Nipsu Mikäs täällä on möllötellessä.. Hyperin oireet palas takas tuossa pari päivää sitte. Alkavat jo helpottaa mut maha on vieläki ku potkupallon nielleellä. Ei menkkamaisia oireita. Närästää/röyhtäyttää aikalailla, välillä alaselässä kuumia viiltoja, tissit on ISOT, arat (mulla on oikeesti tosi pienet rinnat) ja niissä on tosi isoja ja näkyviä verisuonia, väsyttää ja sellasta ajoittaista etomista esiintyy (harvakseltaan ja sen saa aikaan aina joku haju eilen esim. vanha pappa citymarketin kassajonossa joka haisi mun mielestä ihan kamalalle). Ja sit nivusissa tuntuu sellasta painetta. Ja vatsalihakset on kipeet... Noista oireista en kyllä lähtis vielä kauheesti liputtaan ku eikös luget niitä aiheuta? Jännittää ihan sairaasti se tuleva testi. Mä en yksinkertaisesti uskalla tehä sitä.
Ovis tuossa eilen kysy, et miten jaksan odottaa niin kauan. Heitänkin takaspäin kaikille kyssärin miten te uskallatte testata jo esim. pp9 tai pp10?
Meg Mä ehkä alottelisin jo kp15 testaileen. Mut en kyl tiiä onko ehkä vähän aikasta tuo kp15. Monestihan niissä ovistesteissä on se taulukko mukana mikä sit kertoo sen "oikeen" alotuspäivän.
Minska :hug: toivottavasti pääsette PASiin/uuteen hoitoon pian.
Stigu Hienoa, että punktio meni hyvin. Nyt vaan tsemppiä siirtoon!
Pa-mi Älä nyt heitä kirvestä kaivoon. Tsemppiä vaan piinapäiviin!
Hoplop Tsemppiä sinnekki piinapäivien kuluttamiseen!
USL Sullahan on tosi vähän päiviä vasta. Testaa vielä isommilla pp:llä. Mä jotenki niin uskon, et sulla kuitenki vois olla saumat. :heart:
Tänään jo pp13. Näin se aika vaan kuluu.... Pitänee lähtee sauvakävelylle (ku ei maha kestä juoksemista at the moment) jotta ei aivan jämähdä tähän sohvan nurkkaan. Ajattelin samalla hakea sairaalasta pissapurkin jotta olis sit hiukka helpompi tehä testi perjantaina (tai lauantaina).
Ovis tuossa eilen kysy, et miten jaksan odottaa niin kauan. Heitänkin takaspäin kaikille kyssärin miten te uskallatte testata jo esim. pp9 tai pp10?
Meg Mä ehkä alottelisin jo kp15 testaileen. Mut en kyl tiiä onko ehkä vähän aikasta tuo kp15. Monestihan niissä ovistesteissä on se taulukko mukana mikä sit kertoo sen "oikeen" alotuspäivän.
Minska :hug: toivottavasti pääsette PASiin/uuteen hoitoon pian.
Stigu Hienoa, että punktio meni hyvin. Nyt vaan tsemppiä siirtoon!
Pa-mi Älä nyt heitä kirvestä kaivoon. Tsemppiä vaan piinapäiviin!
Hoplop Tsemppiä sinnekki piinapäivien kuluttamiseen!
USL Sullahan on tosi vähän päiviä vasta. Testaa vielä isommilla pp:llä. Mä jotenki niin uskon, et sulla kuitenki vois olla saumat. :heart:
Tänään jo pp13. Näin se aika vaan kuluu.... Pitänee lähtee sauvakävelylle (ku ei maha kestä juoksemista at the moment) jotta ei aivan jämähdä tähän sohvan nurkkaan. Ajattelin samalla hakea sairaalasta pissapurkin jotta olis sit hiukka helpompi tehä testi perjantaina (tai lauantaina).