Kyllä sillä lapsellakin on oikeus olla siellä kauppakeskuksessa.

ei hyvä
Onko tuo ap alkoholin vaikutuksen alaisena? Miksi tällänen huuhaa-aloitus?
Monesti tekee aivan omituisia aloituksia. Jos näkisin livenä, soittaisin poliisin paikalle tarkastamaan tuon ihmisen kunnon, lapsi ansaitsee selvän äitin.
 
mommm
[QUOTE="kahden äiti";30842261]Minuakin ihmetyttää joidenkin kommentit täällä. Ei tulisi mieleenikään tahallaan tehdä kiusaa muille ihmisille, saati käyttää lastani välikappaleena siihen.[/QUOTE]

Enpä usko että kovin monen äidin intresseissä on tehdä kiusaa muille. Varmaan on muutakin tekemistä kuin miettiä miten voisi toisten elämää vaikeuttaa. Jos omassa elämässä ei paljon tapahdu niin ehkä sitten jää aikaa miettiä tuollaisia.
 
no niinpä
Enpä usko että kovin monen äidin intresseissä on tehdä kiusaa muille. Varmaan on muutakin tekemistä kuin miettiä miten voisi toisten elämää vaikeuttaa. Jos omassa elämässä ei paljon tapahdu niin ehkä sitten jää aikaa miettiä tuollaisia.
Kiva että näin sinisilmäisiä ihmisiä vielä on. Itse olen valitettavasti joutunut tapaamaan useita ihmisiä jotka näkevät enemmän vaivaa hankaloittaakseen muiden elämää kuin esim parantaakseen omaansa.
 
mommm
Alkuperäinen kirjoittaja no niinpä;30842340:
Kiva että näin sinisilmäisiä ihmisiä vielä on. Itse olen valitettavasti joutunut tapaamaan useita ihmisiä jotka näkevät enemmän vaivaa hankaloittaakseen muiden elämää kuin esim parantaakseen omaansa.
Jos sä olet 2 pienen lapsen kanssa kaupassa niin ei siinä paljon ehdi punoa juonia miten vois toisia kiusata. Kyllä mulla ainakin kaikki energia menee siihen että saan homman hoidettua sujuvasti kotio ja kotona taas jatkuu oma rumba. Kyllä se toisten kiusaaminen on enimmäkseen sellaisten hommaa joilla on liikaa aikaa.
 

Yhteistyössä