Kyllä on täysin kummallinen nykyajan naisihanne...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Kyllä mä oon sitä mieltä, että ihmisestä se on kiinni. Mä olen meidän tyttöporukasta se ainoa ylipainoinen ja aina on ollut eniten vientiä. Mä oon myös se ainoa, jolla on itsetunto kohdillaan. Nää normaalipainoiset kaverit eivät pukeudu huomiota herättävästi, häpeävät "läskejään" (joita heillä ei todellakaan edes ole) jne. Hyvä itsetunto näkyy kauas :)

Koska miehet tietävät että ylipainoset antavat helposti.

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Totta on että yllättävän moni mies ihailee äärimmäistä hoikkuutta ja kiinteyttä.
Erilailla ( kuin olisi eri ihminen ) miehet katselee ja fanittaa kun on hoikka tai lievästi ylipainoinen. Hoikkana tuntui että oli maailmannapa. Vaikka toki en sitä mitenkään oikeasti ollut. Mutta miehet nostivat niin paljon jalustalle että sitä ylpistyi sillain leikisti :)

Lievästi ylipainoisena tai normaalin rajalla sellaista ei ollut tosiaankaan. Ei sinne päinkään. Ihan kuin olisin muuttunut välillä näkymättömäksi :D
Ehkä olisi pitänyt heilutella lannetta tai tehdä jotakin muuta ( esim. lisää meikkiä tms. ) saadakseen huomion ( jos sitä olisin tahtonut ).

Juuri tuli tutkimus, joka teilasi alkutekstisi. Miehet pitävät kurvikkaista, eivätkä laihoista naisista.

tiiätkö että kurvikkuus ja laihuus ei sulje toisiaan pois ;)
kas on eri asia olla kiinteässä lihassa, omata leveän lantion ja kiinteät isot rinnat, kuin olla löllöä läskiä...
Samaa mieltä. Kurvikkuus tai muodokkuus ei ole yhtä kuin ylipaino tai läski. Laihakin voi olla kurvikas ja muodokas, rinnat, vyötärö, lantio erottuu paremmin ilman ylimääräistä rasvaa. Toisaalta ylipainoinen ei useinkaan ole kovin kurvikas, vaan aika muodoton, kun makkaroita on ympäri kehoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Simo:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vaan:
Kyllä mä oon sitä mieltä, että ihmisestä se on kiinni. Mä olen meidän tyttöporukasta se ainoa ylipainoinen ja aina on ollut eniten vientiä. Mä oon myös se ainoa, jolla on itsetunto kohdillaan. Nää normaalipainoiset kaverit eivät pukeudu huomiota herättävästi, häpeävät "läskejään" (joita heillä ei todellakaan edes ole) jne. Hyvä itsetunto näkyy kauas :)

Koska miehet tietävät että ylipainoset antavat helposti.

Osuit, Simo, naulan kantaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyttää;19553497:
Olen aina ihmetellyt kaveriani, joka on melko lyhyt, hänellä ei ole rintoja (ihan oikeasti hänellä on pelkät nännit) hän ei ole varsinaisesti mikään luuranko mutta laiha kuitenkin. En tiedä onko hän sitten treenannut kun hän ei ole sellainen surkean näköinen laiha. Todella siro rakenteeltaan.
Ihan sievä hän on kasvoistaan mutta hän on koko ajan ihan koiranpennun näköinen kun alahuuli on reippaasti ylähuulta isompi ja se tekee sellaisen pentukatse- vaikutelman.

Hänellä on aina miehiä riittänyt, minne ikinä hän meneekin niin aina on joku iskemässä.

Minä taas olin melkoisen rehevä, en mikään tonnikeiju mutta kunnon rinnat löytyi jne, ja kyllä oli hiljaista miesrintamalla.
Sitten laihduin 10 kiloa niin kyllä ihmiset katsoivat heti ihan eri tavalla.
Itseäni ärsyttää kun rinnat katosivat ja naamasta terve pyöreys, mutta miehiä tämä look tuntuu kiinnostavan paljon, paljon enemmän.

Ihan pimeää tämä nykyajan touhu.

Ei pidä paikkansa. Mehiä on aina kiinnostaneet rehevät ja rintavat naiset, mutta ns. naisihanne on viety päin persettä nykyään. Itse suht. hoikkana miehenä en katsokaan muita naisia kuin reheviä ja runsaita. Ja ovat vielä paljon mukavampia, kuin kuivat luurangot.

Ainakin itsellä on paino vaihdellut aika paljon elämän varrella, kuitenkin mitä vanhemmaksi (ja itsevarmemmaksi) olen tullut sen enemmän on riittänyt vientiä. Paino ei juurikaan ole vaikuttanut omalla kohdallani. Tietty voi johtua siitäkin että -koska oleb varsin lihaksikas- hoikempana lihakseni näkyivät todella selkeästi ja ehkä se sitten pelotti miehiä, vaikka en olisi kyllä itse silloin uskonut. Siis todellakin hauikseni olivat huomattavasti keskivertomiehen vastaavia paksummat ja rasvaprosentti siinä normaalin keskivaiheilla eli alleista ei ollut kyse ;). Kun sitten lihavampana lihakset peittyvät läskin alle (mutta kroppa jää kuitenkin aika urheilullisen näköiseksi siinä mielessä, että näyttää terveeltä, hyväkuntoiselta ja kantaa itsensä hyvin) niin vientiä on enemmän. mene ja tiedä. Luulen kumminkin että suurin syy on siinä että iän myötä on enemmän sinut itsensä kanssa eikä välitä kiinnostuuko miehet, silloin ne kiinnostuu kovastikin.

Yhteistyössä