hugsy, jos vielä pystyt käymään täällä..niin olen tosi pahoilani tuosta tilanteestasi. Varmasti jokainen meistä, sinun kaohdallesi sattui se mitä tässä eniten pelkää :'(
Toivon, että selviätte tästä painajaisesta ja pääsette aloittamaan uuden yrityksen ja rutkasti paremmalla onnella :hug:
---
tytti82, meillä oli sitten melko samanlaiset tilanteet. Minulla kun myös oli se toinenkin alkio kiinnittynyt, mutta elämää siitä ei löytynyt.
Polin lääkäri pelotteli tulevasta keskenmenosta, että vuoto vie sitten mennessään sen elävänkin. Ja mä olin kauhuissani ja odotin jatkuvassa paineessa millon se alkaa. Mutta klinikan lääkäri ei edes maininnut mitä sille toiselle tulee tapahtumaan, kysyin sitten ja se sanoi että se vaan surkastuu sieltä pois.
Vielä np-ultrassakin se toinen näkyi tuolla ja nyt lääkäri sanoi, että se tulee joko synnytyksen mukana tai sitten vauva kasvaessaan painaa sen kasaan ja se surkastuu.
Että koita olla murehtimatta siitä, vaikka hankalaa se onkin.
Ja onhan sitten niitäkin, joilla toinen tosiaankin tulee vuodon kanssa pois, mutta toinen pysyy tiiviisti matkassa,
vadelmaunelmalla ainakin oli niin.
Myös minulla eka ultrassa, 6+2, alkio oli vaan läntti siinä kuvassa. Jos sait valokuvan siitä mukaan ja jos lääkäri on mitannut alkion, niin siinä kuvan reunassa lukee se mitta.
Positiivista ajattelua en osaa sinulle neuvoa, itseltäni se onnistuu vieläkin vaan ajoittain, vaikka viikot on jo pitkällä. Tämä on se meidän kohtalo, luultavasti onni alkaa vasta sitten kun vauva on saatu syliin.
Mutta toisen puolesta iloitseminen on helpompaa ja minä olenkin puolestasi tosi onnellinen, olet viimein täällä
Parempaa jatkoa ja kerro kuulumisia!
irene80, mun on pakko masentaa, mutta minulla ainakin liikeitten tuntuminen taas vaihteeksi lisäsi tätä ressiä :ashamed: , jos mahdollista :ashamed: Nauttimiseen en ole vielä päässyt. Jos sitten rakenneultran jälkeen...
Mutta nyt sitä miettii, että miks pieni liikkui eilen niin kovasti ja tänään ei ole tuntunut mitään, viimeviikolla oli mahassa vilkasta, tämä viikkoa on ollut liian rauhallinen. Mä olen jo kerran käynyt paniikkineuvolassakin kuuntelemassa sykkeet :ashamed: *nolo, nolo, nolo*
Että ei tämä todellakaan ole helpottunut. Mutta luulen, että kun sinä alat tuntea liikeitä, tunnet niitä säännöllisesti ja että ne voimistuu viikko viikolta.
Mulla tuo istukka vaan kasvaa ja vahvistuu tuossa edessä, se vaimentaa kaikki pienen tönäisyt ja potkuharjoitukset, edelleen tunnen vaan möyrintää. Pikkupotkuja tuntuu vaan tosi alhaalla ja ylhäällä ja tosi harvoin taitaa pikkunen olla noissa kohdissa, ettei rummuttaisi istukkaa. Onko muta joilla istukka edessä,
sannis taisi olla, vai?
maricce Järkyttävän kommentin olet kyllä saanut!! Kauheeta!
Jos lohduttaa niin minulla on ollut myös noita viiltelyjä, teräviä pistoja, tiesin heti mitä tarkoitat. Nyt ne ovat onneksi loppuneet. En tiedä mitä meinaavat. Mutta minähän kävin tarkastuttamassa kohdunsuun sillon supistelujen takia ja kiinni oli, että eivät ne ainakaan siihen liity.
Ihanaa, sulla neuvola. Tällä hetkellä se on kaikista kivoin paikka!
AaVee, no minä olin 6vkoa hyperin takia sairaslomalla, sitten viikko töissä ja sitten alkoi ne supistukset ja taas kotiin. Että elä suotta rasita itseäs jos kovin huonolle tuntuu. Mieti kuin hepposista syistä jotkut hakee s-lomaa, meillä kaikilla on nyt kaikista tärkein syy pysyä kunnossa!
stigu123, nyt kun meet seuraavaan ultraan niin pikkunen näyttää taas paljon paremmalta :heart: Minä hyppäsin hyperin takia melkein joka viikko ultrattavana, ota siitä ilosta kaikki irti
mullu, huh, teillähän tavataan sairaalassa jo hyvissä ajoin! Mitä siellä tehdään, onko tietoa? Voi kun meilläkin olis tuommosia tapaamisia..mutta toisaalta, sairaalaankin on matkaa 160km, että ehkä siksi eivät järjestä mitään "hauskaa", olis vaan kaupunkilaisille.
meriharakka, onnea sinulle kuulumisista! Kevensi varmasti taas mieltä
Tuo on ihanaa, kun se piikunen siellä kohtukodissaan elää jo ihan omaa elämäänsä, nukkuu kun sille tuntuu. Ja sitten pitää potkia hereille
Uusille kovasti tervetuloa remmiin :wave:
Ja
nipsulle peukutuksia ultraan!
(.) Meikä sortui :ashamed: :ashamed: Mä en kestä tätä jatkuvaa painetta ja tarkkailua, kuulostelen koko ajan tuntuuko mahassa liikettä, vessareissun jälkeen yöllä on hankalaa saada unen päästä kiinni kun jään odottamaan muljahtelua. Ja mies niin kärsimättömänä odottaa millon liikkeet tuntuisi sen kädelle. Mutta kun se vietävän limasäkki on tuossa patjana välissä :headwall: :headwall:
Oikeastaan mun pitäis olla iloinen, että on just tuossa, se olis voinut kiinnittyä myös taakse ja siellä on se myoma. Jos se olis tarrannut siihen, se olis ollut meikäläiselle menoa. Pelottaa ajatellakin :|
Niin mä siis tilasin dopplerin :ashamed: Näin pitkillä viikoilla :ashamed: Perustelin sen itelleni, että kun meillä on jo suuremmat hankinnat tehtynä ja enkö mä voi itteäni vähän palkita tästä kaikesta. Synttäritkin oli, se on mun lahja itelleni. Ja hermoilijat hoi, raskauskeijussa oli doppleri alessa :attn: Nyt sitten pääsee mieskin kuulemaan sykkeet, tulee sillekin vähän todemmaksi tämä raskaus. Toivottavasti posti tuo sen vaan ennen viikonloppua.
kirma 16+5
Linkitän tähän nyt vielä tuon raskauskeijun, kun kattokaa kuin ihania bola-koruja..http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=20
mä haaveilen tuommosesta säihkyvästä.. Kestääköhän vaan nuo kivet, etteivät tipu?