pilvilinna: Mä olen kanssa lukenut, että terolutit voi estää oviksen silloin kp 15-24, jolloin ilmeisesti säkin syöt ne. Mulla on 3 kuurin satsi niitä ja huomenna viimeinen pilleri tokasta satsista.
Kysyin silloin siltä gyneltä, että mitäs, kun mullahan ovis on tullut vasta joskus kp 20 jälkeen ... (kun kierto oli vähän yli 40 päivää). Siihen hän sanoi, että näillä teroluteilla oviksen pitäisi tulla aiemmin, mutta ei voi luvata, että se mulla tulis ekan satsin jälkeen, kun kierto on niin sekaisin. No eihän sellaista tietenkään voi luvata kukaan.
Tikuilla en löytänyt ovista eli ei sitä mulla varmaan ollut nyt ollenkaan. Niin käsitin, että ei se sitten enää kp 15 jälkeen tule, jos ei ole sitä ennen tullut. Mulla on nyt kp 23 ja huomasin, että tänään valkovuoto oli jo muuttunut ruskeeksi. Menkat sit on alkamassa. Viimeksi ne alkoi kuitenkin vasta 5 päivänä vikasta pilleristä. Tuhru alkoi kyllä pari päivää ennen sitä.
Toivottavasti nyt sitten ens kiertoon tulis jo oviskin. En ole kovin luottavainen, kun noi mun menkat ja kierrot on olleet niin outoja. Mutta kyllä mä uskon, että ne Terolutit ei ainakaan haitaksi ole. Koska mulla oli niissä ekoissa kierroissa ovis jotain kp 50 ja sit 27, niin on kai oletettavaa, että niissä oli jotain "vikaa". Olen lukenut, että jotkut jättää Terolutit ottamatta ja yrittää tikuttaa ovista ja aloittavat vasta sitten Terolutit sen jälkeen. Mun mielestä siinä ei ainakaan mulla olis järkeä, koska silloin kierto ei ikinä tasaannu ja vaikka sais ovistikkuun plussan, ei se munasolu välttämättä irtoa. Luotan lääkäriin ennemmin kuin itseeni näissä asioissa.
Mulle ei ainakaan ole tullut mitään sivuvaikutuksia niistä Teroluteista.