S
siis apua
Vieras
haloo, ootteko tosissanne, ettette ulkoile lastenne kanssa kuin parina päivänä viikossa ja syy on se ettei jaksa. Meillä puetaan vähintään pari kertaa päiväs ulos ja lapset ovat 5v,4v,2v ja 8kk.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja siis apua:haloo, ootteko tosissanne, ettette ulkoile lastenne kanssa kuin parina päivänä viikossa ja syy on se ettei jaksa. Meillä puetaan vähintään pari kertaa päiväs ulos ja lapset ovat 5v,4v,2v ja 8kk.
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Kyllä meidän lapset aina keksi sitä puuhaa ihan oma-aloitteisesti, jopa tossa omalla pihalla, missä on vain hiekkalaatikko, liukumäki, pari keinua ja pomppukeinu. Hiekkalelut sun muut vaan mukaan, niin kyllä ne siellä jaksoivat tuntikausia touhuta jo alle vuoden ikäisinä. Ei mun tarvinnut mitään järjettömiä virikejuttuja miettiä, noilla riitti jo ihan se, että pääsivät tohon. Ja sitten välillä aina puistoon, kävelemään, metsään, mitä milloinkin...
Alkuperäinen kirjoittaja Kävelevä katastrofi:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Kyllä meidän lapset aina keksi sitä puuhaa ihan oma-aloitteisesti, jopa tossa omalla pihalla, missä on vain hiekkalaatikko, liukumäki, pari keinua ja pomppukeinu. Hiekkalelut sun muut vaan mukaan, niin kyllä ne siellä jaksoivat tuntikausia touhuta jo alle vuoden ikäisinä. Ei mun tarvinnut mitään järjettömiä virikejuttuja miettiä, noilla riitti jo ihan se, että pääsivät tohon. Ja sitten välillä aina puistoon, kävelemään, metsään, mitä milloinkin...
Kyllähän lapset puuhaa keksii mutten itse jaksaisi vaan seiskoskella ja katsoa mitä puuhaavat. Kun ei tosiaan ole juttukaveriakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kävelevä katastrofi:Alkuperäinen kirjoittaja siis apua:haloo, ootteko tosissanne, ettette ulkoile lastenne kanssa kuin parina päivänä viikossa ja syy on se ettei jaksa. Meillä puetaan vähintään pari kertaa päiväs ulos ja lapset ovat 5v,4v,2v ja 8kk.
Kyllä olen tosissani. En tiedä mikä on vikana kun en jaksa. En jaksa yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Kävelevä katastrofi:Alkuperäinen kirjoittaja siis apua:haloo, ootteko tosissanne, ettette ulkoile lastenne kanssa kuin parina päivänä viikossa ja syy on se ettei jaksa. Meillä puetaan vähintään pari kertaa päiväs ulos ja lapset ovat 5v,4v,2v ja 8kk.
Kyllä olen tosissani. En tiedä mikä on vikana kun en jaksa. En jaksa yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja Kävelevä katastrofi:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Kyllä meidän lapset aina keksi sitä puuhaa ihan oma-aloitteisesti, jopa tossa omalla pihalla, missä on vain hiekkalaatikko, liukumäki, pari keinua ja pomppukeinu. Hiekkalelut sun muut vaan mukaan, niin kyllä ne siellä jaksoivat tuntikausia touhuta jo alle vuoden ikäisinä. Ei mun tarvinnut mitään järjettömiä virikejuttuja miettiä, noilla riitti jo ihan se, että pääsivät tohon. Ja sitten välillä aina puistoon, kävelemään, metsään, mitä milloinkin...
Kyllähän lapset puuhaa keksii mutten itse jaksaisi vaan seiskoskella ja katsoa mitä puuhaavat. Kun ei tosiaan ole juttukaveriakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja :(:Alkuperäinen kirjoittaja Kävelevä katastrofi:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Kyllä meidän lapset aina keksi sitä puuhaa ihan oma-aloitteisesti, jopa tossa omalla pihalla, missä on vain hiekkalaatikko, liukumäki, pari keinua ja pomppukeinu. Hiekkalelut sun muut vaan mukaan, niin kyllä ne siellä jaksoivat tuntikausia touhuta jo alle vuoden ikäisinä. Ei mun tarvinnut mitään järjettömiä virikejuttuja miettiä, noilla riitti jo ihan se, että pääsivät tohon. Ja sitten välillä aina puistoon, kävelemään, metsään, mitä milloinkin...
Sama juttu täällä! Ei jaksa niin ei jaksa...Ja lapset siis 2,5v ja 10kk. Kevätilmoja odottelen ja sitä että oppii tuo kuopuskin kävelemään. Sitten ehkä kiinnostaisi enempi puistoreissutkin. Ja sitä paitsi tuo meidän esikoinen tykkää leikkiä sisälläkin, ei edes vaadi ulos menoa juuri koskaan, koska siellä on tosiaan TYLSÄÄ, kun ei ole lunta, hiekkalaatikko on jäässä jne...
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Sit se on sulle asennemuutoksen paikka, ja sen myös, että työnnät sen oman etusi ja napasi taka-alalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Kävelevä katastrofi:Kyllähän lapset puuhaa keksii mutten itse jaksaisi vaan seiskoskella ja katsoa mitä puuhaavat. Kun ei tosiaan ole juttukaveriakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä kyllä ihmettelen, missä ne kaikki ulkoilevat äidit luuraavaat. Hyvin harvoin on aamupäivällä puistoseuraa missään lähipuistossa. Illalla ei senkään vertaa. Sama tilanne myös viikonloppuisin. Joskus pitää bussiin hypätä ja mennä niihn pariin suosittuun puistoon, jotta näkisi edes joskus toisia lapsia. Ja kyseessä siis Tampere, ja kantakaupungin alueella asutaan.
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Sateessa on viehätyksensä, ja minä ainakin oon siirtänyt sen asenteen myös lapsille, ja päiväkoti jatkaa nyt siitä samasta![]()