Kysykää mieheltä...

  • Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Jos naisella on iso römpsä, tuntuuko silti ihan ookoolta vai eikö tunnu miltään?
Minun nainen on synnyttänyt useamman lapsen ja en tiedä onko se iso vai pieni römpsä. Hyvältä se tuntuu ja koskaan ei ole minulta jäänyt orkku saamatta.
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
mä en kyllä keksi mitään mitä haluaisin kysyä joltain tuntemattomalta 30-vee mieheltä .. :snotty:
ai joo, no voisin mä kysyy että mitä mä tekisin ruuaks tänää ? hakkaa tyhjää päässä niin..
Tykkään pasta ruuista, pizzasta ja tientenkin nakit ja muussi.
 
Rukoilijasirkka
Osaatko tehdä ruokaa, jos et, miksi? Jos osaat, mitä ruokia, vai osaatko niin montaa lajia, ettet viitsi luetella?

Käytätkö henkseleitä? Syy?

Oletko käynyt armeijan? Syy?

Lakkaatko kynsiäsi? Syy?

Lempivärisi? Syy?
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Osaatko tehdä ruokaa, jos et, miksi? Jos osaat, mitä ruokia, vai osaatko niin montaa lajia, ettet viitsi luetella?

Käytätkö henkseleitä? Syy?

Oletkö käynyt armeijan? Syy?

Lakkaatko kynsiäsi? Syy?

Lempivärisi? Syy?
- Osaan tehdä perusruokia ja muitkin jos on ohjeet.
- En käytä henkseleitä, käytän mieluummin vyötä.
- Olen käynyt armeijan, se on velvollisuus
- En lakkaa kynsiä koska se on mielestäni naismaista
- Väri on sininen koska se rauhoittaa
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuvaile millainen nainen sytyttää? Katseletko muita naisia fantasioiden?
Sellanen jolla on pilkettä silmäkulmassa, huumoria ja tietenkin on plussaa jos pitää itsensä kunnossa. Kaikki miehet katselee naisia kun ulkona liikkuu, mutta en fantasio heistä.
 
vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
- Olen suht onnellinen, vaikka aina toivois jonkun asian olevan paremmin. Pitäisi kai olla tyytyväinen tilanteeseen
- Lapsien kasvatus on haastavaa, monesti ajattelee tekeekö oikein.
- Kolmenkympin kriisiä en ole huomannut olevan.
- Käyn säännöllisen epäsäännöllisesti täällä palstalla. Ihan mielenkiinnosta tulen lukemaan mitä täällä keskustellaan, vaikka ei täällä aina mielenkiintoista lukemista löydy.
- Sänkyhommissa parasta on se itse homma. Lämmin nainen alla tuntuu niin hyvälle...
mitä asioita haluat korjata suhteessasi? ja mitä ITSE olet asian eteen tehnyt?
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
- Olen suht onnellinen, vaikka aina toivois jonkun asian olevan paremmin. Pitäisi kai olla tyytyväinen tilanteeseen
- Lapsien kasvatus on haastavaa, monesti ajattelee tekeekö oikein.
- Kolmenkympin kriisiä en ole huomannut olevan.
- Käyn säännöllisen epäsäännöllisesti täällä palstalla. Ihan mielenkiinnosta tulen lukemaan mitä täällä keskustellaan, vaikka ei täällä aina mielenkiintoista lukemista löydy.
- Sänkyhommissa parasta on se itse homma. Lämmin nainen alla tuntuu niin hyvälle...
mitä asioita haluat korjata suhteessasi? ja mitä ITSE olet asian eteen tehnyt?
Haluaisin, että huomioisimme enemmän toisiamme. Se myös, että viettäisimme enemmän aikaa yhdessä iltaisin kun lapset nukkuu. Päivät menee arkea pyörittäessä eikä toisille ole silloin aikaa. Olen välillä yrittänyt olla huomaavaisempi arjen keskellä. Pitäisi saada jotenkin lisää intohimoa...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Koneella ajan parran
Mutta miksi juuri koneella? :eek: Tiedätkö ketään joka käyttäisi veistä?

Onko susta kivaa ku sua kuulustellaan? Onko sulla muuten rikosrekisteri? Minkänäköinen olet? Käytätkö talvella villasukkia? Entä niiden alla tavallisia, vai pelkkiä villasukkia paljaaltaan?

Onko sinulla jalkasientä? Pidätkö uimisesta? Käytätkö sukeltaessasi uimalaseja nähdäksesi, miltä ihmiset pinnan alla näyttävät?
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Koneella ajan parran
Mutta miksi juuri koneella? :eek: Tiedätkö ketään joka käyttäisi veistä?

Onko susta kivaa ku sua kuulustellaan? Onko sulla muuten rikosrekisteri? Minkänäköinen olet? Käytätkö talvella villasukkia? Entä niiden alla tavallisia, vai pelkkiä villasukkia paljaaltaan?

Onko sinulla jalkasientä? Pidätkö uimisesta? Käytätkö sukeltaessasi uimalaseja nähdäksesi, miltä ihmiset pinnan alla näyttävät?
Sinulta tulee aika mielenkiintoisia kysymyksiä :)
Koneella on nopeinta ajaa parta. En tiedä ketään veitsen käyttäjää.
Kiva on vastailla kysymyksiin.
Ei ole rikosrekisteriä.
N. 180 cm ja hoikka.
Käytän villasukkia silloin tällöin ja tietenkin tavalliset alla.
Ei ole jalkasientä. Pidän uimisesta. En käytä uimalaseja.
 

Yhteistyössä