Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Heissan! Kuinkas perjantai on sujunut. Mulla ei vielä alkanut viikonlopun vietto kun meen vielä huomenna töihin. Onko täällä muita kohtalotovereita eli niitä joiden miehet tuijottaa sm liigan ratkaisupelejä illasta toiseen? :/ Vadelmaunelma koskas testaat? Ja voimia JG:lle. Millaisias viikonloppusuunnitelmia teillä on? Me varmaan otetaan ihan rennosti kotioloissa ei mitään kummempia suunnitelmia. Pitää alkaa henkisesti latautumaan siihen että pitää matkustaa toiselle paikkakunnalle ja että taas on pari seuraavaa viikkoo kauhee koti-ikävä. Tuntuu että ens syksyyn ja odottamisen odottamisen alkamiseen on ihan toivottoman pitkä aika!

Viikonloppuna tulee varmaan nukuttua :LOL: ylläri ylläri, tuntuu ettei juuri muuta nykyään teekkään kun nukkuu ja nukkuu... Kai se pitäs yrittää saada ittensä täältä neljänseinän sisältä johonkin. Hitto ku taas ollu paha olo eikä tee ees mieli syyä, pakko olis mut mut... ko maistuis.

Mie haen uutta "rojektia" saadakseni taukoa mieltä raunioittavista vauva-sydeemeistä syventyessäni johonkin muuhun... Jos onni käy, niin tämmöinen ihanuus muuttaa meille kahden melkein saman merkkisen(ihan perus simskujen) kaveriksi...

Lauantai 29.3.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 19/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 4/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Kaa.....................29............kp 3/32.......................yk 4
Iines80...............28............kp 5/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 6/23-28..................yk 13
Unico..................28............kp 7/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 11/28-34..................yk 5
Ada.....................29............kp 11/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28...........kp 15/28.......................yk 2
Drömma..............29............kp 16/28.......................yk 5
Hammy................28...........kp 17/29........................yk 4
Piip......................29...........kp 19/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 23/28-34...................yk 14
Lilla My................28...........kp 23/29-31...................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 28/30.......................yk 1
Piglet..................29...........kp 29/27.......................yk 5
JuneGrace...........28...........kp 29/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 29/25-26..................yk 5
Pilvilinna.............29............kp 42/?.......................yk 5
Kultukimallus.......27...........kp 73/..................lokakuusta 2007

Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

JuneGrace: ;) söpö on. Siitähän tulee puuhaa sitten lisää...
Toivo79: Sen kun tietäs ;) Varmaan ainakin se ettei jaksa ulos mennä. Tai jos menee niin on loppu päivän niin väsynyt kun se kävely oli niiin rankkaa puuhaa ja yhteen pötköön niin pitkälti :D Varmaankin tää tauti vie voimat... ja paikallaan olo. Mut yks hyvä päivä on jo takana, toista odotellesa tiiä sitten millon tulee :LOL: Mut ykskin antoi toivon ;) et vielä täältä noustaa.

Hei kaikille!
Täällä kp 29/25-26, eikä mitään tapahdu - suuntaan eikä toiseen. Alavatsakipuja on toisinaan, välillä ne katoavat kokonaan. Ostin kauppareissulla apteekin raskaustestin, mutta negaa näyttää :/ Olen oikeasti hämilläni. Missähän täti on jos ei vaaviakaan ole tulossa??? Vai voisiko olla toiveita, että plussa tulisikin vasta myöhemmin. Tai no, ainakin periaatteessas kait niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa...

No voi harmitus negasta Vadelmaunelma!! Mutta tosiaan kyllä toivoa on, kun ei tätiä näy.

Olsitteko muuten voineet ikinä ennen palstailua kuvitella sanovanne kuukautisia joskus tädiksi? Mä en. Kun aloin näitä juttuja lukemaan ajattelin vaan että voi jösses kun on tuollekin asialle sana keksitty. yt sitten käytän sitä itekin teksteissä ihan huomaamatta! Kummaa! :D

Kvart över: Ei o aikaisemmin tullu kyllä mieleen mitenkään :D Mut ei se vieläkään joka kerta tuu ;) mut aina välillä :D Mut nykyään tuntuu et onkaikkee muutakin kummaa kirjotetussa tekstissä :D tulee siis käytettyä, puheeseen ei ole vielä siirtynyt :D

Ada

:LOL: hehee, Kvartti osui taas mun yhteen lempiaiheeseen. Sanat. Täti... musta se on outo sana. Kirjoittelen täällä tädistä, mutta ajattelen aina samalla, että kylläpä on kummallinen ilmaus... En usko, että rupean puheessa koskaan käyttämään sitä.

Vadelmaunelma - toivottavasti täti (?!) ei tule sinne! Myöhäisistä plussistahan on kirjoitettu tälläkin palstalla paljon. Pidän peukkuja! Mulla on Piipin kanssa samoja kokemuksia roskishaamuista.

:hug: Kaalle tädistä, :flower: hyvästä asenteesta!

Olen ollut vähän taustalla, ja jatkan ehkä vielä hetken aikaa niin. Pää on täyttynyt työhön liittyvästä sonnasta, enkä ole nyt oikein vauvakuumeiluvaihteella. Mutta toivon kaikille hyvää lauantai-iltaa ja onnea ovisten ja plussien metsästykseen!

Joo en mäkään sentään vielä oo tädistä PUHUMAAN alkanut. Vauvaliimaan en oo onneksi vielä sortunut tai tarrasukkiin, mutta luultavasti sekin aika vielä koittaa.. :kieh:

(.) Vitsi että tässä loppukierrossa aika matelee.. huohh. Toisaalta oon kehitellyt taas vaikka mitä oireita ja toisaalta taas vähän jopa toivon, että TÄTI tulisi. Kun olis tota matkan tynkää... Lämmöt nousi kunnolla vasta kp 24 ja mä tosiaan toivon, että se ovis ei ollut vasta silloin. Negaa näytti ovistestit silloinkin, mutta onneksi oltiin sattumalta just hyödynnetty edellisenä päivänä ;) Tissit ei oo kipeet, ehkä vähän turpean oloiset, mutta ei tyypilliset oviksen jälkeiset kipeät kuitenkaan. Tosin ton keskenmenon jälkeen ne on olleet musta koko ajan ihan oudot, että tuskimpa niistä kannattaa mitään päätellä.

Yritin muuten eilen tota kohdunnapukkaa taas kokeilla ja tajusin viimein miksi se on musta ihan väärällä puolella! Mullahan on taakse kallistunut kohtu!! Kohdunsuu siis sijaitsee emättimen takaseinällä, niin aika vaikeaa sitä on kynnellä kokeilla. Pitää siis jättää tuo asia sikseen, ei varmaan hirmu terveellistä sitä kynsin roklailla :x

Kahtellaan kahtellaan.

Kohta voisi koittaa vaikka nukkumaan. Jotenkin tää ilta vaan humpsahti kotosalla hirmu nopsaan. Siiderin avasin, mutta ei maistunut yhtään niin hyvältä kun kuvittelin sen maistuvan, joten miesraukka joutui juomaan sen :D

Sunnuntai 30.3. Kesäaikaan siirryttiin :D

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 20/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 5/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Piglet..................29...........kp 3/28.........................yk 6
Kaa.....................29............kp 4/32........................yk 4
Iines80...............28............kp 6/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 7/23-28...................yk 13
Unico..................28............kp 8/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 12/28-34.................yk 5
Ada.....................29............kp 12/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28...........kp 16/28.......................yk 2
Drömma..............29............kp 17/28......................yk 5
Hammy................28...........kp 18/29......................yk 4
Piip......................29...........kp 20/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 24/28-34.................yk 14
Lilla My................28...........kp 24/29-31.................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 29/30.......................yk 1
JuneGrace...........28...........kp 30/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 29/25-26..................yk 5
Pilvilinna.............29............kp 43/?.........................yk 5
Kultukimallus.......27...........kp 74/..................lokakuusta 2007

Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)

Sunnuntaita!
Mua kans on huvittanut tuo täti :D ja kaikki muut uudet sanat täällä. Mutta ne kyllä sopii tänne hyvin, sit säikähdän varmasti jos rupean niitä puheessa käyttämään!
Kvart över, tuo on niin totta, että aika matelee loppukierrossa! Mun pitää varmaan loppukierrolle keksiä jotain tosi mukaansatempaavaa tekemistä, että en mieti näitä juttuja koko ajan! Tarpeeksi hermoja raastavaa tämä oviksen tikuttaminenkin, kun mitään ei näy... Tai no haaleita viivoja kyllä näkyy. Mut silti ihan hyvä fiilis kyllä.

Mie olen sitten tainnut suututtaa tädin... Mitään mielikuvaakaan, että koska olisi voinut olla kierto yli normaalin 28 ja nyt mennään ilman vilaustakaan tädistä kp 30:ssä...
Kahtena tai kolme edellisenä kiertona tullut aivan uutena oireena ennen menkkoja se, että rinnat tule aroiksi(minkä alkuun tietenkin luki raskausoireeksi :D ), mutta päinvastoin kuin nyt vasta tänään alkaneen oireilun kanssa, niin arkuus normaalisti alkaa kp 23-25. Jospa se pimpulan ovis kp 21:llä oli vihje siitä, että odotettavissa on vielä ylipitkä kiertokin... :headwall:

Mie olen taas niin miss auringospaiste, että... :saint: :kieh:

Mites Vadelmaunelman laita on...???

JuneGrace:Täällä on tekeillään myös kaikkien aikojen ennätys sitten teinivuosien: kp 30/25-26. Noh, itsepähän olen täällä jankannut siitä, miten kierto on niin lyhyt ja nyt en meinaa jaksaa tätä pitenemistä :headwall: Tässä teoriat menkkojen poissapysymiselle 1) kierto onkin normaali, koska ovisplussa tuli vasta kp17 eli nyt on dpo 13, yleensä luteaali kait ollut tuon 11-12 eli en ole raskaana. Tätä vahvistaa myös se, että alavatsaa juilii jonkin verran ja tänään tuli tippa pientä tuhrua - tosin kn melko kiinni ja kova edelleen, joskin alhaalla (kuten ollut jo monta päivää). 2) olen sittenkin raskaana ja tämä selviää minulle vasta vaikkapa ensi viikolla, kun aion soittaa lääkäriin, jos ei menkkoja kuulu ja pyytää veritestiä 3) vaihdevuodet ovat alkaaneet! Hip hei...Pääsenköhän Guinessin ennätysten kirjaan näillä ikävuosilla? 4) joku "kiva" naistentauti, esimerkiksi kysta 5) painoa on sittenkin liian vähän ja menkat loppuivat sen vuoksi. 6) joku muu syy, mitä en nyt keksi...Tällaisin diagnoosivaihtoehdoin siis tähän päivään. Jos multa kysytään, niin mielelläni ottaisin diagnoosin 2! Mitähän seuraavaksi keksisi...Tällä hetkellä enemmän kuin se, että ei saa plussaa, ärsyttää se, että kun meillä käy esim. miehen puolen sukulaisia, niin heitä ei oikeastaan kiinnosta me vaan mun sisaren perhe, koska sisarella on vauva!!! Tää on ikävää siinäkin mielessä, että ei mun sisko ja sen perhe oo anopin ja apen sekä sen puolen suvun kanssa missään tekemisissä, ovat nähneet vissiin 2-3 kertaa tän vajaan 10v. aikana kun ollaan oltu yhdessä. Niin sitten on tosi kiva kun nähdään, niin ekana kysellään mun siskon asiat ja sen vauva, meidän kuulumisia ei sitten enää tarvitakaan. Et näin se menee??? Onko muilla vastaavaa ilmennyt? Tuntuu oikeasti pahalta...Ja kieltämättä ärsyttävältä sittenkin, jos saisimmekin vauvan, että sitten yllätteän kiinnostuttaisiin meistäkin. Niin läpinäkyvää ja loukkaavaa mun mielestä...Sori vaan tää valitus...

Citrus: Toivottavasti se ovis löytyy. (tää tikutti viime kierrosta kp 9-20 jolkon sen vasta bongas, ekaks oli haaleeta sit ei mitään sit haaleeta ja plussa, et usko meinas mennä.)

Vadelmaunelma: :hug: Hyvä se on purnata välillä. Toivotaan että se anaa sen plussan vielä, niin saat keksiä uutta pään vaivaa :D

JuneGrace: Voimia kiertoon ja tsemppiä, jos vaikka kuitenkin...

Muistittekos siirtää kelloja? Illalla vai aamulla? Mää siirsin nyt kun tähän pölähti. Ja juu nukutti sitten taas, ihme juttuja nää mun aamupäivä päikkärit. aamulla kyllä herää aikasin heittääpillerit naamaannukkuu hetken lisää nassuun ja syömään, no hetkeksi huilimaan muka vielä ja sit nukuttaakin taas monta tuntia :D ja illalla kuitenkin väsy ja uni tulee ihan kunolla.

Unico: Niih, jospa sittenkin...
Kiva muutes lukea, että sinulla sujuu nukkumiset paremmin :)

Meni yö nähdessä unia ja muuten pyöriskellessä sen kanssa, että mitäs jos olisikin tapahtunut ihme, ja olisinkin raskaana...
En ole kertonut kellekkään läheisellä tästä "rojektista", enkä edes miettinyt mitä kertoisin, joten yön pimeinä tunteina kun se yht'äkkiä tulikin mieleen, niin ei ollut vähään aikaan vaikeuksia pysyä hereillä... :kieh: :LOL:

Lopulta oli pakko herätä kellon kanssa kun oli sovittu meno puolenpäivän maissa. Tässä mie vielä odotan kyytiä, kun se suullinen sopimus puolesta päivästä kuulemma tarkoitti, jotta ei aamusta :headwall: :LOL: Mie en kästä tuota miesten logiikkaa!!

JuneGrace: eihän sitä heti tarvii kertoa :D sen ehtii sitten myöhemmin miettimään... On sull amyöhäinen puol päivä ;) Saat täältä heti unta sinne jos vaan tahot, tää menee hieman liiallisuuksin miusta :)

Unico: Juu, kiitos, mielellään liikoja unia tännepäin! :)
Jos nyt ehdin nukahtaa(nähden tietenkin unia raskaudesta, plussasta, eksälle kertomisesta, lähipiirin suhtautumisesta, jne.. :LOL: ), niin kohta piti nousta vessaan... :/ Vaivannut vajaan viikon jokin ihme piilorakkotulehdus tai mikälie, kun kokoajan pissattaa muttei mitään kirvelyjä tms. ole.
Liekkö on kertaakaan lähiaikoina onnistunut testiä varten edes se neljä tuntia rakossa.. :whistle:

JuneGrace: Tässä tulee :) Jos mää vasta vuoroisesti sitten pysysin hereillä yhtäjaksoisesti kauemminkin :D
Tää ei oo onneksi paljon unia nähnyt. Ukko tässä taanoin kaupareissulla huomasin oli saanut vauva tutkan päälle :LOL: Tuijotteli jonkun pikkusen kanssa toisiansa ihan pitkäänkin ;)

Unico: Pitikö se nyt laittaa heti matkaan!? Mie en meinaa pysyy hereillä! :LOL: Tätä kirjoittaessa haukottelen melkein leuat saranoiltaan vaikka olenkin "kylässä" :D
(Oma läppäri mukana viihdykkeeksi muiden hiihdon katsomisen ajaksi, joten en mie ihan niiin törkee kuitenkaan ole, että palstailisin toisten koneella.. ;) )

Yhteistyössä