Kyllä on täysin kummallinen nykyajan naisihanne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itse en ole kiinnittänyt moiseen huomiota, mä olen 163cm/70kg, rintava nätti nainen, ystäväni on samanmittainen mutta 20kg laihempi, ja ihan samalla tavalla on vientiä ollut, eniten se riippuu ihmisen omasta pääkopasta ei koosta. eli jos olet sitruunan niellyt hapannaama niin tuskinpa sinua kukaan lähestyykään, mutta jos olet avoin,iloinen, itsevarma nainen niin johan on jonoa miesrintamalla, oli kokosi mikä tahansa.

Totta se on. Itse laihduin BMI 22sta 18n ja koskaan en ole saanut niin paljon ihailua ja huomiota osakseni. Ei saanut olla missään baarissa jne. rauhassa. Naisilta tuli kyllä kommenttia että olen liian laiha, mutta miehiltä ei koskaan. Siis ihan silmittömästi ihailua, treffiehdotuksia jne.

Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut:
Totta se on. Itse laihduin BMI 22sta 18n ja koskaan en ole saanut niin paljon ihailua ja huomiota osakseni. Ei saanut olla missään baarissa jne. rauhassa. Naisilta tuli kyllä kommenttia että olen liian laiha, mutta miehiltä ei koskaan. Siis ihan silmittömästi ihailua, treffiehdotuksia jne.

vai muuttuiko sussa itsessä koon lisäksi jokin? olit itsevarmempi, pukeuduit muodikkaasti, uskalsit korostaa itseäsi ym.?

Alkuperäinen kirjoittaja naamasta ja asenteesta kiinni ei koosta:
itse en ole kiinnittänyt moiseen huomiota, mä olen 163cm/70kg, rintava nätti nainen, ystäväni on samanmittainen mutta 20kg laihempi, ja ihan samalla tavalla on vientiä ollut, eniten se riippuu ihmisen omasta pääkopasta ei koosta. eli jos olet sitruunan niellyt hapannaama niin tuskinpa sinua kukaan lähestyykään, mutta jos olet avoin,iloinen, itsevarma nainen niin johan on jonoa miesrintamalla, oli kokosi mikä tahansa.

näin se on! mä oon itse ap:n kuvailema pieni ja tissitön, mutta ihan yhtä lailla mun rehevämmät kaveritkin miehiä on saanut. se on omasta asenteesta kiinni, onko sinut itsensä kanssa, kuulu siihen itseen sitten pikkutissit tai muutama lisä kilo. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja koko vai habitus:
Alkuperäinen kirjoittaja saman kokenut:

vai muuttuiko sussa itsessä koon lisäksi jokin? olit itsevarmempi, pukeuduit muodikkaasti, uskalsit korostaa itseäsi ym.?

Ei itseasiassa mikään.

Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Totta on että yllättävän moni mies ihailee äärimmäistä hoikkuutta ja kiinteyttä.
Erilailla ( kuin olisi eri ihminen ) miehet katselee ja fanittaa kun on hoikka tai lievästi ylipainoinen. Hoikkana tuntui että oli maailmannapa. Vaikka toki en sitä mitenkään oikeasti ollut. Mutta miehet nostivat niin paljon jalustalle että sitä ylpistyi sillain leikisti :)

Lievästi ylipainoisena tai normaalin rajalla sellaista ei ollut tosiaankaan. Ei sinne päinkään. Ihan kuin olisin muuttunut välillä näkymättömäksi :D
Ehkä olisi pitänyt heilutella lannetta tai tehdä jotakin muuta ( esim. lisää meikkiä tms. ) saadakseen huomion ( jos sitä olisin tahtonut ).

Juuri tuli tutkimus, joka teilasi alkutekstisi. Miehet pitävät kurvikkaista, eivätkä laihoista naisista.

Mä törmäsin tänään tuohon kummalliseen naisihanteeseen rintsikka ostoksilla... Piti vähän päivittää rintsikka varastoa kun imetys on jo takana ja vartalo palannut omaan kokoonsa. Kahdessa ekassa kaupassa ei myyty ollenkaan kokoa a! TÄH? En ole koskaan ennen törmännyt vastaavaan, onko tämä joku uusi juttu? Oli siis täysin alusvaatteisiin keskittyneet kaupat, ja siellä koot alkoivat vasta b-kupista. En tajua, en.

Miehet tykkäävät kiinteistä, hoikista ja kurvikkaista naisista. Eivät paksuista, lösähtäneistä ja kurvikkaista. (vaikka niitä varmaan enemmän olisikin tarjolla ) :)

Esim. Kate Moss on liian laiha

- Jostain syystä länsimaiset naiset on saatu uskomaan, että miehet pitäisivät enemmän erittäin hoikasta, Kate Moss -tyyppisestä vartalosta, Platek sanoo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehet tykkäävät kiinteistä, hoikista ja kurvikkaista naisista. Eivät paksuista, lösähtäneistä ja kurvikkaista. (vaikka niitä varmaan enemmän olisikin tarjolla ) :)

Ja jotkut ylilaihoista ja laudoista, jotkut pyöreistä ja oikein isorintaisista. Makuja on MONIA.

Ja jotkut ylilaihoista ja laudoista, jotkut pyöreistä ja oikein isorintaisista. Makuja on MONIA.

Ei kaikilla pyöreillä ole isot rinnat eikä kaikilla laihoilla pienet.

Ei kaikilla pyöreillä ole isot rinnat eikä kaikilla laihoilla pienet.

En niin väittänytkään...Otinpa nyt vain erilaisia esimerkkejä

mur mur:

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010022611205437_lz.shtml

SIIS mun murulle :D

No kyllä munkin silmään muodot toimii paremmin. Usein vaan länsimaiset naiset on lievästi ylipainoisina hmm.. *miettii miten sanois kauniisti*.. muodottomia ja ei ole pystypyllyä tai tiimalasivyötäröä. Se on harvojen etuoikeus.
Yleisemmin taitaa olla vaan maggaraa selässä ja vyötärössä:P

mur mur:

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2010022611205437_lz.shtml

SIIS mun murulle :D

No kyllä munkin silmään muodot toimii paremmin. Usein vaan länsimaiset naiset on lievästi ylipainoisina hmm.. *miettii miten sanois kauniisti*.. muodottomia ja ei ole pystypyllyä tai tiimalasivyötäröä. Se on harvojen etuoikeus.
Yleisemmin taitaa olla vaan maggaraa selässä ja vyötärössä:P

Joo totta on, että tiimalasivartalo on aika harvinainen...

Kyllä mä oon sitä mieltä, että ihmisestä se on kiinni. Mä olen meidän tyttöporukasta se ainoa ylipainoinen ja aina on ollut eniten vientiä. Mä oon myös se ainoa, jolla on itsetunto kohdillaan. Nää normaalipainoiset kaverit eivät pukeudu huomiota herättävästi, häpeävät "läskejään" (joita heillä ei todellakaan edes ole) jne. Hyvä itsetunto näkyy kauas :)

Totta on että yllättävän moni mies ihailee äärimmäistä hoikkuutta ja kiinteyttä.
Erilailla ( kuin olisi eri ihminen ) miehet katselee ja fanittaa kun on hoikka tai lievästi ylipainoinen. Hoikkana tuntui että oli maailmannapa. Vaikka toki en sitä mitenkään oikeasti ollut. Mutta miehet nostivat niin paljon jalustalle että sitä ylpistyi sillain leikisti :)

Lievästi ylipainoisena tai normaalin rajalla sellaista ei ollut tosiaankaan. Ei sinne päinkään. Ihan kuin olisin muuttunut välillä näkymättömäksi :D
Ehkä olisi pitänyt heilutella lannetta tai tehdä jotakin muuta ( esim. lisää meikkiä tms. ) saadakseen huomion ( jos sitä olisin tahtonut ).

Juuri tuli tutkimus, joka teilasi alkutekstisi. Miehet pitävät kurvikkaista, eivätkä laihoista naisista.

tiiätkö että kurvikkuus ja laihuus ei sulje toisiaan pois ;)
kas on eri asia olla kiinteässä lihassa, omata leveän lantion ja kiinteät isot rinnat, kuin olla löllöä läskiä...

Yhteistyössä