Silloin joutuisit pois netin äärestä ottamaan vastuun itsestäsi ja perheestäsi.Onneksi et ole tavallinen suomalainen nainen. Olisi jkauhistus jos kaikki olisivat kuin sinä.
Ei saa kysyä? Olen minä joutunut näyttämään kun olen sarjalippua henk koht eduilla ostanut.Ei tarvitse edes vaihtaa virallisesti naiseksi päästäkseen naisten puolelle, koska henkilöllisytstodistuksia ei saa kysyä.
Lue ketjun linkkejä, niin totuus paljastuu. Toiseksi ei tarvita tuhansia miehiä järkyttämään naisia, vaan riittää yksi mies per naisten pukuhuone.
Mikähän tämän ketjun otsikko on?En usko kenenkään ajattelevan, että näin tulee tapahtumaan sankoin joukoin.
Tämähän on nähty moneen kertaan. Kuka niitä tuolla eduskunnassa ajaa esim kwliaakikoille ruokarahaa siitä koepalan luovituksesta.On se niin mukavaa kun ensin säädetään lait ja sitten vasta mietitään niiden seurauksia.
Vastuullista ja luotettavaa kollektiivisen lännen demokratiaa.
TähTämähän on nähty moneen kertaan. Kuka niitä tuolla eduskunnassa ajaa esim kwliaakikoille ruokarahaa siitä koepalan luovituksesta.
Mitä sitten?Ovatko nämä lait käytössä muualla maailmalla?
Jos ne hänen perhekuviaan?Minusta tuntuu, että sinä olet palstan pervoin. Suosittelen lämpimästi sukupuolen vaihtoa niin yöllinen kirjoittelu ja taikkutyttökuvien postailu loppuu kuin taikaiskusta.
Totta.Onneksi et ole tavallinen suomalainen nainen. Olisi jkauhistus jos kaikki olisivat kuin sinä.
Missä kaikkialla sinä tumputat?Silloin joutuisit pois netin äärestä ottamaan vastuun itsestäsi ja perheestäsi.
Ps. Tumputtaa voi muuallakin kuin tällä palstalla.
Olet todella kaukana normaalista (onneksi), kuten muutkin on edellä todenneet, kyllä elämä Suomessa olisi kurjaa jos harhakuvitelmasi olisikin totta.Olen ihan tavallinen suomalainen nainen kuten niin moni muu nainen tässä maassa.
Suomalaiset miehet ovat melko usein vätyksiä ja nainen joutuu lujille.
Tätä palstaa seuratessani käsitykseni vain vahvistuu. Lultavasti nm Setis on taas linjoilla.
Hän on ottanut minut hampaisiinsa, kun olen ylistänyt hänen entistä vaimoaan.
Jos kyseinen ex-rouva joskus lukee viestejäni, hän todennäköisesti purskahtaa raikuvaan nauruun.
Virtuaalinen ylidfemmani hänelle. Olemme voittaja-ainesta.
?Kas kun et tätä tiennyt
”Henkilö voidaan vahvistaa vastakkaiseen sukupuoleen kuuluvaksi Digi- ja väestötietoviraston päätöksellä. Digi- ja väestötietovirasto muuttaa tässä yhteydessä myös henkilötunnuksen. Sukupuolen vahvistaminen edellyttää lääketieteellistä selvitystä, täysi-ikäisyyttä, Suomen kansalaisuutta tai asuinpaikkaa Suomessa. Etunimi voidaan muuttaa jo lääketieteellisten hoitojen alkuvaiheessa.”
Aivan, eli jos henkilötunnus on sukupuoleton ja olet syntynyt pojaksi, mutta koetkin olevasi nainen ja muutat sukupuolesi naiseksi, niin tunnistaako automaattinen järjestelmä tämän?Tulee ilmi henkilötunnuksesta, joka sekin on muuttumassa sukupuolettomaksi syntyvillä.
Otsikko pitänee paikkansa. Miehillä on mahdollisuus vapaaseen pääsyyn naisten pukuhuoneisiin niin halutessaan?Mikähän tämän ketjun otsikko on?
Wanha laki. Translaki on uusi laki.Ei saa kysyä? Olen minä joutunut näyttämään kun olen sarjalippua henk koht eduilla ostanut.
Puhdas sattuma.Mielenkiintoista, että edustajat Hussein Al-Taee ja Suldan Said Ahmed olivat kätevästi poissa translain äänestyksestä. Hmmm...
Lähdetkö treffeille tämän päivän naisen kanssa?Miksi tämä älämölö?
Eikö sukupuolen vaihdossa miehistä tule naisia ja naisista miehiä?
Eilisistä miehistä tulee tämän päivän naisi,, jotka ovat oikeutettuja naisten pukuhuoneisiin.
Olenkohan taasen ymmärtänyt asian puutteellisesti.
En.Lähdetkö treffeille tämän päivän naisen kanssa?
Miksi? Jos he kelpaavat naisten pukkariin, niin kelpaavat varmaan naisseuraksi?En.
Hyvä, valaiseva kysymys..
Mutta miehen kanssa menet?En.
Hyvä, valaiseva kysymys..