Henkilökohtaisesti en ole koskaan törmännyt nimeen Hari. Mutta saattaisit yllättyä, jos väestörekisterin sivuilta kurkkaisit kuinka monta Ilves nimistä poikaa on viime vuosina nimetty. Kukapa tietää vaikka tästä palstalla kauhistellusta nimestä tulisi uusi Otso =)Alkuperäinen kirjoittaja marhe:väitätkö sä että nuo oikeasti on jonkun suomalaislapsen nimiä? mä en oikeasti ymmärrä enää tota erilaisuuden havittelua ja MIKSI pappilassa tai missälie nämä nimiehdotukset sitten hyväksytäänkin, ei rankemmalla kädellä hylätä tällaisia! Okei tuo Hari Mao kuulostaa siltä että lapsella on juuret jossain idässäkin mutta Ilves...en voi muuta sanoa kuin että olen järkyttynyt ihmisten ajattelemattomuudesta!Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:No joo sen yhden palstalaisen llves Hari Mao ja Kissanminttu on edelleen kärkipää tilastoa tossa. Oikeesti niitä ihmeteltiin yks päivä täällä paikallislehden jutussa vaikka nää tietääkseni asuu ihan muualla siinä sitä lapsen henkistä pahoinpitelyä parhaimmillaan.
Itse järkytyn lähinnä niiden ihmisten ajattelemattommomuudesta jotka eivät vain ymmärrä ihmisten erilaisuutta, ja se näkyy myös nimissä.
Mutta antakaa kaikkien kukkien kukkia. Itse uskon että Ilvekset kykenevät leikkimään Miskojen ja Jussien kanssa yhtälailla mitä Veetit ja Leevitkin.
Meillä vanhemmilla on velvollisuus katkaista tämä jatkuva nimienarvostelu kierre, ennen kun taas uusi sukupolvi nimistäkiusaajia kasvaa vaipoistaan ulos.