E
elna
Vieras
Ei imetä erinäisistä syitsä johtuen, joten korvikkeeseen menee hitosti rahaa, kosmetiikka ja hius tuotteet aina kampaajalta ja kosmetologilta, shoppasi itselleen justi ihan uuden vaatevaraston ja kävi hankkimassa rakennekynnet ja hiustenpidennyksen, kun haluaa "näyttää hyvältä eikä synnyttäneeltä"... Ihan mukava ja reilu tyyppi (tarjoaa lounaita mullekin ja muistaa mun lasta leluilla jne.), mutta nuo summat, mitä se syytää itseensä ja harrastuksiina (oma personal trainer mm. ja hevonen) hirvittää. Hyvältähän se näyttää nyt muutama viikko synnytyksestä ja kroppakin kuosissa, ei siinä... Tuon hintana on tietysti se, että ei voi hoitaa lasta kolmevuotiaaksi kotona, että sinänsä en kadehdi pätkääkään, mutta ihan oikeesti, mä en kehtaisi tuhlata noin paljoa itseeni. Lapsen hankkimistakin viivytti mm. siksi, että halusi kerätä rahaa, jotta ei sitten varmasti ole puutetta mistään ja saa itsensä kuntoon ja huippuasunnon ja ties mitä, että pääsee mahdollisimman "helpolla".