Alkuperäinen kirjoittaja seuraa vailla:kouvolan läheltä ketään?
Mä oon haminasta,eli en kovin kaukaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja seuraa vailla:kouvolan läheltä ketään?
Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja seuraa vailla:kouvolan läheltä ketään?
Mä oon haminasta,eli en kovin kaukaalaitas mulle yv.tä, jos sulla on musta nikki ja jos vain kiinnostaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kouvolan lähistöltä:Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:Alkuperäinen kirjoittaja seuraa vailla:kouvolan läheltä ketään?
Mä oon haminasta,eli en kovin kaukaalaitas mulle yv.tä, jos sulla on musta nikki ja jos vain kiinnostaa
![]()
Voin laittaakin. Olen sen verran vähän aikaa asunut täällä, etten nyt heti hahmota, kuinka lähellä asut, mutta tutustutaan.
Alkuperäinen kirjoittaja tähtisilmä:Mä oon varmaan niin tylsä tyyppi ettei kukaan jaksa tutustua muhun muutamaa viestiä pitempäänKerhoissa sun muissa käyn kyllä senkin uhalla, että muut juoksevat karkuun tai nukahtavat
Mutta todellisuudessa olen vaan niin älyttömän ujo ja täällä tuntuu olevan piirit jo valmiina eli täytyy nyhjöttää lasten kanssa yksin päivät tai kiusata lasten isovanhempia jos kahviseuraa kaipaan. No saavatpahan ainakin isovanhemmat päiviinsä iloa, mä rauhallisen kahvihetken ja lapset huomiota sekä herkkuja yllin kyllin =)
Alkuperäinen kirjoittaja tähtisilmä:Mä oon varmaan niin tylsä tyyppi ettei kukaan jaksa tutustua muhun muutamaa viestiä pitempäänKerhoissa sun muissa käyn kyllä senkin uhalla, että muut juoksevat karkuun tai nukahtavat
Mutta todellisuudessa olen vaan niin älyttömän ujo ja täällä tuntuu olevan piirit jo valmiina eli täytyy nyhjöttää lasten kanssa yksin päivät tai kiusata lasten isovanhempia jos kahviseuraa kaipaan. No saavatpahan ainakin isovanhemmat päiviinsä iloa, mä rauhallisen kahvihetken ja lapset huomiota sekä herkkuja yllin kyllin =)
Alkuperäinen kirjoittaja kouvolan lähistöltä:Sittenhän sä oot vähän niinku mä.