Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset vol. 3

Torstai 27.3.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 17/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 2/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Iines80...............28............kp 3/26-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 4/23-28..................yk 13
Unico..................28............kp 5/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 9/28-34..................yk 5
Ada.....................29............kp 9/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28...........kp 13/28.......................yk 2
Drömma..............29............kp 14/28.......................yk 5
Hammy................28...........kp 15/29........................yk 4
Piip......................29...........kp 17/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 21/28-34...................yk 14
Lilla My................28...........kp 21/29-31...................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 26/30.......................yk 1
Piglet..................29...........kp 27/27.......................yk 5
JuneGrace...........28...........kp 27/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 27/25-26..................yk 5
Kaa.....................29............kp 32/30-32..................yk 3
Pilvilinna.............29............kp 40/?.......................yk 5
Kultukimallus.......27...........kp 71/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Huomenta! Sai sitä taas hiukan unta palloon ;) helpotti taas hetkeksi. Millonkahan tulee yö et saa nukkua kokonaisen yön heräämättä kertaakaan... pää on vähän jumissa mut muuten toivo taas korkealla vaikka ei kait pitäis ja mielikuvitus laukkaa ihan omaa reittiään. Harmi kun tuo sivu 25 alkoi kenkkuilemaan ;)

Voimia ja onnea tulevaan kaikille!!! Toivottavasti kevät tuo sen toiveen toteutumisen!
 
Lumista torstaita kaikille! Täällä huokaillaan. Alavatsassa juilii toisinaan, mutta mitään ei tule ulos! Nyt siis kp 27/25-26. Roskishaamun sain Apteekin Onni -testillä. Noin tunti testaamisen jälkeen siihen olikin ilmestnyt hento viiva. Mutta negagsihan tuo tulkita pitää kun ilmestyi testiajan jälkeen. Toivon, että täti tulisi nyt pian jos kerran on tuloillaan ja pääsisi uutta kierrosta yrittämään ja se olisi sitten yk6...
 
Vadelmaunelma, kyllä roskishaamu nyt kuulostaa aika hyvältä!! Nyt toivottavasti en luo turhia toiveita, mutta oon käsittänyt että apteekista ostettuihin testeihin ei tule mitään, testiajan jälkeenkään ellei hormonia löydy. Mulla ei ainakaan oo koskaan tullut, vaikka oisin viikon päästä mistä suunnasta tiiraillut.

Eli... Sinuna en todellakaan nyt odottelisi sitä tätiä!! :D
 
Kiitos Kvartti ja Unico kannustuksesta, ja pitäkää vielä toki peukkuja, mutta mua kyllä epäilyttää. Jotenkin vaan tuntuu, että menkat sieltä kohta tulee ja rytisten. Toisaalta kiva, jos kierto vähän pitenee - ja jos jatkossa oviskin osuisi kohdilleen - mutta toisalta jos keho vain oikuttelee niin sekään ei kiva...Tosin en muista, milloin mulla olisi luomukierto ollu huimat 27pv :LOL: Ehkä joskus 24-25 -vuotiaana...Jeeh...mä myös googletin roskishaamua ja joku taas väitti, että kaikkin testiin se tulee kyllä koska virtsa kuivuu ja ph muuttuu tai jotain. Joku taas kertoi roskishaamustaan, joka "nukkuu" tai "konttaa" tms. juuri...Että ota tästä nyt sitten selvää. Vai pitäisikö soittaa meidän yliopiston kemian laitokselle ja tivata sieltä vastauksia nähin "kemiallisia reaktioita" koskeviin kysymyksiin. Kait nyt joku tohtori siihenkin osaa vastata :LOL: :LOL:
 
Vadelmaunelma, peukkuja pidän täällä, voi kun se roskishaamu nyt seuraavassa testissä pomppais oikeeseen aikaan tulleksi plussaksi...

Eikös se onni testi ollu 25ml/U (oliko se lyhenne noin)? Minun käsittääkseni niihin ei niin herkästi niitä roskishaamuja tulis vaan ne olis enemmänki sen aconin herkimmän kirous? Varmaksi en osaa mennä sanomaan kyllä. Millon testaat uusiksi?
 
Voi Vadelmaunelma kumpa se osoittautuisi todelliseksi plussaksi?!? Testailetko huomenna taas? Taas lunta pyryttää. Mistä sitä riittääkin ja huhtikuu alkaa! Rakkaat kanssasisaret muistuttelen vain että sunnuntaina sitten siirretäänkin kelloja tunnilla kesää kohti eli eteenpäin! Maanantaina taas pitäis matkustaa toiselle paikkakunnalle pariks viikoks oppisopimuksen teoriajaksolle. Tosin viikonlopuks matkustan kotiin. On vähän motivaatio hukassa noiden teoriaopintojen suhteen ja tekis mieli vaan jäädä töihin.
 
Kaa: :hug: Ja onnea matkaan!
Citrus: Toivottavasti se ovisplussa löytyy ja ehdit hyödyntämään...
Toivo79: Toivottavatsi se motivaatio löytyy ja saat teoriat alta pois :)

Täällä ollut kovin keväinen ilma koko päivän ja aurinko paistanut kun ulos vilkuillut :)
Nyt taas ihan umpi väsynyt, onneksi kohta pääsee nukkumaan. Piti kävästä leffassa vuosi päivän kunniaksi :D Voimille otti koko reissu, mutta kannatti.
 
Perjantai 28.3.

Janis...................30
Hazel..................28
Sitrus79..............28..........................................kesä stä 2006
Gilmore...............29..........kp 18/.............................yk 6

Toivo79...............28...........kp 3/27-34.......aloitus syksy 2008
Oliva...................27....................................aloitus syksy 2008

Kaa.....................29............kp 2/32.......................yk 4
Iines80...............28............kp 426-35...................yk 2
Postimestari........30...........kp 5/23-28..................yk 13
Unico..................28............kp 6/25-37...................yk 16
MemmuLiina........26...........kp 10/28-34..................yk 5
Ada.....................29............kp 10/26-30.......toukokuusta 2007
Citrus..................28...........kp 14/28.......................yk 2
Drömma..............29............kp 15/28.......................yk 5
Hammy................28...........kp 16/29........................yk 4
Piip......................29...........kp 18/29-30.........syksystä 2006
Kevätesikko........28...........kp 22/28-34...................yk 14
Lilla My................28...........kp 22/29-31...................yk 11
Kvart Över..........28...........kp 27/30.......................yk 1
Piglet..................29...........kp 28/27.......................yk 5
JuneGrace...........28...........kp 28/28-31..................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp 28/25-26..................yk 5
Pilvilinna.............29............kp 41/?.......................yk 5
Kultukimallus.......27...........kp 72/..................lokakuusta 2007



Plussanneet:

Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Matarena (yk 9)
Nanna81 (yk 14)
Siilura (yk 3)
Novelle78 (yk 14)
 
Toivo79: Aina saa kysellä ;) Se on eri asiaa saako vastauksia :) Mut käytiin kattoos toi
Vantage Point - askeleen edellä Erillainen mutta hyvä. Ja vuosia kokonainen kolme ;) josta vajaa puolet yritetty ei kuulosta hyvältä... Nooh kyllä se vielä jossain välissä onnistuu...
 
Vadelmaunelma: Mun on ihan pakko sanoa, vaikka voikin tuntua pahalta. Olen saanut säännöllisesti roskishaamuja apteekin omalla testillä. Ainakin mulla siihen tulee joka kerta kuivuessa viiva, ihan selvästi näkyvä, mutta kontrolliviivaa ohuempi. En tiedä, onko tuo Onni-testi samanlainen, mutta halusin varoittaa, ettei ajatukset ole vielä liian pilvissä. On kuitenkin aina kaikkein raskainta tippua, jos on päässyt liian korkealle. Toivotan onnea!
 
Piip: Joo, varsin varauksellisesti siihen suhtaudun ja kuten mainitsinkin, pidän tulosta negana. Tosin menkkoja ei näy vieläkään. Huokaus. Alavatsassa juilii, välillä on ihan hiljaista eikä ole kipuja yms. Olen toisinaan yrittänyt seurailla myös kohdunnapukan "toimintaa", mutta en ole siitä päässyt kovin hyvin perille. Toisinaan se on loppukierrosta ihan ylhällä, kiinni ja kivikova ja sitte tulee silti menkat, ja toisinaan taas alhaalla, auki ja tulee menkat. Nyt piti kuitenkin kokeilla ja se on suht alhaalla, kova, mutta auki...Ei siitä ota selvää.Tätiä kaipalien lähinnä siksi, että pääsisi uuteen kiertoon - että alkaisi nyt vaan tulla sieltä jos on tullakseen eikä kiusaisi mua. Tuhrujakaan ei ole tullut. Ainoa menkkaoire on oikeastaan ajoittainen vatsan juilinta ja siihen liittyvä turvonnut olo. "Muut oireet" oli jo viikko sitten ja siksi odottelin menkkoja alkuviikosta. Mä nimittäin jo raivosin viime viikonloppuna, söin kasan karkkia, ryvin itsesäälissä ja rinnat oli arat. Eksyiköhän täti? :LOL:

Niin ja tänään en siis ole testannut - ei oo mitään, millä testata...Pessimistininä odottelen.
 
Onnistuisikohan tänään tähän pinoon vastaaminen, eilen ei meinaan onnannut... :/

Kovasti on fyysisesti sellainen olo, että huomenna viimeistään tulee täti, joten viimoisia viedään Junen viesteissä tälle palstalle... Pää ei todellakaan kestä pyöriä haaveksimassa ilman toivoa...

Aamulla tein jo negatiivisen r-testinkin, mutta huomasin sitten itse testin kääreessä "upotusajaksi" 5 sekunttia, kun mukana tulleissa käyttöohjeissa lukee "3 sekunttia, käytä kelloa"... Ennenkin ihmetellyt, kun jotenkin vaisusti imeytyy liuskaa ylöspäin, eihän siinä ole kuin melkein 100% ero..!

Samasta purkista sitten pikapikaa tehtyyn ovistestiin(halusin säästää viimoisen r-testin vielä "varmuuden vuoksi" ;) ) tuli haamu, mutta se nyt ei kerro mitään :headwall: :headwall:

Vadelmaunelmalle enkeleitä mukaan odotteluun! Toivottavasti hermoilu osoittautuu kannattavaksi! :hug:
 

Yhteistyössä