Kysykää mieheltä...

  • Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti
mies
- Olen suht onnellinen, vaikka aina toivois jonkun asian olevan paremmin. Pitäisi kai olla tyytyväinen tilanteeseen
- Lapsien kasvatus on haastavaa, monesti ajattelee tekeekö oikein.
- Kolmenkympin kriisiä en ole huomannut olevan.
- Käyn säännöllisen epäsäännöllisesti täällä palstalla. Ihan mielenkiinnosta tulen lukemaan mitä täällä keskustellaan, vaikka ei täällä aina mielenkiintoista lukemista löydy.
- Sänkyhommissa parasta on se itse homma. Lämmin nainen alla tuntuu niin hyvälle...
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
mies:
- Sänkyhommissa parasta on se itse homma. Lämmin nainen alla tuntuu niin hyvälle...
Mites päällä?!:whistle:
Sori... oli pakko
:D

Ajattelit sit tälleen järjestää sitä "laadukasta luettavaa" palstalle?! :xmas:
Päällä on myös makeeta. Siinä tissit heiluu silmien edessä ja hyvä puristella herkullista persettä.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No että mitä kuuluu ja mitä teet täällä?
Ihan hyvää kuuluu. Töitä riittää ja toimeen on tultu. Teen täällä varmaan sitä samaa kuin tekin.
Mutta mistä sä tiiät mitä me tehhään täällä? Tää on naisten salaseura, ellet satu tietämään... ;)

Onko sulla parta?
Entä ajatko kainalokarvoja, jos et, niin miksi ihmeessä?
Mikä on naisessa karseinta?
 
minsku
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja minsku:
Alkuperäinen kirjoittaja minsku:
Ooh ainutkertainen tilaisuus =) Miksi mies ei voi sanoa mitään vastaan omalle isälleen?
toistan kysymyksen
Ai eikö voi. Minä arvostan isää mutta voin sanoa vastaan, sehän on aivan normaalia, ainakin meillä
Näin minäkin ajattelen, kiitos tuesta. Oma mies ei sano ikinä mitään isälleen vastaan ja se rikkoo kohta parisuhteen.
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No että mitä kuuluu ja mitä teet täällä?
Ihan hyvää kuuluu. Töitä riittää ja toimeen on tultu. Teen täällä varmaan sitä samaa kuin tekin.
Mutta mistä sä tiiät mitä me tehhään täällä? Tää on naisten salaseura, ellet satu tietämään... ;)

Onko sulla parta?
Entä ajatko kainalokarvoja, jos et, niin miksi ihmeessä?
Mikä on naisessa karseinta?
Näyttää siltä, että naiset täällä kirjoittelee kaiken maailman asioista.
Ei ole partaa kuin joskus lomalla sänkiä kasvatan. En aja kainalokarvoja, koska ei ne ole edes pitkät. Ei ole tullut mieleenkään ajella, pitäisiköhän...
Yleensä minun mielestä nainen on karsea, jos ei huolehdi hygieniasta, haiseva nainen on YÖK!
 
mä en kyllä keksi mitään mitä haluaisin kysyä joltain tuntemattomalta 30-vee mieheltä .. :snotty:
ai joo, no voisin mä kysyy että mitä mä tekisin ruuaks tänää ? hakkaa tyhjää päässä niin..
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Näyttää siltä, että naiset täällä kirjoittelee kaiken maailman asioista.
Ei ole partaa kuin joskus lomalla sänkiä kasvatan. En aja kainalokarvoja, koska ei ne ole edes pitkät. Ei ole tullut mieleenkään ajella, pitäisiköhän...
Yleensä minun mielestä nainen on karsea, jos ei huolehdi hygieniasta, haiseva nainen on YÖK!
Haisevasta puheenollen, kyl ne kandee välillä ajaa, miehenkin. ;)
 

Yhteistyössä