*Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

Hei taas pitkästä aikaa! :)
Kiitos piip, hapsis, danuli ja unico tsempistä viime vkonloppuna! :heart: Sain kun sainkin suuni auki neuvolassa maanantaina ja terv.hoitaja oli tosi ihana ja ymmärtäväinen, ei yhtään sellainen kun pelkäsin vaikka aloinkin nyyhkiä melkein heti kun aloin asiasta puhumaan.. jotenkin kai se ahdistus sitten purkautui itkuna :ashamed: ei ole helppoa.. Vähän kuitenkin helpotti jo tieto että pelkoa voi ehtiä tässä vielä hoitamaan, enää ei ole ihan yhtä paha olo.. Nyt kun vielä löytyisi keino.. jotakin kautta tämän vauvelin on kuitenkin ulos tultava.. :ashamed:



piipOnnea matkaan, toivottavasti pian jo pääset tosi toimiin! :)

hapsiainen Hieno pallo sinulla! Oikein sievä massu! :)

unico Sinullakin on jo hurjat viikot siellä, vaude! :) Hyvä että pääsit edes vähän shoppailemaan! :)

Sipsunen Täällä kans utelen, millaiset vaunut löysitte? Kyselen kun ollaan kans huomenna menossa katsastamaan vaunuja, ja mulla on kahdet tai oikeastaan yhdet tietyt mielessä.. mutta ei hajuakaan minkälainen kaukalo niin sopii tai mitään. Olisi ihana ostaa ne jo heti, mutta ehkä ei ihan vielä. Pitänee kai silti tilata suht ajoissa että saa haluttua väriä tai erikoiskuosia tms (?).. ei mitään hajua että kuinka ajoissa..

Mekkalalle vielä onnittelut poika- tiedosta! :heart:



Vielä vähän ON: Yritin tänään käydä vähän vaateostoksilla, koska nyt on selvästikin tultu siihen pisteeseen, että omat housut on alkanut painaa, auts, mutta en löytänyt kuin yhden kivan farkkuhameen ja se taitaa olla aika lyhyt vielä jos on vielä pakkasta tulossa.. :x Kaikki mammavaatteet joita löysin olivat jotenkin niin.. mammamaisia... täytyy huomenna vielä katsastaa noita keskustan kauppoja jos saisi edes yhdet kivat farkut.
Ja juuri kun viimeksi pääsin kehumasta että yrjöily on lakannut, niin johan sitten on taas laatta lentänyt koko viikon oikein huolella, että ei näköjään pidä nuolaista ennen kuin tipahtaa. Koitin myös lohduttaa itseäni sillä että ehkä se sitten elokuussa helpottaa.
Nyt sitten kovasti odotellaan ensi viikon ultraa.. hui kauhistus kuinka jännittää! :)


pikkumangusti 17+2
 
hapsiainen, niin minustakin tää on jo ihan tarpeeksi iso (mut todennäköisesti vielä kasvaa)

pikkumangusti
, hyvä että sait puhuttua ja helpottaa. Laittoko se sua sinne pelkopolille? Jaksuja sen laattailun kanssa ;) se on niin kiva ku se huijaa et loppuu mut sit tuleekin takas :D Toivottavasti löydät sopivia vaatteita. (tälä ei oo niin väliä niin edelleen kuljen kolitseissa josta vyötärö taitettu mahan alle, ja sit on farkut mamma mallia jos tulee jotain mihin pitää fiksumin pukeutua)

Jaa-as vieläköhän kauan jaksaa kukkua, vähän onneksi alka ajo väsyttään, mut ne päikkärit pikkasen sekoitti ;)
 
Unico Joo, sain lähetteen pelkopolille, terv.hoit. sanoi että se voisi minun tapauksessa auttaa.. nyt sitten vaan odotellaan kutsua. Toivotaav parasta ja pelätään pahinta.
Kotona olen ollut suurinpiirtein yöpaidassa :D mutta töihin pitäisi löytää jotain.. huomenna uusi yritys :)
Ihan uskomaton toi huijaava oksupoksu, hyi, mene pois paha oksu! :D

Täällä kans kukutaan, on tullut kans harrastettua noita päikkäreitä, usein sellaisia 4-5h pätkiä varsinkin työpäivän jälkeen niin sitten pitää vähän miettiä tässä yhdeksän-kymmenen aikaan että pitäisköhän mennä taas nukkumaan.. :D
 
pikkumangusti, No niin hyvä et lähtee asia etenemään ja saisit mennä rauhallisella mielellä synnyttämään. onneksi meillä on työvaatteet työnantajan puolesta ei tarttennu miettiä :D Tosin paita koko kasvo yhellä ja housut kahella koolla sinä aikana kun olin nyt siellä nyt toki vois taas tarvita isompaa ;) tosin meijän housu malli on sellanen et on kiree kuminauha niin sekin teki et piti ottaa isompaa kun kuminauha puristi vaiks muuten olis mahtunut ;)
 
Unico Oliskin työvaatteet niin ei tarvisi aina miettiä, olisi paljon helpompaa. :)
Miten se kuminauha tai vyötärökaitale onkin aina niin pahassa paikassa että painaa? Mietin juuri tuota kun muuten omat vaatteet ois vielä ihan sopivat, mutta tuo vyötärökaitale tai kuminauha painaa ikävästi massua.. autsis :)
 
niinhän se menee kuminauha painaa, siksi mä nää normi kolitsit rullaan mahan alle niin siinä on suht jees :D Ja juu onneks oli työvaatteet ei tarvinnu miettiä ja yleensäkkään kattoa hirveästi mitä on päällä kun lähtee kunhan on lämpimästi :) Mulla muuten toi maha alkaa kiukuttelemaan jos on useammat napakat housut päällekkäin et siksikin mun on hyvä rullailla vyötäröä.

Mut joo pitäs varmaan sinne nukkumaan yrittää.

Pelaako kukaan carcassonea?
 
Multa tais mennä vähän aikaa sitten vedet. Ainakin luulen, kun iin paljon hulahti. Soitin Kättärille ja saan mennä sinne puoleen päivään mennessä, ellei supparit sitä ennen anna muuten lupaa mennä. Nyt niitä on tullut koko päivän vajaan kymmenen minsan välein ja välillä aika pitkään alle viiden minsan välein.

:wave: piip 41+5
 
Unico ja Pikkumangusti: Päädyttiin Crescentin classic yhdistelmävaunuihin ja Recaron turvakaukaloon. Harkintaan jäi vielä Recaron matkarattaat joihin on mahdollista kiinnittää myös turvakaukalo. Myyjä suositteli tilailemaan loppukeväästä, jotta saa haluamaansa kuosia varmasti. Voi kun en malttaisi odottaa, että pääsen tilailemaan ja pientä nyyttiä niissä työntelemään :saint:

Piip: Olet tainnut mennä jo, mutta onnea matkaan!

Sipsunen & Nalle 18+0 :heart:
 
Nostelen meidät takaisin ykkössivulle kun ollaan päästy tipahtamaan.

Täällä yksi aamuvirkku... Tai oikeastaan kaksi jos tuo Hernekin laskettaisiin. Heräsin itse viideltä kamalaan nälkään, no ei siinä auttanut muu kuin nousta haukkaamaan leipää ja jogurttia. Sittenpä heräskin Herne ja on nyt myllertänyt parisen tuntia. Mun unet karisi kokonaan silmistä sitten ja tuijottelin Oscar-gaalaa ja sen jälkeen aloinkin tehdä aamupalaa, keittelin puurot ja kahvit, tein aamupalaleivät ja hain päivän lehden, oli mies aika ihmeissään kun heräsi seiskalta töihin. :LOL:

Mä vaan ihmettelen että miksei mua väsytä. Aloin kuitenkin nukkumaan vasta puolen yön kieppeillä, ja kolme kertaa noiden muutaman tunnin unien aikaan ramppasin veskissäkin, mutta ei, ei vaan nukuta enää. Enkä ole viikonlopun aikana muutenkaan oikein nukkunut, en päikkäreitä ollenkaan ja yöunet ollu tällaisia tosi katkonaisia ja maksimissaan kuuden tunnin luokkaa. Kai mä valmistaudun selviämään sitten pienemmillä unilla. :D

Tuota aamuyön nälkää mä ihmettelen. Mitä ihmettä keksin illalla syödä, jotta ei joka yö käy samalla tavalla että herään neljän-viiden maissa kamalaan nälkään. Mies ehdotti että jos paistaisin kunnon pihvin iltapalaksi tuossa kymmenen maissa. :LOL:

Nyt mä siirryn kuitenkin tuoreimman Vauva-lehden kanssa pitkälleen. JOS sattuisi vielä nukahtamaankin, mutta ainakin saisin hetken levättyä vielä. Jospa tuo myllertäjäkin vielä nukahtaisi...

- Hapsiainen ja Herne 36+5
 
Onnea matkaan piipille!! :heart:

Täällä oli viime viikolla eka neuvola. Oli tosi topakka se neuvolantäti. Miestä komensi heti siivoamaan ym. kotitöihin, kun tulevan äidin pitää saada levätä. :D Ekaan kaupungin tarjoamaan ultraan päästään just ennen pääsiäistä. Eli sitä odotellessa... Oon nyt koittanu olla vähän rennommalla mielellä tän odotuksen suhteen. Ei mun oo mitään järkeä pelotella itteä lukemalla jostain keskeytyneistä keskenmenoista. Jos se sattuu kohdalle, niin sitten sattuu. Täytyy vaan olla onnellinen siitä, että tähän asti kaikki on menny hyvin.

Valeska rv 8+6
 
Unico, mulla on kans valtava maha, onneks meitä on muitakin :whistle:

piip, ihan mahtavaa, peukutuksia että kaikki menee hyvin ja tervetuloa sitten kertomaan, miten meni =)

hapsiainen, yks tuttu ei kans nukkunu juuri mitään muutamia viikkoja ennen laskettua aikaa. Ei vain kuulemma väsyttänyt!
Mulla oli taas toisinpäin eilen, nukuin melkein 10 tunnin yöunet, kävin välillä tallilla hoitamassa hevoset ulos ja kun tulin kotiin, niin tunnin telkkarin jälkeen menin sänkyyn nukkumaan vielä :D

Valeska, teillähän oli hyvä neuvolatäti :D Mä hoksasin, ettei meillä oo mies ollut yhdessäkään neuvolassa mukana! Hankala tietty, kun se on töissä ja yleensä niin kaukana, ettei sieltä noin vain lähdetä käymään. Enkä mä oo pyytänytkään, mulle riittää et np-ultrassa, rakenneultrassa ja perhevalmennuksissa on ollut mukana!

Meillä olis tänään synnytyssairaalaan tutustuminenkin! Tai kattoo nyt, mennäänkö tänään vai seuraavalla kerralla, vähän riippuu miten ehditään!

Hauskaa Naistenpäivää muuten kaikille täällä :flower:


Odessa80 30+1
 
Hyvää naistenpäivää tosiaan naiset!! :flower:

Mulla tosiaan tää nukkuminen on vaihdellut ihan hullusti. Välillä nukkuisin ihan koko ajan ja silti väsyttäis, sitte on päiviä että nukuttais mutta en saa nukuttua ja sitten nyt on näköjään uutena että vaikka en nuku niin ei edes nukuta. :D

Ja kattokaa vaan, huomenna nukuttaa kun ajattelin että nousen samaan aikaa kun mies lähtee töihin, että pyöräyttäisin jonkun suolaisen piirakan heti aamusta. Entinen luokkakaveri tulee nimittäin jo aamupäivästä kylään niin ehtisin tehdä tuoreen piirakan tarjottavaksi.
Kivaa muuten nähdä tuota yläasteaikaista kaveria, kun en ole varmaankaan 10 vuoteen nähnyt. Tulee neuvomaan mulle kantoliinan sitomista. :D

- Hapsiainen
 
hapsiainen, eikös se herne lasketa kuitenkin mukaan aamuvirkuksi :D. Kiva et kaveri tulee käymään ja saat vielä vinkkejäkin :)

valeska, onnea neuvola käynnistä ;) meillä se neukku täti kyselee et tekekö mies mitään kotona et samat on ajatukset (tosin nykyään se tekee enemmän kun minä)

odessa, no eipä tolle mahan kasvulle oikein voi mitään :D kasvaa minkä kasvaa :) meillä mummu sanoo et et sä tollasen mahan kanssa enää mahu töissä mitään tekemäänkään.

täällä ei kummempia nukuttaa aina välillä :) Syömisistä välillä täälläkin ihan älytön nälkä mut sit kun alkaa syömään ei saa hirveästi syötyä. Ja yllättäen ei tee mieli kaikkea yleensä poppari kippo tyhjenee nopeaan, mutta en jaksanut syyä kun vähän ja sinne jäi ukolle vaiks kuin paljon kun mulle ei uponnu, ja se on harvinaista ;) tosin ei oo tehny hirveästi poppareita mieli raskauden aikana.

Unico ja Toukka 32+3
 

Yhteistyössä