Kauheeta kun on aikaa vierähtäny siitä kun sain viimeksi kunnolla kommentoitua... sori! Jospa nyt...
katjuzka tervetuloa mukaan! Iso onnentoivotus ylläripylläriraskaudesta! Hienoa että sykekin on jo näkynyt :flower:
Heni samoin onnittelut plussasta! :flower:
Salvia hienoa että ICSIstä taas onnisti! Melkoista kivikkoa on kyllä matkallanne ollut, toivottavasti kaikki sujuu nyt hyvin.
Annabell kiitos ultraonnitteluista! Joo mun mielestä täälläkin maha pömpähtää kunnolla näkyviin mammavaatteissa. Töissä oon jo pitäny niitä oikeestaan päivittäin mutta kukaan ei ole vielä kommentoinu - ihan hyvä niin.
AaVee varhaisultrasta sain kyllä kuvan ilmaiseksi mukaani, se oli lapsettomuusklinikalla. Mutta noista muista infotaan että rahat menee henkilökunnan koulutusrahastoon. No, menköön vaikka kahvirahastoon - ne ei kauheesti niistä pyydä, ja kun käyntimaksuja ei muuten ole, niin antaa mennä. Olitpa ollut melkoinen tehotornado, lähetäpäs energiaasi tännekin
Tsemppiä maanantain np-ultraan!
Irene samoin sinne kiitos onnitteluista! Mä olen vähän katsellut yhdistelmävaunuja, mutta nyt alkoi arveluttamaan, kun ei niissä olisi niin paljon tilaa talvivauvan maata. Tosin mietin josko kävisi hakemassa Emmaljungat Ruotsin puolelta, sieltä voisi saada huomattavasti halvemmalla. Mullakin on välillä ollut epäuskoinen olo että onko sitä nyt raskaana kuitenkaan, vaikka massu pömpöttääkin. Mut tää kontrollien välinen aika tuntuu olevan niin "tyhjäkäyntiä" kun ei varmuudella tiedä miten masuasukki voi.
Duffy kiitos se oli tosiaan bonusta että sukupuolen sai tietää jo nyt! Mutta luuraillaan sitä sitten vielä rakenneultrassakin, joka on 31.5. Vielä en arvaa hankkia vaatteita, mutta ostin parit lehdet missä on neuleohjeita vauvanvaatteille, niitä voisi sitten pikkuhiljaa alkaa väkertämään. Mahtavaa että olet jo tuntenut liikkeitä! Mulla on vähän tuntunut iltaisin nukkumaan käydessä muljuamista, mutta en ole osannut varmaksi sanoa onko se ilmaa vai pikkuinen... Onnittelut myöskin neuvolakäynnistä, hyvältä kuulostaa toukka taitaa olla jo melkoinen monottelija
Toivottavasti rautakuuri tehoaa aiheuttamatta vatsavaivoja! Ja juu, tunneherkkyyttä on täälläkin. Nyt vilustumista potiessa katoin jonku "Supernanny"-jakson telkkarista ja kyynelehdin
kirma ihana massu sulla! Munkin massua on kuvattu mutta mies haluu pitää ne kuvat ihan privaattina, joten täytyy kunnioittaa sitä toivomusta. Me ollaan niin uteliaita että haluttiin tietää sukupuoli - vaikka sanotaankin ettei sitä ultrassa 100% varmaksi nää - mutta yritetään satsata "täsmähankintoihin". Mulla ei oo muuten vielä mitään havaintoa missä kohtaa kohtua istukka mulla on, se katotaan kuulema vasta rakenneultrassa. Hyvä kun kotidoppleri on poistanut huoliasi! Kyssäriisi: Se synnytyssairaala infoaa kolmesti raskauden aikana tulevia vanhempia, nyt oli ohjelmassa raskauden ajan tutkimukset, ruokavalio ja elämäntavat, liikunta, raskauden aikana mahdollisesti tulevat vaivat, seksi ja läheisyys raskauden aikana, ja synnytyksen aikainen sairaalassaolo. Kotisynnytysmahdollisuudestakin kerrottiin.
jipsis Jee teillekin poika tulossa! Meillekin kumpi vaan olisi ollut yhtä tervetullut, ja mulla oli jotenkin enempi tyttöolo, mutta kyllä poikakin on ihana! Meillä alkoi heti pojannimien pähkäilyt, ja sepä onkin ollut vaikeaa! Vilustuminen tuntuu onneksi olevan jo aika hyvin ohi, vaikka nokka onkin vielä melkosen tukossa.
Ovis meillä mies vielä harkitsee ekalle kätilökäynnille mukaan tuloa, kun sanoi jälkeenpäin omalääkärikäynnin olleen hänen osaltaan vähän ajanhukkaa. Ultriin tulee kyllä mielellään mukaan jos vaan töiltään pääsee.
meriharakka onnittelut hienoista np-ultranäkymistä! On se vaan niin mieltä huojentavaa kun näkee että pienellä on kaikki hyvin. Hyvä myös että pääsit pahoinvoinnista ja voit nauttia raskaudesta täysillä! :heart:
stigu onnittelut hienoista ultranäkymistä! Mun mielestä ultria ei voi olla yhtään liikaa, kyllä sitä niin haluaa nähdä että masuasukilla on kaikki hyvin!
Maricce sitä seesteistä ja energistä keskiraskautta täälläkin odotellaan... Ihan kamala kommentti neuvolan tädiltä
Onneksi sait silloin sydänäänet kuulumaan!! Onnittelut pikku kummipojasta! :flower:
Sannis onnittelut hyvistä lääkärineuvolakuulumisista! Hyvä toi teidän esikon kommentti
Mullakin tulee olemaan sokerirasitus lähisuvun sairastelujen takia, mutta siihen pitää mennä vasta heinäkuussa.
pa-mi onnittelut ultranäkymistä! Siellä ne tuplat tekee tilaa... Toivottavasti jaksat kivut, ne tuntuu välillä yhtäkin odottaessa tosi ilkeiltä. Tsemppiä tulevaan nt-ultraan, ainakin pikkuiset kuulostaa voivan hyvin dopplerisi mukaan!
Nipsu onnittelut hienoista np-ultranäkymistä! :heart:
nonnii matala verenpaine on mullakin ollu kiusana, vaikkakin vaan yhtä odotan. Viime sunnuntain kävelylenkki piti lyhentää aiotusta kun rupes taas päässä huippaamaan niin.
bittersweet samoin onnittelut np-ultrasta! Joo voiskin olla hyvä jos odotusaikanakin pääsis käymään lapsettomuuteen erikoistuneissa paikoissa, varmasti huolet ymmärrettäisiin ihan toisella tavalla. Ja se kiitollisuus siitä että tähänkin asti on päästy - ja että pelkoja riittää ennen kuin nyytti on sylissä.
(.) Räkätauti jotakuinkin ohi, mutta nyppii kun helatorstaivapaat meni puihin toipuessa. Ilmatkaan ei oo suosineet, joten jos ois ollu puhtia olis ollu hyvin aikaa käydä vierashuoneen rojuja läpi ja alkaa jo nyt miettimään sitä vauvanhuonekuntoon. Tarttis varmaan saada AaVeen kaltainen pyörremyrskykohtaus jotta sais jotain aikaseks. Muuten ei ihmeempiä kuulu, torstaina toivottavasti kuunnellaan sydänäänet niin saa taas pikkumiehen voinnista jotain osviittaa.
Mullu 17+2