(Lähes/ja) kolmekymppiset ekakertalaiset, VOL6

Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
oikea nänni on kosketusarka :D Siitä iloitsen, kun ei ennen oo tissijuttuja ollu. Ei ainakaan meikän lähimuistin mukaan. :LOL:
hihi... :LOL: :kieh: Hiukan nauroin. Tiedoksi, että mulla oli ihan sama! Tosin oli molemmat nännit arat. Niin, että suihku teki kipeää. Nyt on sitten puolestaan rinnat arastuneet. Ehdin jo vähän huolehtia, että eikö ne meinaa ollenkaan kipeytyä, mutta asia tuli eilen kuntoon. Jo vain arastaa. :D

Tuohon finnijuttuun täytyy kommentoida, että mulla on onnekseni ollut niin, että naama kukkii vaan just ennen menkkoja ja muuten saan olla aika rauhassa. :)

Tänään jo dpo 9, kohta alkaa jännittää :saint:

Ihanan mielenkiintoinen (ja yksityiskohtainen) sivusto:
http://www.solunetti.fi/fi/kehitysbiologia/ensimmainen_viikko/

Olen varmaan ennenkin postannut tuon linkin, mutta on se vaan niin mielenkiiiiintoista. :D
Jos menette vasemman valikon mukana erivaiheisiin, on tosi paljon tietoa.

Ja mulla on jostain syystä porautunut kalloon ajatus, että munasolun matkaaminen kestäisi n.7-10 pvää hedelmöittymisen jälkeen, mutta tuolla lukee:
"Solurykelmä-asteella oleva alkio saavuttaa kohdun noin 4 neljä päivää hedelmöityksen jälkeen."

Tosin luin täältä
http://www.nettineuvo.fi/index.asp?language=1
että: "joskus alkio etsii sopivaa paikkaa useita vuorokausia."

Että sellaisia tutkimuksia täällä tehty heti aamusta. :LOL:

Onpas täällä ollut paljon äksöniä viikonloppuna. Päällimmäisinä onnea Hlemmurille tädin johdosta, toivottavasti se kakkakysta älyää nyt poistua sinusta. Ja Sharonalla on kyllä lupaavia oireita. :heart:

Itse en viikonloppuna ehtinyt tänne kun oli kaikenlaista puuhaa ja taisinpa sairastaa minipossunkin piikin jälkeen lauantaina kun kolotti joka paikkaan alaselästä päähän saakka. Siis ihan törkeen kova päänsärky. No onneksi meni päivään ohi ja jälleen ilman buranaa (yksi panadoli piti kyllä ottaa sit illalla et sai nukuttua). Eilen olin veljen lapsosia vahtimassa, 1v8kk ja 6kk. Olipahan työsarkaa niissä kahdessa. Vanhempi on kyllä hyvin toimelia touhutäti ja pärjäilee hienosti mutta nuorella herralla oli vähän känkkäränkkäpäivä, joten hän vaati paljon huomiota eilen. No hengissä selvittiin, mutta ajattelin kyllä että ei itselle ehkä kahta ihan yhtä pienellä välillä. Mutta se ei varmaan ole ongelma kun ei saa sitä ensimmäistäkään alulle.

Ensi viikolla olisi sitten viimein se lekuri, jee. Mitähän sieltä löytyy? Vai voi finnitkin johtua PCO:sta, interesting. Mullahan oli teininä ihan kunnon akne ja se saatiin pillereillä kuriin. Nyt ennen joulua homma alkoi taas karata käsistä ja kävin ihon puhdistuksessa. En tiedä auttoiko se vai mulimen vai sokerin vähentäminen mutta tammikuussa näppyjä ei ollut niin paljon ja nyt ne alkaa taas tulla kun ei ole käytössä mulimen ja sokerin määrä on taas päässyt kasvamaan. Mutta inhottavaa kummiskin.

Mukavaa viikkoa kaikille! Kirjoitelkaahan oireitanne!

Tuo naaman kukkiminen on kyllä minullekin tuttua

Katinka Mulla rauhoitti naamaa, kun aloin käyttämään mineraalimeikkivoidetta. Loppu finnit kuin seinään, en ensin edes tajunnut, kunnes yks kaveri mainitsi, että hän on huomannut mussa muutoksen :D Ajattelin vielä kuvittelevani, ja vaihdoin taas takaisin vanhaan, kun se mineraalinen loppui, ja kappas, tuloksena finnejä. :( Täytyykin käydä taas ostamassa sitä toista :heart:

Actionviikonloppu muuttuikin hiljaiseksi (tai kiireiseksi) päiväksi.

Sharona minkä merkkistä mineraalimeikkivoidetta käytät? Mä oon aika huono noissa meikkihommissa, arkisin käytän vaan ripsiväriä, joskus myös puuteria ja luomiväriä. On mulla juhlatilanteita varten myös meikkivoide, mutta jotenkin tuntuu, että siitä tulee aina ja joka kerta paiseita pää puolilleen... :| Ehkä se onkin vain merkistä kiinni?

Katinka olin kans auttelemassa mun kummitytön äitiä. Siinä huushollissa on kans 1,5 vuoden ikäerolla 2 vuotias kummityttö ja sen 3,5 vuotias isoveli... On siinä äitillä aikamoinen homma, kun pitää huushollia kasassa ja isä on paljon reissutöissä. Itekin oon miettinyt välillä tota parasta mahdollista ikäeroa, mutta päätynyt sitten kans siihen, että turhahan tuota on pohtia, kun tää ekakin projekti näyttää venyvän. :/

dpo 9, Mulla on ollut koko päivän vekkulia polttelua alavatsalla :eek: :heart: :$ :| Oisko tää jotain??? :D Ei tää ainakaan enää voi krapulaa olla... kai?

Ja muuten Sharona, kiitos tosta sun ekasta linkistä. Yksityiskohtaisuus on suorastaan vetoavaa! B) :D Solumöykky siis tosiaan taitaa etsiä hyvää paikkaa monta päivää, jos kerran saapuu kohtuun vasta dpo 4 ja kiinnittyy vasta dpo 7-10...

Sharona: Kiitos hyvistä linkeistä :D Täytyy tallentaa favoritteihin niin löytyy sitten kohta kun on ajankohtaista :LOL:

Clado ja Sharona: Pidetään nyt peukkuja..teidän oireet kuullostaa kyl just siltä :D

Nosen: Millonka alat testaileen ? =)

Mä oon tehnyt nyt eilen ja tänään ovistestit..haalee toinen viiva molempinta päivinä eli kai se ovis on toivonmukaan lähenemässä..ollaan heiluteltu peittoja tasaiseen tahtiin joka toinen päivä. Menee kyl hermot jos sitä ovista ei ala kuuluun...mulla on enää 4 tikkua jäljellä..pitäis varmaa ostaa se donna..vai mikä se sylkitesti olikaan jos siinä on rajaton määrä testailuja heh

Mulla on kans tullut sellasta pientä hormoninäppylää..teininä oli enemmänkin mutta kakskymppisenä iho oli hyvässä kunnossa..pilleritkin varmaan auttoi. Nyt kun lopetti pillerit niin heti aina oviksen jälkeen naama alkaa kukkiin ja kaikki näpyt kuivuu kokoon heti samana päivänä kun menkat alkaa...todella jännää..niin mitä se mulimen on ?

Oih, Clado, mitä ihania oireita! Ihan varma tapaus! :)

Meidän pinon nimen voisi siis kaikesta päätellen vaihtaa, lähes/ja kolmekymppiset finninaamaiset ekakertalaiset!

Mulla polttelee alavatsaa ja munasarjoja aivan hulluna! Himppu, jos ovuloinkin vasta nyt! Menee ihan ohi, jos on niin, heiluteltiin peittoja lauantaiaamuna ja tänään ei mitään mahiksia, kun mies ei kotona! Niin tai hmmm.. meillä on kyllä ihan hyvän näköinen postimies... :LOL:

Myös mun lämmöt oli tänä aamuna normit, ei mitenkään erityisesti koholla... Lauantainahan ne pomppasivat siis 0,7 astetta perjantaista ja olin ihan varma, että ovis oli tapahtunut. Yleensä mulla on ovis aina kp15, nyt perjantaina oli siis kp14, joten siksikin olin varma asiasta.

Turhauttaa tällainen venkoilu! Jos nyt ei nappaa, aion koettaa tikkuja ensi kierrossa!

Heips! Täällä melko oireetonta kautta elellään.... Ainoastaan hiukan tissikipua ilmaantunut, ja viime kierrosta poiketen ei ollenkaan nännit arat. Viime kierros taas pelkästään nännit, ei itse tissit...hmmm....tää varmaan tarkottaa jotakin! :LOL:

Mulla on iho yllättävän hyväs kunnos, ei finnin finniä! :D Teininä oli kyl ja 18 vee päädyin syömään Roaccutan-kuurin, jonka jälkeen iho kuin vauvan pylly! :saint: Toivottavasti pysyis tässä kuosissa...

Ihkuja oireita kaikilla! Päästään kohta piinailemaan!! |O

Siiris mulla on käynyt monta kertaa o-testauksessa niin, että useita päiviä tulee haamuja, sitten yhtenä päivänä ei mitään viitettäkään kakkosviivasta ja sitten yhtäkkiä "TSADAM" kunnon plussa. Pidetään peukkuja, että sun liuskat riittää. b:Dd

Ritu pakkohan sen on tarkottaa! :saint: ;)

ON: Ajattelin jo pari tuntia sitten, että on yrjötauti tulossa, kunnes koko kuvotus katosi kuin tuhka tuuleen... Nyt sitten taas öllöttää. :/ Jo on meininkiä. :eek: Enkä oo enää varma, onko mun tissit kipeet vai ei. Tää menee nyt kokolailla oudoksi :kieh: :$

En tiedä uskallanko vielä sanoa tätä ääneen (jos olenkin väärässä), mutta sanotaan nyt kuitenkin: minä luulen että se minun inhottava ällö kysta on poissa. En ole tuntenut minkäänlaista kipua tänään. Olin tuossa muutama päivä sitten henkisesti niin maassa ja ahdistunut näiden ongelmien kanssa ja nyt on sitten ihan eri fiilikset, kun tosiaan se tätikin tuli viikonloppuna ja nyt kystakivut on pois. Toiveikkaana jatketaan elämää eteenpäin. Tästä tuli nyt luomuilukierto, clomeiluun ei ole vielä asiaa, mutta mistä sitä tietää jos vaikkapa ovuloisin luomusti? Ovuloinhan minä luomusti viime syksynäkin jopa huikean YHDEN kerran! :LOL: Siitä onkin jo neljä kuukautta aikaa...

Hitsi, alavatsa kramppailee edelleen ilkeästi, heräisin yölläkin ilkeään juilintaan... Mikähän siellä mättää? |O

Luin jostain, että luteaalivaiheessa kannattaa välttää orgasmeja, siis what?? Ja mä just helpotin kramppeja muutamalla, nytkö meni viimeisetkin tsänssit? Mitään ei saa kans tehdä: olen jo lopettanut satunnaisen tupakoinnin, vähentänyt kahvia, sokeria pitäisi vähentää ja urheilua lisätä ja nyt tämä... :headwall: Ei vaiskaan, jos näitä liikaa miettii, saa vaan stressiä!

Mahtavaa Hlemmur, että kysta vaikuttaisi tulleen ulos! Nyt peukut ja varpaat pystyyn, että ovuloisit tässä kuussa!

Ritu, oireettomuus on ihan selvä oire! :) Ja Clado, tuohan on jo ihan selvä homma, et tarvi edes testiä! B) Ihanan jännää!

Tiistai 23.2.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 4/??..............................yk 7
amelie29............29........kp 7/25-28........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 13/35-42......................yk 8
Kaapo80............29........kp 15/25-37......................yk 10
Siiris80...............29........kp 16/32-34......................yk 5
Agaetis..............29........kp 18/27-31.........dpo 4....yk 4
Manuliina.......................kp 20/25-31......................yk 6
Sharona.............29........kp 20/28-34........dpo 6....1v6kk
Cladoceran........30........kp 24/33-38........dpo 11...yk 12
Ritu82................27........kp 25/28-32......................yk 2
Iitukka80...........30........kp 26/28...........................yk 2
Joyan.................29........kp 27/28-33......................yk 7
Nosen................30........kp 31/28-35......................yk 2

Taustalla:

maikkis123.........29
Toivo79..............30
teetee................29
Lupu...................29
Piglet..................30
Janis...................30
Oliva...................27
Tähtisäde...........29
Zeria..............29
Kultukimallus......27
Postimestari.......30
Mirna..................28
Höyrypää............29
Murmelin.............30
Myrtle.................27
Sintti -79............30
Opal.................. 29

Piip. 30 6/2009
Hille79 (yk 9) 7/2009
Minna77.31 7/2009
Hallama80 (yk 6) 7/2009
Sun Rise 8/2009
päpsy78 (yk 4) 8/2009
Unico (yk1/07alk.) 8/2009
haaveena äitiys (yk2) 8/2009
Kevätesikko 9/2009
Odessa80 (yk2) 9/2009
IhanaOmena (yk2) 9/2009
Mekkala (yk 1) 11/09
Sipsunen (yk 5) 11/09
Pikkumangusti (yk 4) 12/09
OddMolly (yk 2) 01/10
Valeska (yk 3) 2/2010
Vadelmaunelma
Pinklady81 2/2010
danuli79 (yk 11) 2/2010

Olen oireeton. Ei edes arkaa nänniä enää. :| Eilen illalla luulin tuntevani kipua rinnoissa, mutta sitten vähän myöhemmin ei mitään. Samalla tavalla ajovalot oikeella päällä tauotta, kun aina ennenkin, negakierroissa.

Clado Ou jee, pahoinvoinnit kehiin! B) Tuohan tarkoittaa vaan yhtä asiaa!! Teikäläisen jättimunakin on jo vissiin kiinnittynyt tai viimeistään tänäänhän se sinne napsahtaa. :heart:

Siiris Ei niitä haamuja kannata tosiaan tarkemmin miettiä, niitä kun voi tulla pitkin kiertoa. Yleensä se plussa ei varoittele etukäteen, vaan napsahtaa kerralla ruutuun ja katoaa taas. Ihme tyyppi :LOL:

Agaetis Saattaa kuulostaa hassulta, mutta mähän en mittää aamulämpöjä enää ollenkaan, kun mulla ne sahas sellasta karusellia, eikä mitään järkeä. Juuri tuossa kierrossa kun sitä "karttaa" täytin aamuisin, otettiin klinikalla ne verikokeet, jotka siis vahvistivat oviksen tapahtuneen, mutta jos siihen aamukarttaan olisi pitänyt kaikki uskonsa laittaa, olisi varmaan vienyt järjen. Senpä takia sitten tulinkin siihen tulokseen, että A. Tunnen kun lämmöt hujahtaa, mielettömät vilunväreet alkaa heti B. Mittaan ainoastaan aamulla sängystä nousun jälkeen, iltapäivällä ja illalla, ja kappas = selkeä tasainen käyrä, joka nousee ja laskee juuri oikeissa kohdissa. =)

Hlemmur :flower: Eiköhän se sieltä ulos tullut, nyt vaan kohti uusia tuulia. Clomeja ei tässä vaiheessa kannata kyllä käyttää, ettei lykkää uusia "vääriä palluroita", mutta sanoiko se lääkäri että ensi kiertoon sitten? Ja entäs ne terot, saitko tähänkin kiertoon, ettei taas megaa tarvitse kestää?

Tervehdys kaikki! Siitä onkin taas jo aikaa.. Oon ihmetellyt kaikkia oireita ja yrittänyt ootella tädin myöhästymistä. Ja myöhässähän se onkin, ainakin lyhyimmän kierron mukaan :) Annetaan tädille porttikielto koko pinoon nyt kun Hlemmurin toivottu tätikin saapui..

Siiris: Siis oireita on edelleen ja monenmoisia. Alkoivat viikko sitten maanantaina ja oon yrittäny olla heittämättä turhan paljon vettä myllyyn, mutta kyllä ihan erilaiselta monikin asia tuntuu kuin ennen... ;) Kaks tyylipuhdasta negaa testasin kuitenkin viime viikonloppuna Kotitestin liuskatesteillä, joten nyt ei oikein muu auta kuin odottaa rauhassa. Ei todellakaan oo semmonen olo, että menkat alkais, eikä oo PMS-oireita. Ehkä torstaina sit seuraavan kerran. Hui, sehän on jo ylihuomenna! :D

Hei kaikille. Nosen : toivottavasti täti pysyy poissa. Se että sulla ei ole pms-oireita kuullostaa lupavalta. :)
Agaetis
harmi kun melkein kaikki kiva on "kielletty" luteaalivaiheessa. Mä rakastan kahvia mutta olen yrittänyt välttää sitä ovulaation jälkeen. Se tuntuu vaikealta. Sitten kun menkat alkoivat taas oli ihanaa kun pystyin taas juomaan kahvia hyvällä omatunnolla.
Nyt odotan vaan että voin alkaa taas tikuttamaan. Viikonloppuna on muutto edessä (saman kaupungin sisällä). Voi olla että ovulaatio osuu juuri muuttopäivän tienoille. Toivottavasti miehelläni riittää energiaa myös muuhunkin kun tavaroiden kantamiseen.

Agaetis eihän siinä nyt oo mitään järkeä jos orgasmeja pitää ruveta välttämään! :eek: Mä en ainakaan lähe tohon kelkkaan... pah!

Hlemmur ihanaa, jos sait puskettua kammotusällökystan ulos! Toivotaan, että ovuloisit vihdoin uudelleen ihan luomuna tai ainakin saisit terojen avulla aikanaan sitten clomit käyttöön. :hug: paljon voimia ja hyvää mieltä sinne! :saint:

Sharona oireettomuus on tossa vaiheessa ihan nomraalia, kuuluu niinku kuvioon. Katsos kun sun solumöykky vasta on matkalla kohtuun tai siellä etsii paikkaansa, niin eihän siellä mikään tunnu. Kohta sitten alkaa elämä! :D

Nosenille peukut tiukasti kohti kattoa! b:)d kuulostaa lupaavalta! :D

ON: dpo 10. Mahassa nipistelee ja polttelee, paleltaa ihan hulluna ja lämmöt on kohonnu korkeemmalle kuin puoleentoista vuoteen kertaakaan. :D Testaus alkaa jo torstaina, koska haluan testata vielä kotona ja silloin lähden viikonlopun viettoon. Lauantaina olis omat kolmekymppiset edessä, joten sekin aiheuttaa vähän lisävipinää punttiin... :/ :saint: :D :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Sharona:
Clomeja ei tässä vaiheessa kannata kyllä käyttää, ettei lykkää uusia "vääriä palluroita", mutta sanoiko se lääkäri että ensi kiertoon sitten? Ja entäs ne terot, saitko tähänkin kiertoon, ettei taas megaa tarvitse kestää?
Clomit saan aloittaa ensi kierrossa jos kysta on tullut pois. Pitäisi tämän kierron aikana käydä kontrollissa se asia tsekkaamassa. Teroja minulta löytyy monen kuukauden annos ja saan niitä popsia ihan oma-aloitteisesti silloin kun tuntuu tarvetta olevan, eli mitään hypermega-kiertoja ei pitäisi enää joutua kärsimään.

Joo en minäkään lähde tohon, minkä Agaetis oli kuullut orgasmien välttämisestä! Oisko lähdettä antaa? Eiköhän se oo ennemmin niin, että kun "äiti" voi hyvin, niin myös "lapsi" voi hyvin :LOL:

Samalta kuulostaa Cladoceran sun oireet kuin mitä mullakin oli tuolla dpo 8-10 paikkeilla ;) ihme nippailua ja kutittelua sekä välillä ihan kunnon menkkajuilintaa... Lämmöt tosin mulla nousi vasta muutamia päiviä sitten, enkä siitäkään osaa tarkkaan sanoa, kun en paljon oo mittaillu. Pidän myös sulle peukut pystyssä! bd

Amelie - onnea muuttopuuhiin ja muista, että jos ovulaatio osuu samaan kohtaan, niin pitää laittaa asiat tärkeysjärjestykseen! ;)

Nosen, luin sen muistaakseni perhesuunnittelun sivuilta, nyt en enää sitä nopeasti katsottuna löytänyt. Siinä luki jotain siitä, että rajun orgasmin aikana jo kiinnittynyt munasolu saattaa irrota. Monissa ketjuissa siitä näköjään puhutaan, kun hakee googlesta. Mutta mä aion kanssa laittaa sen ihan omaan arvoonsa.

Uijui Clado, mikä ihana lahja sieltä näyttäisikään olevan tulossa! :heart: Mua jännittää jo sun puolesta!!

Amelie, kyllähän nyt muuttopuuhissa täytyy uudet tilat koeajaa! ;)

ON: Mulla oli aamun vatsa ihan sekaisin ja kauhea olo, olin aivan varma, että joku vatasapöpö iskee. No, ei se ainakaan kovin ärtsy ollut, koska nyt taas kaikki hyvin. Alavatsan vihlontaa vähän silloin tällöin vaan. Vähän huolettaa, että mitä siellä oikein tapahtuu... Kuitenkin ainakin ilmeisesti vasta dpo 4 menossa... :eek:

Clado wuuuuuhwowowow. :D Hyvältä tosiaan kuulostaa :heart:

Orgasmista: sehän aiheuttaa siis juurikin kohdun supistelua, jolloin paikkaansa etsivä, tai juuri kiinnittynyt munasolu saattaa häiriintyä. Itse vältän kuin ruttoa :LOL:

Agaetis, ehkä sunkin munis on päätynyt kohtuun hedelmmöittyneenä, aiheuttaen oireiluja. =) Nyt sitten alkaa paikan etsintä ja kohta kiinnityyyyyyy :whistle: Plussatuulia!

ON: välillä repäisee vasemmalta ylös noustessa, välillä oikealta. :x Ei mitään oikeita oireiluja, nyt vaan hengaillaan ja odotellaan. Mies kysyy 5 kertaa päivässä "onko olo raskautunut" ... Ugh. :kieh:
Toiveet oli niin korkealla alkukierron ajan, aukiolotutkimuksesta johtuen, nyt taas mietin, että ens viikon perjantaina onkin jo se aika klinikalle, missä kuullaan "tuomio" eli selittämätön lapsettomuus tietenkin, kun ei tutkimuksissa mitään löytynyt, ja ahdistaa.
Entäs sitten? Ei mitään? Täällähän siis ei määrätä mitään lääkkeitä jos ei selvää syytä ole, näillä näkymin ollaan sitten vaan selittämättömiä ja odotellaan ihmettä.
Mistähän tämä nelli-negatiivi taas tuli...?

Agaetis toivotaan, että sun huono olo johtuis vaan progesteronista. Mulla se ainakin aika ajoin aiheuttaa pahoinvointia oviksen jälkeisellä viikolla... Pidetään peukut pydessä, että pikkuinen tarraa kiinni!

Sharona pistää nyt luudalla persiille sitä nelliä! ärrr |O Ei ole mitään syytä nyt huolia!!

Mua alkaa kuulkaas tytöt nyt ihan oikeesti jännittää... mahan polttelu vaan yltyy, ja minä tyhmä menin lukemaan raskausoireketjua http://kaksplus.fi/keskustelu/t954227 :D :D voi kauheeta... Miten tässä pystyy enää odottamaan?

Clado: Sä oon niiiiiiiiiiiiiiin selkeesti...tiedätkyllä mitä :)) Niin siistiiä...plussatuulet jatkuu jee jee.

Nosen: pidän sulle peukkuja, kuulostaa hyvältä

Sharona: Nyt kaikki pessimistisyys nurkkaan..:hug: pidän sulle peukkuja, on jotenkin odottavat ja hyvät fiilikset sun puolesta..kun sulla oli se aukiolotutkimuskin :)..Halit

Mä en oo tiennytkään et oviksen jälkeen orgasmi ois vältettävien listalla..pitääkin muistaa tämä..heh jos nyt ensin löytyis se ovulaatio..pelkään että tästä tulee taas joku megakierto joka tarkottaa että mulla on hormonikierto lopullisesti sekaisin..

Mä testasin taas tänään ovisnegan...no ei se mitään jatketaan jumppailuja ja lisäks lähdetään huomenna tropiikkiin talvilomalle..meinaa vaan että saattaa tikut loppua kesken. enää pari jäljellä, ellei huomen poikkee matkalla apteekis. Joo eli mikäs sen parempaa lomalla saa rentoututa oikein ajan kanssa..ajoitus on myöskin erittäin hyvä :heart: Eli palailen vasta viikon päästä tänne.. Oikein paljon tsemppiä kaikille..pitäkää lippukorkeella ja toivotaan että viikon päästä ois jo monta plussauutista..

Halit kaikille :hug:

Keskiviikko 24.2.2010

[/url]

Hlemmur............27........kp 5/??..............................yk 7
amelie29............29........kp 8/25-28........................yk 4
Katinka-82.........27........kp 14/35-42......................yk 8
Kaapo80............29........kp 16/25-37......................yk 10
Siiris80...............29........kp 17/32-34......................yk 5
Agaetis..............29........kp 19/27-31.........dpo 5....yk 4
Manuliina.......................kp 21/25-31......................yk 6
Sharona.............29........kp 21/28-34........dpo 7....1v6kk
Cladoceran........30........kp 25/33-38........dpo 11...yk 12