zax, olen kovasti pahoillani. On varmasti tosi vaikeaa, jaksamista sinulle ja voimia syksyyn:hug:
maricce, mulla oli noita yösyömisiä sillon alussa, joskus rv6-7, mutta sitten jäivät. Nykyään enää nälän kanssa ei "ongelmia" ole, heikotus ei helposti iske ja kaikki ruoka maistuu!
Mutta muistan kyllä esikon odotuksesta, että taas loppuajasta, kun mahassa meni yöjumpat ja sitä valvottiin, niin samalla sitten iski hurjat nälät ja aamuöistä ravasin jääkaapilla. Sitä odotellessa
ovis, voi ihanaa! Mieti nyt, oot raskaana :heart: Ja eiköhän se np-ultra ole sitten se seuraava etappi rv11-12, riippuu kunnasta. Sitten onkin jättiodotus rakenneultraan..
Mulla alko pahimmat öllötykset helpottaa noihin aikoihin, pystyin jo syömään melkein normaalisti ja lopullisesti olo helpottui rv10. Nauti nyt!
stigu123, mä muistan jostakin pinosta lukeneeni, että oli filmannut kännykkäkameralla ultrakuvaa. Mutta täällä ei kyllä taida olla kukaan tunnustanut
Hyvällä kameralla voisi kyllä saada varmasti ihanan muiston, mulla ei ole tuo tullut edes mieleen! Jaksamista odotukseen!
pa-mi, ihanaa onnea pienistä!! Sinulla on pitkät hoidot takana, jospas nyt kaikki olisi mallillaan ja varsinkin se vuoto pysyisi poissa.
Minkä ikäinen muru sinulla on siellä kotona? Mulla täyttää jo 4v.
rouva Papunen, kuulostaa hyvälle!! Onnea kovasti :heart:
Mä olen kans kuola valuen odottanut sitä mammalootan julkistamista
Päätän sitten sen perusteella, että mille se näyttää, että otetaanko ollenkaan. Noita vaatteita kun on jo aika paljon, sukulaisilta tulossa vielä lisääkin.
irene80, huh, raivostuttavaa tuo aikojen siirtely! Mutta onneks perjantai on huomenna
Kuin teit shoppailujen kanssa, tohitko ostelemaan?
Mä olen metästänyt sitä hotellia, ja en sitten tiedä, että mitä kaikkia tapahtumia sillon just on, kun hotellimaailman kautta kun koitan varata (mä saan sieltä huoneen alehintaan töitten kautta) niin kaikki huoneet on varattu akselissa Jyväskylä-Tampere-Hämeenlinna. Meillä oli budjettina alle 200? kahdelta yöltä, taitaa olla pakko tinkiä siitä ettei pippalot jää välistä.
Onnea huomiselle!
annabell-77, olispas pelottavaa odotella tuommosta kirjettä :/ , meillä kertovat riskiluvut ultran yhteydessä. Mutta hienoa, että kaikki pitäis olla hyvin.
Mä luin yhestä vanhasta vauva-lehdestä, että Suomeen syntyy vuosittain n.130 down-vauvaa, että oikeestaan tuo luku on tosi pieni, oletin sen olevan isompi, kun kuitenkin on aika yleistä, että seulat hälyttävät. Miten paljon tehdäänkään sitten turhia keskeytyksiä pelkästään seulan perusteella?!
jipsis, minulla esimies tiesi hoidoistakin, oli pakko kertoa kun oli saatava vapaata töistä. Mutta raskauden paljastin vasta viime viikolla. Eipä tuo juuri mitään mkommentoinut. Mä näin miten sen pää alkoi raksuttaa, se oli olettanut, että mä olen työremmissä mukana koko kiireisen kesän, mutta toisinpa taitaa käydä. Huonossa lykyssä olen pätkittäin sairaslomalla supistelujen tai selän takia eikä mun töissäoloon oikeen voi sitten luottaa, tai hyvässä lykyssä mä jään töistä kokonaan pois pitämättömien lomien takia jo heinäkuussa-siitä sitten suoraan mammavapaalle. niin tai näin, se joutuu palkata mun tilalle kesätyöläisen. Mutta eihän tuo minun ongelma ole..silti se vaivaa :/
mullu, ultrissa ei voi ravata tarpeeksi
Aika kova homma tuntuu olevan tuo sydämen tarkkailu, jos tunninkin vie. Siinähän väsyy selkä!
Joo mä bongasin myös Ellokselta ne legginsit, tietäis vaan minkälaista laatua ovat. Osa elloksen trikoista on ekan pesun jälkeen pilalla, ärsyttää semmoset. Esprit shopista löysin kans, mutta ne maksaa aivan liikaa!
meriharakka, neuvolan esiteläjä on todellakin valtava! Ja minua vähän ahisti ne terveellisen elämän oppaat. En pysty elämään niin, paitsi jos kotiin jäisin töistä. Mutta kuuluu varmaan neuvolasuunnitelmaan jakaa se läjä ja on samalla sitten tarkistusta itselle, että minkäslaista elämää oikeen elät. Olisko vara parantaa.
nonnii, siis niinkö voi käydä, että np:ssa viikot muuttuu ihan kokonaan? Mä vasta tänä aamuna äkkäsin, että kun menin np-ultraan mulla oli 11+1 ja kun lähdin sieltä olikin jo 12+0 Missä välissä mä elin rv12:sta
En edes neuvolassa tuosta kysynyt, kun tosiaan tänään tajusin.
Mutta tosi hienoa, että pienet ok! Onko se tuplastressi kun kohdussa kasvaa kaksi? Kun toisen sai ultrattua niin pitikö siinä huolehtia vielä koko ajan, että mikähän toisen tilanne on?
Laittakaahan kaverit
kuvia massuista :wave: Olis kiva nähä toisiakin paljastelijoita! Mä taas filmasin itteni pari pv:ää sitten, maha näyttää valtavalle. Jos se tätä vauhtia kasvaa niin mikä musta tulee!? Ylpeä odottaja tietysti
(.) Eilen siis gynellä. Ja hiukkasen mua sitten lähtiessä hävetti, se täti ei löytänyt niin yhtään mitään sanottavaa mistään :ashamed: Tulehduksen sai suljettua pois laskuista siis miettikää hei: se raapas mun valkovuotoa jollakin puikolla tuolta alapäästä ja nuuski sitä :x :x :snotty: :x :ashamed: "Ihan raikkaalle tuoksuu!" Voi yäk! Mulle ei koskaan oo tehty tuommosta!! Mietin sitten miehen kans illalla, että on se tulehdus ehken halvempaa hairelemalla tutkia, kun tehdä veri- ja pissikokeet.
Mutta mitään syytä se ei supistelullekaan löytänyt. Käski olla nostelematta painavia eikä yhdyntää. Ja töihin vaan. Huomenna sitten työvuoro, koko viikonloppu iltavuoroja, saa nähä kuin menee.
Supistelu on helpottanut, mutta mulla on koko ajan jomotteleva kipu toisen munasarjan paikkeilla. Tuntuu niin kun siellä kasvais joku. Mä en tiedä voiko se myooma tuntua tuossa kohtaa, se kun piti olla kohdun yläosassa. Täytyy vissiin soitella tuosta polille, ne kun sano siellä, että jos tulee kipuja niin sinne yhteys.
Viikot mulla tosiaan sitten on hukassa. Punktion mukaan 14+1, mutta np-ultran mukaan 15+0