vuotta iässä.. :D
Toivon vain, että kun käymme ohi mennen minun äidin työpaikalla, ei äiti tajuaisi minulta mennä mitään kyselemään.. :whistle:
Olisi ollut kyllä kiva voida kertoa plussasta juuri aprilli-päivänä ;)
 
JuneGrace pahoittelut negasta :hug: Tuo on kyllä aina kurjaa, jos kuulee juuri oman negauksen jälkeen vauvauutisia, vaikka kuinka olisi iloinen toisen puolesta. Mutta onhan se mukavaa tulla tädiksikin, vai olitko jo ennestäänkin?

Oma napa sai eilen illalla jonkun hetkellisen mielenhäiriön, ja tein laatikossa pyörineen Apteekin oman testin pois kuleksimasta. No negahan se tietysti oli, eipä varmaan ketään yllätä näin kp 21 :D , mutta mielenkiinnosta säilytin aamuun ja tadaa - ihan hyvän viivan oli aamuun mennessä kehittänyt. No, Apteekin oman valmistajakin sanoo, että ovis voi näkyä roskishaamuna, joten ilmeisesti käytin nyt sitten raskaustestiä ovistestinä enkä toisinpäin niinkun yleensä. :LOL: Jep, ei mitään järkeä....
 
Sori nyt tulee oman navan purnausta...

Masentaa!! On sellainen olo, että haluan heittää hanskat tiskiin ja lopettaa koko homman. Oon tosi pessimistinen, mutta nyt oon spekuloinut tätä juttua ihan liikaa ja pelkään seuraavaa:

Ovishan kai mulla oli sittenkin vasta kp 24, ellei tänään menkat ala mikä olisi toivottua. Kuvitelmissani saan ensi viikolla juuri ennen matkaa tietää, että oon raskaana. Sitten tulee heti ne huonot olot ja väsymys, pelkään koko ajan että menee kesken enkä pysty nauttimaan lomasta. Loma menee hotellihuoneissa nukkuessa ja mahdollisia vuotoja kytätessä...

Kotiin kun päästään, mennään ultraan ja siellä sanotaan, että tyyppi on taas kuollut jollain viikolla 6.

Niin joo ja terkkarissa kieltäytyvät antamasta hepatiittirokotetta ellei ole varmuutta ettei ole raskaana. Eli jos olisinkin, en saisi sitä. Eli sitten saan sen hepatiitinkin ja jos ei se vauva ennen sitä ollut mennyt kesken niin sitten viimeistään.

Olis niin mun tuuria!!! :'(
 
Gilmore Olen vanhin ja viimeisenä lisääntymässä sisaruksista.. Velipojan pitkään yritetty ja vaivalla aikaan saatu isyys pari vuotta sitten 23-vuotiaana nyt oli vielä ihan ok(okei kaks viikkoa meni itseltä henkisesti kuilun reunalla... :/ ), mutta pitikö sen alle kuukausi sitten 17 täyttäneen siskonkin.. :LOL: :headwall: :LOL:

Nooh, en mie vielä ole toivoa täysin menettänyt kun ovis-plussa oli tikun mukaan kp 21, joten nyt olisi vasta dpo 10 tai 11, riippuen miten laskee kun eihän se ovis silloin samana päivänä ymmärtääkseni ole.
Toisaalta on se, että simppojen olisi täytynyt olla poikkeuksellisen kestäviä päästäkseen riiuulle... :/

Sen näkee sitten aikanaan mikä arvailu osui oikeaan ;)
 
:hug: KÖ, älä masennu! Nyt syvään hengitys ja rentoudut, ajattelet rentouttavaa tulevaa lomaa, etkä kaikkea mitä voi mennä pieleen!

Pahoitteluja jengille negoista. Itsellä rauhaiseloa, palaan angstailemaan ensi viikolla kun alkaa päivät täyttymään!

Tsemppiä kaikille, annetaan toisillemme voimia jaksaa!
 

Yhteistyössä