Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Joo Gilmore kumpa se tuliskin äkkiä. Käyn päivittäin huuto.netissäkin katselemassa millaisia vauvanvaatteita siellä on myynnissä ja haaveilen siitä millaista on olla raskaana. Lueskelen raskausoireketjuja ja muuta. Oonkohan vähän höyrähtänyt tähän kuumeiluun tai jotain....

Mullakin näkyy olevan listalla yksi kp liian vähän, tänään menossa kp 29. Näkyy muidenkin kohdalla olevan virheitä. Koitan päivittää kaikki. Haukkukaa sitten, jos tulee vaan lisää virheitä:

Torstai 10.1.2008

Janis...................30
Hammy...............28
Kiki80..................27
Sitrus79..............28........................................kesäst ä 2006

Toivo79...............28...........kp 14/27-34........aloitus syksy 2008
Oliva...................27............kp 79/ ?............aloitus syksy 2008

Postimestari.........29..........kp 2/23-28................yk 10
Kevätesikko........28...........kp 3/28-34..............yk 12
Gilmore...............29...........kp 7/31-35...............yk 5
Novelle78............29..........kp 7/27-28..............tammikuusta 2007
Ada.....................28...........kp 10/26-30........toukokuusta 2007
Pilvilinna.............28..........kp 18/?...................yk 3
Nanna81.............26...........kp 15/26-33................yk 14
Unico..................28............kp 16/27-30..............yk 13
Kaa....................29.............kp 16/32.....................yk 1
Siilura..................28...........kp 22/32.................yk 3
Vadelmaunelma..28...........kp24/25-26...... yk2
Susanna78..........29.......... kp 29/25-31......yk4
Tähtisilmä...........27...........kp 33/36.................yk 8
Piip......................28...........kp 54/26....................syksystä 2006

Plussanneet:

Schätzchen (yk 2)
Unelma (yk 2)
Miumau (yk 6)
Hipu (yk 2)
Piipi79 (yk 5)
Naone (yk 1)
Taimi (yk4)
Joanna
Veera80 (yk 4)
Katarina81 (yk 1)
juuri (yk 3)
Hemuli (yk 2)
Renee (yk 1)
Coke (yk 4)
Kvart över (yk 9)
Matarena (yk 9)

Pilvilinna tai muut asiasta perillä olevat: Kuuluuko alkukierron hormonikokeisiin mennä syömättä vai saako aamulla syödä? Mulla on nyt ristiriitaista tietoa, papereissa lukee "Näytteet otetaan aamulla klo 7-9 yöpaaston jälkeen." Kysyin kyllä aikaa varatessa, ja sanoivat että saa syödä. Mitä tuo yöpaasto tuossa sitten meinaa?? Mulla on aika kahdeksalta, ja koska pitää olla 2 tuntia hereillä sitä ennen, mähän kuolen nälkään jos en saa syödä. Tai ainakin olen pirun kiukkuinen... |O

Söin aamulla ja niin olisi myös saanut tehdä. :)

Huh huh, takana on aivan hirvittävä yö, sain vain neljä tuntia nukuttua, lopun aikaa pyörin sängyssä ja kuuntelin sateen ropinaa.

Kysymys: Oletteko te Facebookissa? Itse olen tähän mennessä lähinnä tuhahdellut koko touhulle, mutta nyt kun mies on siellä ja huvikseni pyysin sitä katsomaan, josko se ja se kaverini on siellä, niin yllätyksekseni tosi moni kaverini, niin nykyinen kuin vuosien takaakin, on myös siellä. Niin että pitäiskö sitä munkin..?

Moikka,

Mahtuiskohan tähän pinoon? Olen hetken keikkunut tuossa esikoista haaveilevissa, mutta taidan olla muutaman vuoden vanhempi kuin useimmat siellä olijat. Eli täällä lähemmäs 30-vuotiaissa vois olla enemmän omanikäisiä :) Itse siis vm. 81, mies vm. 83. Yk. 3 alkamassa kp 1/28 tällä tietoa. Vielä ei oo täti tullut, mutta eiköhän se sieltä ilmaannu. On ollut sen verran kiire muiden asioiden kanssa viime viikkoina, että aika epätodennäköistä on raskautuminen. Ja tosiaan yksi kohdunulkoinen raskaus takana -> jäljellä yksi munatorvi, joten kovin nopeaa raskautumista en ole odottamassa.

Heissan! Nyt on luultavasti ovis ohi. Taisitte on tänään. Eilen sain digitaaliseen mittariin plussan *Pienehköä tanssiliikettä täällä vieläki vetää*. Ehdin jo epäillä että jos en sittenkään ovuloi.

Kevätesikko: Minä nauroin ja tuhahtelin ensin pitkään koko facebookille ja ääneen puhuin ja mietin mikä saa ihmiset siihenki muka hurahtamaan. Kunnes sitte lopulta ystävien pyynnöstä päätin piruuttaan laittaa profiilin sinne ja samoin tein koukkuun jäin :ashamed: ...

Niin juu ja tervetuloa porukkaan MemmuLiina!!

Kp 30/25-31... Tein äsken testin, kun en malttanut odottaa... Siinä on helvetti soikoon kaksi viivaa. Kontrolliviiva on kyllä melko paljon tummempi, mutta tää on ainakin oikea haamu!!! Mies ei ole tullut vielä töistä, ja mun kädet tärisee!!! Voiks tää olla totta? Voi elämän kevät. Mua oikein itkettää!

Onnea Susannalle :flower: ja tervetuloa MemmuLiina =) . Täällä tilanne on sellainen, että eilen tuli pari tippaa sellaista melkeinpä "pinkkiä" vuotoa. Sen jälkeen on tuhrutellut. Epäilen, että Nuva Ring aiheuttanut tuota tuhruttelua taas :/ . Ainakin viimeksi kun lopetin NR:t niin tuhruttelua oli loppukierrosta 2-3pv ennen menkkoja. Toivottavasti se ei ole haitaksi näin jatkoa ajatellen tälle vaavin yritykselle. Tietääkö kukaan? Tosin kipuja ei juurikaan ole, mitä ihmettelen, koska yleensä on jo tässä vaiheessa kun huomenna pitäisi olla kp1...Näyttäisi siis siltä, että siirrymme kolmannelle kierrokselle, jollei nyt olisi jotain sellaista ihmettä tapahtunut, että tää tuhru ois vaan jotain valemenkkaaa. Tosin en oikein usko sitäkään.

Onnea Susannalle! On niin kiva nähdä, että ilmestyy niitä plussiakin :)

Tänään on tätipäivä, muttei oo vielä näkynyt. Vaikka aiemmin kierto ollut hyvin säännöllinen, niin toisaalta ei ole ennen ollut tällaisia työpaineitakaan. *omaan napaa tuijottelua*

Ada

:hug: Postikselle! Ihanaa, että lääkäri lupasi teille vauvan. Jos kerran lääkäri lupaa, niin se lupaus on pidettävä ;) !

:hug: :hug: Kikille! Toivottavasti voit vaikka vähän humputella perjantain kunniaksi ja piristyt!

Ja :hug: Vadelmaunelmalle! Toivottavasti pinkkitäti olisi vain hämäystä! En ole töiltäni ehtinyt kirjoittaa, mutta mulla on ollut samanlainen "plussapiste"-kokemus clearbluen kanssa. Se on aivan hanurista! Sillä nuo plussapisteet todella nosti mun toiveet, mutta täti tuli ihan normisti.

Ja sitten...
:heart: :heart: :heart: JEE SUSANNA!!! Hienoa, upeaa, mahtavaa!!!

Olin yhden kokonaisen päivän täältä poissa ja heti on alkanut tapahtua!
ONNEA Susanna!
Tervetuloa MemmuLiina, plussia tänne ropisee, niin kiva saada uusiakin mukaan remmiin.

Meitähän on täällä jo useampi tutkittavakin. Se nyt on tietysti vähemmän kiva asia, mutta kiva kuitenkin, että voi vähän hoitoasioista täällä jauhaa.

Kiva kun tulee viikonloppu. Ensi viikolla minulla onkin taas jo ovisviikko, joten on valmistauduttava viettämään enemmän aikaa makkarin puolella :heart: Sehän on mukavaa. Jätän tällä kertaa tikuttelematta, tulee siis jos on tullakseen. Muoks. Ovis siis tulee KUN on tullakseen ja tärppi tulee JOS on tullakseen.

Kiitos teille kaikille siitä muurin pystyssä pitämisestä!!! :heart: (jatkakaa kuitenkin vielä, kun varmaahan mikään ei vielä ole) Teen uuden testin heti aamulla, ja toivottavasti viiva on todella vahva tai edes vahvempi kuin tänään.

Niin ja MemmuLiina tervetuloa ja kiitokset jo onnitteluistakin. =)

Vadelmaunelma: Jospa se tosiaankin on vaan hämy-täti, toivotaan parasta. Mulla muuten tuli kp25:lla menkkakivut ja päivä sen jälkeen valkovuodon sekaista vaaleanpunaista tuhrua ihan vähän. Mitä lienikään?

Kiki80: Voi harmituksen harmitus.... :hug:

Onnea Susanna!!! :heart: :heart: :heart:

Ihanaa, että täällä plussaillaan, oon niin iloinen!! :D Ja tosta vuodosta ja kivuista kun sanoit, niin mullahan tuli ihan samanlaista, se on varmaan ollut se kiinnittyminen. Ihan kun menkkakivut oli (jatkuvat edelleen aina välillä, kuulemma ihan normaalia) mutta ei menkkoja. Ja aavistus vuotoa tuli mullakin, just suunnilleen kp 25. Jos kestät, odottele sunnuntaiaamuun sen uuden testin kanssa (tai tee huomenna ja silloin :D ), mulla ainakin kesti jonkin aikaa, että viiva vahvistui huomattavasti.

Ihanaa!

Kikille oikein iso harmitushali! Oliko sulla vieläkin megapitkä kierto vai alkaako jo normalisoitua kuitenkin? Mä sympatiseeraan kyllä sua, oot niin kauan joutunut odottelemaan, vaikka yykoita on suhteessa vähän. Toivottavasti kohta onnistuu, yritä olla lannistumatta.

:heart: KÖ (jo 9+0, äkkiä tää aika meneekin!)

Kvart Över: Joo, mä kanssa aloin miettimään, kun se aivan pieni tuhru (siis vähän näkyi paperissa) oli todellakin niin pientä, että kyseessä olis ollu kiinnitymisvuotoa. Se onkin sitten vissiin aika yleistäkin, kun aika monessa paikassa siitä olen kuullut/lukenut. En mä kyllä malta olla testaamatta huomen aamulla. Mutta on mulla noita testejä tossa kaapissa, joten testaan useampanakin aamuna... Ja voishan siitä yks testi liietä miehellenikin, jospa oltais vaikka molemmat raskaana :LOL: (taidan oikeasti seota onnesta)

Yhteistyössä