Kysykää mieheltä...

  • Viestiketjun aloittaja mies
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Hei mies, vastaapa tähän. Onko sinusta oikein, että jos nainen sanoo miestään ukoksi, mies saa kutsua naistaan ämmäksi? Minä kun kuvittelin, että se on ihan yleistä sanoa että "meidän ukko meni matsiin.." tms. mutta ämmää olen pitänyt loukkaavana ilmaisuna naiselle. Miten ajattelee mies ?
 
Ymmärrätkö toimintaa, että mies sanoo, että tekee jonkun asian, eikä mitään tapahdu ja jos nainen kyselee asian perään niin suututaan. Entä ymmärrätkö miehen suuttumista naiselle, jos nainen päättää itse tehdä sit itse sen asian, jota toinen ei teekään, vaikka oli luvannut tehdä?
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hei mies, vastaapa tähän. Onko sinusta oikein, että jos nainen sanoo miestään ukoksi, mies saa kutsua naistaan ämmäksi? Minä kun kuvittelin, että se on ihan yleistä sanoa että "meidän ukko meni matsiin.." tms. mutta ämmää olen pitänyt loukkaavana ilmaisuna naiselle. Miten ajattelee mies ?
Tätä olen itsekin miettinyt ja olen sitä mieltä, että jos minua sanotaan ukoksi niin minä saan sanoa vaimoa akaksi. Ämmäksi en kutsuisi se on mielestäni rumemmasti sanottu. Ukko ja akka :)
 
Mies
- Anopin kanssa tulen toimeen vaikka joskus olemme eri aaltopituudella. Olen sovinnollinen, enkä viitsi alkaa väittelemään.
- Saahan sitä aiheesta sanoa mutta jos aiheesta sanotaan niin ei pidä suuttua, se on turhaa. Minä en ainakaan suuttuisi jos nainen tekisi itse sen asian.
- Naisen vartalossa kiehtoo muodot, pehmeys, sileys, tuoksu
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
HAA! mä tunnistin sut. Sä olet JARMO!!!!!!!!! nörtti, joka ei halua nörtin leimaa. bingo..! :D :D
Joudun pilaamaan riemusi. En ole Jarmo. :D :D
no oletpas. just soitan vaimollesi ja mietitään miten tylsää sulla on siellä töissä.. terkkuja lähettelee! :D
Soita minulle nyt jos todella luulet niin. En ole Jarmo usko pois.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kutsutko naistasi äidiksi tai mammaksi?
Äidiksi kutsun
Miksi ihmeessä? Onko sinun äitiä ikävä? :$
Tarkennetaan. Lasten kuullen kutsun yleensä äidiksi, joskus myös nimellä ja kahden kesken aina nimellä.
No hyvä! Nimittäin ei kukaan halua olla äiti miehelleen.
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Olen muilta miehiltä aina halunnut kysyä, mutten ole kehdannut, että mikä siinä jalkapallossa, jääkiekossa ja formuloissa niin kiehtoo? Umpitylsiä lajeja minusta.
Mikähän niissä niin kiehtookin. Varmaan se jännitys ja on mukava katsoa taitavia suorituksia. Jotkut vaan tykkää seurata urheilua, toisia kiinnostaa ja toisia ei.
 

Yhteistyössä