Jei
Ross, kiva että liityit joukkoon!
Mä jo ehdin miettiä, että saanko piinata yksin loppuajan kun muilla on jokunen päivä enemmän plakkarissa.
Kaarne tosin on aika lähellä. Ne pienet jouluihmeet sitten meille, eiks jeh? :heart: Mulla on parempi fiiliskin nyt tällä kertaa kun viimeksi tuntui ihan alusta saakka, että
tämä ei ole se kerta. Nyt en tiedä tuntuuko nyt varsinaisesti siltä, että
tämä on se kerta, mutta mieli on kuitenkin positiivisempi kun alkio niin yllätti selviytymällä kaikkia odotuksia vastaan.
Oi
Terhi! Niin paljon onnea! Ja plussa vielä pas-hoidosta (niin toivon joukkoon myös noita Pas-plussia, että tietäisi näissäkin yrityksissä jotain toivoa olevan, eikä vain rahanmenoa)! :hug:
Mulla ei vielä mitään ole tuntunut (eikä pidäkään). Rinnat on lugejen tapaan sikakipeet ja ja alaselkää vähän eilen jomotteli, mutta muuten hyvä fiilis. Viime kerralla mulla oli voimakkaita supistuksia/kohdun kovettumista heti alkion siirron jälkeen, mutta tällä kertaa menin Tampereelle junalle, että saisi rennon asennon siirron jälkeen. Se tuntui tepsivän, koska tällä kertaa tuntui ihan vain jotain pientä kovettumista, ei ollekaan sellaista "pesukone-efektiä" mitä viimeksi. Harmittaa vietävästi, että unohdin ihan kysyä noista supisteluista lääkäriltä, vaikka tarkoitus kyllä oli!