Kysykää mieheltä...

  • Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Ootsä ihan munaton kun kirjottelet täällä? :D
sä olet aina niin huolestunu toisren munista :eek: :D
Tottakai :D
Kooot kot kot kot kot... Munat menevät helposti rikki. Sanoo kana kananen vai kuka se olikaan =)
Ne on munat jotka vanhenee, ei kanat :D
 
bre
Mitä tekisit minuna, kun naapurin koiruus on ulvonut koko aamun klo 6.00 lähtien ja pinna alkaa kiristyä. Ja kyllä, kerrostalossa asutaan. Ja ei, muutto ei tule vielä kyseeseen kun ollaan ens kuussa uuteen taloon kuitenkin muuttamassa.
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja bre:
Mitä tekisit minuna, kun naapurin koiruus on ulvonut koko aamun klo 6.00 lähtien ja pinna alkaa kiristyä. Ja kyllä, kerrostalossa asutaan. Ja ei, muutto ei tule vielä kyseeseen kun ollaan ens kuussa uuteen taloon kuitenkin muuttamassa.
Ei varmaan auta enää valittaa isännöitsijälle, kun olette kuitenkin kohta muuttamassa. Voisit laittaa koiran omistajalle kirjeen tai käy oikeen räyhäämässä kovasti, jos vaikkai hiljenis.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
mä käytän joskus veistä, sen kanssa vaan saa olla tarkkana ettei viillä itteensä pahasti :attn:
Mun veli käytti joskus papan vanhaa. Ehkä vieläkin, en ole nähnyt enää, millä se ajaa naamaansa ku asuu niin kaukana. :/
 
Rukoilijasirkka
Lempieläimesi, vai vihaatko eläimiä?

Oletko ollut heinänteossa tai porkkanannostossa?

Oletko leikkinyt ruokasotaa?

Oletkö räkinyt koulussa vessan kattoon?

Haluaisitko olla nuorempi/vanhempi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
En osaa kuvitella tilannetta että pelottaisi.
Olet siis Pelle Peloton.

Onko sun hatussa johtoja?
En ole Pelle Peloton eikä ole hatussa johtoja. En omista hattua.
No omistakko mitään päähän laitettavaa, ettet palelluta aivojas (jos niitä on) vai onko sulla hervoton mikrofoni tukka?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja heleemi:
Mitä kaunista aiot sanoa tänään vaimollesi ???
Nyt tuli paha kysymys. Olen siinä niiiiiin huono. Anna jotain hyviä ehdotuksia...

Jos vaikka sanoisin että sulla on hyvä perse.
Mun mies sanoo mulle, että olen kaunis ja ihana. mutta se pitää tehdä niin, kuin olisi juuri vasta huomannut sen + että se on uskottavaa myös eli sinun pitäisi tarkoittaa sitä todella.
 

Yhteistyössä