H
Huolestunut
Vieras
Minulla oli viikon niveltulehduslääkekuuri. Sen jälkeen vasta luin että lääkettä ei saa käyttää edes jos SUUNNITTELEE raskautta (??) On mahdollista että olen raskaana, mutten edes ajatellut että joku lääke voisi vaikuttaa kun kuukautisetkaan eivät vielä ole alkaneet (tai jääneet siis pois, jos olen raskaana). Eli hedelmöitys olisi ollut viikon ennen kuuria. Kokemuksia? Tietysti tyhmää jo pelätä kun en ole vielä edes tehnyt testiä, mutta kyselen silti...