Zax iso :hug: ja voimia! Itselläni oli samainen tunne silloin, kun varhaisultrassa tuulimuna todettiin. jotenkin vaan tiesi, ettei kaikki ole kunnossa, mutta silti toivoi parasta.
Maricce mullekin yöllä heräily on tuttua ja usein nälkä vaivaa
Olen kuitenkin niin laiska nousemaan ylös, että jään sänkyyn odottelemaan unta.
Kirma kiva kuulla, että supisteluista huolimatta kaikki on hyvin ja onnittelut hyvistä ultrakuulumisista. Toivottavasti työt alkavat sujumaan hyvin, eikä tulisi supisteluita. Sitten vaan lepoon, jos kovasti tuntuu pahalta.
Stigu ja
ovis minäkin vähän kauhulla odottelen siitepölyaikaa. Nyt on jo nenä ihan kuivana ja olen kostutellut limakalvoja humidose-suihkeella. Esikoista odottaessa sain Tuulix-reseptin allergioihin.
Ovikselle onnittelut vielä hyvistä ultrakuulumisista ja
stigulle tsemiä ultran odotteluun!
pa-mi tervetuloa ja onnittelut tuplapalleroista :heart: :heart:
nonnii onnittelut myös hyvistä ultrakuulumisista :heart: :heart: Samoin
RP, onnittelut ultrakuulumisista.
meriharakka toivottavasti pahoinvointi pian helpottaa. Itse pääsen aamuisin helpolla, mutta iltaisin on tosi kuvottava olo. Oksentanut en ainakaan toistaiseksi ole, toivottavasti tilanne pysyy samana ja helpottaa ajan myötä.
Annabell onnittelut hyvistä riskiluvuista, helpotti varmaan kuulla!
mullu hienoa, että esimies suhtautui raskausuutiseen positiivisesti. Itse en ole vielä kertonut, mutta ehkä maanantaina rohkaisen mieleni, kun syksyä suunnitellaan.
hugsylle tsemiä ensi viikon np-ultraan!
nipsu yleensä vatsataudin ei pitäisi vaikuttaa sikiöön, kunhan vaan muistaa juoda ja pitää nesteytyksen kohillaan. Itselläni oli myös ihan alkuraskaudesta tosi voimakas vatsatauti ja massussa kaikki hyvin
(.) eilen oli np-ultra ja massussa näkyi vilkas kaveri. Turvotusta ei ollut kuin 0,5mm eli ei syytä huoleen. Veriseerumin tulokset tulevat noin viikon kuluessa, joten niitä vielä odotellaan.
Käytiin Felicitaksessa ultrassa ja lääkäri oli ihana perusteellinen ja rauhallinen. Katsoi jopa nenän luut, joita ei normaalisti Suomessa seurata. Sanoi, että pieni kaveri näyttää ihan priimalta kokoonsa nähden ja sen perusteella, mitä tämän vaiheen ultrassa voi nähdä. Kyllä helpotti.
Ultratessa sovittiin, että käyn ottamassa verikokeet kunnallisen kautta, mutta kun meidän neuvolan th ei saanut mulle töihin faksilla lähetettä läpi, että olisin voinut naikkarille mennä, niin menin sitten vielä ip takaisin Felicitakseen otattamaan verikokeen. Olipahan juoksua
Laskettu aika aikaistui 5 päivällä eli la olisi nyt 5.11.10 ja viikot eilisen ultran mukaan tänään 12+0. Varhaisultran mukaan olisi vasta 11+2.
Esimiehelle ajattelin kertoa maanantaina, joksin on saattanut jo arvata. Maanantaina kuitenkin suunnitellaan ensi syksyä, joten siinä vaiheessa on parempi avautua.
Ihanaista perjantaita teille kaikille ja onnellista odotusta!
Sannis & surprise 12+0 (11+2) *POKS?*