Kiitos sullekin... On, anoppi ja mun isä :heart: miehen kanssa puhutaan paljon, siinä ne fiilikset selviää kysymättäkin... Ja taas tänä iltana puhuin anopin kanssa yli tunnin puhelimessa, niinkuin nyt oikeastaan joka ilta...Alkuperäinen kirjoittaja meandi:Onko kukaan mistanut kysyä sinulta että millainen oma vointisi on?
Komppailen ehdottomasti tätä, meinasin jo itse kirjoittaa samanlaisen viestin kun kävi niin harmittamaan kun tätä ketjua luin. Moni kommentoija ei ollut edes lukenut aiempia kommentteja ja marge on joutunut toistamaan asioita. Sivustaseuraajan on niin paljon helpompi heittä ilmaan kaikenlaisia oljenkorsia ja olla myötämielinen, positiivinen ja luoda toivoa. Tosiasia kuitenkin on se että vaikka tämä asia meitäkin koskettaa tapauksena niin marge perheineen kuitenkin elää siinä tilanteessa ja he tulevan joutuvat yhdessä läpikäymään. Ja minä uskon siihen että hoitohenkilökunta tekee parhaansa aivan kuten margekin, siitä ei ole epäilystäkään.Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:Olen samaa mieltä. Paljon voimia Margelle ja koko perheelle!Alkuperäinen kirjoittaja joskus pitää nöyrtyä:Siis, tilanne on nyt se että vauvan pelastamiseksi ei ole keinoja!
Marge tarvitsee tukea, eikä mitään ohjeita siitä mitä hänen Teidän mielestä pitäisi tehdä.
Jos toivoa ei ole, pitää keskittyä äidin (ja muun perheen) hyvin vointiin. Jos se on sitä että synnytys käynnistetään, niin ollaan me muut hiljaa ja tuetaan sitä päätöstä. Ilman keuhkoja kun ei voi elää, eikä niitä taivaasta tipu.
Totta tämäkin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja kumpi olis "kivempi",se että vauva syntyy kuolleena vai se että on edes pikkasen aikaa elossa syntymän jälkeen.Silloin aikankin saisi tuntea vauvan kosketuksen ja siitä jäisi muisto.
Äh,nyt tulee itku..
Margelle lämmin halaus!
Toivottavasti saat myös ihan oikeaa tukea valinnallesi! Teit niin tai näin, niin se on oikein! Sinä ole vauvasi Äiti ja tiedät parhaiten miten toimit. Vaikka tuntisit ettet tiedä, niin mihin ratkaisuun päädytkään, niin se on oikein!Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson::'( en mä tiedä enää keneltä ammattilaiselta kysyn... Kallistuin jo hieman toiseen vaihtoehtoon, mutta miksi musta tuntuu että se on joidenkin mielestä väärin... Tai lääkäreiden mielestä ei ole... Mutta kun ei saisi heihinkään luottaa
Miehen mummokin taas soitti, kännissä ja sanoi että "jos mä olisin sä, antaisin niiden ottaa pois sen"... Ei löydy hymiötä kuvaamaan kuinka paska fiilis tuollaisesta jää :'(
Iso kiitos sinullekin... :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Komppailen ehdottomasti tätä, meinasin jo itse kirjoittaa samanlaisen viestin kun kävi niin harmittamaan kun tätä ketjua luin. Moni kommentoija ei ollut edes lukenut aiempia kommentteja ja marge on joutunut toistamaan asioita. Sivustaseuraajan on niin paljon helpompi heittä ilmaan kaikenlaisia oljenkorsia ja olla myötämielinen, positiivinen ja luoda toivoa. Tosiasia kuitenkin on se että vaikka tämä asia meitäkin koskettaa tapauksena niin marge perheineen kuitenkin elää siinä tilanteessa ja he tulevan joutuvat yhdessä läpikäymään. Ja minä uskon siihen että hoitohenkilökunta tekee parhaansa aivan kuten margekin, siitä ei ole epäilystäkään.Alkuperäinen kirjoittaja adolfiina:Olen samaa mieltä. Paljon voimia Margelle ja koko perheelle!Alkuperäinen kirjoittaja joskus pitää nöyrtyä:Siis, tilanne on nyt se että vauvan pelastamiseksi ei ole keinoja!
Marge tarvitsee tukea, eikä mitään ohjeita siitä mitä hänen Teidän mielestä pitäisi tehdä.
Jos toivoa ei ole, pitää keskittyä äidin (ja muun perheen) hyvin vointiin. Jos se on sitä että synnytys käynnistetään, niin ollaan me muut hiljaa ja tuetaan sitä päätöstä. Ilman keuhkoja kun ei voi elää, eikä niitä taivaasta tipu.
En voi kuvitellakin miltä sinusta tuntuu. Kyyneelet kyllä tuli silmiin useassa kohtaa. Toivon sinulle ja perheellesi kaikkea hyvää ja ennen kaikkea niitä voimia ja valoisampaa tulevaisuutta.
:hug:
Pitäiskö tästä itkeä vai nauraa...Alkuperäinen kirjoittaja "neuvojaan antanut":Marge on päätöksensä tehnyt ja tukea on tulvinut, joten eiköhän anneta jo olla! Neuvoja lienee turha antaa ja Marge tuntuu tietävän mitä tekee = synnyttää Lahdessa ensiviikolla ja poistuu yksin sairaalasta. Näin on ainakin ollut luettavissa rivien välistä. Niin pahalta kuin se meistä toivon antajista tuntuukin, että hän ei enää halua toivoa elätellä, koska lääkärit on ennusteensa tehneet. Kiitos ja kuulemiin!
Kysyin tästä, ne munuaiset ei tosiaan välttämättä kestä ehjänä ja pikkuisen massu venyy koko ajan... Miksi pitkittäisin, jos se tuntuu vauvastakin pahalta :'( siksi kai lääkäritkin sanoo että inhimillistä olisi, että käynnistettäisiin piakkoin... Kätilö sanoi, että ei vauva nyt kärsi, mutta tuskinpa olo on paras mahdollinen, vettä ei ole ja masu venyy :'(Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos vauvalla ei ole selviytymismahdollisuuksia syntymän jälkeen,kyllä itse miettisin sitäkin haluanko "tavata" elävän pienokaisen.Jos siis sekin mahdollisuus on että kuolisi vatsassa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos vauvalla ei ole selviytymismahdollisuuksia syntymän jälkeen,kyllä itse miettisin sitäkin haluanko "tavata" elävän pienokaisen.Jos siis sekin mahdollisuus on että kuolisi vatsassa.
Kiitos... Ei varmasti unohdu ikinä, eikä tosiaan tarvitsekaan... Voin vaan kuvitella kuinka syvästi pikkuinen jää mieleen, ne ensihetket on muutenkin niin ihmeelliset, mutta jos ne on ainoat hetket :'(Alkuperäinen kirjoittaja tepa1980:Tuli itku kun luin kärsimyksestäsi.Itsellä ei ole omia lapsia mutta en voisi kuvitella mitä sitten jos joku siskon pienistä ei olisi elossa. Voimahalit :hug: koko perheelleenne! Koita kestää, kyllä se aurinko sieltä vielä esiin tulee ja ajattele, sitten vauvalla ei ole enää tuskia kun menee taivaaseen ja pilven päältä katselee teitä.Lapsihan on aina teillä sydämmessänne,ei Hän sieltä minnekkään häviä vaikka nyt olisi kuinka paha mieli. :flower:
Iso kiitos sinulle... :flower: onneksi joku ymmärtää, että ei ole kyse luovuttamisesta... Ei kaikkeen vaan voi vaikuttaa, ei kukaan. Joskus vaan käy niinkuin käy, kaikkeen ei tässä maailmassa ole ratkaisua keksitty... Tietysti joskus ihmeitä tapahtuu, mutta ei siihenkään ei voi kukaan vaikuttaa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihmettelen suuresti teitä "ihmeisiin uskojia", jotka ette tunnu ymmärtävän tilan laitaa. Jos vauva joka tapauksessa kuolee niin ei kysymys ole mistään mahdollisuuden antamisesta! Kannattaisi miettiä muutaman kerran ennenkuin alkaa kirjoittamaan tuollaisia! Typerää vedota tuollaisiin "olen kokenut keskenmenon ja vauvan kuoleman, anna mahdollisuus lapselle..." :/