Kysyisin kissoista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiitos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiitos

Vieras
Onko teillä niille yöllä ruokaa? Meillä ei vain vesiastia ettei käy yöllä astialla koska se ei ole sisällä ja malttaa nukkua.
Toiseksi kysyisin jos hommaa ne e-pillerit kissalle niin joutuuko sen käyttämään eläinlääkärillä.

Meilläkin on ruoka kolme kertaa päivässä ja mielestäni ei yöllä tartte kun sillon nukutaan.
Haluaisin teettää yhdet pennut mutta mistäs löytää leikkaamattoman kollin ja sisäkissa on, ikää pian vuosi.

Meillä on kissoilla aina nappuloita tarjolla. syövät omaan tahtiinsa. Älä syötä e-pillereitä, leikkuuta mieluummin. mä olen haudannu yhden kissan pillereitten syötöstä puhjennneen syövän takia alta kolmivuotiaana. kissa meni viikossa niin huonoon kuntoon, ettei ollu muuta vaihtoehtoa kun viimonen piikki. oli karmee kattoo kun toisesta lähti karvaa tukkoina, paskoi alleen ja sen vähän mitä sai syötyä, oksensi samontein pihalle.

Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:
Meilläkin on ruoka kolme kertaa päivässä ja mielestäni ei yöllä tartte kun sillon nukutaan.
Haluaisin teettää yhdet pennut mutta mistäs löytää leikkaamattoman kollin ja sisäkissa on, ikää pian vuosi.

älä varta vasiten niitä pentuja rupee teettämään, kyllä niitä saa muualtakin. turhaa touhua rassata kissaa ja mitäs jos sille sattuu penikoinnissa jotain. voisitko elää sen asian kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja maryanne ei jaksa kirjautua:

älä varta vasiten niitä pentuja rupee teettämään, kyllä niitä saa muualtakin. turhaa touhua rassata kissaa ja mitäs jos sille sattuu penikoinnissa jotain. voisitko elää sen asian kanssa?

Tää nyt on aika typerä komma:D

Mutta joo en minäkään sen takia leikkauttamatta jättäisi,et ku mieles on teettää pentuja.
Mieluummin sitä katseleen vähän pidemmälle,ja ottaa pennun jostain muualta.Ei niitä kissoja kannata ihan huvikseen teettää.

Kun mä niin haluisin että olisi äiti ja pentukissa meilä, muuta antaisin pois. Olisi nin somaa ja tuo varmaan hyvin hoitaisi pentunsa.

Tiesithän myös sen ettei emo ja pentu tule välttämättä luovutusiän jälkeen kovinkaan hyvin toimeen keskenään.

Alkuperäinen kirjoittaja L:
Niin ja piti vielä sanoa, että meillä kissa nukkuu yöllä selällään meidän vieressä, joten ei varmaan kaipaakaan ruokaa :).

Meilläkin, pojan vieressä eikä kyllä tarvi ruokaa mutta mietin vain tarviisko.

kissa ei osaa kaivata äitiyttä koska ei ole sitä kokenut, myökin kiimat saattaa jäädä "päälle" tuon pennutuksen jälkeen. mieti jaksatko kiimassa jatkuvasti huutavaa kissaa kuunnella ja siivoilla sen merkkaamia kusia pitkin nurkkia ja sohvia?

Alkuperäinen kirjoittaja ota huomioon:
Kun mä niin haluisin että olisi äiti ja pentukissa meilä, muuta antaisin pois. Olisi nin somaa ja tuo varmaan hyvin hoitaisi pentunsa.

Tiesithän myös sen ettei emo ja pentu tule välttämättä luovutusiän jälkeen kovinkaan hyvin toimeen keskenään.

En ole moiseen törmännyt ikinä. Meillä on nytkin eikä mitään ongelmaa.

Ai ei vain? Tuopa oli uutta. Jättäähän moni itselleen pennun emon lisäksi, vai?

Ai ei vain? Tuopa oli uutta. Jättäähän moni itselleen pennun emon lisäksi, vai?

Jättä jättää,mutta monesti myös sen emon käytös muuttuu sen jälkeen.Ei ole pakko uskoa,kunhan kerron miten usein käy.Mekin olemme joutuneet luopumaan meille jätetystä pennusta juuri tuon vuoksi.Monet kissaihmiset ja eläinlääkärit ovat sanoneet että hyvin tavallista tuollainen.

No onpas vaikeaa, en olisi uskonut. Ajattelin niitä pillereitä juuri tuohon kiimaan. Pentuja ei taida saadakaan tehtyä kun kaikki urokset leikattuja. Täytyy sit kai vaan leikkauttaa.