Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Huoh... Sain sitten sairaanhoitajalle soittoajan jolla päätetään "hoitotarve"...

Muoks... Unico: Juu, ei todellakaan helpota immeisten "lohduttelut" siitä miten pieni ja vaivaton juttu se on, kun tietää tasan saavansa taas kerran paniikkikohtauksen viimeistään siinä vaiheessa kun sen neulan näkee.. :/
Mutta mitäpä sitä ei nyt tämän asian suhteen tekisikään ;)
 
Eli ainakin täällä meillä mennään niin, että piti varata sairaanhoitajalle soittoaika, ja sen perusteella sitten hän päättää minun "hoidontarpeen".. Meitin lekutiasemalla kun pitää olla jopa sitä kusipurkkin vientiä varten varattu aika labraan. Ja mie nyt haluan kuitenkin verikokeen, vaikka tiedänkin saavani taas kerran paniikkikohtaiksen viimeistäännähdessäni sen neulan...
Eli juu unico, ei auta immeisten lohduttelut ;)
 
Voi elämä tätä palstaa!!! Menee nuo omat viestit miten sattuu, näkyy mikä näkyy ja milloin näkyy, osan puuttuessa välistä...

Hiljalleen rupeaa miettimään siirtymistä jollekkin toiselle palstalle, muta kun mie niiiin tykkäisin tästä... :(
 
JuneGrace: Nytkö sääkin sen huomaat :D mulla nuo viestit on nimenopmaan tähän ketjuun takunnu eilisestä.

Jotenkin nyt taas tuli sellanen fiilis et ei meille tuu koskaan sitä vauvaa... Otappa nyt näistäkn selvä. Pelottaa tuleva, varsinkin jos joutuu tauolle niin sitten on muka taas paljon enemmän ikää ja ei se varmasti auta ja kun ei ees tiiä miten pitkälle tauolle joutuu jos joutuu ja ääh, olis paljon helpompaa kun joku sanos et toi aika taukoa ja sitten tollan saat plussa ja tollan se tulee ulos :D ei tarttis miettiä, mut ku se ei mee niin.
 
Unico: :hug: :hug: Niin tuttu fiilis tuo, että eikö voisi jo tietää koska? :)

Mitä jos suosiolla aloittaisi uuden pinon? Tämä kun on niin hartaudella takunnut jo useaan otteeseen ja sivujakin rupeaa pian olemaan liikaa "kolmekymppisiin".. ;)
 
Aivan älyttömän ärsyttävä...

Heh mulla on muka ovis oireet, ja ottivat tänään raskaustestin, nooh eipä tarvi jännätä mitä se näyttää, kun ei kai ovis oireita vois oll ajos oliskin raskaana ja raskaanahan ei helposti voi olla kun oli menkat. :) mut ei ne olis uskonut mua vaiks olisin sanonut et en oo ...
 
Arpooko tämä pino sinulla Unico, että mikä viesti näkyy, kun minulla saattaa välillä näkyä myöhemmin kirjoitettu, muttei sitä edellinen, eikä uusi viesti näy ennen kuin sen perään ilmestyy seuraava.. Nyt tosin sivun päivitys sai aikaan sen, että uusin näkyy ilman "peränpitäjää", mutta se edellinen ei tosiaan näy...
 

Yhteistyössä