Kyllä mun mielestä on typerää laitaa lapset virpomaan ennen kello 10 aamulla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhuoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhuoh

Vieras
Kiva kun saisi nukkua pitkään ja sitten ovella ollaan jo ennen kymmentä, joskus puol 10 aikaan. meillä lapsi kipenä ja olisi nukkunut kauan mutta yhdet hakkaa ovea aamulla kun ovikello oli pois päältä:(

Mä olen aivan samaa mieltä.

Vaikka virpominen olis miten hauskaa tahansa ja kakki ne täysiä paskapäitä jotka eivät näin ajattele vois kuitenki ottaa huomioon mihin aikaan olis sopivinta lähettää lapsosia vieraiden ihmisten ovikelloja soittamaan.

Juu huumekoira valiti valiti se on jonkun toisen MIELIPIDE joka ilmeisti eroaa omastasi kun nimität sitä valittamiseksi.

Mulla on ollu aina periaate, että lapset ei lähde liikkeelle enne klo 10 siis virpomaan, koska on sunnuntai ja joillaki nukutaan pitkään. Ja myös keskustellaan ennen lähtöä siitä, et jos ei avata niin toista kertaa ei soiteta yks pim pom riittää :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Valiti valiti.

Mun mielestä ei oo mikään valiti,valiti-juttu, vaan oikeasti ei todella naurata kun vauvan on juuuri saamassa nukkumaan, ja ovikello soi illalla, ja näin ollen vauva havahtuu ja sama rumba alkaa alusta. Vittumaista ois myös jos kesken unien aamulla tulevat pimpottelemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mulla on ollu aina periaate, että lapset ei lähde liikkeelle enne klo 10 siis virpomaan, koska on sunnuntai ja joillaki nukutaan pitkään. Ja myös keskustellaan ennen lähtöä siitä, et jos ei avata niin toista kertaa ei soiteta yks pim pom riittää :D

minusta sunnuntain alähdetään vasta 12 jälkee liiikkelle. Jotkut vanhukset kun kuuntelevat kirkonmenoja ne ovatsiihen menenssä loppuneet.

Kyllä kuitenkin pitää kunnioittaa muitakin

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Kaikki ei osaa lukea ja jos ja kun ottaa ovikellon pois toiminnasta, kakarat koputtelee. :kieh:

meidän pojat soitti keran, jos kukaan ei avannut lähdetiin pois. Vain yhdestä talosta ei löytynyt ovikelloa,pojat koputtivat oveen, mutta vain kerran. tuli sieltä täti avaamaan. Vaikka siinäkin oli avain ovessa, ei menty sisälle koputtamatta

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm?:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Oveen lappu "ei virpojia" tms.

No ei kaikki virpojat osaa lukea.

Voi olla. Luulisi kyllä, että yksin kiertelevät lukutaidottomat (alle kouluikäiset) ei menisi vieraille oville.
Iso printattu STOP-merkki oveen :D

no minusta taas on tyhmää päästää lapsia YKSIN vieraissiin paikkoihin. Vaikka mun poja tonjoisoja 8v ja 10 niin silti olin mukana

Alkuperäinen kirjoittaja Rollolainen:
Kaikki ei osaa lukea ja jos ja kun ottaa ovikellon pois toiminnasta, kakarat koputtelee. :kieh:

meidän pojat soitti keran, jos kukaane i avannut lähdetiin pois. Vain yhdest talosta ei löytnyt ovikelloa,poja tkoputtivat ovaeen, mutta vain kerran. tuli sieltä täti avaamaan. Vaikka siinäkin oli avai ovessa, ei menty sisälle koputtamatta

Noeikai nyt toisten kotiin saakkaan mennä ellei ole kutsuttu sisään. :D

no minusta taas on tyhmää päästää lapsia YKSIN vieraissiin paikkoihin. Vaikka mun poja tonjoisoja 8v ja 10 niin silti olin mukana

Kyllä mä isot (kouluikäiset) päästäisin kiertämään meidän talot enkä menisi mukaan, mutta en muualle.
Ja 6 v & 4 v saisivat mennä ennalta määrättyjen ovien taakse, tänään kyllä olin mukana.

meidän pojat soitti keran, jos kukaane i avannut lähdetiin pois. Vain yhdest talosta ei löytnyt ovikelloa,poja tkoputtivat ovaeen, mutta vain kerran. tuli sieltä täti avaamaan. Vaikka siinäkin oli avai ovessa, ei menty sisälle koputtamatta

Ei kai nyt kukaan täyspäinen mene vieraan ovesta sisälle vaikka ovessa olis avain

Fiksusti toimittu. Ei liian aikaisin, ei turhaa rimputtelua, eikä oven hakkaamista.

juu en myös tajua että jotkin laittaa muksunsa klo 8.00 jälkeen matkaan :( Siis olisiko ihan kamalaa pyytää että tulisitte klo 10.00 jälkeen kun moni on yön töissä niin ei heti jaksasi olla ottamassa noitia vastaan vaikka meille muuten olisikin tervetulleita

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

Ei kai nyt kukaan täyspäinen mene vieraan ovesta sisälle vaikka ovessa olis avain

kyllä se oli ainakin aikoinaan maalla, mun mamman luona tapana. avain oli AINA ovessa, kunnes pihalla aloi käymään mustalaisia
Ja mun serkkujen luona oli kans tapana pitää avainta ovessa, lapsia oli paljon ja liian vähän avaimia,toki mä kakaranakin aina soitin ovikelloa enenkuin menin sisään, se oli vaan tapana

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:

täälläpäin kyllä voi tulla tuulikaappiin huhuilemaan jos avain on ovessa ja kukaan ei tule avaamaan...

Yhteistyössä