lööööv
Olen ihan varma että 95% ihmisistä väistää jos huomaa olevansa tiellä ja 99% viimeistään sitten kun heille siitä sanotaan.Mulla on kaks alle kouluikäistä lasta mutta kyllä mua välillä nyppii jos on jumalaton kiire ja edessä on joku mamma poikittain kärryjensä kanssa eikä siirry vaikka hänelle siitä sanoo. Näinkin on siis käynyt. Velvoittaa siis muutkin ihmiset odottamaan kun juusojennica valitsee ketsuppipulloista sopivan.
Mun mielestä lapset saa toki olla mukana kaupassa mutta kyllä mä ainakin katson etteivät omat lapseni muiden tiellä heilu. Eivätkä lappaa ostoksia hihnalle yhtä enempää jos on jonoa. Ja mä kyllä väitän, että lapsi oppii katsomallakin. Istuu kärryssä ja katsoo kun mä laitan ostoksia niin osaa kyllä itsekin kun aika on. 2v:n ei vielä tarvii moisia osata.
Jos lasta haluaa kaupassa opastaa ja antaa lapsen valita kaikki tuotteet omaan kärryyn ja punnita hedelmät ja lapata ostokset hihnalle ja pakatakin vielä niin voi varmasti valita jonkun hiljaisen ajankohdan eikä iltapäivällä kun ihmisiä on paljon liikkeellä.