S
surku
Vieras
pojalla on molemmat jalat täynnä mustelmia :O siis oikeesti vahinkojahan sattuu eikä kaikkee voi estää,mutta ei 3v voi päivittäin tulla monen uuden mustelman kanssa kotia! joku raja sentään! vaikka oon mä huomannut että jos menee hakee etuajssa lasta ja ovat ulkona niin eihän tätit edes tiedä missä lapsi on! kerrankin tulin hoitajien selän takaa,niin jäin tarkkailee vähäksi aikaan,olin myös melkein heti havainnut missä lapseni on. aikani siinä kattelin ku hoitajat pölisi keskenään ja menin sitten pokkana kyselee että missän muksu menee, nää rupee pyörii siinä että äskenhän se oli tässä ihan tässä. vaikka oli 15min sitten vaihtanut paikkaa,että ei kyllä ollut äsken siinä.
ja toi on vaan yksi tapaus,kaiken lisäksi tietävät että meidän pikkunen apinapoika kiipeää verkkoaitaakin ylös,siis se ihan oikeesti pääsee sinne ylös asti,että joku päivä mun lasta sitten haetaan vilkkaasta keskustasta ja toivotaan että pysyy hengissä, kun hoitajat on tollasia
ja toi on vaan yksi tapaus,kaiken lisäksi tietävät että meidän pikkunen apinapoika kiipeää verkkoaitaakin ylös,siis se ihan oikeesti pääsee sinne ylös asti,että joku päivä mun lasta sitten haetaan vilkkaasta keskustasta ja toivotaan että pysyy hengissä, kun hoitajat on tollasia