Ystävyydestä kysyisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piiloudun harmaaksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja seuraa vailla:
kouvolan läheltä ketään?

Mä oon haminasta,eli en kovin kaukaa :D laitas mulle yv.tä, jos sulla on musta nikki ja jos vain kiinnostaa :D

Voin laittaakin. Olen sen verran vähän aikaa asunut täällä, etten nyt heti hahmota, kuinka lähellä asut, mutta tutustutaan.

Mulle voilaittaa yytä vaiks aluks, ei oo liikaa ystäviä. Muutettii neljä vuotta sitte aivan uudelle paikkakunnalle jossa ei kummallakaan ollut tuttuja. No olin myös just äitiyslomalla joten työnkään kautta ei tuttuja tullu, mut muskarista ja kerhosta sekä leikkipuistosta on löytyny aina juttu seuraa ja olen myös löytänyt yhden tosi hyvän ystävän, mikä on kai aika harvinaista et näin vanhemmalla iällä sellaisen löytää =) Kun vaan itsellä on rohkeutta heittäytyä juttusille niin ei oo posikaan työnnetty. Eriasia kait on et löytyykö sitte sellainen yhteinen sävel et syvempiäki juttuja voi jakaa... Mut siis rohkeesti juttusille meitä on paljon. Austellaan Jyväskylässä, lapsia on neljä ja ikää 40 :whistle: Mut siis jos immeinen on samanhenkinen niin en ymmärrä et miks ei keskusteluun mahdu, eikä itellä ole kokemusta siitä et nuorempien porukoissa ei sopis jutteleen. Lapsista riittää useimmiten alkuun paljon samanhenkistä juttua.

Alkuperäinen kirjoittaja kouvolan lähistöltä:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:
Alkuperäinen kirjoittaja seuraa vailla:
kouvolan läheltä ketään?

Mä oon haminasta,eli en kovin kaukaa :D laitas mulle yv.tä, jos sulla on musta nikki ja jos vain kiinnostaa :D

Voin laittaakin. Olen sen verran vähän aikaa asunut täällä, etten nyt heti hahmota, kuinka lähellä asut, mutta tutustutaan.

ok :D

Mä oon varmaan niin tylsä tyyppi ettei kukaan jaksa tutustua muhun muutamaa viestiä pitempään :whistle: Kerhoissa sun muissa käyn kyllä senkin uhalla, että muut juoksevat karkuun tai nukahtavat :D Mutta todellisuudessa olen vaan niin älyttömän ujo ja täällä tuntuu olevan piirit jo valmiina eli täytyy nyhjöttää lasten kanssa yksin päivät tai kiusata lasten isovanhempia jos kahviseuraa kaipaan. No saavatpahan ainakin isovanhemmat päiviinsä iloa, mä rauhallisen kahvihetken ja lapset huomiota sekä herkkuja yllin kyllin =)

Alkuperäinen kirjoittaja tähtisilmä:
Mä oon varmaan niin tylsä tyyppi ettei kukaan jaksa tutustua muhun muutamaa viestiä pitempään :whistle: Kerhoissa sun muissa käyn kyllä senkin uhalla, että muut juoksevat karkuun tai nukahtavat :D Mutta todellisuudessa olen vaan niin älyttömän ujo ja täällä tuntuu olevan piirit jo valmiina eli täytyy nyhjöttää lasten kanssa yksin päivät tai kiusata lasten isovanhempia jos kahviseuraa kaipaan. No saavatpahan ainakin isovanhemmat päiviinsä iloa, mä rauhallisen kahvihetken ja lapset huomiota sekä herkkuja yllin kyllin =)

Sittenhän sä oot vähän niinku mä.

Alkuperäinen kirjoittaja tähtisilmä:

Sittenhän sä oot vähän niinku mä.

Mä löysin tältä foorumilta oikein hyvän ystävän pari, ei kun... Jessus, neljä vuotta sitten. :ashamed: :D

Me käytiin tänäänkin kahville, mä olin vauvan kanssa liikkeellä, kaveri piti taukoa töistä. Ollaan yhteyksissä, väliin enemmän, väliin vähemmän, mutta jatkuvasti kuitenkin.. =)

Yhteistyössä