*Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset MAALISKUUSSA ja vähän huhtikuussakin*

hapsiainen ,kiva et muillakin pätkii ettei oo yksin (tai ei se kiva noin niin kun yleensä mut et on kohtalotoveri). Hieno homma et istuminen alkaa onnistumaan ;)

odessa, ihanaa et tuli hyviä ultrakuulumisia. Oliskin aika hauska jos sama lääkäri on sut tutkinut vauvana :)

Tuike, onnea ultra kuulumisista! En mä tiiä onko se normaalia olla jatkuvasti kipeä, mut mä oon ollu. Eikä oo kivaa.

omena, kun pääsis edes sinne kyykkyyn ;) Mut joo polvi kiukkuaa ajoittain mut se ei välttämättä mulla liity mitenkään raskauteen. Hyvä et iskias alkaa helpottmaaan siellä, toivottavasti ei palaa. Varmaan kannattaa ainakin ajatus tasolla tehdä työtä et mitä ottaa mukaan vaikka ei pakkaisikaan. Ja et tietää missä ne tärkeimmät kamat on, kun lähdön hetki tulee (toivottavasti ei vielä hetkeen)

mekkala
, oliko sulla se istukka siis kohdun suulla ihan? vai edessä ja alhaalla mut ei siinä päällä? Jaksuja sen kivun kanss toivottavasti helpottaa. Ja onnea pojasta :)

sipsunen, kurjaa toi verenpaina (ja salmiakittomuus). Toivottavasti tasoittuu. Mut kiva et muuten tuli hyviä uutisia.

Kvartti, onneksi onnistui se ultra ajan vaihto! (täällä meinaan ei luvata et saa uuden ajan jos ei pääse sille mikä on varattu.) Nyt vaan saat ;) odotella hiukan kauemmin,jaksuja.

piip, voimia odotteluun. Ja Toivottavasti tuut kirjoittamaan nyytin kanssa seuraavaksi :D Hieno homma et mies pääsee mukaan.

päpsy, onnea äippälomasta! (mullakin on muuten eka äippäloman päivä neuvola :D)

Täällä ei uutta. aurinko paistaa :D ja on pakkasta. josko tänään sais sitten jo jotain tehtyäkin. Noo aika näyttää. Mä oon saaanu uneni takas, tosin aamulla pitää herätä aikasin mut sit sitä nukahtaa uudelleen melkohelposti. No joo ja yöllä herää kun kylkeä kääntää k un pitää toi mahakin kääntää :D Ukkoseni kertoi et viimeyönä oli häirikkö sängyssä, et häntä potkittiin ja löytiin ;) no tää häirkköhän oli tää meijän pikkunen toukka joka mahan läpi piti omaa reeniään. Tosin en muistanut / jaksanut enää illalla kun olin jo peiton alla vetää soittorasiaa käyntiin joten olisko siinä ollu yks syy, täytyy tänään muistaa.

Unico ja Toukka 32+0 Hui enää 8 viikkoa laskeutumiseen :) laskennallisesti
 
Unohdin eilen kokonaan kiittää Nannaa synnytyskertomuksesta. Kiitos! :flower: Kiva, että se loppuvaihe tuntui sitten helpolta verrattuna kaikkeen säätöön ja viivyttelyyn sitä ennen.

Sairastelijoille suosittelisin noita maitohappobakteereita. Ne on pitänyt mut aika terveenä, ja niistä on todennäköisesti hyötyä myös vauvalle.

Mekkala, mä en ole nyt kotiloman aikana enää yhtään jaksanut miettiä, mitä syön. Syön mitä tekee mieli.Mun ruokailu on oikeastaan aina oman ruoanlaiton varassa, sillä mies innostuu ehkä korkeintaan kahden viikon välein kokkaamaan (sitten se tekee jotain sikakallista ja on tosi ylpeä siitä :) ). En ole oikein jaksanut nyt enää selättää sitä ruoan suunnittelua, kaupassa käyntiä ja kokkaamista, kun tulee niin helposti huono olo, joten ruoka on ihan tosissaan ollut sitä sun tätä viime aikoina. Karkkipäiviä ei ole kyllä ennenkään ollut, mutta nyt tuntuu, että makaamisen keskelle on saatava jotain lohtua, siis päivittäinen suklaa-annos odottelee koko ajan kaapissa... :D

(.) Mulla tuli tänä aamuna ekaa kertaa joku outo vuoto. (Lopeta lukeminen tähän, jos syöt samalla jotain!) Se oli niin kuin sakeaa valkovuotoa ruskealla kuukautistuhrulla. Kävin tuota synnärin lappua läpi ja päättelin, että se on "vereslimaista, kuukautismaista vuotoa", joka on normaalia. Toiset vaihtoehdot olisivat kai ollut verinen vuoto (mutta tämän olettaisin olevan ihan kirkasta verta) ja verinen lapsivesi (joka ei ehkä olisi tuolla tavoin sakeaa ja sen pitäisi kuulemma haistakin vähän erilaiselta). Näistä kahdesta jälkimmäisestä olisi pitänyt tilata ambulanssi... Mutta tunsin vauvan liikahtavan vielä vuodon jälkeen ja olen kohta joka tapauksessa menossa sairaalaan, joten tyydyn tuohon vaarattoman vuodon tulkintaan ja odotan vielä tunnin.

:wave: Ada ja muut moikkailijat! Innolla odottelen, että pääsisin siirtymään tuohon alempaan listaan etusivulla. Kirjoittelen lisää illemmalla tai koska sitten kerkiän!

:heart: piip 41+3
 
Huomenta!

Meillä isäntä meinas eilen, et pitääkö hänen siirtyä nukkuun sohvalle, kun mä kuulemma kuorsaan ja tuhisen niin raskaasti nukkuessa, ettei pysty muut nukkuun :ashamed: :whistle:

Hitsi ku mä löysin mun unelmavaunut (ainaki kuvissa), mut niiden hintahaarukka on 750-950 ? :eek: Tahtoisin Emmaljungat joka tapauksessa, nuo on Duo Edget mitä oon ihaillu. Mutta en kyl tosiaankaan ole ajatellut että noin kalliita vaunuja tulis...

Tänään olis hieroja, ihanaa =)
Samalla vois käydä kirppiksellä, ihan vaihteen vuoks ;)


Odessa80 29+5
 
piip, mä oon syönyt koko ajan maitohappoja. Kuinkahan kipeä olisin ollutkaan jos en olis syönyt. Ja yleensä mulla on hyvä vastutuskyky ettei juurikaan sairastele. Mut juu ne on ehdottomat. Meinasikohan tuo sun vuoto et lähtö olis ovella :)

odessa
;) vai koursaus häiritsee ;) meillä se käntää mut toisinpäin jos häiritsee tai siis sillon oon kyllä selällä. Ja tarviihan sen oppia nukkumaan vauvan tuhinassakin ;) Hieno homma et vaunut löyty, mut on niillä sit näköjään hintaakin.
 
Hei,

terveisiä kotisohvalta...

Hapsiainen: Aivan ihana auringonpaiste! Keräilenkin parhaillaan itseäni, että veisin tuon koirankuonolaisen lenkille. Toisaalta, nyt näkyy miten kaikki pinnat kaipaisivat pölyjen pyyhkimistä...

Unico: Se istukka ei ollut ainakaan vielä kohdunsuun päällä mutta muuten peittää kivasti koko keskimahan ylhäältä alas. Kätilö sanoi uskovansa sen vielä nousevan kohdun kasvaessa, mutta se pitää kontrolloida erikoislääkärin toimesta joka tapauksessa viikolla 28.

Nyt ainakin selittyi se, etten ole tuossa keskimahan seutuvilla tuntenut yhtäkään potkua, en sitten yhtään mitään. Ja eilen, kun neuvolassa kuunnetiin anturilla sydänääniä ja poika alkoi potkia mahan päällä olevaa anturia, niin en tuntenut yhtään mitään, vaikk aoli kovat potkuäänet.

Kiitos, emmä oikeastaan edes sitä murehdi, ettei ollutkaan tyttö, nyt on ihan selvää ja luonnollista, että se on pikkuinen poika.

Piip: Joo, mäkin kuulun laiskojen ruoanlaittajien kastiin. Ellei mies tekisi meillä yleensä ruokaa, olisin aika huonolla ruoalla itsekin. Nyt syödään paljon salaattia ja kotiruokaa. Plus jotain herkkuja päälle, kun tekee mieli. En mä viitsi pitää liian tiukkaa linjaa, kun raskaudessa on muutenkin omat kremppansa, saa sitä sitten jostain hyvyyksistä välillä nauttia.

Piipin täytyy kyllä poksahtaa pian! Jännittävää!

Mäkin olen syönyt maitohappobakteereja, ja ainakin tähän asti niiden syömisen aloittamisen jälkeen vatsa on toiminut suuremmitta ongelmitta.
 
Piip, tuohan kuulostaa ihan limatulpalta tuo sun vuoto! Ja jos siinä on jotain verehtävää (onko tää sana? ;) ) mukana, niin lähtö on varmasti ihan lähellä. Mulla tuli limatulppaa muutama päivä ennen synnytystä, mutta veriseksi se tais muuttua vuorokaden sisällä synnytyksestä. Täällä peukut pystyssä! :wave:
 
Mäkin meinasin kommentoida piipille tuota, että eihän olis ollu limatulppa?? Tuollaisena se mulla ainakin irtoili, tosin mä ite oon nyt epäilly jälkikäteen että oiskohan se kuitenkaan tullu vielä kokonaan...? Voiko se tulla edes osissa ja pitää näinkin kauan väliä tulemisessa...? :D
Lääkäri kuitenkin totesi silloin reilu viikko sitten että limatulppaa se olisi ollut mikä tuli, mutta eipä täällä muita oireita sitten olekaan näkynyt, vielä. :D

Mä oon ollu tänään kyllä aika hullu, rääkkäsin itteäni ihan tuhottomasti. Eka kävin tosiaan kävelyllä, sekin alkoi ottamaan selkään, mutta voi että miten mieli piristyi siitä. :)

No sitten päätin että mäpä vaihdan meidän lakanat, roudasin petivaatteet ulos, puistelin ne jne. Sitten aloinkin leipomaan marjapiirakkaa ja sen perään heti tekemään kunnon ruoan. No sitten ajattelin pestä pari koneellista pyykkiä, pestä veskiä, pyyhkiä pölyjä ja imuroida. Arvatkaa vaan sattuuko nyt selkään. :LOL: Mutta mä en voi valittaa nyt tästä, ite aiheutin. :D
Tarkoitus oli nyt kaiken touhun jälkeen heittäytyä lepäämään, niin eikö mies laittanut viestin että mun auto ois nyt valmis korjaamolla ja ei kun kohta sit hakemaan sitä. Jos sen verran kärsis istua ihan kunnolla että sais tuon muutaman kilsan matkan ajettua. Oisin voinu toki kieltäytyä etten jaksa nyt lähteä hakemaan sitä, mutta en osaa sanoa ei.... :whistle:
Tuon reissun jälkeen aion sitten nukkua, tosin mies totesi että sitten lähdetäänkin armaan synnyttämään. :LOL:

Saa nähdä aiheutanko oikeasti haittaa tällä touhuilulla, mutta ainakin oma mieli on niin paljon parempi kun olen saanut tehtyä jotain muutakin kun vain maattua. Mua ei ole tehty makoilemaan... On niin kivaa kun ne pukamat ei vaivaa ja muutenkin on jaksanut ihan eri tavalla.

Hei muuten sitten asiasta viidenteen. Mietin tuossa päivällä että onko mitään estettä seksin harrastamiselle vaikka paikat ovat pehmentyneet ja ovat osittain aukikin? Kaikkea sitä miettii kun laittelee pyykkejä kuivumaan. :LOL: Ollut vaan viime päivät niin hiljaista makuuhuoneessa, että jos viikonloppuna yllättäis miehen. :whistle:

Mutta nyt vaatteet päälle ja hakemaan auto.

- Hapsiainen
 
Piip:n kuulumisia tulin katselemaan... Onnea matkaan polille. Tuo sinun vuoto kuulostaa minustakin limatulpalta eli sehän saattaisi synnytys olla muutenkin käynnistymässä! Minulla esikoisen kanssa synnytys käynnistyi reilun vuorokauden kuluessa tuosta tulpasta, tästä toisesta nyt ei viitti mitään mainita :LOL: . Mutta nyt sielä jotain tapahtuu joka tapauksessa, saas nähdä palaatko enää tänään meille kuulumisia kertoilemaan :heart: ...

Mukava, että Hapsiainenkin on näin pitkälle päässy, tässähän on enää muutama päivä täysi aikaisuuteen!

Pikaisia paranemisia kaikille sairastelijoille!

Meillä kävi tänään neuvolatäti. Poju oli kerännyt painoa jo yli syntymäpainon! Eli siis tuo jatkuva syöminen on tehnyt tulosta. Kaikki on mennyt hyvin täällä, vähän meinaa vain aika olla kortilla näiden kahden epelin kanssa :D . Mutta eiköhän tämä tästä helpota vielä aikanaan...

Nanna & poju 7vrk
 
Hapsiainen on se mahdollista että irtoilee tulppa osissa. Esikoiselta tuli muistaakseni ensin osa kuukautta aiemmin ja isompi klöntti sitten ennen synnytystä.

Nyt vasta löysin Vadelmaunelman kuulumiset :'( . Olen pahoillani :hug: ...
 
Heippa taas. :D Kotona jälleen. Lääkärissä oli kaikki hyvin, ja käynnistysaika on annettu tiistaille. Hyvät uutiset: vauvan pää on kiinnittynyt ja kohdunkaula on kadonnut (suu on kuitenkin vielä melkein kokonaan kiinni)! Nyt tunnen itseni jokseenkin normaaliksi ja uskon, että saatan vielä ihan itsekin alkaa synnyttää. :) Verenpaineet olivat korkeahkot, mutta ok.

[Ällöjuttu alkaa] Niin oisko tuo vuoto limatulppaa?! Se ei ole niin kuin oikeastaan limaista vaan sellaista paksua vaan. Mutta ruskeaa verta siinä on selvästi. Ihanaa, jos se on sitä! :D Kätilö sanoi, että se on normaalia, ja lääkäri sanoi, että se saattaa enteillä synnytystä. Limatulppaa ei kukaan maininnut sanallakaan. [Ällöjuttu päättyy]

Lääkäri oli vanha mies ja tosi symppis. Mua ei jostain syystä koskaan ole väliä lääkärin, gynenkään, sukupuolella. Täältä olen lukenut, että monet muut tykkäävät käydä ennemmin naisella. Odotin muuten kovakouraisempaa sisätutkimusta. Sehän kai voisi vähän edistää synnytystä? Tämä tutkimus meni melkein liian nopeasti ohi ja oli ihan yhtä hellävarainen kuin aiemmat. Siis tarkoitan tuolla "liian nopeasti", että olisihan se hyvä, jos sillä saisi vähän vauhtia käynnistymiseen, en mä muuten siitä mitenkään nauti! :xmas: MItään kalvoja ei ainakaan mun tietääkseni irroiteltu.

Hauska tuo Hapsiaisen uni! Poika ei kyllä ole isäänsä tullut, jos tukka on tuuhea. ;) Moni muukin on nähnyt jo unta meidän synnytyksestä, mutta mä en vielä kai kertaakaan. Mä pidän mahasta kiinni aina kun nousen sängystä tai sohvalta, on sillä tavalla kivuttomampaa.

Muuten Mekkala, mäkin kävin jossain vaiheessa tuon mekkotuskan läpi, mutta ei se kauaa kestä. ;) Pojillekin on aika ihania vaatteita. :LOL: Ainoa harmi tässä on se, että me oltiin jo enne rakenneultraa päätetty tytölle nimi, mutta pojalle ei olla osattu vieläkään. Ei ole sellaista selvää ykkösehdokasta, vaikka onkin paljon kivoja vaihtoehtoja mielessä.

Hyvä että Unico on saanut taas unta!

Täälläkin on ihan mahtava sää. Pitäisi vielä käydä ulkona, kun mies herää päiväuniltaan. Meidän piti mennä jo sairaalareissulta kävelemään vanhankaupunginkoskelle, mutta en sitten uskaltanutkaan, kun koko ajan niin pissattaa. Mennään ehkä vaan tuohon meidän naapuripuistoon sitten.

:heart: piip
 
Hapsiainen, kyllä kai sitä seksiä voi harrastaa, jos ei kukaan ole kieltänyt, mutta sillä voi sitten olla vhän sellaista synnytystä käynnistävää vaikutusta. Mutta jos sä kuitenkin jo siivoot ja saunot, niin samahan se kai on! ;)

Ihanaa, että Nannan poika kasvaa hyvin!

Miksiköhän muuten tähän pinoon kertyy niin paljon enemmän poikia kuin tyttöjä?
 
[Tämä viesti sisältää pelkästään eritejuttua!]

Piip mulla ainakin limatulppaa kerkes tulla aika monenlaisessa koostumuksessa. Sellasesta kiinteestä köntistä ihan valuvaan limaan. Se niinku muutti muotoaan siinä ke-su -päivien välillä. Ihanata! :D
 
Ada
:wave: Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!
Mä tulen ihan varovasti ja asiasta oikeasti sen enempää tietämättä ehdottamaan Hapsiaiselle, että yrittäisit kuitenkin ottaa rauhallisesti jotta vauveli saisi köllötellä kohdun lämmössä vielä mahdollisimman kauan :heart: .
Piip, pääsettekö Haikaraan jos menee käynnistykselle? Onnea limatulpasta!!! Me jo kovasti odotellaan sua viivan alla ;) !

:heart: :lla Ada ja Poikanen, ihan kohta 3kk
 
Jee!!! Illan on supistellut epäsäännöllisesti mutta jo vähän tuntuvasti kuitenkin. Voihan tästä sitten päästäkin ennen tiistaita matkaan! Tällä hetkellä supparit on tosin lähinnä epämiellyttävän tuntuisia, ei varsinaisen kipeitä. Tai sitten mä vaan nautin siitä, että jotain tuntuu lopulta. :p Mut joo, uskon nyt, että toi on varmaan limatulppaa tai ehkä siis osaa siitä. Sitä ei ole ihan hirveästi vielä tullut, tosin en ole varma paljonko sitä kuuluukaan tulla.

Ada, se käynnistys on eri osastolla. Mutta 42+0 on muutenkin viimeinen päivä, kun Haikaranpesään otetaan, joten ei sillä niin väliä. Mä olen jo oikeastaan sopeutunut siihen ajatukseen, että ehkä mennään normiosastolle. Jos Haikaranpesään päädytään, se on sitten vaan hyvä bonus.

Mutta nyt, lisää suppareita, pliis! Ei kyllä haittaa, vaikka menisi yöunet ihan plörinäksi.
 
Ada Kyllä mä tänään lepäilinkin välillä ja oman voinnin mukaan menin eteenpäin. Jotenkin tuntui että piti tänään vähän tehdä noita askareita kun kerrankin jaksoi. Pitää mielen paljon virkeämpänä kun monta päivää vain maannut.

piip Joo kyllä mä tuota mietinkin että synnytystä käynnistävä vaikutus sillä seksillä voi olla. Mutta ei tässä kyllä kieltämättä ihan kamalat halutkaan ole, joten tuskin tulee harrasteltua, ainakaan ihan yhdyntää. Ei multa kielletty itse asiassa yhtään mitään silloin lääkärissä, mutta toisaalta en tullut kyllä kysyneeksikään...

Ja muuten, ei tuo mun saunominen taida oikein saunomista olla. Mä istun alalauteella ja nautin lämmöstä, en löylyttele. Mutta sanon sitä saunomiseksi koska olen kuitenkin saunassa. :LOL:

Niin ja kamalasti piipille suppareita!

Sit ällöä. Siitä limatulpasta. Multa tosiaan ei sitä myöskään paljoa tullut, joten siksi luulen ettei se ole voinut tulla kokonaan. Mitä nyt olen kaverini kanssa keskustellut ja netistäkin tutkaillut niin kai sitä pitäis tulla enempi. Mulla kuitenkin hyvin hyvin vähäinen määrä... Jos se lääkäri ei olis sanonut että on ollut limatulppaa niin kuvittelisin nyt jo kokonaan ettei se edes ollut sitä. :D

Mutta nyt unille. Huomenna mies vie mut ulos syömään jos vaan suinkin jaksan lähteä. Aika kivaa. :)

Mukavaa viikonloppua!

- Hapsiainen
 
hapsiainen, kuulostaa tutulta saunomis tyyliltä ;)

piip, kuulostaapas hyvältä sierllä ;) joko tuli lähtö ;)

nanna, hienoa et poika on saanut painonsa takaisin

mekkala
, toi on muuten totta täälläkin et maha toimii paremmin kun syö maitohappoja. (mulla siis harvemmin vain kerran pari päivässä, kun maha ei tykkää raudasta niin noi auttaa onneksi siihenkni)

Täällä valmistaudutaan henkisesti kaupunki reissuun ja jännitetään saako sieltä kerralla kaiken, siis jaksaako kulkea sen verran et saa tarvittavat vermeet. No aika näyttää, mut olis se kiva jos sais nin pääsis askartelemaan :D

Unico ja Toukka 32+1
 
Joko piip on mennyt??? (Ai, miten niin malttamaton täällä....)

Unico, meillä ois kans kaupunkipäivä, meinattiin katsoa jaksanko kiertää kauppoja, sit tosiaan syömään ja jos oikein villiksi heittäydyn niin lähden miehen mukaan joillekin rakennusmessuille. :D

Mut arvatkaas mitä unta mä viime yönä näin tästä palstasta. :LOL:
Ruotsi oli lopettanut vastaavan palstan pitämisen ja nyt Suomi harkitsi samaa, meillä kaikilla oli kamala hätä, että mitä tehdään jos tää ykskaks loppuu. :LOL:
Pitäisköhän mun hankkia oikeasti elämä? Näen joka yö unta tästä palstasta. :LOL:

Nyt vaatteet päälle ja valmistautuminen keskustaan. Odotan sitä ruokailua jo. :p

- Hapsiainen ja Herne 36+3
 
Hei nyt mä ehkä tiedän, mitä meidän vauva pukee lähtiessään laitokselta kotia :D
Löysin eilen kirppikseltä ihanan fleecehaalarin =)
Katotaan nyt vielä, mut varmaan ainaki parempi vaihtoehto ku toppapuku :whistle:

Yöllä vauveli huvitti mua työntämällä pään tai pyllyn aivan tuohon mahan pintaan! Hetken se siellä muljahteli kunnes meni vähän syvemmälle :LOL:


Odessa80 29+6
*apua, huomenna poksahtaa!*
 
Mä oon täälä vielä. B) Yöllä supisteli puoli kahdesta kuuteen kipeästi, ja katselin kännykästä väliä. Kymmenen minuutin välein ne tulivat suurimmaksi osaksi, mutta pari vähän pidempääkin väliä oli. Voimistuivat mielestäni ainakin jossain vaiheessa. Sitten se rauhottui. Olin oikeataan ihan onnellinen, että se loppui, kun olin jo niiiiiiin väsynyt ja kipeäkin siinä vaiheessa. MIetin, että olenko kuitenkaan tarpeeksi rohkea tähän hommaan. Ei yhtään tehnyt mieli tehdä mitään, mikä olisi voimistanut supistuksia...

Nyt käyn ottamassa vähän lepoa ja sitten käydään vähän ulkona, jos se toisi supparit takaisin. Tässä aamusta on ollut lähinnä tasaista jomotusta ja muutama vähän napakampi supistus. Toivotaan, että ne nyt tulevat takaisin enkä yöllä tuskissani manannut niitä lopullisesti pois.

Voi heh noita Hapsiaisen unia! :LOL:

:heart: piip 41+4
 
hapsiainen, mitä suotta, palstatsa on hyvä nähdä unia (ainakin mielummin kun jotain synnytys painajaisia)

Odessa
, hieno homma et tuli löytyöjä :D Se on kiva seurata mitä ihmettä noi tuolla mahassa puuhaa.

piip ;) siellähän kuulostaa ihan siltä että se sun asukkaasi suunnittelee yksiön jättöä :)

tää kävi reissussa noo sain mä osan mitä menin hakemaan, sen tärkeimmän, mut sit sattu mahaan kävely niin paljon et totesin viisaammaksi lähteä kotiin pääin. No meni mulla tunnin verran hissukseen kävelyä ja kolmessa kaupassa kävin ettimässä, viimenen mistä melkein tiesin löytäväni mut kaikkeista kalliimmalla, ei voi mitään kun ei jaksanut lähteä muihin. mut nyt pääsee askartelemaan (vaikka yks leimasin jäi puuttumaan mut täytyy kirjoittaa sit käsin. ja heijastin anuhan ehtii liimailemaan kun sitä joskus saa etsittyä :D
 
Odessa fleecehaalari kuulostaa hyvälle. :) Ja tosiaan, huomenna sullakin poksahtaa ihan hullut lukemat. :eek: Mistä teille noita viikkoja tulee???? :D

piip jei, sulla on ollu kuitenkin "oikeanlaisia" supistuksia! Kyllä se sieltä ennen kesää tulee. ;)

Unico Hyvä että sait kuitenkin jotain hankittua reissultas, piristää kivasti. :) Mutta tylsiä noi kivut...

Tääkin selviytyi kaupungilla käynnistä. Miehelle me pääasiassa lähdettiin katteleen jotain, niin loppupelissä mä tulen kotia yhden imetysmekon ja yhden mammapaidan kanssa. :D Nuo nyt menee sitten ilman raskauttakin eikä maksanut paljoa niin pitihän ne ostaa. ;) Sit ostettiin tulevalle kummitytölle sellainen vauvakirja, valokuvakehys ostetaan sitten myöhemmin.
Ja käytiin syömässä oikein pitkän kaavan mukaan, kaikinpuolin kiva päivä kun näki ihmisiä ja sai kierrellä kauppoja vaikka välillä pitikin vatsaa vähän kannatella. Mutta kun hissukseen eteni ja välillä huilaili niin hyvin jaksoi. Nyt vaan huomaa selkäsärystä että on tullut seistyä koko päivä. Mutta nyt voi taas loppuillan olla, tosin pistin just perunarieskat uuniin niin ne pitää eka oottaa pois ennenkuin nukahdan. :D
Messuille meno jää huomiselle ja voi olla että saa mies mennä keskenään.

Mutta nyt tekee mieli lakritsajäätelöä, joten nyt jätskin kimppuun. Piti ostaa kaupasta tuutti kotiin vaikka söinkin jälkkäriksi ravintolassa lakritsijäätelöä ja sitruunakakkua, maistu vaan jotenkin niin hyvälle että halusin vielä yhden tuutin itselleni. :whistle:

- Hapsiainen
 
Piip: Sullahan alkaa olemaan jo jännät paikat ja kohta saat pikkuisen jo syliin asti.

Hapsiainen: Täällä samanlainen miedon lämmön ystävä. Yleensä en ole kovin haluttua saunaseuraa, kun ramppaan alalauteen ja ulko-oven väliä jatkuvasti. Saunassa on liian kuuma ja ulkona liian kylmä, kesälläkin :LOL:

Täällä oksu lentää edelleen. Nyt taas ihan aamuin illoin, joten alan jo pelätä, että tämä ei lopu ennen elokuuta. Toisaalta, tähän alkaa jo pikkuhiljaa tottua :kieh:

Kevyitä hipaisuja/muksauksia tuntuu lähes päivittäin. Millään en malttaisi odottaa, että liikkeet tuntuvat täysin selvästi ja näkyisivät/tuntuisivat uloskin päin. Millä viikoilla teillä on liikkeet näkyneet/tuntuneet ulospäin?

Käytiin tänään ensikertaa katselemassa vaunuja ja turvakaukaloita. Löysimmekin jo mieleiset ja nyt ne kuumottavat liikkeessä. Olisi niin ihanaa työnnellä vaunuja ympäriinsä, mutta mennään ostamaan niitä sitten myöhemmin. Ettei tässä ehdi ihan saada kylähullun leimaa otsaansa :LOL: Odotellaan nyt ensin sitä rakenneultraa edes... Enää pari viikkoa. Aika vaan matelee, kun jotain oikein odottaa ja jännittää.

Sipsunen & Nalle 17+6 :heart:
 
Sipsunen On se hyvä että on muitakin näitä huippusaunojia. :LOL: Mies niin nauttii mun kanssa saunomisesta kun vingun (sieltä alalauteelta) että ei saa heittää löylyä... :D

Liikkeistä
Mä en ihan suoraan muista milloin ne alkoi tuntumaan/näkymään ulospäin. Joskus rv20 jälkeen se varmaankin oli. Näin ainakin olettaisin. Pitääpä melkein tarkastaa vanhoista ketjuista mitä olen kirjoitellut.

Yks päivä meinaan luin just jotain vanhoja ketjuja ja niiden perusteella elinkin omaa raskauttani taaksepäin. En ole mitään raskauspäiväkirjaa tms. pitänyt, joten oli toisaalta ihan kiva palata ajassa sitten näiden keskustelujen avulla taaksepäin. :)

Tässä muuten tuoreet masukuvat. Nappasin ihan äsken. Nää on tosin nyt peilin kautta otettuja kun en jaksanu alkaa säätään kameran kanssa että saan mahan mahtumaan kuvaan. :LOL:





Tuo kuvissa näkyvä arpi on mun 9 vuoden takaisesta sappileikkauksesta. Multa siis viety koko sappirakko aikoinaan sappikivien takia.

- Hapsiainen
 
Sipsunen, mut sit elokuussa kumminkin loppuu ;) Jaksuja sen kanssa! Saako udella millaset vaunut ja kaukalo löyty? Meillä mies sai jouluaattona yhen potkun olisko sillon ollu jotain 21 -22 mut seuraavaa sai odottaa pitkälle tammikuuhun.

hapsiainen hieno homma et kaupunkireissu meni sielläkin hyvin :) Ihana maha :D Mut jos kuva ei hirveesti vääristä niin mulla on samaa kokoa :D

Täällä tuli ruuan jälkeen otettua pikku päikkärit 3tuntia ja risat ;) kylmäpussin kanssa, et juu kannatti käydä (ehdottomasti ei ukkoseni olis osannu tuua sitä minkä hain.)
 

Yhteistyössä