Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Mie niin odotin päästä lukemaan päivän viestisaldoa kun en aamun jälkeen ole koneelle päässyt, ja sitten taas tuo pimpulan valkoinen sivu! |O

Systerin kanssa keskusteltiin tänään alkuraskauden tuntemuksista, ja niin olisi saman moiset omat oireet... Mie nyt en ole ainakaan vielä laattaillut, mutta minun äidillä ei tainnut paljon aamupahoinvointia ollakkaan, kun systerin äiti joutui sen takia välillä sairaalaankin...

Aconin 10:n kävin varmuudeksi apteekista hakemassa, kun enhän mie voi olla varma miten kauan tuo minun testipaketti joutui naapurin lootassa olemaan pakkasilla, kun selkeästi on sen kautta käynyt väärine osoitteineen... :/
 
Hohhoijaa! Tässä sitä istutaan näytön ääressä vaikka pitäis lukee huomiseen tenttiin. Taitaa mennä yötöiks... ei vois vähempää kiinnostaa lukea! Kertokaa mulle miisä myydään motivaatiota! Toimiiko teillä muuten kaikki sivut kun mulla ei aukea sivu 31 ollenkaan.
 
Hohhoijaa! Tässä sitä istutaan näytön ääressä vaikka pitäis lukee huomiseen tenttiin. Taitaa mennä yötöiks... ei vois vähempää kiinnostaa lukea! :headwall: Kertokaa mulle miisä myydään motivaatiota! Toimiiko teillä muuten kaikki sivut kun mulla ei aukea sivu 31 ollenkaan.
 
jaahas...
Toivo ei toimi, tää yritti täyttää sen et jos seukki sivu alkas toimimaan, mut ei tääkään nyt järin hyvin toimi :)
Motivaatiota saa (ainakin mun tapauksessa) Siitä että dedlinen on kohta, viime tingassa tulee aina kiire ja on hyvin motivoitunut, mut siihen mistä sitä sais ajoissa en osaa vastata...
 
Täällähän on ollut hyvät keskustelut ;) Nostan meidät eka sivulle. Mitäs teille muille kuuluu? Soitin eilen sairauskassaan ja ne korvaa kaikki muut mahdolliset hoidot, mutta ei keinohedelmöitystä. Ajateltiin sit, että jos tarvii, mennään syksyllä yksityiselle tutkimuksiin, kerta voi käyttää hyväksi sitä sairauskassaa. Se korvaa 80 % kuluista. Toivottavasti ei tietenkään tarvisi, mutta mä olen tämmönen, että pitää suunnitella etukäteen, miten toimitaan. Sitten on jotenkin "turvallisempi" olo.
 
Hazel: Mukava kuulla et sieltä on luvassa apuja.

täällä kanssa mietinnässä et joko kohta vois hakeutua, mut katotaannyt ensin laittaako lääkärit ensin vauvan teko kieltoon... :( Jos ei niin sitten voi hakeutua :D Se on nyt kiikun kaakun tää tilanne... Mut tuo on mullakin et pitäs suunitella kaikki etukäteen... Täällä näyttäs et nyt vois olla ovis, meinaan jotenkin liamisen näköistä välillä :LOL: Mut katellaan, en nyt jaksa ressata noilla testeillä vaiks muutama olis kaapissa. Saa nyt nähä saako miestä vällyjen väliin tässä lähi aikoina.
 
Nega jälleen... :'(

Taitaa todellakin olla vain pitkittynyt kierto.. Sekä jokin alakerran lievä tulehdus ja rinnoissa vakavampi, muuten en ymmärrä tätä oireilua... On minulla aiemminkin ennen menkkoja tullut rinnat kipeiksi, mutta ei ikinä näin paljon, paheten hiljalleen kokoajan...

Varmuuden vuoksi soittelen tuossa myöhemmin lekuriasemalle josko kävisi labrassa. Mie vain niin ylivoimaisesti inhoan ja pelkään neuloja, mutta jokin varmuus tähän on saatava :(
 
JuneGrace: :hug: Ja voimia jos pistettäväksi päädyt!
Oliskin helppo sanoa et ei se niin paha ollu (kävin just kanssa aamulla). Mutta tiiän et ei se auta, itellä on tietyt piakat jos uhataan pistää neulalla niin saan hepuli ja siinä ei sillon sanat paljon auta. Ja uhka on päällä et kun osastolle seukki kerran päädyn niin pistävät just yhteen tälläseen kauhupaikkaan, niin otan osaa...
 

Yhteistyössä