Ärsyttää vasta synnyttäneen kaverin rahankäyttö!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Tätä nyt on jankutettu täällä jo vaikka kuinka paljon, mutta kyllä se vastasynnyttänyt äitikin saa panostaa itseensä. Ja äidit noin niinkuin muutenkin. Mä ainakin panostan, tulee hyvä mieli itselle, eikä se ole mun lapselta mitään pois. Ja mitä ap:n kaveriin tulee, hyvähän se vaan on, jos lapsen hankkimista venytti raha-asioiden takia. Vastuuntuntoisuutta.

Samaa mieltä! eihän se sitä tarkoita, että jos lapsen synnyttää niin ei sen jälkeen saa itseensä panostaa.Itsekkin tykkään laittaa itteäni, tosin eniten ostan nykyään kirpparilta hyväkuntoista vaatetta kuin kaupasta koska olen hoitovapaalla, mutta jos jollain on millä mällätä niin antaa palaa vaan! =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mut miten ihmisellä voi olla rahaa noin paljon? :o Pankinko lie ryöstänyt.. Ja se, että sitä rahaa syydetään vaikka mihin hankintoihin tuosta noin vaan...

Daaaaa? On varmaan sossun asiakas.

Aloituksessa kirjoitat, että on kerännyt rahaa... ja olet nyt vihreänä kateudesta. Kaverillas on kyllä toooosi reilu kaveri, sinä.

Kyllä minäkin tuhlaan itseeni rahaa, joidenkin mielestä varmasti turhamaista. Ostan hiustuotteet kampaajalta ja muun kosmetiikan kosmetologilta tms kempparista. Otin kk sitten hiustenpidennyksen ja käyn rakennekynsiäni huollattamassa n. kk välein. Ai, mutta mä en olekaan synnyttänyt vasta. Mitäs se sinulle AP kuuluu, mihin ystäväsi rahan käyttää???

Aluksi ärsyttää, kun kaveri lykkää lapsen hankintaa, jotta saisi säästettyä rahaa lasta varten. Ja sitten mietitään, että pankinko se on ryöstänyt, kun sitä rahaa on.

Ihan hyvä yritys, mutta pikkuisen överiksi menee tämä esitys.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oiskohan tässä kateuden huipentuma?

Mä mietin ihan samaa.

Kyllä.

Mulla taas tuli lähinnä mieleen, että ap kirjoittaa oikeasti itsestään ja toivoo, että joku olisi hänelle kateellinen :D
:D

Yhteistyössä