Kuvitteelinen tilanne " olet vierailla isommalla hädällä, eikä ole wc paperia "

  • Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti
öks
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:
Uskomatonta, että niin moni pyyhkisi takapuolensa jonkun pyyheliinaan...
Olis varmaan mukavaa löytää omasta pyyhkeestä tuntemattomia ruskeita raitoja, jotka lähemmässä tutkiskelussa paljastuisi p...ksi!!
Ja tekijä jäisi takuu varmasti kiinni.
Niinpä :) Onneksi meillä ei ole vierasveskissä kasvopyyhkeitä vain käsipyyhe vieraille :)
Joo. Sitten ne muut vieraat pyyhkivät kätensä siihen paskaiseen pyyhkeeseen ja lahmivat teidän kodin niillä kakkakäsillään. Tai joku toinen vieras huoomaa, että pyyhkeessä on kakkaa ja ajattelee sitten teistä mitä lie:)
 
voi raukka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no vie siinä sitten tampoonit tai siteeet parvekkeelle roskiin ku muut kattoo vieressä.Miks ne roskikset on prvekkeella eikä vessassa?
No mä en ainakaan katsele, kuka vie parvekkeelle ja mitä. Nolottaako kuukautiset aikuista ihmistä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja öks:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rumpnisse:
Uskomatonta, että niin moni pyyhkisi takapuolensa jonkun pyyheliinaan...
Olis varmaan mukavaa löytää omasta pyyhkeestä tuntemattomia ruskeita raitoja, jotka lähemmässä tutkiskelussa paljastuisi p...ksi!!
Ja tekijä jäisi takuu varmasti kiinni.
Niinpä :) Onneksi meillä ei ole vierasveskissä kasvopyyhkeitä vain käsipyyhe vieraille :)
Joo. Sitten ne muut vieraat pyyhkivät kätensä siihen paskaiseen pyyhkeeseen ja lahmivat teidän kodin niillä kakkakäsillään. Tai joku toinen vieras huoomaa, että pyyhkeessä on kakkaa ja ajattelee sitten teistä mitä lie:)
:LOL: :LOL:
 
Hehe
Tää on mulle helppo kysymys, olen vessassakäynti stressaaja, ihan taatusti tarkastaisin nämä, etukäteen onko siellä paperia? Onko siellä sen näköiset lukot ovessa että niihin voisi luottaa? Luultavasti siltikin, pidättelisin kotiin asti, mikäli ei olisi ihan ehdoton pakko. Siltikin, varmistaisin noi paperiasiat sun muut etukäteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kenellä muuten kakka oikeesti tulee vieraassa paikassa? Jos on niin rento että pystyy paskomaan, niin eiköhän pysty myös sitä paperia huutelemaan?
Mulla ainakaan ei tule kylässä kuin hyvin hyvin harvoin. Porukoillani ja miehen sukulaisilla kyllä, muttei juuri muualla koskaan...
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Ieva:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Kenellä muuten kakka oikeesti tulee vieraassa paikassa? Jos on niin rento että pystyy paskomaan, niin eiköhän pysty myös sitä paperia huutelemaan?
Mulla ainakaan ei tule kylässä kuin hyvin hyvin harvoin. Porukoillani ja miehen sukulaisilla kyllä, muttei juuri muualla koskaan...
Juu, minen pasko ainakaan muuta kuin kotona. Tai sitten ihan anonyymeissä paikoissa, kuten prisman tai kirjaston vessassa. En koskaan kylässä.
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja Hehe:
Tää on mulle helppo kysymys, olen vessassakäynti stressaaja, ihan taatusti tarkastaisin nämä, etukäteen onko siellä paperia? Onko siellä sen näköiset lukot ovessa että niihin voisi luottaa? Luultavasti siltikin, pidättelisin kotiin asti, mikäli ei olisi ihan ehdoton pakko. Siltikin, varmistaisin noi paperiasiat sun muut etukäteen.
Sama täällä. Tarkistan paperitilanteen ym. jo vessaan mennessä.

Jos käytän viimeiset paperit vessassa eikä tilalle ole laittaa uutta rullaa, niin mulla on tapana laittaa se tyhjä vessapaperirullan hylsy suljetun vessapytynkannen päälle. Näin seuraava vessaan tulija toivottavasti tajuaa, ettei paperia ole enää ja välttyy ikävältä tilanteelta.

 
kröhöm
Alkuperäinen kirjoittaja :
Mulla on aina kolme palaa wc-paperia päällekkäin pikkuhousunsuojana eli käytän ne ja sitten vain pöksyt jalkaan :).
Eli haiset kakalta loppu illan. Ei ehkä hyvä sekään..:(
Miksi sinulla on aina paperia housuissa? Kiinnostaa siis oikeasti.
 
"Mulla on aina kolme palaa wc-paperia päällekkäin pikkuhousunsuojana eli käytän ne ja sitten vain pöksyt jalkaan :)."

"Eli haiset kakalta loppu illan. Ei ehkä hyvä sekään..:(
Miksi sinulla on aina paperia housuissa? Kiinnostaa siis oikeasti."

Miten niin haisen kakalta??? Paperit ovat kuivia ja ne ovat siltä varalta, että tulee menkat tai välivuotoa.

 
kokemuksesta


Paras ystavani on arabin kanssa naimisissa ja muutama vuosi sitten ne rakensi unelmakotinsa ja sisustustarpeet tuotettiin Egyptista asti.
Niilla ei kayteta vessapaperia ollenkaan vaan pontossa on nappi jota painamalla tulee vesisuihku juuri oikeaan kohtaan ja toinen nappi josta puhaltaa lamminta ilmaa kuivaamiseen.
Ja tama on taysin totta. Itseasiassa se on erittain miellyttava tapa hoitaa puhtaus :)

Palstalla liikkuu vaikka millaisia kasityksia arabeista ja muista Lahi-Idan alueen kansoista mutta itse heita paljon tuntevana voin vakuuttaa ettei sen puhtaampia ihmisia ole!
 
kröhöm
Alkuperäinen kirjoittaja :
"Mulla on aina kolme palaa wc-paperia päällekkäin pikkuhousunsuojana eli käytän ne ja sitten vain pöksyt jalkaan :)."

"Eli haiset kakalta loppu illan. Ei ehkä hyvä sekään..:(
Miksi sinulla on aina paperia housuissa? Kiinnostaa siis oikeasti."

Miten niin haisen kakalta??? Paperit ovat kuivia ja ne ovat siltä varalta, että tulee menkat tai välivuotoa.
Oletko siis varautunut kuukautisiis/välivuotoihin jatkuvasti, siis missä tahaansa vaiheessa kiertoa? Kolmella wc-paperin palalla en minä ainakaan saa puhdasta.
 
nauroin niin paljon
loistava aihe. toi kakkoshätä on aika paha. luultavasti ottaisin pikkarit pois kostuttaisin ne ja pyyhkisin huuhtelisin pyyhkisin huuhtelisin että tohon malliin ja pikkarit joko roskiin tai muovipussiin kassin pohjalle.

pari kertaa kun ollu mettässä nuorempana ja oikeestaan reilu vuosi sit, tuli hirvee ruikuli hätä niin ei siinä auta kun pyyhkiä pikkareihin, on kyllä niillä kerroilla jääny pikkarit mäkeen!!! hahhahahahahah, kavereitten kans aina nauretaan kaikille tälläsille paska jutuille, oikeesti vaan niin totta, että joskus tulee housuun ahhahahahaha
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nauroin niin paljon:
loistava aihe. toi kakkoshätä on aika paha. luultavasti ottaisin pikkarit pois kostuttaisin ne ja pyyhkisin huuhtelisin pyyhkisin huuhtelisin että tohon malliin ja pikkarit joko roskiin tai muovipussiin kassin pohjalle.

pari kertaa kun ollu mettässä nuorempana ja oikeestaan reilu vuosi sit, tuli hirvee ruikuli hätä niin ei siinä auta kun pyyhkiä pikkareihin, on kyllä niillä kerroilla jääny pikkarit mäkeen!!! hahhahahahahah, kavereitten kans aina nauretaan kaikille tälläsille paska jutuille, oikeesti vaan niin totta, että joskus tulee housuun ahhahahahaha
No sulle sopis sit varmaan tää sivu www.ratemypoo.com
 
Alkuperäinen kirjoittaja nauroin niin paljon:
loistava aihe. toi kakkoshätä on aika paha. luultavasti ottaisin pikkarit pois kostuttaisin ne ja pyyhkisin huuhtelisin pyyhkisin huuhtelisin että tohon malliin ja pikkarit joko roskiin tai muovipussiin kassin pohjalle.

pari kertaa kun ollu mettässä nuorempana ja oikeestaan reilu vuosi sit, tuli hirvee ruikuli hätä niin ei siinä auta kun pyyhkiä pikkareihin, on kyllä niillä kerroilla jääny pikkarit mäkeen!!! hahhahahahahah, kavereitten kans aina nauretaan kaikille tälläsille paska jutuille, oikeesti vaan niin totta, että joskus tulee housuun ahhahahahaha
Siis ulkona pyyhit pikkareihin. :eek: Ei tullut mieleen pyyhkiä esim. lehtiin. Näin meillä tehtiin, kun lapsena marjassa tuli kakkahätä. :whistle:
 

Yhteistyössä