Kympin hoidot

Päivitystä tähänkin pinoon: Mut voi siis edelleen pitää piinailijoissa. (Piina on muuten todella osuva sana kuvaamaan tätä tilannetta :LOL: )

Keskiviikkona otetun uuden verikokeen tulos tuli, se oli 397. Noussu siis on mutta lääkärin mukaan huonosti. Siihen se kai on uskominen, vaikka kyllähän se on mun laskujen mukaan siitä 30:stä tuplaantunu joka toinen päivä vaikka matala onkin. Mutta nyt siis täytyy taas mennä uuteen verikokeeseen ens viikolla ja mahdollisesti ultraan, sen jälkeen tietää kai taas enemmän. Hoitajan mukaan kyseessä tuskin on kohdunulkoinen, koska arvot ois kuulemma noussu nopeemmin ja korkeelle, mutta ei oikein muuta osannut sanoa.

Että näillä mennään taas eteenpäin.
 
Hugsy aikamoista piinaa tosiaan olet joutunut elämään. Mutta kyllä sinä nyt ainakin raskaana olet ja jospa nyt kuitenkin olisi niin, että arvo nousee normaalisti vaikka alku olikin hidasta. Pidän edelleen kovasti sulle peukkuja.
Lumipuu saattaahan siellä sitten loppupeleissä enempikin olla niitä munarakkuloita.
Minska ja Wabisabi, tervetuloa!
Katjuzka, ei voi olla totta. Olen todella pahoillani. :hug: :hug: :hug:
Pa-mi onnea kyytiläisistä ja tsemppiä piinailuun.
Hoplop toivottavasti pääsit siirtoon ja piinailemaan.
Stigu123, hyvä tieto tuo, että ampulleissa on extraa noinkin paljon, en olisi uskonut. Mitä kuului ultraan?
).( Follit olivat kasvaneet ja oikealla oli 10-12 hyvän kokoista ja vasemmalla 7. Punktio on ti 23.3. ja nyt vaan hermoilen, etteivät karkaa ennen aikojaan. Viimeisen Orgalutranin pistän la iltana klo 20.30 ja mietin juuri, että eikö siitä ole vielä aika kauan punktioon. Onkohan tuo ihan normaali ajoitus? Pregnylin pistän su iltana 22.30.

 
Mimosah Mulla oli punktio ke ja viimeisen puregonin laitoin sunnuntaina ja pregnylin maanantaina klo 23. Ihan huoletta voit olla, ei ne munasolut karkaa, vaikka minäkin hermoilin kyllä samasta aiheesta.. mutta suotta :)
Tsemppiä punktioon! Tuuhan kertoon sitte et miten se meni.
 
Katjuzka, voi kurjuus kun siirtoa ei tullut. Kuulostaa kyllä tosi kurjalle :'( On erikoista (ja ihanaa) että teillä on se yksi :heart: Vaikka aika usein kyllä tulee muuten vastaan tapauksia, joissa ihmetellään, että miten se yksi on voinut tulla, kun näyttää kakkosen tuleminen mahdottomalta. Toivottavasti vielä lääkärit osaisi jotain ehdottaa tai muuten vaan ihme tapahtuisi seuraavassa hoidossa.

hugsy :hug: Voi mikä piina. Olisipa siellä tarttunut joku hidas alkio vähän myöhässä ja arvot olisi siksi alhaisia :heart:

).( Alkiot noudettu kyytiin B) Alunperin piti siirtää vain yksi, koska jäjellä olevat kaksi alkiota oli eri oljissa, mutta olivat sitten sulattaneet ne molemmat "koska ne oli niin surkeita". Ihan hyvä ratkaisu. Tämän jälkeen on sitten pakkanen tyhjä. Molemmat olivat 4-soluisia ja olivat ensin näyttäneet surkeilta, mutta sitten jatkaneet jakautumista. Toisesta alkiosta muistan varmuudella, että se oli pakastettaessa 4-soluinen eli ilmeisesti se taisi ensin taantua ja sitten jatkaa jakaantumistaan. Ja se huonompi taisi olla alunperin 2-soluinen. Fragmentoituneita molemmat. Hassua on se, että nämä on eri hoidoista, eri vuosilta, toinen 2- ja toinen 3-päiväisenä pakastettu. Jos tulisi kaksoset (as if), niillä olisi periaatteessa eri lasketut ajat :LOL:

Testipäivä olisi sitten 31.3.

Siinä klinikalta poistuessa kävi mielessä, että taitaa olla viimeinen kerta kun sen kynnyksen yli astun. Mutta oikeasti en kyllä saanut yhtään lähdön tunnelmaa

Ei tästä kaupungista saa yhtään lähdön tunnelmaa
Ja vaikka kuinka yritän fiilistellä tyrin tän
Ja vaikka kaunis ajatus päässä soi,
se soi vain vähän aikaa ja haparoi

Kun tänään lähden otan mukaan mitä tarvitsen,
taivaalta tähden valitsen ja sitä seurailen
Kun tänään lähden en taakse aio vilkaistakaan
taivaalta tähden valitsen vaikken sitä kiinni saa
 
Hugsy pidän peukkuja että kyytiläinen olis siellä niinku pitääkin, jos ollut vain hidas yksilö :hug:
Mimosah, mulla oli ainakin ihan sama aikataulu tuon pregnylin ja viimesen orgalutranin kanssa kun viime tiistaina oli punktio. Tosin neljästä kaksi ei ollut kypsiä. Aikasemmilla kerroilla ollut sama aikataulu ja ihan kypsiä silloin suurin osa ollut.
Hoplop onnea kyytiläisistä!Niin mielelläni olisin sut tänään klinikalla tavannut...mut ei aina mee niinku suunnittelee.
voi pirpana :hug: :'( olen niin pahoillani sun tilanteesta. ei sen kyllä noin pitänyt mennä.

Ystävä kertoin juuri raskautuneensa hoidoista ja oikeastaan se antoi valoa ja uskoa omaankin tilanteeseen. Kun välillä tuntunut mahdottomalta hänenkin kohdallaan koko homma. Mut kyllä on ihana jutella näistä asioista vastaavaa kokeneen ystävän kanssa, kun molemmat tietää mistä puhutaan. Kaikki kun ei ymmärrä ollenkaan, ei tunnetasolla eikä muutenkaan näistä lisääntymisasioista yhtään mitään :|
 
hugsy, kyllä siellä jotakin eloa nyt on! :heart:

katjuzka :'( :hug: ensikerta voi mennä kuitenkin paremmin! Ja ihmeitä aina tapahtuu, kuten jo olet kokenutkin :heart:

pirpana :'( :hug: täällä toinen saman kokenut - ja kahteen kertaan, vaikkakaan kolmansia osapuolia ei siihen oo liittynytkään.. ainoa syy tää kirottu, loputon toivosta pettymiseen rämpiminen...
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************20.3.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Stigu123..............2.IVF.......................ly..............22.3..........
Mimosah76..........1. IVF.....................ly...............23.3......FER
Lumipuu................2.ICSI..................ly................24.3.....AVATre
Toivorikas-72........3.ICSI:n 2.PAS..............................vko 12..NKL
Hopping...............2.ICSI:n 1.PAS......lä...................vko 13.AVATre
wabisabi...............1.IVF....................ly..............vko 13.......FER
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS..................................maalis..VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu.....
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS................................maaliskuu.....
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS.................................maaliskuu....
Inia.......................2.IVF:n 3.PAS................................maalis-huhti
Firefox.................3. IVF....................pi.............vko 15.........OYS
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS...................................huhtikuu
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu........................huhti..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS...................................huhti..NKL
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS...............................15-16....NKL
Marjaane..............2.IVF:n 2.PAS......lä........................vko 16.
Joppu................................3.PAS.................................huhtikuu
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............huhtikuu......NKL
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä......................huhti..FEL
Heidh ..................2. ICSI...................pi...................................
risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä................................TAYS
tytti-82....................................................................................
Paiju ......................................................................................
Nemi77...................................................................................
Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............vko 21.......TAYS
beelia...................1. IVF....................................toukokuu......
Klivia.....................2.IVF.....................................toukokuu...TAYS
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu...TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Mansikkainen79...1.IVF:n 1.PAS....................................touko..FEL
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................toukokuu
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS...................................touko..OYS
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
leiska ....................................................................................FEL
Isis........................................................................................
Faith83.................................................................................
Katjuzka...............3. ICSI......................................................b]AVATre[/b]

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Hugsy.................NKL................:heart:...............22.....10.3. (+ testattu)
AaVee...............OYS..................:heart:...............10...........
Minska....................................:heart::heart:.............10..........
Nipsu74............OYS..................:heart:...............8............
UnelmaSirpaLeena.OYS.........:heart::heart:.............8......
Inia...........................................:heart:...............4..........
Ovis..........................................:heart:...............3........31.3.
pa-mi.....................................:heart::heart:..............2..........
Hoplop...........AVATre.............:heart::heart:...............1..........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Shenda...............8.2.................................2.IVF...................:heart:
Kirma................11.2.............866/14.......3.IVF................:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12.......1.ICSI.................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............vt/11.........1. ICSI................:heart:
Maricce..............24.2.............86/14.........3. IVF..............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3.......................................................:heart::heart:
 
ISOT :hug: negoille ja eronneille!!!
enpä sit päässy siirtoon..ei löytyny jotain "johtaja palleroa" vaik limis oli 7,5mm eli very great!seuraavax lääkkeelliseen kiertoon!
onx jotkut tääl syöny Progynova 2mg nappeja?
mun pitää noit alkaa vetää vuodon seuraavana pvn..
ihmetyttää ku luin pakkaus selostusta,ku siel luki että: pelkkää Progynova-hoitoa ei suositella annettavaksi naisille,joilla kohtu on tallella...
pitää varmaa soitella fertinovaa ma ja kysella että onx oikeesti ok sit syödä noita?!
mutta..tsemppiä kaikille :wave:
 
nainen83: nuo Progynovat ja Zumenonit taitaa kaikki olla oikeasti "mummotautisten" kamaa, mutta jollain ihme logiikalla niitä käytetään myös lapsettomuushoidoissa :eek: En usko, että ovat klinikalla erehtyneet. Mulla itellä olleet nuo zumenonit ja jos sitä lappusta lukee, niin kannattaisi tämän ikäisen pysyä niistä erossa. Sen sijaan nyt niitä tulee taas sitten vedettyä lääkkeellisessä PAS -hoidossa kolminkertainen määrä, kuin mitä edes tekstiselostuksessa on.

Ja Pirpana :hug: Tuttavapiirissa vähän niin kun sama homma käynyt, mutta siinä nainen teki vastaavan ratkaisun. Voimia kovasti! Olet kyllä nyt melkoisessa myllytyksessä tämän kaiken keskellä. :'(

Itse olen jotenkin taas monta päivää ollut ihan kamalan ahdistunut tästä kaikesta. Kaikki hehkuttaa jotain hiton kevättä, fb kuhisee masukuvia, raskaushehkutusta ja valituksia koliikista, raskausvaivoista ja siitä "kun ei jaksa odottaa" sitä parin viikon päässä olevaan laskettua aikaa tai kun raskaus on vasta puolessa välissä. Ku ois ees raskaana!!! :headwall: Mun yksi pelkoni on, että tämän kaiken jälkeen musta jää todella ymmärtämätön ihminen, joka ei jaksa kuunnella ihmisten valituksia "turhasta" vaan aina mietin, että hitto vie, tommosestaki kehtaa!!! Tulis vaan elämään parikin päivää mun elämää, niin jo muuttuisi ääni kellossa. Joskus oon miettinyt, että jospa mun elämän tarkoitus onkin tarjota oiva peilauspinta mulle: Onneksi mulla ei mene ainakaan niin huonosti ja luuserimaisesti kun tolla Vadelmaunelmalla, huh!

sykistelytunnelmin tänään taas

Vadelmaunelma
 
Pirpana Mä oon niin pahoillani. Tiedän erittäin hyvin miltä se tuntuu kun toinen lähtee toisen matkaan..
Nainen83 :hug:
Hugsy Eikös tuo hcg arvo ole ihan hyvä! Kyllä sun nyt vaan on uskottava, et oot plussannu ja pikkuinen sielä on kyydissä.

ON: Tissit on ihan JÄRKYTTÄVÄN kipeät. Ei voi maata mahallaan ollenkaan ku niihin sattuu niin kovin. Sit on alkanu myös vähän kuvottamaan. Ne kuvotus oireet tulee sellaisina aaltomaisina. Hetken kuvottaa ja sit se menee ohi. Väsymys on ihan sairaalloinen. Mä niin toivon plussaavani ens viikolla.
 
Pirpana74 Voi olen niin pahoillani... :hug: :'(

Hugsy paljon haleja piinaan... Toivotaan, että olisi kuitenkin vain vähän hitaampi, mutta sitäkin sitkeämpi alkio matkassa. :hug: Muillekin piinailijoille oikein paljon tsemppiä :hug: ja pahoittelut heille, joilla siirto jäi tekemättä. :'(

Omaa napaa: Meillä suunniteltu viikon 13 siirto ei pysy oikein aikataulussa, koska edelleen odotellaan kierron alkua... Nyt mennään kp 31/27 eikä minkäänlaisia menkkatuntemuksia ole. Aivan kuin kroppa olisi unessa. :/ Jos nyt kierto käynnistyisi viimeistään maanantaina, saisin ajoitettua ultran ennen pääsiäistä, mutta jos alkaa vasta loppuviikosta, tulee pääsiäinen pahasti sotkemaan aikataulua ja koko hoito siirtyy ehkä seuraavaan kiertoon... :/
 
Mimosah - kiitti peukutuksesta ja tsemppiä punktioon! Sullahan on hyvä määrä folleja kasvamassa.

Hoplop - sitä mäkin toivon että olis vaan rauhallisesti alottanu kasvamisen tää meidän pompula. Luulen että tunsin kiinnittymisen ja se oli silloin kun luulen, niin se olis ollu vasta pp7. Mutta pitelen sulle peukkuja piinapäiviin!

Katjuzka ja risupesä - kiitos, toivon että ootte oikeessa.

AaVee - Sun oireet kuulostaa tosi lupaavilta! Joo, mäkin laskin että kyllä mulla on se hcg tuplaantunu joka toinen päivä, ja tosiaan oon ite vähän sitä mieltä että jos se kiinnittyminen ois tapahtunu pari päivää myöhässä, niin noi arvotkin ois sen takia matalat. Löysin sellaisen englanninkielisen sivun jossa pystyi laskemaan tarkat arvot tosta noususta ja sen laskurin mukaan mun nousu olis riittävä. Mutta mistäs näitä tietää. Toivossa eletään.

Hopping - Kiitos. Toivottavasti sulla kroppa heräilee ja pääset suunnittelemaan kunnolla seuraavaa siirtoa.
 
Pirpana ja nainen 83 :hug:
Hopping Pidän peukkuja, että menkat alkaisi maanantaina (viimeistään) ja että pääsisitte hoitoon suunnitellusti.
AaVee Lupaavia ovat nuo sinun oireesi :) Toivotaan, että testipäivänä napsahtaa kaksi viivaa testiin :)

ON: Ei minkäänlaisia oireita, ei sitten mitään vähäisintäkään :(
Tänään lorahti oikein kunnolla jotain pöksyihin ja sydän kurkussa menin wc:hen, mutta tällä kertaa pääsin säikähdyksellä.. ei ollut onneksi menkat, vaan jotain muuta (varmaan progesteron mössöä tai valkkaria), mutta sitä tuli kyllä melkoinen hulaus. Sanoinkin miehelle ennen tarkistamista, että tämäpä taisi olla tässä.. mutta vielä ainakin saatiin armon aikaa.. Olisi jo viikko eteenpäin.. tää on kyllä melkoista piinaa sanan varsinaisessa merkitykseeä :/
 
Pirpana paljon voimia ja lämpimiä ajatuksia sinulle! Tuntuu, että olet saanut kärsiä jo ihan riittävästi... Toivon kovasti, että elämä alkaa taas hymyillä pian! :hug:

Hugsy, Hoplop, Nipsu74, AaVee ja muut piinailijat: pidän sekä etu- että takatassut ristissä, että teitä onnistaisi! :)

Mimosah76, minullakin on ensimmäinen IVF edessä ja vielä samalla klinikalla - tosin punktiopäivä tulee kyllä olemaan ainakin viikkoa myöhemmin. Tsemppiä kovasti! Oletko voinut hyvin piikityksistä huolimatta?

Hopping minäkin jännäsin viime viikolla melkein kaksinkerroin, miten käy hoidon, kun pääsiäinen tulee ja klinikka sulkeutuu... 24h/7 lapsettomuusklinikka olisi kyllä hyvä businessidea!!
 
pp9 ja on kyllä sellainen olo että menkat varmasti tulee tässä alkuviikosta :(
Selkää särkee, mikä on kyllä yleensä ollut varma menkkamerkki..

Oletteko te mittailleet lämpöjä? Minä sorruin siihen, :ashamed: vaikkakin tiedän sen olevan turhaa.. No, joka tapauksessa, yhtänä kahtena iltana lämmöt oli 37,3- 37,4 ja nyt sitten "enää" 36,7 - 36,8 (normaalilämpö 36,5)

Tekee mieli tilata netistä raskaustesti ja testata.. mutta järki käskee odottamaan...
 
~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************21.3.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Stigu123..............2.IVF.......................ly..............22.3..........
Mimosah76..........1. IVF.....................ly...............23.3......FER
Lumipuu................2.ICSI..................ly................24.3.....AVATre
Toivorikas-72........3.ICSI:n 2.PAS..............................vko 12..NKL
Hopping...............2.ICSI:n 1.PAS......lä...................vko 13.AVATre
wabisabi...............1.IVF....................ly..............vko 13.......FER
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS..................................maalis..VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu.....
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS................................maaliskuu.....
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS.................................maaliskuu....
Inia.......................2.IVF:n 3.PAS................................maalis-huhti
Firefox.................3. IVF....................pi.............vko 15.........OYS
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS...................................huhtikuu
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu........................huhti..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS...................................huhti..NKL
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS...............................15-16....NKL
Marjaane..............2.IVF:n 2.PAS......lä........................vko 16.
Joppu................................3.PAS.................................huhtikuu
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............huhtikuu......NKL
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä......................huhti..FEL
Heidh ..................2. ICSI...................pi...................................
risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä................................TAYS
tytti-82....................................................................................
Paiju ......................................................................................
Nemi77...................................................................................
Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............vko 21.......TAYS
beelia...................1. IVF....................................toukokuu......
Klivia.....................2.IVF....................................vko 19.......b]TAYS[/b]
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu...TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Mansikkainen79...1.IVF:n 1.PAS....................................touko..FEL
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................toukokuu
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS...................................touko..OYS
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
leiska ....................................................................................FEL
Isis........................................................................................
Faith83.................................................................................
Katjuzka...............3. ICSI......................................................AVATre

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Hugsy.................NKL................:heart:...............23.....10.3. (+ testattu)
AaVee...............OYS..................:heart:...............11...........
Minska....................................:heart::heart:.............11..........
Nipsu74............OYS..................:heart:...............9............
UnelmaSirpaLeena.OYS.........:heart::heart:.............9......
Inia...........................................:heart:...............5..........
Ovis..........................................:heart:...............4........31.3.
pa-mi.....................................:heart::heart:..............3..........
Hoplop...........AVATre.............:heart::heart:...............2..........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Shenda...............8.2.................................2.IVF...................:heart:
Kirma................11.2.............866/14.......3.IVF................:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12.......1.ICSI.................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............vt/11.........1. ICSI................:heart:
Maricce..............24.2.............86/14.........3. IVF..............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3.......................................................:heart::heart:
 
Nipsu Mä oon kans sortunu (vanhasta tottumuksesta) mittaileen lämpöjä joka päivä... :ashamed: Mulla on normi lämpö 35,8 ja nyt lämmöt ollu kokoajan 36,5-37,0. Eli koholla ovat kovasti. Mut luulen, et lugeista johtuu tuo lämmön nousu täysin.
 
Minä kirjoittelin aiemmin tapauksestamme ja tulin kertomaan, että viime viikolla meillä oli ensimmäinen ultra ja yllätykseksemme sekä suureksi onneksemme kaksi sydäntä sykki masussa :heart: :heart: Uskomatonta, mutta on se vain uskottava. HCG ei ollut pp13 sen enempää kuin aiemmassakaan raskaudessa eli se oli 216. Pelko ei toki ole ohi vieläkään; kaksi keskenmenoa on viime kesänä ollut ja yli kaksi vuotta sitten pienen poikavauvan menetys rv20 kohtutulehduksen siivittämänä. Pelko on pyllyssä koko ajan. Nyt kuitenkin kaikki toistaiseksi ainakin hyvin :)

Pahoitteluni kaikille epäonnistuneille ja onnea onnistumisista. Pitkä tie on meilläkin ollut, lähes 10 vuotta näissä ympyröissä. Elämää hallinnut täysin. Toivon kaikille jaksamista ja taisteluja. Me emme periksi antaneet, sillä jos olisimme niin tehneet, olisi joku, joka odottaa meille syntyväksi jäänyt tulematta. Taistelutahtoa kaikille! Pitkä tie tietenkin vielä edessä, mutta näillä nyt mennään, mitä annetaan. Tulevaahan ei voi ennustaa.

Aurinkoista kevättä kaikesta huolimatta!
 
Hei!
Hugsy: Hyvinhän HCG on noussut, toivotaan että nousu jatkuu ja kaikki menee hyvin.
Pirpana: Voimia ja jaksamista!
Vadelmaunelma: Tiedän tuon tunteen, fb:ssä kuvia kaksista viivoista, masuista ja suloisista vastasyntyneistä, kyllä itsellänikin aina pisto rinnassa tuntuu. Vaikka eihän se multa pois ole, mutta niin kyllä toisinaan kirpaisee.
Nonnii: Oih, tuplasti onnea! Sulla on takana raskas taival, toivotaan että kaikki menee hyvin. Ihanaa saada lukea tällaisiakin asioita, antaa aina toivoa.
Toivorikas: Kiitos päivittäisistä päivityksistä!
Tsemppiä piinailijoille!
On: Tänään 2.ivf:n suunnittelu, joka kaavailtu vkolle 19. Yritin irrottautua palstailuista ym. mutta täältä sitä aina itsensä löytää.
Aurinkoista maanantaipäivää kaikille!
 
hei siskot, epäonnistuneen IVF:n ja PAS:ien jälkeen tutkitutin kilpirauhaset.

TSH 4.4., ja kolesterolikin vähän koholla. Olen lukenut, että tämä saattaa tarkoittaa piilevää lievää kilpparin vajaatoimintaa. GYnekologini mukaan tämä 4.4. on ihan hyvä, sillä tämä "raskautta yrittävän TSH pitäisi olla lähellä 1" koskee vain niitä, joilla on jo lääkitys käytössä, eikä liity minuun,( eipä lääkäritkään tiedä kaikkea). Viitearvot ovat 0.4.-4.6. Aion mennä nyt endokrinologille ja vaatia lääkitystä. Onko kukaan teistä tutkinut kilppariarvojaan?

 
Noniin huomenta kaikille, olemme palanneet lomalta ja nyt ehdin paremmin kommentoimaankin.... Plasebolle mahtionnittelut tuplaplussasta!!! Neganneille haleja ja tsemppiä. Pirpanalle hirmuisesti voimia kestämään raskas pettymys ja petos. Tuollainen mies ei sinua ansaitsekaan. Nää hoidot kyllä rassaavat varmaan jokaista parisuhdetta mutta vahva parisuhde kyllä kestää senkin. Piinailijoille plussasäteitä, ainakin AaVee:n oireet kuulostavat juuri siltä itseltään, meinaatko tosiaan olla testaamatta perjantaihin asti? Mä en ikinä pystyis....

Niin siis omaa napaa: yritin ladata tuota kuvaa ovistestistä joka siis tänään oli positiivinen!! Ja en siis osaa :ashamed: Muoks: osasinpa B)

[]

Juuri ajoissa ja naikkari can kiss my arse! Eli siis siirtoon päästään jos vain huurikset selviävät, varmaan torstaina tai perjantaina. Ja niin ne yritti väittää ettei ovis tuu ajoissa kun viimeksi oli kp 16.... nyt olikin kp 13 hahaa. Limis myös ok, sitäkin piti kysyä kun lekuri ei suvainnut puhua taas mitään ultran aikana, kysyin sitten kun menin pukemaan että oliko limakalvo hyvä. Ei sanonut mitään follikkelin koosta tai mistään. Tyypillistä.
 
Ou nou... Nyt alkaa testauspäivä lähenemään ja siitäpä syystä tilasin Mammaksilta pari testiä. Tai no kolme. Yhden CB digitaalisen ja sit mammaksin 2 herkkää testiä. Ongelma tässä nyt on vaan se, et mä en uskalla tehä niitä testejä loppu viikosta... :LOL:

Joten Toivorikas kyllä mä meinaan odottaa perjantaihin asti. Alunperin ajattelin, et testaan vasta pp17 ku luulin pääseväni töihin jo tällä viikolla. En nimittäin olis pystynyt menemään töihin jos nega tulee. Mutta nyt ku oon kotona niin se on ihan sama testaako pp16 vai pp17 ku saa olla kotona ja tanssia onnesta tai sit itkeä sohvan nurkassa. =)

Toivorikas laittaisitko ton sun linkin uudelleen ku toi ei toimi... :(
 
AaVee - Millos sulla on virallinen testipäivä? Meillä oli pp 12 verikoe ja siis Naikkarilla ollaan hoidossa. Sulla on kyllä niin lupaavat oireet, että oon melko varma että plussa pärähtää! Mähän testasin jo haamujen haamun herkällä testillä pp 10, siitä se sit vahvistu pikkuhiljaa joka päivä. Kyllä sulla on teräshermot, jos jaksat oottaa pp 16 asti! :)
 

Yhteistyössä