Kympin hoidot

Nipsu Mun tissit on aivan tajuttoman kipeet ja tosi tosi turpeet. Mahaa välillä nippailee. Varsinki jos on tehny jotain. Selässä on tuntunu parina päivänä polttavat vihlasut. Mut selkä ei oo mitenkään yhtä jaksoisesti kipeä. Mä en oikein osaa sanoa mitkä vois olla sellasia mahdollisia raskausoireita ja mitkä sit lugeista johtuvia oireita.. Onko sulla miten sen valkkarin suhteen? Mulla ei oo mitenkään erikoisesti valkkaria. Tai en ainakaan tunnista sitä tuon lugemössön joukosta! :LOL: Niin ja sit pissataa aika paljo. Öisin nukun tosi katkonaisesti ja viime yönäki join yli litran vettä ku kokoajan janottaa. Eilen oltiin kattomassa näytelmää ja olin kuolla janoon vaikka vain reilun tunnin olin juomatta (normaalisti ei mikään ongelma) join sit puoli litraa melkein yhdellä hörpyllä.. Et jano on.

AaVee Sullahan kropassa tapahtuu. =) Mulla ei oo mitään normaaleista menkkaoireista poikkeavaa ja odottelenkin menkkojen alkavan vkloppuna tai alkuviikosta.. No, osasin jo tätä odottaakkin sen siirron jälkeen... Mitempä ne alkiot toimenpidehuoneen lattialta tai tällä hetkellä luultavimmin viemäristä mitään oireita voisivatkaan aiheuttaa! :LOL: :LOL:

Kiitos peukutuksista! Ootte ihania. Pidetään nyt toivoa yllä huomiseen jokatapauksessa!
onni ja toivo tuollainen kokemus antaa kyllä toivoa :)

aamulla se alkio oli tosiaan kaksisoluinen ja biologi sanoi että toinen solu näyttää kummalliselta, eikä osannut vielä sanoa mikä siitä tulee, jos nyt ylipäätään pysyy hengissä. mutta ei juuri antanut toivoa. sama biologi on aiemmatkin alkiot meillä katsonu...ja ne ollu molemmilla kerroilla myöskin vain 2-soluisia, mutta silloin kuitenkin hyviä soluja.

ja tosiaan vain se yksi ainut alkio monesta on molemmilla kerroilla selvinny hengissä. nyt oli lähtiessäkin vain kaksi, joista toinen ei hedelmöittynyt alkuunsakaan normaalisti.

mietin kyllä itsekin että kohdussa sillä olisi paremmat oltavat..mutta ehkä ihan hyvä seuratakin mitä siitä tulee, josko sieltä jotain selviäis miksi näin käy...

meillä on siis 2 vuotias poika ennestään, joka sai alkunsa lopulta toisesta clomit+ terot kierrosta. että siksikin t'ätä nyt ihmetellään miksei alkiot selviä tai jakaannu kunnolla..

AaVee En oikein osaa sanoa, että onko valkkaria tullu yhtään sen enempää. Enimmäksseen kai se on sitä progesteronimössöä, mitä tulee.. mutta pikkuhousunsuojia joudun kuitenkin pitämään koko ajan :p

Äsken kun hain ruokatunnille evästä kaupasta, niin voin vaikka vannoa, että haistoin mansikkarahkan tuoksun kannen läpi, kun purkki oli lähellä kasvoja... Tai sitten vaan kuvittelin sen :LOL:
Enkä siis yrittänyt nuuhkia sen kannen läpi, vaan oven lukkoa avatessa piti kasata kaikki ostokset toiseen käteen ja siinä sitten se purkki tuli pinossa lähimmäksi kasvoja... :saint:

AaVee ja Nipsu teillähän lupaavalta kuulostaa nuo oireet! Toivotaan että ovat sitä itseään!

Mimosah ampulleista on tosiaan aina ylimääräistä, mulla 600:n ampulleista n.100 ja varmaan 900:ssa aina lähemmäs 200. Kynä näyttää kyllä aina oikein, siitä tulee ampullin pohjatkin, mutta ei enempää (siis ilmaa) eli mittari pysähtyy aina siihen minkä verran jää vajaaksi. Sähläyksistä puheenollen, tulin itse käyttäneeksi helmikuun alusta yli jääneet Puregonit ampullin pohjalta, kun en ollut huomannut, että avattuna ampulli säilyy vain 28 päivää eikä sitä kolmea kuukautta... glup :whistle: .. oli kaksi viikkoa vanhentunutta. No on onneksi munikset kasvaneet sillä vanhentuneellakin aineella...

katjuzka älä tosiaan luovuta kesken! Huomiseen on pitkä aika, myös hyvässä mielessä, kyllä se pikkuinen siellä voi ihan yhtä hyvin vahvistuakin.

katjuzka, toivotaan että pieni nyt sinnittelee! Meillä oli viime siirrossa niin, että aamusta ei siirtoon päästy, kun ei ollu varmaa onko mitään siirrettävää, eli jatkaako alkiot jakautumista. Yhdestä biologi sanoi, ettei ole varma ovatko ne soluja! Mutta iltapäivästä tämä oli jatkanut normaalisti jakautumista. Jospa se kummallisuus oisi tuota, että yrittää jakautua? Toivotaan niin...

AaVeellä on kyllä ihan selviä oireita ;)

Katjuzkan piinaa jännitän silmämunat kovana :hug: Toisaalta kai olisi alkiolle parhaat olosuhteet olla kohdussa, mutta toisaalta jos sitä sokkona heitetään siirto toisensä jälkeen 2-soluiset vaan sisään ja jäädään jännittämään, niin ei se pidemmän päälle auta. Toivottavasti lääkäri/biologi tietäisi mitä tehdä toisin. Tai sitten tärppi tulisi hitaalla alkiolla. Jos pääset huomenna siirtoon, niin nähdään siellä sitten :wave: Mä nikkailen silmää kaikille muille asiakkaille ;) :LOL:

).( Huomenna sitten olisi siirto. Paitsi edelleen pelkään, että tulee soitto, ettei tarvi tulla lainkaan.. Huomenna aamulla pitäisi tulla soitto siitä, että mitä siellä meitä odottaa. Yksi alkio pitäisi vaan olla, mutta onko yhden sulattaminen riittänyt? Meillä on jäljellä kaksi alkiota, jotka on eri hoidoista peräisin. Ja hassusti vielä toinen on 2- ja toinen 3-päiväinen. Tulee pitkä päivä huomenna, kun joudun ajelemaan ylimääräistä, kun on vähän hankaluuksia saada siirto omaan aikatauluuni. Naisen täytyy tehdä mitä naisen täytyy tehdä :attn:

Muoks. ai niin, mulla on ihan selviä oireita, vaikka siirto on vasta edessä :whistle: Luget kaiketi tekee tepposiaan ja vilkas mielikuvitus myös... tästä voitte sitten muistutella, kun viikon-kahden päästä raportoin innoissani oireistani :p

Miehen sydänleikkaus on tänään ja toistaiseksi kaikki mennyt hyvin. Lapsettomuusasioita ei tule nyt ajateltua niin paljoa kun on miehen elämä kyseessä -- ilman miestä kun ei yritettäisi niitä lapsiakaan... Taidan siirtyä taustailemaan vähäksi aikaa. Paljon plussapuhureita ja menestystä tähän ketjuun, te kaikki todella ansaitsisitte oman nyyttinne!

Pikaisesti ilnoitan, kaksi lähes top:ia siirrettin ja 6-5 alkiota joita vielä seurataa pakastusta varten, eli hyvässä lykyssä ei sinne saada mitään. Tämä toistaiseksi viimeinen hoito, joten rukoilen ja toivon että toinen tai molemmat tarraisvat kiinni. Nyt ei kerkeä enempää jutteleen...en edes kerinnyt lukemaan pinoa vaan joutuu myöhemmin syventymään...

Pa-mi ja pallerot

~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************18.3.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Katjuzka...............3. ICSI..................................15.3....19.3..AVATre
Hoplop..................2.ICSI:n 2.PAS................................19.3..AVATre
Stigu123..............2.IVF.......................ly..............22.3..........
Mimosah76..........1. IVF.....................ly.............vko 12.........FER
Toivorikas-72........3.ICSI:n 2.PAS..............................vko 12..NKL
Hopping...............2.ICSI:n 1.PAS......lä...................vko 13.AVATre
Lumipuu................2.ICSI..................ly..............vko 13.....AVATre
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS..................................maalis..VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu.....
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS................................maaliskuu.....
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS.................................maaliskuu....
Inia.......................2.IVF:n 3.PAS................................maalis-huhti
Firefox.................3. IVF....................pi.............vko 15.........OYS
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS...................................huhtikuu
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu........................huhti..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS...................................huhti..NKL
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS...............................15-16....NKL
Marjaane..............2.IVF:n 2.PAS......lä........................vko 16.
Joppu................................3.PAS.................................huhtikuu
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............huhtikuu......NKL
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä......................huhti..FEL
Heidh ..................2. ICSI...................pi...................................
risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä................................TAYS
tytti-82....................................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju ......................................................................................
Nemi77...................................................................................
Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............vko 21.......TAYS
beelia...................1. IVF....................................toukokuu......
Klivia.....................2.IVF.....................................toukokuu...TAYS
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu...TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Mansikkainen79...1.IVF:n 1.PAS....................................touko..FEL
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................toukokuu
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS...................................touko..OYS
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
leiska ....................................................................................FEL
Isis........................................................................................
Faith83.................................................................................

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Hugsy.................NKL................:heart:...............20.....10.3. (+ testattu)
AaVee...............OYS..................:heart:...............8...........
Nipsu74............OYS..................:heart:...............6............
UnelmaSirpaLeena.OYS.........:heart::heart:.............6......
Inia...........................................:heart:...............2..........
Ovis..........................................:heart:...............1........31.3.
pa-mi.....................................:heart::heart:..............0..........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Shenda...............8.2.................................2.IVF...................:heart:
Kirma................11.2.............866/14.......3.IVF................:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12.......1.ICSI.................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............vt/11.........1. ICSI................:heart:
Maricce..............24.2.............86/14.........3. IVF..............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3.......................................................:heart::heart:

Pahoittelut epäonnisille, ja etenkin Jannikalle :hug: toivottavasti vielä riittää puhtia ja taistelutahtoa jatkossa!
Kovasti samaa sinnikkyyttä katjuzkan pikkuiselle!

).( Lääkärissä nyt käyty ja 10 päivän Primolut-kuurille niinkun arvelinkin. Sitten taas odotellaan josko saatas verta näkyyn. Iso kystahan (3x5cm) siellä oli, tällä kertaa oikeella, onneks ei kuitenkaan endometriooma vaan sellanen minkä pitäs ittekseen sulaa. Varsinainen endometriooma ei ollu kasvanu mihkään \0/ joten helpottunu olo on kaikenkaikkiaan kun taas kerran olin yrittäny varautua johonkin paljon pahempaan, ja nyt kuitenkin joku selitys tähän löyty. Vai onkohan siihenkin jo niin tottunu että ainahan siellä jotain ylimäärästäkin rojua näkyy..

Siellä oli nyt taas se ulkomaalaistaustainen lääkäri joka ei oo se mieluisin, tuntuu että se vaan hätäsesti koittaa päästä eroon musta, eikä oikein jaksa kovin kärsivällisesti selvittää ja vastailla kysymyksiin. Välillä en ymmärtäny täysin mitä vastas eikä sekään mitä kysyin/tarkotin, ja kun yritin kysyä uudelleen niin että tajuis, niin melkein hermostu ja korotti jo ääntään..! :(
Kyselin zumenonin sopivuudesta migreenin kanssa, kun mulle ei siks oo enää voitu antaa synteettistä estrogeenia e-pillereinäkään, niin meinas jo että täytys tehdä pas sittenkin luomukiertoon!! Piti oikein taistella että sain kuitenkin lääkkeellisen, ei oikein nappaa alkaa kyttään ovistikkuja ja jännittään osuuko ovis kuitenkaan oikeeseen aikaan, vai tuleeko sitä ollenkaan, nyt kun ei voi oikein kiertoihinkaan enää luottaa...lisäks mulla limakalvokin voi jäädä heikonlaiseks ilman vahvistusta. Se varotteli vaan että entäs jos joudut sitten käyttään lääkitystä kolme kuukautta ja mitä jos migreeni pahenee...ois vaan tehny mieli sanoo että no kuule TUSKINPA täytyy käyttää kauempaa kun se hikinen kuukausi..jos sitäkään! |O Lopulta se sit vaan kysy suoraan että -noniin, tehdäänkö lääkkeellinen vai ilman, kun en antanu periks.
Kortisoninkin otin jälleen kerran puheeks mutta edelleen vaan sano että jollei oo vasta-aineita (kuten mulla ei joskus pari vuotta sitten otetun yhden testin mukaan ollu, oli "vaan" viitteiden ylärajalla..) niin ei sitä pelkästään endometrioosin takia anneta! Lupas kuitenkin kysyä vielä muiltakin lääkäreiltä mielipidettä, mutta tuskinpa heruu nytkään. No, otan sen sitten käyttöön omin päin..
Aspiriinista sano että voi käyttää vaikkei siitäkään varmaan oo hyötyä kun ei oo ollu keskenmenojakaan (ikäänkun ois melkein parempi että niitä ois ollu..). No juu, eipä oo ollu kun ei oo 13 vuoden aikana enää ainutkaan raskaus alkanukaan.. samaan syssyyn vielä voivotteli että kun endon kanssa vaan yleensä on huonommat mahdollisuudet kun muuten, ..voi että, onko noin...!! :headwall:
Alkion kuorenavauksesta sano ettei tee julkisella ollenkaan (ihan niinkun epäilinkin) ja nykysin ei enää juuri ollenkaan yksityiselläkään..? :eek: Kun ei kuulema oo kuitenkaan niin hyödyllistä (taaskin yks mitä tehdään ihan "turhaan"! ) eikä varsinkaan mun tapauksessa kun on "vaan" endo.

Kyselin sitten vielä niistä alkioiden pisteistä, ja siihenkin se meinas hermostua kun en heti saanu selvää minkä pisteisiä pakastetaan, ja miks yks oli laitettu jatkoviljelyyn eikä heti pakastettu. Tän mukaan korkein pistemäärä on 3 vaikka toinen lääkäri sano että 3,5. Kumpi noista sitten se huippu lieneekään. Pakasteessa siis 3 ja 2,5 -pisteiset. 2 ja 1,5 -pisteiset oli ollu ne jatkoviljellyt. Kuulema toi alle kahden on jo niin heikko ettei arvella selviävän pakastuksesta eikä edes muutenkaan siirrä sellasia. Mitä luokkaa sitten mahtaa vastatakaan jossain muissa laatutaulukoissa? Oon lukenu kuitenkin että yksityisellä ois siirretty jopa 4-luokkasiakin..

No, jokatapauksessa on aina keventyny olo kun on päässy puimaan mielessä pyörineitä kysymyksiä asiantuntijan kanssa =)

Tänään on ilmaantunut uusi oire: aivan kuin sukkapuikolla tökittäis tuonne alapäähän (olisko kohdunkaulan paikkeilla) ja toinen on viiltävä kipu kohdun/ munasarjojen kohdalla..
Onko muilla ollut sellaista? Sit kun noita ei tunnu, on menkkaolo...
Plaah, tätä oireiden kyttäämistä... Luulin jo, että kun olen yhden raskaudenalun -06 kokenut, osaisin olla kyttäämättä, mutta pyh ja pah, tää on pahempaa kuin aikoinaan :ashamed: :LOL:
Toki olen oireet aikaisemmasta raskaudesta jo autuaallisesti unohtanut :saint:

risupesä Pakko sanoa että sull on aika kakka lääkäri.Olisko sun mitään mahdollista päästä yksityiselle???Mullakin joku vasta-aine aavistuksen viitearvojen yläpuolella ja sain kortisoonia ja olen 100 varma että se auttoi vaikkei sitä nyt ihan voi todistaa.

Paljon halauksia niille joilla ei onnistunut :hug:
Älkää menettäkö toivoanne :heart:

Hoplop voi kun mä olisin huomenna siellä nikkaamas sulle silmää... ;)
Nipsulla ja Aaveellä lupaavia tuntemuksia =)
voi Inia kunpa meilleki aamulla kerrottais että siirto voidaan tehdä ja pikku pallero on piristynyt :|
Toivottavasti Ragdoll miehes leikkaus meni hyvin ja toipuminen lähtee hyvin sujumaan :heart:
USL mulla oli ekassa raskaudessa just sellanen olo että menkat tulos ja siis ei mitään poikkeavia tuntemuksia ennen testiä..
Stigullakin pian punktio tulossa, toivotaan oikein hyvää tulosta!!!
Risupesä hyvä jos edes tuntui jollain tapaa keskustelu lääkärin kans auttoi mielen päällä pyörineisiin asioihin. Joskus tuntuu että paljoa ei voi vaatia... Me oltiin hiljattain neuvolalääkärin vo:lla hakemas lähetettä ivf-jonoon..ja se nainen ei edes tienny mikä on ivf tai mikä on icsi...kiva sille sit oli selittää a:sta alkaen näitä..

Nyt taitaa unet jäädä vähiin, kun odottelen vain sitä aamuista puhelinsoittoa! Apua. No paree ettei toivo liikoja kun ei toivoa juurikaan annettu. tuo mies on kyllä lahjakas, sitä ei hetkauta suuntaan eikä toiseen jännitykset, vaan uni tulee samalla sekunnilla kun sänkyyn oikaisee.
Pa-mille onnittelut hienoista kyytiläisistä :flower:

Nipsu Mulla on ollu ihan samoja oireita pari päivää sitte. Tänään on nyt iltaa vasten oksennus nousemassa kokoajan kurkkuun. Kerran tuli jo suuhun asti. Ei kuitenkaan okseta. Vähän on ehkää sellanen olo, et päässä heittää tai jotain...

Risupesä, Zumenonit ei mulle migreenin takia sovi ja siksi on lääkkeellisessä passisa käytetty Estradot-laastareita. Niissä kun estrogeenin määrä pysyy koko ajan tasaisena, klinikan lääkäri sanoi etteivät he enää käytä kuin poikkeustapauksissa muuta. Limakalvo on kasvanut hyvin eikä migreeni ole pahentunut.

katjuzka No se on kyllä kaiken huíppu jo ettei neuvolassa tiedetä näistä hoidoista mitään..!? :eek: Mahtoko olla joku harjottelija kyseessä..

shenda Kolmas hoito pitäis vielä kestää julkisella.. aattelin että otetaan nyt ensin nää halvemmat hoidot, ja sitten yksityiselle jos on pakko. Mutta sillä kortisonin avun toivolla seuraavaa siirtoo kohti =) vaikka liian korkeelle ei silti uskalla toiveita päästää...

lumeton Täytyykin ehdottaa jatkossa sit niitä,.. nyt oon ehtiny jo ostaa zumenon-paketin, niin kai se on ensin kokeiltava sopiiko ne.. ja sitten suostutaanko niitä vaihtaan muihin.

Tuollahan polilla kun joskus kysyin lugen suun kautta ottamisesta niin sama lääkäri mikä oli tänään tyrmäs senkin täysin, että 'ei ikinä näissä hoidoissa oteta mitään progesteroneja suun kautta' vaikka kuitenkin täällä luetun perusteella jotkut niinkin käyttää.. liekö siellä sitten aina tietyt lääkkeet mitä ne määrää ja ohjeistukset miten käytetään, ja siitä ei sit ikinä poiketa!

Risupesä kyllä lekuri oli ihan iällä oleva nainen, joka ollut vuosia ellei vuosikymmeniä äitiysneuvolassa töissä. sitä mä vähän ihmettelinkin.

No niin rakkaat naiset, tämä meidän hoito oli sit tässä :'( :'( Kaksisoluinen oli enää yksisoluinen tänä aamuna...eli ei siirtoa.
Nyt kovasti pohditaan mikä on jatko, klinikalla eivät juuri osaa asiaa valaista. Muuta kuin, että kun toistuvasti näin käy, ongelma on joko siittiö- tai munasoluperäinen. Niin, ja senhän jo tiesin minäkin :( Maanantaille soittoaika lääkärille. Ehkä vielä kokeillaan eri lääkityksellä, en nyt ihan vielä haluaisi luovuttaa kuitenkaan.
Tuo meidän 2v taitaa olla varsinainen ihmeiden ihme...

Toista lasta yritettäessä suru on vain entistäkin suurempi, jos sitä sisarusta ei koskaan tulekaan...

~~~~~~~~~~~~~~~KYMPIN HOIDOT~~~~~~~~~~~~~~~

*********************19.3.2010.**********************

Nimimerkki..................Hoito.............Tapa........Pu.......Sii....hoitop.

Hoplop..................2.ICSI:n 2.PAS................................19.3..AVATre
Stigu123..............2.IVF.......................ly..............22.3..........
Lumipuu................2.ICSI..................ly................24.3.....AVATre
Mimosah76..........1. IVF.....................ly..............vko 12........FER
Toivorikas-72........3.ICSI:n 2.PAS..............................vko 12..NKL
Hopping...............2.ICSI:n 1.PAS......lä...................vko 13.AVATre
wabisabi...............1.IVF....................ly..............vko 13.......FER
Myyrä2.................1. IVF:n 1.PAS..................................maalis..VL
onni ja toivo.........1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu.....
Doris-79...............1. IVF:n 1. PAS................................maaliskuu
Heni.....................2.ICSI:n 1.PAS................................maaliskuu.....
Helmiina78...........2.IVF:n 1.PAS.................................maaliskuu....
Inia.......................2.IVF:n 3.PAS................................maalis-huhti
Firefox.................3. IVF....................pi.............vko 15.........OYS
Nainen83............ 1. IVF:n 1.PAS...................................huhtikuu
Hanuu..................1.IVF:n 1.PAS.........lu........................huhti..NKL
Linnia...................1.IVF:n 1.PAS...................................huhti..NKL
Sanasa................1.ICSI:n 1.PAS...............................15-16....NKL
Marjaane..............2.IVF:n 2.PAS......lä........................vko 16.
Joppu................................3.PAS.................................huhtikuu
Munkkiniemi.........1. IVF....................pi..............huhtikuu......NKL
Sannis.................1. IVF:n 2. PAS........lä......................huhti..FEL
Heidh ..................2. ICSI...................pi...................................
risupesä..............2.IVF:n 1.PAS........lä................................TAYS
tytti-82....................................................................................
Pirpana74............2. IVF.......................................................VL
Paiju ......................................................................................
Nemi77...................................................................................
Raitapaitainen.....3.IVF.......................ly............vko 21.......TAYS
beelia...................1. IVF....................................toukokuu......
Klivia.....................2.IVF.....................................toukokuu...TAYS
Nonna78...............2.IVF.....................................toukokuu...TYKS
SaaraX..................2.IVF:n 4.PAS...................................toukokuu
Mansikkainen79...1.IVF:n 1.PAS....................................touko..FEL
Meg......................1.IVF:n 1.PAS....................................toukokuu
Tähtisilmä79.........1.IVF:n 3.PAS...................................touko..OYS
Ragdoll73............1.IVF.....................pi...............vko 24.........TAYS
Mandalay...............................................................................
berits.....................................................................................
Vadelmaunelma..1.ICSI:n 2.PAS.......................................AVATRe
Cris......................4. ICSI ..................pi.................................
kolmisin.....................PAS..................lu.................................
leiska ....................................................................................FEL
Isis........................................................................................
Faith83.................................................................................
Katjuzka...............3. ICSI......................................................b]AVATre[/b]

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: Piinailijat :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

Nimimerkki......hoitop........alk.määrä.............PP.........testipv

Hugsy.................NKL................:heart:...............21.....10.3. (+ testattu)
AaVee...............OYS..................:heart:...............9...........
Minska....................................:heart::heart:.............9..........
Nipsu74............OYS..................:heart:...............7............
UnelmaSirpaLeena.OYS.........:heart::heart:.............7......
Inia...........................................:heart:...............3..........
Ovis..........................................:heart:...............2........31.3.
pa-mi.....................................:heart::heart:..............1..........

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: Plussanneet :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Nimimerkki........testipäivä.......HCG/pp..........hoito.......alkiot

Alina79...............3.2.............513/15.......2.ICSI................ :heart:
Duffy..................4.2...............vt/10........2.ICSI..................:heart:
Shenda...............8.2.................................2.IVF...................:heart:
Kirma................11.2.............866/14.......3.IVF................:heart::heart:
Annabell-77......16.2.............195/12.......1.ICSI.................:heart:
RouvaPapunen..23.2..............vt/11.........1. ICSI................:heart:
Maricce..............24.2.............86/14.........3. IVF..............:heart::heart:
e74....................3.3..............494/14.........1.IVF.................:heart:
Plasebo............11.3.......................................................:heart::heart:

Hei, liittyisin mielellani joukkoonne! Olen hoidossa yksityisella (Fertinova) ja edessa ihan ensimmainen IVF: lyhyt kaava, piikittely alkaa nyt illalla (puregon 300iu, mika tuntuu kylla isolta maaralta!). Punktio suunnitteilla viikolle 13. Kauhistuttaa jo valmiiksi, ja tunnen itseni yksinaiseksi, kun olen paattanyt olla kertomatta kenllekaan - joten olen todella iloinen, etta olette olemassa :)

Katjuzka :hug:
Wabisabi Tervetuloa mukaan. Tsemppiä piikittelyyn ja onnea tulevaan punktioon ja siirtoon!

Kaikki aikaisemmat oireet jatkuu ja nyt sit vielä maha sano sopimuksen irti... Ummetusta siis... Viikko vielä piinailua. Ei malta enää...

Katjuzka :hug:
Wabisabi Tsemppiä tulevaan punktioon!

AaVee Mullakin on maha ollut turvoksissa, varsinaista ummetusta ei ole ollut vielä, mutta maha on kuin potkupallo :|
Vähän on alkanut tuntumaan siltä, että nää oireet on vaan jotain muuta ja menkat on tulossa alkuviikosta. En tiedä miksi tuntuu siltä, mutta näin vain on :(
Voisin sanoa, että ajoittaisia menkkatuntemuksia lukuunottamatta ei ole oikeastaan enää mitään muita tuntemuksia. Rinnat on ihan tavallisen tuntuiset.. Lämmöt ei ole kuin vähän koholla (norm. 36.6 ja eilen illalla oli 36.9).. mutta lämpöjen mittaaminen on tietysti vähän tyhmää, kun on noi progesteronit käytössä :/

Tosiaan vielä viikko testiin, mikäli sinne saakka edes päästään :ashamed:
Onneksi huomenna on muuta ajateltavaa, kun mennään miehen siskon tytön synttäreille :heart:

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Hei

Vieläkö otatte mukaan pinoon? Minulla on menossa 2. icsin pas. Siirtopäivä oli 10.3 eli on jo 9. pp. Alkioita siirrettiin 2. Olen tänään yrittänyt lähettää jo 3 kertaa viestiä, mutta aina ovat hävinneet bittiavaruuteen. Saa nähdä miten tämän viestin kanssa käy. Lisää myöhemmin jos nyt onnistun.

Wasabi ja Minska tervetuloa joukkoon! :wave:

Katjuzka voi itku :hug: Jaksamista!

Risupesä: Voi että ruoeaa juttujesi perusteella oikein odottamaan ilolla ensi kuun aloitusta tuolla...mutta minkäs teet kun raha ei kasva puissa, vaikka lapsettomuusklinikat niin luulevatkin.

ON: Perkele, kolme kunnon munarakkulaa, KOLME! Ja jos jos oikein toivotaan niin ehkä viisi voidaan saada. Että tämä oli se "saadaan enempi satoa" -hoito. No eihän tämä sitten hyvin mennyt. Viime kerran seitsemästä kolme hedelmöittyi ja lopulta saatiin se yksi rupualkio, niin eipä ole kovin korkeat toiveet... noh punktio jokatapauksessa 24.3.

Onko kellään muulla mennyt niin että on pitänyt Orgalutran pistää kiireellä? Itse hain alakerran apteekista äkkiä piikin ja sitten takas klinikalle pistämään keskellä päivää, kun oli viime hetket käsillä. Melko dramaattista.

Mutta yksi kiva uutinen: lääkäri kysyi että haittaako jos siirretään kaksi JOS saadaan enempi kuin yksi alkio. Totesin coolisti että mikäs siinä B)

Yhteistyössä