Hei laittakaa kuvia :wave: Massut on
niin ihania :heart:
sitgu123, no juu, nyt tajusin
Mietinkin, että aikasin syke kuuluu!
annabell, mä sain nyt kuntoutuksesta semmosen tosi pienen ja siron vyön, siinä ei ole sitä mahapussia. Luultavasti kävis sinunkin välilevyvaivaan, kun eikös sekin kipuile tuolta ihan alhaalta ristiselästä?
Tämä vyö painaa pelkästään siihen yhteen kohtaan, fysioterapeutti sanoi sen nikaman nimenkin, mutta eipähän jäänyt mieleen. Kantsii soitella neuvolaan, ne tietää siellä onko lainausmahdollisuutta. Minä saan tuota vyötä pitää kotona lokakuun loppuun asti.
mullu :heart: , oot eka sukupuolen selville saanut
Ihanaa! Ja onnea ultrasta, helpotti varmasti kun kaikki näytti hyvältä!
Me meinattiin pitää sukupuoli salassa, ei ruveta urkkimaan. Näin oli esikostakin, odotettiin aivan satavarmana poikaa omien luulojen ja kaikkien ihmisten kommenttien perusteella (minusta ei takaa päin nähnyt raskautta ollenkaan) ja synnytyksessä tuli sitten positiivinen järkytys kun sieltä ei pippeliä tullutkaan
Se oli niin erikoinen tilanne, mä en ollut uskoa kätilöä ollenkaan kun ilmoitti tytöstä. Ja haluan kokea sen yllätyksen uudestaan :heart:
ovis, minulla oli munasarjat himpan vajaa 10cm vielä rv8. Että hitaasti ne siitä rääkistä palautuu. Raskaushormonit pitää hyperiä voimissaan. Minulle sanottiin, että n.rv12 hormonieritys alkaa tasoittua ja samalla sitten munasarjat normalisoitua.
Mähän olin sairaslomalla np-ultraan asti, ei haluttu ottaa mitään riskejä munasarjojen kanssa. Mutta mitään kipuja mulla ei missään vaiheessa ollut.
duffy, me mennään sitten samoilla viikolla mun uuden laskun mukaan.
Minulla myös kohtu pullahtaa pintaan maatessa ja varsinkin aamulla kun ei ole turvotusta ja tyhjä maha, niin tuntuu terävästi tuossa pinnassa. Näin oli esikostakin. En usko, että olis mitään huolestuttavaa.
Mutta harjoitussupistuksetkin tekee tuon, että kohtu menee ihan kivikovaksi, eikä tule mitään tuntemuksia siitä. Mutta ne kyllä laukeaa sitten hetken päästä.
Minulla tuntuu möyrintä parhaiten kyljellään maatessa, mutta se varmaan johtuu siitä istukasta, kun on tuossa edessä vaimentamassa.
nonnii, voi vitsi jos olet jo kolminkertanen!! Susta tulee mahtava
Tosi kiva kun on tuplien odottajia, kiva kuulla kuin kaikki menee
Joo neuvolassa sanoivat, että nyt mennään tuon np-ultran viikkojen mukaan, niitten antama la on se "virallinen". Eikä onneksi heitä kun 4pv klinikan antaman mukaan. Esikoinen syntyi 3pv ennen laskettua-aikaa, että sillä laskulla menis nyt ihan ok. Mutta voihan tämä mennä ihan erilaillakin..turha vielä miettiä niin pitkälle.
irene80, klinikan la oli 20.10, nyt uusi ja virallinen on 16.10. Aika hassu vaan, kun nyt viikot vaihtuu aina lauantaisin ja punktio oli tiistaina..että ei oikeen passaa. Mutta tällä mennään!
Muistelen muuten tuolta pitemmällä olevien pinosta, että vielä rakenneultrassakin vauvan koko oli kirinyt niin, että rv:t menis viikkoa pitemmällä. Mutta siinävaiheessa enää niitä ei aleta muuttamaan.
hygsyn ultrakuulumiset on vielä tässä bongailtava myöhemmin..
Täälläkin tosi synkkä keli, kohta sataa. Mutta mulla menee koko vappu tiiviisti töissä, että ei haittaa! Ompahan vähemmän känniläisiä
kirma& muru15+5