Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Tätä nyt on jankutettu täällä jo vaikka kuinka paljon, mutta kyllä se vastasynnyttänyt äitikin saa panostaa itseensä. Ja äidit noin niinkuin muutenkin. Mä ainakin panostan, tulee hyvä mieli itselle, eikä se ole mun lapselta mitään pois. Ja mitä ap:n kaveriin tulee, hyvähän se vaan on, jos lapsen hankkimista venytti raha-asioiden takia. Vastuuntuntoisuutta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mut miten ihmisellä voi olla rahaa noin paljon?Pankinko lie ryöstänyt.. Ja se, että sitä rahaa syydetään vaikka mihin hankintoihin tuosta noin vaan...
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oiskohan tässä kateuden huipentuma?
Mä mietin ihan samaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oiskohan tässä kateuden huipentuma?
Mä mietin ihan samaa.
Kyllä.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oiskohan tässä kateuden huipentuma?
Mä mietin ihan samaa.
Kyllä.
Mulla taas tuli lähinnä mieleen, että ap kirjoittaa oikeasti itsestään ja toivoo, että joku olisi hänelle kateellinen![]()